Op bed daar zitten ook een paar van die kansarme hoertjesquote:
Ja, want er zijn zat Anti's die wél normaal doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef amvrosios het volgende:
En dan wordt je als racistisch bestempeld als je benoemt dat de Antilliaanse gemeenschap op moet rotten uit Nederland........
Oh wat erg hey die jochies. 't Zal je kind maar wezen....quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Op bed daar zitten ook een paar van die kansarme hoertjes
Ik vind jouw nick leuk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Ik ook. Neuken?quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:43 schreef Akwableet het volgende:
Dit is gewoon eng, ik kan deze mensen buiten tegenkomen......
Dankje dankje! Nu kan ik stoppen met in foetushouding in de hoek van de kamer huilen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
*zucht*
Neeheej, die zitten in een kooi. Net als in de dierentuin. Waar ze thuishoren.
ha-ha verstoteling.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:03 schreef Myraela het volgende:
Tering. Ik ben 17 en nog niet zwanger. Nu hoor ik er niet bij.
Met jou in ieder geval niets.quote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hey, wat is er mis met Nederlandse meisjes?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:03 schreef Myraela het volgende:
Tering. Ik ben 17 en nog niet zwanger. Nu hoor ik er niet bij.
Hulde, het eerste "kansenmeisje pic" in deze topic.\quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:29 schreef PietPossum het volgende:
dacht effe dat ik dr gevonden dan
http://sharano.hyves.nl
maar dies al 22 intussen.. en vieessssss, maarrr ze hoort er wel bij met dr mokkababy en kampnaam![]()
feli soraya, je leven al vergooid
[ afbeelding ]
Och, zoeken op Den helder levert een en al zwangere tokkiesnolletjes opquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Hulde, het eerste "kansenmeisje pic" in deze topic.\
thx man +
haha, post er nog meer, ik zit op me werkquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:53 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Och, zoeken op Den helder levert een en al zwangere tokkiesnolletjes op![]()
[ afbeelding ]
Met al die andere tienermoeders die hun kind als profielfoto op hyves hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:29 schreef PietPossum het volgende:
dacht effe dat ik dr gevonden dan
http://sharano.hyves.nl
maar dies al 22 intussen.. en vieessssss, maarrr ze hoort er wel bij met dr mokkababy en kampnaam![]()
feli soraya, je leven al vergooid
[ afbeelding ]
Wat is er met zijn hoofd aan de hand?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:53 schreef PietPossum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is een neger.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Wat is er met zijn hoofd aan de hand?
Die neger zat toch ook in het filmpjequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:53 schreef PietPossum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou der wel doen.........anaal, anders krijgt ze dalijk nog kinderenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef PietPossum het volgende:
gouden tanden?
[ afbeelding ]
Gezellig met z'n allen mokkababies poepen!
[ afbeelding ]
geweldige broek ook!
nah da was t wel, ik kan mn tijd wel beter verspillen
quote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef superworm het volgende:
[..]
Yeah! You sure you're not the smartest guy in the world?
Goede samenvatting van de klacht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:02 schreef paintmeester het volgende:
Deze documantaire kan ook maar op 1 plek gemaakt zijn. Den Helder![]()
Wat een ongeloofelijke pauperzooi is het toch.![]()
Die meiden zijn echt zo dom als het achtereind van een varken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |