* hand geeftquote:Op maandag 14 december 2009 20:34 schreef Grimbert het volgende:
bleh.. ik voel me wat aan de mindere kant nu... ik val op de "verkeerde" vrouwen
Baww..quote:Op maandag 14 december 2009 20:34 schreef Grimbert het volgende:
bleh.. ik voel me wat aan de mindere kant nu... ik val op de "verkeerde" vrouwen
mja... ik ben ook verliefd maar het zal nooit iets worden omdat zij overtuigd christen ben en ik overtuigd atheistquote:Op maandag 14 december 2009 22:51 schreef newClear het volgende:
[..]
Baww..![]()
Ik val op de perfecte vrouw, ik ben verliefd![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk welquote:Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ga nooit meer verliefd worden denk ik
nietesquote:
Stuur maar fles op danquote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef Grimbert het volgende:
[..]
wodka helpt, daarom heb ik er net een paar achterover geslagen
Geef haar The God Delusion voor kerstquote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Grimbert het volgende:
[..]
mja... ik ben ook verliefd maar het zal nooit iets worden omdat zij overtuigd christen ben en ik overtuigd atheistach... zit nu in de friendzone... ook gezellig
Ik ben ook verliefd vrees ik en ik ben bang dat ik haar type niet ben.Ze is ook wel heel leuk en mooiquote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Grimbert het volgende:
[..]
mja... ik ben ook verliefd maar het zal nooit iets worden omdat zij overtuigd christen ben en ik overtuigd atheistach... zit nu in de friendzone... ook gezellig
Dat hoop ik ook elke keer,tot je weer iemand tegen komt.quote:Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ga nooit meer verliefd worden denk ik
Weet je dat al zeker? ik had haar gewoon gezegd dat ik haar wel erg leuk vind, toen kwam er een verhaal dat ze alleen een christen wilquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd vrees ik en ik ben bang dat ik haar type niet ben.Ze is ook wel heel leuk en mooi
Maar ja....
enne?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:52 schreef zwartedoos het volgende:
Net ergens achter gekomen waar ik niet zo blij mee ben, hoe moet dat nu![]()
Dat weet ik zo goed als zeker, ja. Ze reageert niet echt op berichtjes en zulks.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:22 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Weet je dat al zeker? ik had haar gewoon gezegd dat ik haar wel erg leuk vind, toen kwam er een verhaal dat ze alleen een christen wil
Ach ja, ik voel me nu al weer een stuk beter
In de keuken gaan zitten en het gasfornuis aan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Als een Eskimo.
mijn verwarming is stuk
kerstmisquote:
agree, kerstvakantie = veel te veel vrije dagen om te vullen op het momentquote:
zo voelt t wel jaquote:Op woensdag 16 december 2009 13:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
dan moet je er ook niet met een hamer op slaan![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef fraubitch het volgende:
oke
Duurde nog iets langer dan verwacht, maar wel uit mijn hoofd nuquote:Op woensdag 16 december 2009 14:17 schreef Urquhart het volgende:
Beetje gaar van het maken van een verslag, maar zoals het er nu naar uitziet is het bijna klaar.
En alles kan altijd ergerquote:
quote:
vanmiddag kan ik wel even komen puzzelenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je puzzelen?
![]()
-OT-
Ik voel me oke
Nog steeds?quote:
als er morgen problemen blijken te zijn waardoor niemand op tijd is, stellen ze tt examen gewoon uit,maak je geen zorgenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik baal er van dat ik nog steeds niet weet waar ik morgen aan toe ben.. de uni verwacht dat we om 8.30 er allemaal zijn om tentamen te maken, das leuk.. maar hoe moet ik er komen als treinen/bussen weer eens niet gaan?
Dat is mijn woord O.o..quote:
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERDquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:12 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb voor het eerst van mijn leven sneeuw op mijn verjaardag!!!![]()
![]()
![]()
Vanwege de sneeuw heeft IEDEREEN afgezegd voor mijn feestje vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
Dus per saldo voel ik me nu
Gefeliciteerd ja ^^!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:12 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb voor het eerst van mijn leven sneeuw op mijn verjaardag!!!![]()
![]()
![]()
Vanwege de sneeuw heeft IEDEREEN afgezegd voor mijn feestje vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
Dus per saldo voel ik me nu
hoe komt't??quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |