abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75636079
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nabil heeft gewoon wat liefde nodig
Stomme ouders
Holy fuck.... Ik dacht dat die gozer LABIEL heette... no kidding. Vond het al zo'n vreemde naam... Dacht eerst dat ik het verkeerd verstaan had, en dat ie misschien zelfs Debiel heette. Fijn te weten dat het Nabil is. Ik ga het even aankaarten bij de mensen vd Dikke van Dale
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75636123
Simple minded meisjes, echt een aanwinst voor een maatschappij dit soort figuren
pi_75636126
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Zal ik jou wat liefde geven
Nee, ik heb genoeg liefde
Geef Nabil wat liefde?
pi_75636146
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Holy fuck.... Ik dacht dat die gozer LABIEL heette... no kidding. Vond het al zo'n vreemde naam... Dacht eerst dat ik het verkeerd verstaan had, en dat ie misschien zelfs Debiel heette. Fijn te weten dat het Nabil is. Ik ga het even aankaarten bij de mensen vd Dikke van Dale
Dat je het niet verstaan hebt oke..maar z'n naam stond ook even in beeld?
Maar dat heb je dan ook gemist? gheghe
pi_75636239
zo zie je maar dat de cultuur waar je in opgroeit wel degelijk effect heeft op je toekomst, en dat een kind affectie en aandacht nodig heeft.

de schuld mag vaak grotendeels bij de ouders gelegd worden.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75636277
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Nee, ik heb genoeg liefde
Geef Nabil wat liefde?
Als je toch genoeg liefde hebt geef jij het haar maar dan, ben niet zo van liefde geven aan dikkerdjes.
pi_75636309
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zo zie je maar dat de cultuur waar je in opgroeit wel degelijk effect heeft op je toekomst, en dat een kind affectie en aandacht nodig heeft.

Juist. Oneerlijk he?

Naja ik hoop dat die kinderen/jonge volwassenen nog te redden zijn!
pi_75636870
TVP voor het linkje, kan nu niet kijken maar ik moet dit zien morgen
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_75637319
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Dat je het niet verstaan hebt oke..maar z'n naam stond ook even in beeld?
Maar dat heb je dan ook gemist? gheghe
Jama... weeje, ik kannie lezuh en sgrijve enzow
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75637466
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:

Dat is een negatief. Er zijn legio studies geweest met één eiige tweelingen, al sinds mensenheugenis, waaruit is gebleken dat heel veel sociaal-maatschappelijke factoren idd een bepaalde mate van invloed kunnen hebben. Maar het vreemde is dat juist de één eiige tweelingen in hun levensloop door de beugel genomen zo'n beetje dezelfde keuzes etc lijken te maken. Óók wanneer ze bij de geboorte gescheiden worden van elkaar en verder geen contact hebben met elkaar en in totaal andere sociale/financiele omgevingen worden opgevoed.

Er zijn veel verschillende boeken over te vinden. Interessant om te lezen. Ja, het heeft invloed. Nee, het is niet bepalend. De materie is VEEL en VEEL te complex om te kunnen stellen dat het door slechts DNA, "karakter/temperament", gebeurtenissen, sociale setting etc komt. Het is een hele wirwar van invloeden op een kind die dingen bepalen. En studies spreken elkaar ook geregeld tegen. Statistisch zijn er echter wel conclusies uit te trekken, ik zal eens kijken of ik wat boeken terug kan vinden, en eventueel de bron vermelden. I wouldn't hold my breath though....

Met name de manier waarop een (klein) kind dingen ervaart lijkt doorslaggevend te zijn voor hoe iemand zich ontwikkeld. Waarom reageert het ene kind nieuwsgierig op een harde knal, en het andere kind/baby wordt er juist helemaal panisch van. Het blijft een heel grijs gebied, we weten er ondanks alle studies en kennis, gewoon nog veel te weinig van -> hoe het brein werkt. Hoe Tim Kuik werkt weten we wel, maar dat andere brein niet.

Ik kom uit een veel rotter gezin als de meeste mensen, zoals je wel zult begrijpen. En ondanks mijn afgeven op de maatschappij, durf ik te stellen dat ik in het dagelijks leven een grote aanwinst voor deze wereld ben. En ja.... dat is moeilijk te geloven, maar ik geloof het echt.

Nu zou dat best weleens kunnen verklaren waarom ik hier in een kamertje met witte zachte muren zit met mn handjes op mn rug gebonden..... Vermoed ik.

Ik ben gewoon heel handig met mn blackberry.

[ Bericht 9% gewijzigd door Aarskaboutertje op 15-12-2009 00:56:11 ]
pi_75637583
Deze had ik nog niet gezien. Het is inderdaad diep, en diep triest. Verschrikkelijk. Die ouders ook "ja het is wel verkeerd maarja"..

"Hij heeft een ander verlaten voor mij, dat zegt toch wat" naïef dom figuur

Beter preventief ruimen dit volk, serieus.

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:01:22 #87
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_75637760
haahaahahahah vreselijk!

Meisje: een ander meisje heeft hij gelaten voor mij, dat zegt in principe al best wel veel denk ik. Hij had wat op kunnen bouwen samen met dat kind, maar hij heeft toch voor mij gekozen.

Interviewster: hij laat wel een meisje in de steek, met een kindje dat van hem is

en dan het meisje met een heel wijs gezicht:

maarrrrr zij heeft nog een kind.

OOOH IN DAT GEVALL DAN KAN HET WEL HOORRR
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_75637777
Ik heb het net gezien en ik vind het echt in- en intriest.

Heeft iemand het nog volgehouden tot het gangbang-stukje?
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:05:47 #89
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_75637839
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:02 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb het net gezien en ik vind het echt in- en intriest.

Heeft iemand het nog volgehouden tot het gangbang-stukje?
AAH echt? mang ik ben nu op 10 minuten
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_75637840
Fucking hell, dat verhaal van dat 13-jarige meisje op het eind

Echt verschrikkelijk.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_75637861
"Kom maar, ik hou van je en ik wil je niet kwijt"

Domme teef heeft geen idee wat houden van is

Heb hem afgekeken. Wat verschrikkelijk
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_75637916
Haha als ze over die site praten steriliseren zeg ik
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
pi_75638121
Die gasten zijn echt te triest. Beetje een naief meisje bezwangeren en ze dan verlaten.

Kijk, die mutsen zijn niet slim, maar die zijn gewoon makkelijk om te praten. Die gasten zijn gewoon zielig, het enige wat ze willen is neuken, en is ze zwanger dan kan dat dus niet meer en gaan ze naar een andere.

Trouwens, wat is het daar verpauperd. Niet normaal.
pi_75638338
tvp voor morgen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_75638636
En dan wordt je als racistisch bestempeld als je benoemt dat de Antilliaanse gemeenschap op moet rotten uit Nederland........
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_75638868
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:22 schreef CasB het volgende:
Die gasten zijn echt te triest. Beetje een naief meisje bezwangeren en ze dan verlaten.

Kijk, die mutsen zijn niet slim, maar die zijn gewoon makkelijk om te praten. Die gasten zijn gewoon zielig, het enige wat ze willen is neuken, en is ze zwanger dan kan dat dus niet meer en gaan ze naar een andere.

Trouwens, wat is het daar verpauperd. Niet normaal.
Dat soort gasten moet je met een visdraad om hun ballen heen op zn kop ophangen aan een boom.
pi_75639258
Ik zag die ouders, en meteen dacht ik "oh, dit verklaart een hoop!". Gevalletje van 'De appel valt niet ver van de boom'
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  dinsdag 15 december 2009 @ 04:31:19 #98
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_75639344
Die laatste negert heeft gewoon gelijk, als je als meisje bij zo'n gast blijft is het je eigen stomme schuld als je elke week geslagen word.
Ook geen sig dus
pi_75639515
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 04:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
Die laatste negert heeft gewoon gelijk, als je als meisje bij zo'n gast blijft is het je eigen stomme schuld als je elke week geslagen word.
Ergens heb je gelijk natuurlijk maar denk dat het ook met de ouders en toch ook een beetje met de bling bling cultuur te maken heeft. Jongens met veel geld/wapens zijn aantrekklijk ofzo voor die iq loze wijven al kan ik er echt geen medelijden mee hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')