Op bed daar zitten ook een paar van die kansarme hoertjesquote:
Ja, want er zijn zat Anti's die wél normaal doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef amvrosios het volgende:
En dan wordt je als racistisch bestempeld als je benoemt dat de Antilliaanse gemeenschap op moet rotten uit Nederland........
Oh wat erg hey die jochies. 't Zal je kind maar wezen....quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Op bed daar zitten ook een paar van die kansarme hoertjes
Ik vind jouw nick leuk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Ik ook. Neuken?quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:43 schreef Akwableet het volgende:
Dit is gewoon eng, ik kan deze mensen buiten tegenkomen......
Dankje dankje! Nu kan ik stoppen met in foetushouding in de hoek van de kamer huilen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
*zucht*
Neeheej, die zitten in een kooi. Net als in de dierentuin. Waar ze thuishoren.
ha-ha verstoteling.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:03 schreef Myraela het volgende:
Tering. Ik ben 17 en nog niet zwanger. Nu hoor ik er niet bij.
Met jou in ieder geval niets.quote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hey, wat is er mis met Nederlandse meisjes?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:03 schreef Myraela het volgende:
Tering. Ik ben 17 en nog niet zwanger. Nu hoor ik er niet bij.
Hulde, het eerste "kansenmeisje pic" in deze topic.\quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:29 schreef PietPossum het volgende:
dacht effe dat ik dr gevonden dan
http://sharano.hyves.nl
maar dies al 22 intussen.. en vieessssss, maarrr ze hoort er wel bij met dr mokkababy en kampnaam![]()
feli soraya, je leven al vergooid
[ afbeelding ]
Och, zoeken op Den helder levert een en al zwangere tokkiesnolletjes opquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Hulde, het eerste "kansenmeisje pic" in deze topic.\
thx man +
haha, post er nog meer, ik zit op me werkquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:53 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Och, zoeken op Den helder levert een en al zwangere tokkiesnolletjes op![]()
[ afbeelding ]
Met al die andere tienermoeders die hun kind als profielfoto op hyves hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:29 schreef PietPossum het volgende:
dacht effe dat ik dr gevonden dan
http://sharano.hyves.nl
maar dies al 22 intussen.. en vieessssss, maarrr ze hoort er wel bij met dr mokkababy en kampnaam![]()
feli soraya, je leven al vergooid
[ afbeelding ]
Wat is er met zijn hoofd aan de hand?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:53 schreef PietPossum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is een neger.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Wat is er met zijn hoofd aan de hand?
Die neger zat toch ook in het filmpjequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:53 schreef PietPossum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou der wel doen.........anaal, anders krijgt ze dalijk nog kinderenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef PietPossum het volgende:
gouden tanden?
[ afbeelding ]
Gezellig met z'n allen mokkababies poepen!
[ afbeelding ]
geweldige broek ook!
nah da was t wel, ik kan mn tijd wel beter verspillen
quote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef superworm het volgende:
[..]
Yeah! You sure you're not the smartest guy in the world?
Goede samenvatting van de klacht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:02 schreef paintmeester het volgende:
Deze documantaire kan ook maar op 1 plek gemaakt zijn. Den Helder![]()
Wat een ongeloofelijke pauperzooi is het toch.![]()
Die meiden zijn echt zo dom als het achtereind van een varken.
Dan enkel nog het vuur aan de lont en er is weer een dom wicht minder.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Matty___ het volgende:
echt...![]()
"ik voel me de bom als ik met die jongen ga"
Ik begrijp het 100%.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef Rijstkoker het volgende:
Echt triest en jammer. Mijn ex is nu ook alleenstaande moeder, niet door mijMaar dat zegt iets over haar domme keuzes.
Bijstand Ontvangende Moeder?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Matty___ het volgende:
echt...![]()
"ik voel me de bom als ik met die jongen ga"
En ze zijn tot meer dingen bereid dan gewone hoeren. Geen condoom? No problemo. Anaal of gangbang? Geen problemo! Slaan of geweld? Geen problemo!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:41 schreef Opkloter het volgende:
Moet wel 1 ding toegeven, ze zijn goedkoper dan mijn wekelijkse hoertje
Kinderen, no problemoquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:52 schreef Demophon het volgende:
[..]
En ze zijn tot meer dingen bereid dan gewone hoeren. Geen condoom? No problemo. Anaal of gangbang? Geen problemo! Slaan of geweld? Geen problemo!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |