Wat bedoel je eigenlijk?quote:
Vroeger dronk ik een groot glas cola zonder onderbreking op. M'n neefjes vonden dat prachtig om te zien, maar nu word ik misselijk van cola.quote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef siddha het volgende:
[..]
Wees gerust ik heb met cola drinken, je weet wel als je al die koolzuur doordrinkt die in je in je slokdarm brandt en toch maar door drinken
Nu staat hij onderaan de pagina bij alle andere centrale topics. Hij verdwijnt dus niet.quote:
Ga in een circusquote:Op maandag 14 december 2009 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vroeger dronk ik een groot glas cola zonder onderbreking op. M'n neefjes vonden dat prachtig om te zien, maar nu word ik misselijk van cola.
Je bedoelt we zijn volwassen aan het wordenquote:Op maandag 14 december 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu staat hij onderaan de pagina bij alle andere centrale topics. Hij verdwijnt dus niet.
Ik kan niet functioneren in een schoolsysteem. Ik heb al 2 verschillende opleidingen gevolgd op het MBO, verder dan de 2e klas ben ik niet gekomen. Niet omdat ik het niet aankon, maar omdat ik gewoon een hekel aan school heb.quote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De gemiddelde universiteit bestaat uit 70% zelfstudie.
Je moet het wel kunnen he de meesten stoppen bij de eerste prikquote:
Word zwerver, of huisvrouw, of helderziende.quote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan niet functioneren in een schoolsysteem. Ik heb al 2 verschillende opleidingen gevolgd op het MBO, verder dan de 2e klas ben ik niet gekomen. Niet omdat ik het niet aankon, maar omdat ik gewoon een hekel aan school heb.
Bhagwan kon datquote:Op maandag 14 december 2009 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
wie kan er in kleermakerszit lopen?
Dikkertjequote:Op maandag 14 december 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ben op dieet, wie heeft er verstand?
Ik denk dat ik maar een zwerver word.quote:Op maandag 14 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Word zwerver, of huisvrouw, of helderziende.
Word kok dan ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan niet functioneren in een schoolsysteem. Ik heb al 2 verschillende opleidingen gevolgd op het MBO, verder dan de 2e klas ben ik niet gekomen. Niet omdat ik het niet aankon, maar omdat ik gewoon een hekel aan school heb.
Ik. Niet doen. Je kunt beter minder snacken en veel sporten.quote:Op maandag 14 december 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ben op dieet, wie heeft er verstand?
Geen excuses graag, want wat je allemaal weet over die Turkjes, is wel zelfstudie hequote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste wel reizenquote:Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een zwerver word.
Aankomdieet.quote:Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik. Niet doen. Je kunt beter minder snacken en veel sporten.
Echt waar, ik heb niks met school. Ik kan me ook nooit concentreren in de les enzo.quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef siddha het volgende:
[..]
Geen excuses graag, want wat je allemaal weet over die Turkjes, is wel zelfstudie he
Dat eten we al best vaak. Misschien is het gewoon m'n leeftijd?quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel aardappels, pasta en brood eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |