tja.. meningen verschillen en als ik hoor dat 3d zo tof is bij deze film en ik vervolgens niet eens een gevoel had dat er iets aan 3d in zit heb je het imho behoorlijk verpest...quote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef Timo20 het volgende:
Je bent echt de eerste die zegt dat de 3D niet uit de verf komt
Empire zegt het juist andersom: de 2D versie krijgt vier sterren, de 3D versie maakt er een compleet andere film van en krijgt 5 sterren.
Je hebt dan wel heel erg onfortuinlijke momenten gekozen om te knipperen. Ook ik heb de imax 3d versie gezien in pathe arena , en hoewel ik van imax weinig merkte, was 3d heel sterk aanwezig.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:12 schreef mschol het volgende:
tja.. meningen verschillen en als ik hoor dat 3d zo tof is bij deze film en ik vervolgens niet eens een gevoel had dat er iets aan 3d in zit heb je het imho behoorlijk verpest...
'quote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef mschol het volgende:
daar waar ik de originele versie een dikke 9 geef.
komt deze niet verder dan een schamele 7
zowel 3D als IMAX komen compleet niet uit de verf, sterker nog: ik ergerde me stierlijk aan het kut brilletje dat ik op moest om te voorkomen dat het blurry was, voor de rest voegde dat voor mij echt niks toe..
ook IMAX viel mij zwaar tegen, het zou een groot scherm zijn.. hier heb ik in A'dam bar weinig van gemerkt..
sorry, niks speciaals aan gezien....quote:Op donderdag 31 december 2009 02:06 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Je hebt dan wel heel erg onfortuinlijke momenten gekozen om te knipperen. Ook ik heb de imax 3d versie gezien in pathe arena , en hoewel ik van imax weinig merkte, was 3d heel sterk aanwezig.
Je kan mij niet vertellen dat je zowel de zwevende waterdruppels aan het begin, de speerpunten van het blauwe volk, de bestuurbare vogelsnavels die op je afkwamen, de eerste vlucht van de hoofdpersoon, en vooral de schitterende hologrammen niet opgemerkt hebt. Stuk voor stuk sterk opvallend in 3d.
achteroverleunen kon ik wel, maar brilletje was net een tikje te smal waardoor ik dus naderhand 3 irriterende plekken had (neus en achter oren)quote:Op donderdag 31 december 2009 02:31 schreef resque het volgende:
[..]
'
'
ik weet niet hoe deze film in het 3d is, of uberhaupt hoe deze film is, maar ik weet wel dat ik ook hekel heb aan dat kutbrilletje altijd en ik vind het totaal niks toevoegen! kan niet eens lekker achterover hangen in de stoel, omdat anders dat brilletje niet goed zit! dood aan 3d-brilletjes
Sorry maar als je de film niet gezien hebt en die brilletjes niet op hebt gehad dan moet je maar lekker je mening voor je houden. Het brilletje zit prima bij mij en ik kon heerlijk achterover hangen op rij 4 in de pathe in Eindhoven.. en ik heb een redelijk groot hoofd (Large bij helmen) dus kom niet met die onzin dat een brilletje niet fijn is..quote:Op donderdag 31 december 2009 02:31 schreef resque het volgende:
[..]
'
'
ik weet niet hoe deze film in het 3d is, of uberhaupt hoe deze film is, maar ik weet wel dat ik ook hekel heb aan dat kutbrilletje altijd en ik vind het totaal niks toevoegen! kan niet eens lekker achterover hangen in de stoel, omdat anders dat brilletje niet goed zit! dood aan 3d-brilletjes
Inderdaad geen geweldige film. Tijdens de aftiteling zag ik dat de film geregiseerd is door Spike Lee. Dat maakte veel duidelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zelf ook een oorlogsfilm geprobeerd vandaag,
Miracle at St.Anna (2008)
Heb hem niet af kunnen kijken, langdradig en raar plot
sorry maar ik heb al meerdere malen een film in 3d gezien hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef invine het volgende:
[..]
Sorry maar als je de film niet gezien hebt en die brilletjes niet op hebt gehad dan moet je maar lekker je mening voor je houden. Het brilletje zit prima bij mij en ik kon heerlijk achterover hangen op rij 4 in de pathe in Eindhoven.. en ik heb een redelijk groot hoofd (Large bij helmen) dus kom niet met die onzin dat een brilletje niet fijn is..
Film is nochtans goed hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jaaa, dat is 1 van mn favo films![]()
Zelf ook een oorlogsfilm geprobeerd vandaag,
Miracle at St.Anna (2008)
Heb hem niet af kunnen kijken, langdradig en raar plot
Dat jij die brilletjes fijner ervaart en als waardevoller inschat, betekent niet dat een ander die film niet op andere criteria mag baseren...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef invine het volgende:
[..]
Sorry maar als je de film niet gezien hebt en die brilletjes niet op hebt gehad dan moet je maar lekker je mening voor je houden. Het brilletje zit prima bij mij en ik kon heerlijk achterover hangen op rij 4 in de pathe in Eindhoven.. en ik heb een redelijk groot hoofd (Large bij helmen) dus kom niet met die onzin dat een brilletje niet fijn is..
64quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:42 schreef Gorro het volgende:
Ik heb afgelopen jaar 211 films gezien, waarvan 9 in de bioscoop en 1 film zag ik al eens eerder. Dat is het laagste aantal films sinds ik het bijhoudt (vanaf 2003). Het had nog veel lager uit kunnen vallen als ik deze maand niet 64 films gekeken had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, leuke docu.
Dat had ik dus ook. Vond er geen drol aanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Let the right one in
Ik vond het maar niks. Het kon me allemaal niet bekoren. Veel goeds over gehoord maar het kwam niet bij me binnen ofzo.
Net vanavond de film gezien in bioscoop, wat een geweldig film! Heel anders dan ik had verwacht! Achteraf moet ook wel zeggen dat de verhaal wat anders kon, dat kan beter... Maar grafisch was het op en topquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:40 schreef vaasinbloem het volgende:
[b][b]Avatar (2009) - 6
Ik snap echt niet wat mensen nou hier in zien. Ik hoop dat dit niet het toekomst van filmmaken wordt, alleen maar grafisch geweld zonder verhaal. En ik snap niet dat mensen niet inzien dat het ene nog niet het andere moet uitsluiten, waarom kan het niet beide? Van de typische veelvoorkomende karakters tot het voor de hand liggende plot. Wie zag het niet aankomen dat de hoofdpersonage hun ging helpen? Wie zag het niet dat Jake als laatste zijn lichaam ging verwisselen met die vage dans? En dat die gebeden tot de natuur hun uiteindelijk ging reden? En dan ze bij het eind gevecht precies ook plaatst vind 10 meter van die kisten was gewoon de druppel.. Leuke showcase wat 3D allemaal kan, en de flora en fauna was echt prachtig gedaan. Maar waarom kan je met zo'n budget gewoon niet wat meer aandacht in het verhaal steken? Zo jammer, en gewoon zo'n gemiste kans..[/b]
Nee, ik ben geen groot liefhebber van romcoms, maar kan er zo nu dan wel eentje waarderen, zeker als ze een originele invalshoek hebben. Love Actually is echter afgrijselijk, vervelend klef, stupide en ik werd er allesbehalve vrolijk van. Wat een ongeëvenaarde phoneyheid straalt van deze film af. Ik zie dan nog liever bijvoorbeeld een Amelie, Alles is Liefde (jaja!) of oude stuff uit de jaren '60 of eerder. Toen waren romcoms nog oprecht, interessant en zelfs grappig!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:42 schreef Timo20 het volgende:
Love Actually
Ook na vijf kijkbeurten vind ik dit nog steeds één van de (zo niet de) beste en leukste romantische comedy/kerst film van de afgelopen jaren. Mooie, aandoenlijke personages in leuke verhalen die op een vernuftige manier op het einde worden samen geweven.
Zelfs `s werelds grootste hater van romcoms zal hier toch wel op z`n minst een klein beetje vrolijk van worden. Ik in ieder geval wel. Een heerlijke film[/url]
WTF, vijfmaal dezelfde romantische komedie kijken?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:42 schreef Timo20 het volgende:
De eerste films van 2010:
Love Actually
Ook na vijf kijkbeurten vind ik dit nog steeds één van de (zo niet de) beste en leukste romantische comedy/kerst film van de afgelopen jaren. Mooie, aandoenlijke personages in leuke verhalen die op een vernuftige manier op het einde worden samen geweven.
Zelfs `s werelds grootste hater van romcoms zal hier toch wel op z`n minst een klein beetje vrolijk van worden. Ik in ieder geval wel. Een heerlijke film
IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
Ja in 3D gezien, klopt dat is echt een aanraderquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:08 schreef bietelboer het volgende:
[..]
In 3D gezien?
Dat vind ik echt een aanrader bij die film!
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef macondo het volgende:
[..]
WTF, vijfmaal dezelfde romantische komedie kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7.5/10You and Me and the Devil makes 3
quote:Op zondag 3 januari 2010 04:33 schreef AnusPolijster het volgende:
The Time Traveler's Wife
Een romantische sci-fi gebaseerd op het boek van Audrey Niffenegger. Eric Bana krijgt vanaf jonge leeftijd te maken met een genetische afwijking waardoor hij op willekeurige momenten plots door de tijd reist. Ondanks dit probeert hij toch een leven op te bouwen met zijn grote liefde, gespeeld door Rachel McAdams.
Ik vond het een erg mooie film, het zat goed in elkaar en Bana en McAdams waren beide leuk om naar te kijken en speelden goed samen. De soundtrack is ook dik in orde. Het is vooral een romantische film, de technische aspecten van tijdreizen laten ze buiten beschouwing.
Wel een klein minpuntje, wat ik toch maar even in spoilertags zet:Mooie film inderdaad. Ik ben vooral gecharmeerd over Rachel McAdams. Van een naïeve meid gaande weg naar een prachtige vrouw. Ik ben het niet helemaal eens met jouw spoiler opmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7.5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik heb me erg vermaakt met deze film. Leuke cast bij elkaarquote:It's Complicated
een film met een behoorlijke cast (Meryl streep, Alec Baldwin & Steve Martin) welke het verhaal verteld over een vrouw (meryl streep) die geen relatie heeft na 10 jaar te zijn gescheiden
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen groot liefhebber van romcoms, maar kan er zo nu dan wel eentje waarderen, zeker als ze een originele invalshoek hebben. Love Actually is echter afgrijselijk, vervelend klef, stupide en ik werd er allesbehalve vrolijk van. Wat een ongeëvenaarde phoneyheid straalt van deze film af. Ik zie dan nog liever bijvoorbeeld een Amelie, Alles is Liefde (jaja!) of oude stuff uit de jaren '60 of eerder. Toen waren romcoms nog oprecht, interessant en zelfs grappig!
1 keer in de bios en een paar keer op dvdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef macondo het volgende:
[..]
WTF, vijfmaal dezelfde romantische komedie kijken?
Ook dat is Timoquote:Op zondag 3 januari 2010 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
en er dan nog voor uit durven komen ook. chapeau
Ik neem aan dat je m wel hebt afgekeken?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:14 schreef RuneRose het volgende:
Where the wild things are Ik had het na een kwartier eigenlijk al wel gezien met die leukdoenerij van Spike Jonze. De film heeft weinig boeiends te melden en eigenlijk vind ik dat hele off-beat gedoe van hem echt vreselijk irritant. Als je heel erg vatbaar bent voor de quirkiness van dit alles (zeg maar de zogenaamde creativiteit van eikels als Spike Jonze, Michael Gondry enz.), dan zal je het vast leuk vinden. Ik kan er niet veel mee. Dat prentenboek vond ik vroeger best leuk trouwens.
Staat bovenaan mijn lijstjequote:Op zondag 3 januari 2010 19:38 schreef jimjim1983 het volgende:
gister ook Where the wild things are gezien en ik vond m erg tof. en mooi ook.
Slaat de spijker op zijn kop. De sfeer is geweldig, maar de rode lijn van de film zijn hier al die relaties, met een paar barslechte scenes tussen Ginny en Harry terwijl de verhaallijn best verneukt wordt.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:19 schreef Falco het volgende:
Harry Potter and the Half-Blood Prince
Toch wel een matig deel. Het ziet er erg goed uit, grimmig en donker vooral, maar aan de andere kant wordt het plot bevuild met allerhande relatieperikelen. Een grote finale blijft ook achterwege, maar misschien komt dat allemaal wel in de laatste twee delen van de HP-reeks. Cijfer: 6,5
Heb je een bepaald programmaatje oid waarmee je al die gegevens verwerkt en presenteerd?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:37 schreef SnuggLe het volgende:
En dan heel 2009, op beoordeling gesorteerd.
Ik ben pas halverwege februari begonnen met What I Watch, dus dit is van 10,5 maand.
Top 100:
-knip -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |