Geef haar The God Delusion voor kerstquote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Grimbert het volgende:
[..]
mja... ik ben ook verliefd maar het zal nooit iets worden omdat zij overtuigd christen ben en ik overtuigd atheistach... zit nu in de friendzone... ook gezellig
Ik ben ook verliefd vrees ik en ik ben bang dat ik haar type niet ben.Ze is ook wel heel leuk en mooiquote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Grimbert het volgende:
[..]
mja... ik ben ook verliefd maar het zal nooit iets worden omdat zij overtuigd christen ben en ik overtuigd atheistach... zit nu in de friendzone... ook gezellig
Dat hoop ik ook elke keer,tot je weer iemand tegen komt.quote:Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ga nooit meer verliefd worden denk ik
Weet je dat al zeker? ik had haar gewoon gezegd dat ik haar wel erg leuk vind, toen kwam er een verhaal dat ze alleen een christen wilquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd vrees ik en ik ben bang dat ik haar type niet ben.Ze is ook wel heel leuk en mooi
Maar ja....
enne?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:52 schreef zwartedoos het volgende:
Net ergens achter gekomen waar ik niet zo blij mee ben, hoe moet dat nu![]()
Dat weet ik zo goed als zeker, ja. Ze reageert niet echt op berichtjes en zulks.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:22 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Weet je dat al zeker? ik had haar gewoon gezegd dat ik haar wel erg leuk vind, toen kwam er een verhaal dat ze alleen een christen wil
Ach ja, ik voel me nu al weer een stuk beter
In de keuken gaan zitten en het gasfornuis aan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Als een Eskimo.
mijn verwarming is stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |