Die Rosella alleen al.quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Flodder450 het volgende:
10 tegen 1 dat hun kontgat onderhand al een mijnschacht it?
10 tegen 1 dat het vmbo (oid) isquote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Flodder450 het volgende:
Als die een wind laten klinkt het als een flinke zucht.quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Flodder450 het volgende:
Dat is vermoedelijk nog te hoog ingeschat...quote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef Niels1568 het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat het vmbo (oid) is
IDDquote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat is vermoedelijk nog te hoog ingeschat...
Bedankt voor de spoiler, hoef ik dat stuk ook niet te kijken tenminste.quote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef Tahiti het volgende:
Heb het halverwege uitgezet![]()
Antilliaanse gangsters uit Den Helder![]()
Nederlandse meisjes
Ik zie ze wel eens lopen als ze vanaf hun vmbo-afdeling op mijn afdeling een les tekenen of zo moeten volgen. Dan heb ik het niet over vmbo-tl, maar over veel en veel lagerquote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat is vermoedelijk nog te hoog ingeschat...
Den Helderse meisjes bedoelt hij.quote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hey, wat is er mis met Nederlandse meisjes?
Okay er zijn er gerust die wel normaal zijn, maar deze exemplaren uit dit filmpje zijn wel erg triest. Vraag me af of ze geen vaders of oudere broers hebben?quote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
richting het eind van het filmpje gaan ze met die ouders praten.quote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Okay er zijn er gerust die wel normaal zijn, maar deze exemplaren uit dit filmpje zijn wel erg triest. Vraag me af of ze geen vaders of oudere broers hebben?
Even generaliseren:quote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
goed van je.quote:Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
-Hoogblond
-Mascara en make-up all over the place
-Luisteren naar kampernamen zoals Melissa, Priscilla, Kelly of Lindsey
-Doen maximaal VMBO
-Willen kapster worden
-Vreten de godsganse dag kauwgum (niet gezien)
-Hebben hun naam in een ketting staan, anders vergeten ze hoe ze heten
-Willen een scooter
-Hebben ze een scooter? Dan willen ze een aarsgewei (niet over gesproken)
-Minimaal 4 oorringen waarvan er 2 minimaal 60mm doorsnede zijn (de helft, ze hebben allemaal van die lip, kin, neus knopjes)
-Willen graag omgaan met gangsta's en laten zich door hun (eventueel, geen pré) anaal helemaal uitwonen
-Zitten over een x-aantal jaar met een mokkababy en pap zit in de cel of is gevlucht of heeft ergens anders het vorige punt herhaald wat ik net aanhaalde.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Even generaliseren:
Type slet wat in de serie voorkomt en ik heb er echt geen seconde van gekeken:
-Hoogblond
-Doen maximaal VMBO
-Willen kapster worden
-Vreten de godsganse dag kauwgum
-Willen een scooter
-Hebben ze een scooter? Dan willen ze een aarsgewei
-Minimaal 4 oorringen waarvan er 2 minimaal 60mm doorsnede zijn
-Willen graag omgaan met gangsta's en laten zich door hun (eventueel, geen pré) anaal helemaal uitwonen
-Zitten over een x-aantal jaar met een mokkababy en pap zit in de cel of is gevlucht of heeft ergens anders het vorige punt herhaald wat ik net aanhaalde.
Dat is er dus mis met Nederlandse meisjes.
Niet allemaal, de rest is refo of spelen de hele dag WoW.
doet het niet.quote:
Hij kwam in elk geval niet als een dode mongool over zoals al die anderen en sprak eerlijk de waarheid.quote:Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef Cybey het volgende:
Die neger die het laatste aan het woord is sluit echt elke zin af met "weetje?".
Hij probeert z'n zinnen denk ik gewoon langer te maken
eensquote:Op maandag 14 december 2009 20:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij kwam in elk geval niet als een dode mongool over zoals al die anderen en sprak eerlijk de waarheid.
die wijven raten crap?quote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is wel de site waar ze het over hebben
beter komt die shit weer online!quote:Op maandag 14 december 2009 20:28 schreef Apebeer het volgende:
[..]
JaDus als je nieuwe spange chicks nodig hebt, check die site
Ja iddquote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
beter komt die shit weer online!![]()
dan even topicje aanmachen.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kudo's voor degene die die 'mamjo' (ofzo) link hier post!
Helaas, men was je al voor:quote:Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Even generaliseren:
Type slet wat in de serie voorkomt en ik heb er echt geen seconde van gekeken:
-Hoogblond
-Doen maximaal VMBO
-Willen kapster worden
-Vreten de godsganse dag kauwgum
-Willen een scooter
-Hebben ze een scooter? Dan willen ze een aarsgewei
-Minimaal 4 oorringen waarvan er 2 minimaal 60mm doorsnede zijn
Dat is er dus mis met Nederlandse meisjes.
Niet allemaal, de rest is refo of spelen de hele dag WoW.
Zie filmpjequote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En hoever ben je gekomen?quote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef Nemain het volgende:
Als mijn kleine zusje toch met zo'n figuur thuis kwam trapte ik hem persoonlijk weer uit.
Even zien hoe lang ik het kan volhouden hier naar te kijken. Zit nu op 5 minuten en het begint al aardig te kriebelen.
Ik had ook een keer iets gezien over kinderen van 10/11/12 die seks met elkaar haddenquote:Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
En hoever ben je gekomen?
Er zijn nog meer afleveringen heh over dat debiele gedrag van die kids van nu, als je klikt op ga naar website....
Echt een stel triestelingen... sorry....
Ik loop heel veel af te geven en het is altijd allemaal met een knipoog, maar dit vind ik echt heel heel heel triest.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik had ook een keer iets gezien over kinderen van 10/11/12 die seks met elkaar hadden
quote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik had ook een keer iets gezien over kinderen van 10/11/12 die seks met elkaar hadden
neequote:
Ik wil het niet geloven..quote:Op maandag 14 december 2009 23:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee![]()
we doen iets fout hier
ja die inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wil het niet geloven..![]()
''Geven zij jou een veilig gevoel?''
''Nou ik denk heus niet dat ze mij af gaan schieten ofzo, DUS.''
HAHHAHA
''En wat betekent dat voor jullie..romantiek?''quote:Op maandag 14 december 2009 23:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja die inderdaad.
wat een reactie zeg.![]()
ach, als je jezelf intelligent wilt laten voelen is dit een prima idee.quote:Op maandag 14 december 2009 23:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''En wat betekent dat voor jullie..romantiek?''
''Nou gewoon..gewoon lekker knuffelen ofzo of gewoon wat drinken met zn 2'en in een bar ofzo''
HAHAHA romantisch hoor..
Are you kidding? Die heb ik dan dus ff gemist dat stukje....quote:Op maandag 14 december 2009 23:45 schreef BergTurk het volgende:
"-heb je een kind
helaas wel
-hoe oud is je kind?
uhmmm ik denk een maand ofzo"
![]()
Die mokkakinderen zullen opgroeien voor galg en rad.
er zijn maar 2 afleveringen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Are you kidding? Die heb ik dan dus ff gemist dat stukje....
Damn.... wat erg.
Wat ik niet begrijp:
Als je kijkt op uitzending gemist, bij rauw en puur, dan vind je 2 afleveringen, deze niet.....
Dus rijst bij mij de vraag: zijn er meer afleveringen? En zo ja, waar?
Iemand?
Mkay. Thanks!quote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
er zijn maar 2 afleveringen.
eentje over geld, en eentje over liefde (deze).
Zal ik jou wat liefde gevenquote:Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nabil heeft gewoon wat liefde nodig![]()
Stomme ouders
Holy fuck.... Ik dacht dat die gozer LABIEL heette... no kidding. Vond het al zo'n vreemde naam... Dacht eerst dat ik het verkeerd verstaan had, en dat ie misschien zelfs Debiel heette. Fijn te weten dat het Nabil is. Ik ga het even aankaarten bij de mensen vd Dikke van Dalequote:Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nabil heeft gewoon wat liefde nodig![]()
Stomme ouders
Nee, ik heb genoeg liefdequote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Zal ik jou wat liefde geven
Dat je het niet verstaan hebt oke..maar z'n naam stond ook even in beeld?quote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Holy fuck.... Ik dacht dat die gozer LABIEL heette... no kidding. Vond het al zo'n vreemde naam... Dacht eerst dat ik het verkeerd verstaan had, en dat ie misschien zelfs Debiel heette. Fijn te weten dat het Nabil is. Ik ga het even aankaarten bij de mensen vd Dikke van Dale
Als je toch genoeg liefde hebt geef jij het haar maar dan, ben niet zo van liefde geven aan dikkerdjes.quote:Op maandag 14 december 2009 23:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg liefde![]()
Geef Nabil wat liefde?
Juist. Oneerlijk he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zo zie je maar dat de cultuur waar je in opgroeit wel degelijk effect heeft op je toekomst, en dat een kind affectie en aandacht nodig heeft.
de schuld mag vaak grotendeels bij de ouders gelegd worden.
Jama... weeje, ik kannie lezuh en sgrijve enzowquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat je het niet verstaan hebt oke..maar z'n naam stond ook even in beeld?![]()
Maar dat heb je dan ook gemist? gheghe
Dat is een negatief. Er zijn legio studies geweest met één eiige tweelingen, al sinds mensenheugenis, waaruit is gebleken dat heel veel sociaal-maatschappelijke factoren idd een bepaalde mate van invloed kunnen hebben. Maar het vreemde is dat juist de één eiige tweelingen in hun levensloop door de beugel genomen zo'n beetje dezelfde keuzes etc lijken te maken. Ķķk wanneer ze bij de geboorte gescheiden worden van elkaar en verder geen contact hebben met elkaar en in totaal andere sociale/financiele omgevingen worden opgevoed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zo zie je maar dat de cultuur waar je in opgroeit wel degelijk effect heeft op je toekomst, en dat een kind affectie en aandacht nodig heeft.
de schuld mag vaak grotendeels bij de ouders gelegd worden.
AAH echt? mang ik ben nu op 10 minutenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:02 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb het net gezien en ik vind het echt in- en intriest.
Heeft iemand het nog volgehouden tot het gangbang-stukje?
Dat soort gasten moet je met een visdraad om hun ballen heen op zn kop ophangen aan een boom.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:22 schreef CasB het volgende:
Die gasten zijn echt te triest. Beetje een naief meisje bezwangeren en ze dan verlaten.
Kijk, die mutsen zijn niet slim, maar die zijn gewoon makkelijk om te praten. Die gasten zijn gewoon zielig, het enige wat ze willen is neuken, en is ze zwanger dan kan dat dus niet meer en gaan ze naar een andere.
Trouwens, wat is het daar verpauperd. Niet normaal.
Ergens heb je gelijk natuurlijk maar denk dat het ook met de ouders en toch ook een beetje met de bling bling cultuur te maken heeft. Jongens met veel geld/wapens zijn aantrekklijk ofzo voor die iq loze wijven al kan ik er echt geen medelijden mee hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 04:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
Die laatste negert heeft gewoon gelijk, als je als meisje bij zo'n gast blijft is het je eigen stomme schuld als je elke week geslagen word.
Op bed daar zitten ook een paar van die kansarme hoertjesquote:
Ja, want er zijn zat Anti's die wél normaal doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef amvrosios het volgende:
En dan wordt je als racistisch bestempeld als je benoemt dat de Antilliaanse gemeenschap op moet rotten uit Nederland........
Oh wat erg hey die jochies. 't Zal je kind maar wezen....quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Op bed daar zitten ook een paar van die kansarme hoertjes
Ik vind jouw nick leuk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Ik ook. Neuken?quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:43 schreef Akwableet het volgende:
Dit is gewoon eng, ik kan deze mensen buiten tegenkomen......
Dankje dankje! Nu kan ik stoppen met in foetushouding in de hoek van de kamer huilen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
*zucht*
Neeheej, die zitten in een kooi. Net als in de dierentuin. Waar ze thuishoren.
ha-ha verstoteling.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:03 schreef Myraela het volgende:
Tering. Ik ben 17 en nog niet zwanger. Nu hoor ik er niet bij.
Met jou in ieder geval niets.quote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:03 schreef Myraela het volgende:
Tering. Ik ben 17 en nog niet zwanger. Nu hoor ik er niet bij.
Hulde, het eerste "kansenmeisje pic" in deze topic.\quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:29 schreef PietPossum het volgende:
dacht effe dat ik dr gevonden dan
http://sharano.hyves.nl
maar dies al 22 intussen.. en vieessssss, maarrr ze hoort er wel bij met dr mokkababy en kampnaam![]()
feli soraya, je leven al vergooid
[ afbeelding ]
Och, zoeken op Den helder levert een en al zwangere tokkiesnolletjes opquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Hulde, het eerste "kansenmeisje pic" in deze topic.\
thx man +
haha, post er nog meer, ik zit op me werkquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:53 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Och, zoeken op Den helder levert een en al zwangere tokkiesnolletjes op![]()
[ afbeelding ]
Met al die andere tienermoeders die hun kind als profielfoto op hyves hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:29 schreef PietPossum het volgende:
dacht effe dat ik dr gevonden dan
http://sharano.hyves.nl
maar dies al 22 intussen.. en vieessssss, maarrr ze hoort er wel bij met dr mokkababy en kampnaam![]()
feli soraya, je leven al vergooid
[ afbeelding ]
Wat is er met zijn hoofd aan de hand?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:53 schreef PietPossum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is een neger.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Wat is er met zijn hoofd aan de hand?
Die neger zat toch ook in het filmpjequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:53 schreef PietPossum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou der wel doen.........anaal, anders krijgt ze dalijk nog kinderenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef PietPossum het volgende:
gouden tanden?
[ afbeelding ]
Gezellig met z'n allen mokkababies poepen!
[ afbeelding ]
geweldige broek ook!
nah da was t wel, ik kan mn tijd wel beter verspillen
quote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef superworm het volgende:
[..]
Yeah! You sure you're not the smartest guy in the world?
Goede samenvatting van de klacht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:02 schreef paintmeester het volgende:
Deze documantaire kan ook maar op 1 plek gemaakt zijn. Den Helder![]()
Wat een ongeloofelijke pauperzooi is het toch.![]()
Die meiden zijn echt zo dom als het achtereind van een varken.
Dan enkel nog het vuur aan de lont en er is weer een dom wicht minder.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Matty___ het volgende:
echt...![]()
"ik voel me de bom als ik met die jongen ga"
Ik begrijp het 100%.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef Rijstkoker het volgende:
Echt triest en jammer. Mijn ex is nu ook alleenstaande moeder, niet door mijMaar dat zegt iets over haar domme keuzes.
Bijstand Ontvangende Moeder?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Matty___ het volgende:
echt...![]()
"ik voel me de bom als ik met die jongen ga"
En ze zijn tot meer dingen bereid dan gewone hoeren. Geen condoom? No problemo. Anaal of gangbang? Geen problemo! Slaan of geweld? Geen problemo!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:41 schreef Opkloter het volgende:
Moet wel 1 ding toegeven, ze zijn goedkoper dan mijn wekelijkse hoertje
Kinderen, no problemoquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:52 schreef Demophon het volgende:
[..]
En ze zijn tot meer dingen bereid dan gewone hoeren. Geen condoom? No problemo. Anaal of gangbang? Geen problemo! Slaan of geweld? Geen problemo!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |