doet het niet.quote:
Hij kwam in elk geval niet als een dode mongool over zoals al die anderen en sprak eerlijk de waarheid.quote:Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef Cybey het volgende:
Die neger die het laatste aan het woord is sluit echt elke zin af met "weetje?".
Hij probeert z'n zinnen denk ik gewoon langer te maken
eensquote:Op maandag 14 december 2009 20:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij kwam in elk geval niet als een dode mongool over zoals al die anderen en sprak eerlijk de waarheid.
die wijven raten crap?quote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is wel de site waar ze het over hebben
beter komt die shit weer online!quote:Op maandag 14 december 2009 20:28 schreef Apebeer het volgende:
[..]
JaDus als je nieuwe spange chicks nodig hebt, check die site
Ja iddquote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
beter komt die shit weer online!![]()
dan even topicje aanmachen.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kudo's voor degene die die 'mamjo' (ofzo) link hier post!
Helaas, men was je al voor:quote:Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Even generaliseren:
Type slet wat in de serie voorkomt en ik heb er echt geen seconde van gekeken:
-Hoogblond
-Mascara en make-up all over the place
-Luisteren naar kampernamen zoals Melissa, Priscilla, Kelly of Lindsey
-Doen maximaal VMBO
-Willen kapster worden
-Vreten de godsganse dag kauwgum
-Hebben hun naam in een ketting staan, anders vergeten ze hoe ze heten
-Willen een scooter
-Hebben ze een scooter? Dan willen ze een aarsgewei
-Minimaal 4 oorringen waarvan er 2 minimaal 60mm doorsnede zijn
-Willen graag omgaan met gangsta's en laten zich door hun (eventueel, geen pré) anaal helemaal uitwonen
-Zitten over een x-aantal jaar met een mokkababy en pap zit in de cel of is gevlucht of heeft ergens anders het vorige punt herhaald wat ik net aanhaalde.
Dat is er dus mis met Nederlandse meisjes.
Niet allemaal, de rest is refo of spelen de hele dag WoW.
Zie filmpjequote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hey, wat is er mis met Nederlandse meisjes?
En hoever ben je gekomen?quote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef Nemain het volgende:
Als mijn kleine zusje toch met zo'n figuur thuis kwam trapte ik hem persoonlijk weer uit.
Even zien hoe lang ik het kan volhouden hier naar te kijken. Zit nu op 5 minuten en het begint al aardig te kriebelen.
Ik had ook een keer iets gezien over kinderen van 10/11/12 die seks met elkaar haddenquote:Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
En hoever ben je gekomen?
Er zijn nog meer afleveringen heh over dat debiele gedrag van die kids van nu, als je klikt op ga naar website....
Echt een stel triestelingen... sorry....
Ik loop heel veel af te geven en het is altijd allemaal met een knipoog, maar dit vind ik echt heel heel heel triest.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik had ook een keer iets gezien over kinderen van 10/11/12 die seks met elkaar hadden
quote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik had ook een keer iets gezien over kinderen van 10/11/12 die seks met elkaar hadden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |