WII FIT !quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:57 schreef Miam het volgende:
koude voeten man. verder okeeeej
pantoffels?quote:
wel dus, en op tijd en nog warmquote:Op zondag 20 december 2009 17:56 schreef zwartedoos het volgende:
Ik wil wel wat lekkers laten bezorgen maar ben bang dat ze niet rijden![]()
goed bezig!quote:Op zondag 20 december 2009 19:00 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
wel dus, en op tijd en nog warm
ja dat verhaal van de voorgevoelens ken ik. Drives me crazy at times....quote:
Och, net maar even getankt zodat ik vanmiddag met een gerust hart de file in kanquote:Op maandag 21 december 2009 13:10 schreef Mavro het volgende:
Vanmiddag nog meer sneeuw! Vanuit mijn warme kamertje zeg ik 'Welkom'.
Tegen de mensen die zich de luxe van het thuis blijven niet kunnen veroorloven: Ik duim maar voor jullie
quote:Op maandag 21 december 2009 13:22 schreef Prosperity het volgende:
CBR heeft alles voor vandaag afgelast.....
PFIEUW! maar ook JAMMER!!! hmmz.. leuk die dubbele gevoelens.. tis ook nooit goed!![]()
nu genieten van het weer, lekker zonnetje!
verdoofd klinkt goed.quote:Op maandag 21 december 2009 17:58 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat dus. Hoewel niet zozeer uitgeput. En emotioneel verdoofd.
Wat dan?quote:Op maandag 21 december 2009 22:19 schreef zwartedoos het volgende:
Beetje bang, de pleuris is hier los aant breken met jeugd voor mn huis
je hebt geen rolluiken voor he?quote:
jee alles goed gegaan?quote:Op maandag 21 december 2009 22:19 schreef zwartedoos het volgende:
Beetje bang, de pleuris is hier los aant breken met jeugd voor mn huis
mag hopen dat je niet Sky Radio aan hebt. Dan wordt je bedolven onder de xmas songquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef Urquhart het volgende:
Druk, druk...en daardoor eigenlijk ook nog geen kerstgevoel. Alleen de kerstliedjes op de radio doen mij eraan herinneren.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Voel me leeg, geen fijn gevoel
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil ook naar het Glazen Huis! Maar ik ben ziek en kan niet met de auto wegGrr
Misschien morgen nog!
ik ga er morgen ook even kijken, normaal zou ik gaan zwemmen op donderdag maar het zwembad is morgen geslotenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:18 schreef Miam het volgende:
[..]Ik mischien morgen ook
Beterschap..
Ik voel me goed! wel last van m`n arm.
Gewoon doen. Blijven twijfelen is ook niet goed voor je.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:28 schreef candygirl het volgende:dus en twijfel. twijfel. twijfel, zal ik ziekenhuis bellen of niet
Dit dusquote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef Apotheose het volgende:
#it's the most lonesome time of the year#
dit zo'n beetje.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef Apotheose het volgende:
#it's the most lonesome time of the year#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |