1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ach....als ze maar niet te lang zijn overleden of gruwelijk verminkt zijn of te lang in het water hebben gelegen dan heb ik er niet echt moeite mee....maar om een baan aan te nemen als lijkenverzorger...nee dan weet ik wel iets prettigers te bedenken. Mijn broer werkt bij de Recherche van de politie en ziet wel eens van die foto's die ze bij dingen als moord/zelfmoord, verdrinking en zo moeten maken...word je niet vrolijk van....gelukkig zit hij nog bij het onderdeel inbraken etc....het enige bloed wat hij daar tegenkomt is als een inbreker zich gesneden heeft bij een raampje intikken.quote:Op maandag 14 december 2009 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel raar... ik ben niet bang voor de dood an sich, maar lijken van mens of dier aanraken vind ik wel weer eng. Met uitzondering van die van mijn huisdieren dan.
Jij kijkt er anders tegenaan dan je kennis en ik he?quote:Op maandag 14 december 2009 00:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Toen ze jonger waren gingen die van mij wel uit de woonkamer 's nachts omdat ze anders kiekeboe speelden met de vogels (die dat niet erg konden waarderen midden in de nacht) maar nu ze ouder zijn slapen ze eerder dan ik. Een kennis van me heeft een aparte kattenkamer voor zijn twee katten...de grootste slaapkamer.
..hij slaapt zelf in een kleintje...tja vroeger ooit kattenfokker geweest en heeft daar een lichte tik aan overgehouden ben ik bang
Repareer jij die UI eens!quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 00:28 schreef Strega het volgende:
Weet je, ik ben een beetje aan het bijlezen.......
Morgen evt reageren, zo na een beetje emotionele avond naar bed.
En dan denk ik blij dat beetje bijlezen.....
WAT ZIJN JULLIE EEN LIEVERDS HIER MET Z"N ALLEN!!!!
Na, zo'n down voelende trieste dag, (waarop weliswaar, wonder boven wonder, de kerstversierringen en het eten goed gelukt zijn) toch nog even heel blij worden van het bijlezen en de commentaren!
quote:Op maandag 14 december 2009 00:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
Yeey Mij eerste FFSC topic geopend.![]()
Psst...ik heb gewoon geen slaapkamer over om een kattenkamer van te maken...heb er maar twee....eentje om zelf in te slapen en een kamer waar mijn bureau (wat ik dus nooit gebruikquote:Op maandag 14 december 2009 00:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij kijkt er anders tegenaan dan je kennis en ik he?![]()
Ach, ieder zijn ding. Van mijn ouders mochten de katten 's nachts nooit in hus en toen ik op mezelf ging had ik ze liever niet op de slaapkamer ivm allergische logees die dan helemaal zouden stikken. Dus al mijn katten zijn het gewend, ik heb de ruimte en we zijn er allemaal gelukkig mee.![]()
A-E: je ui is weggezakt!
way ahead of ya, kan em alleen niet modden in de op zelfquote:Op maandag 14 december 2009 00:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Repareer jij die UI eens!... ik bedoel natuurlijk
Volgens mij is ze daar in het topic niet op teruggekomen, maar weet ik niet zeker, was er op dat moment ook niet.quote:Op maandag 14 december 2009 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Effe kijken dan, ben benieuwd of zij nog op de discussie is teruggekomen.
Hoe belangrijk vinden we het?quote:Op maandag 14 december 2009 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
way ahead of ya, kan em alleen niet modden in de op zelf
Eliesje!quote:
FiPoquote:
Ik loop haske achter met reageren, spuit 11 dus weer eens.quote:Op maandag 14 december 2009 00:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo te zien is ze dit weekend niet in de SC geweest. Ik had haar wel in het kerstboomverniel fototopic gezien.
Ze zal wel terug komen als ze daaraan toe is denk ik dan maar.
Egnie; ik zit tenminste nog op pag 1quote:Op maandag 14 december 2009 00:47 schreef trovey het volgende:
FiPo......je bent een tikje langzaam vanavond
Ik ben begonnen met 2 slaapkamers: een voor mij en een voor de katten. Inmiddels heb ik meer slaapkamers voor mezelf gekocht. Waarvan er in het voorjaar/zomer eentje wordt verbouwd tot kraamkamer voor Redcats.quote:Op maandag 14 december 2009 00:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Psst...ik heb gewoon geen slaapkamer over om een kattenkamer van te maken...heb er maar twee....eentje om zelf in te slapen en een kamer waar mijn bureau (wat ik dus nooit gebruiken kasten met boeken en mijn Bee Gees verzameling staat....en op het moment staat die kamer zo vol dat ik er letterlijk geen poot meer kan trekken....en er al helemaal geen kat in kwijt kan
dus bij mij is het een noodzaak om ze het hele huis te geven
Gij lieve stiekemert gij.quote:
maar FiPoquote:Op maandag 14 december 2009 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egnie; ik zit tenminste nog op pag 1
nee hoor, ElisaB heeft altijd de fipo, hoe kom je d'r bij om iets anders te suggereren?quote:Op maandag 14 december 2009 00:47 schreef trovey het volgende:
[..]
FiPo......je bent een tikje langzaam vanavond
Elisa is de enige die op een willekeurige plek in de SC Fipo mag roepen.quote:Op maandag 14 december 2009 00:49 schreef trovey het volgende:
[..]
maar FiPo....OK voor jou dan de FiPo
Leg eens uit...slaapkamer voor jezelf gekocht als in verhuizen naar een ander huis?quote:Op maandag 14 december 2009 00:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 2 slaapkamers: een voor mij en een voor de katten. Inmiddels heb ik meer slaapkamers voor mezelf gekocht. Waarvan er in het voorjaar/zomer eentje wordt verbouwd tot kraamkamer voor Redcats.
Ik vind het jammer dat je voor Redcat in de omgeving Eindhoven moet wonen. Ik zou het zooo leuk vinden om een moederpoes op te vangen met d'r kittensquote:Op maandag 14 december 2009 00:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 2 slaapkamers: een voor mij en een voor de katten. Inmiddels heb ik meer slaapkamers voor mezelf gekocht. Waarvan er in het voorjaar/zomer eentje wordt verbouwd tot kraamkamer voor Redcats.
Mooie kat...lijkt op mijn Noelle....moet je je UI van maken...zit je helemaal goed hier in Flora en Fauna.quote:Op maandag 14 december 2009 00:49 schreef kitao het volgende:
http://img193.imageshack.us/img193/3023/img00021wq.jpg
[ link | afbeelding ]
Mijn excuses mevrouw Elisaquote:Op maandag 14 december 2009 00:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elisa is de enige die op een willekeurige plek in de SC Fipo mag roepen.
Zeker nu het zo goed gaat met het niet doorposten in slotjes.
Ow herstel, ElisaB heeft het al gefixed.quote:Op maandag 14 december 2009 00:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zag het.
Maar Zwabbermans heeft het al gefixed.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Leg eens uit...slaapkamer voor jezelf gekocht als in verhuizen naar een ander huis?
Truste!quote:Op maandag 14 december 2009 00:50 schreef ElisaB het volgende:
Goed, dan ga ik nu maar eens naar bed
Slaap lekker allemaal lievjens en tot morgen
Wie weet is er een asiel in de buurt met een zelfde organisatie. Als vriendlief zich erin kan vinden tenminste.quote:Op maandag 14 december 2009 00:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je voor Redcat in de omgeving Eindhoven moet wonen. Ik zou het zooo leuk vinden om een moederpoes op te vangen met d'r kittens. Alleen ben ik bang dat vriendlief het iets minder zou vinden
.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zag het.
Maar Zwabbermans Elisa heeft het al gefixed.
je weet dat als je de direct link tussen [img] tags doet dat je meteen het plaatje krijgt he?quote:Op maandag 14 december 2009 00:49 schreef kitao het volgende:
http://img193.imageshack.us/img193/3023/img00021wq.jpg
[ link | afbeelding ]
Ja dat ontdekte ik net.quote:
Er zijn wel meer organisaties die kittens opvangen...wellicht bij jou in de buurt. Zelf ondersteun ik Stichting Poezebel in Huissen met een jaarlijkse donatie....zelf opvangen zou ik niet durven met mijn katten....die vrouw die ze opvangt heeft ook al eens eens een kattenziekte uitbraak gehad onder de opgevangen kittens ondanks dingen als quarantaine...was zo zielig om te lezen als die zieke en vaak stervende kitten....zou ik kapot van gaan....die ellende met mijn eigen katten is al beroerd genoeg de laatste jaren...zoiets zou ik er echt even niet bij kunnen hebben...maarquote:Op maandag 14 december 2009 00:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je voor Redcat in de omgeving Eindhoven moet wonen. Ik zou het zooo leuk vinden om een moederpoes op te vangen met d'r kittens. Alleen ben ik bang dat vriendlief het iets minder zou vinden
.
Welterusten ElisaB.quote:Op maandag 14 december 2009 00:50 schreef ElisaB het volgende:
Goed, dan ga ik nu maar eens naar bed
Slaap lekker allemaal lievjens en tot morgen
Wow, dat plaatje moet je echt eerst verkleinen. Of idd als linkje laten staan.quote:Op maandag 14 december 2009 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je weet dat als je de direct link tussen [ [url= tags doet dat je meteen het plaatje krijgt he?
HUUUUUUUGE link
waarom zijn die voetjes en die kin wit en de rest zwart ?quote:Op maandag 14 december 2009 00:52 schreef trovey het volgende:
Mooie kat...lijkt op mijn Noelle....moet je je UI van maken...zit je helemaal goed hier in Flora en Fauna.
Welterusten Cat.quote:Op maandag 14 december 2009 00:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook slaapkens doen.
(enige overeenkomst met Elisa's bedtijd berust op louter toeval!)
Trusten allen!
Ik zal wel eens kijken of ik iets in de buurt kan vinden. Het is ook niet voor nu, want we zitten nu nog in een huurhuis. Maar voor over een tijdje, we willen binnen een paar jaar toch gaan kopen. Het enige wat me moeilijk lijkt, is afscheid nemen van de kittensquote:Op maandag 14 december 2009 00:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Er zijn wel meer organisaties die kittens opvangen...wellicht bij jou in de buurt. Zelf ondersteun ik Stichting Poezebel in Huissen met een jaarlijkse donatie....zelf opvangen zou ik niet durven met mijn katten....die vrouw die ze opvangt heeft ook al eens eens een kattenziekte uitbraak gehad onder de opgevangen kittens ondanks dingen als quarantaine...was zo zielig om te lezen als die zieke en vaak stervende kitten....zou ik kapot van gaan....die ellende met mijn eigen katten is al beroerd genoeg de laatste jaren...zoiets zou ik er echt even niet bij kunnen hebben...maar![]()
voor de mensen die het wel willen en kunnen.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook slaapkens doen.
(enige overeenkomst met Elisa's bedtijd berust op louter toeval!)
Trusten allen!
quote:Op maandag 14 december 2009 00:58 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Ja, het is een wit kleed [ afbeelding ]
Doei.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:58 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Ja, het is een wit kleed [ afbeelding ]
Doei.
Dat is nog een reden waarom ik er niet aan begin...ik kan van niets afscheid nemen wat betreft dieren....wat eenmaal binnen is blijft hier tot ze omvallen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zal wel eens kijken of ik iets in de buurt kan vinden. Het is ook niet voor nu, want we zitten nu nog in een huurhuis. Maar voor over een tijdje, we willen binnen een paar jaar toch gaan kopen. Het enige wat me moeilijk lijkt, is afscheid nemen van de kittens
Zoals ik dus.quote:Op maandag 14 december 2009 01:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Er zullen veel mensen zijn die niet bijgelezen hebben die nu echt bij deze post
zullen kijken
quote:Op maandag 14 december 2009 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon ligt lekker op zijn buikje voor de kachel op de grond
tis net een klein eendje
Hier precies zo.quote:Op maandag 14 december 2009 01:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is nog een reden waarom ik er niet aan begin...ik kan van niets afscheid nemen wat betreft dieren....wat eenmaal binnen is blijft hier tot ze omvallen.
I second deze post.quote:Op maandag 14 december 2009 01:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Foto van die eend voor je kachel....en nou niet een foto van een eend googelen
ik heb de camera naar mijn vader meegenomen om een foto van mijn ss pakkketje te makenquote:Op maandag 14 december 2009 01:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Foto van die eend voor je kachel....en nou niet een foto van een eend googelen
Is mij te lief , ik heb liever een iets hardere ui.quote:Op maandag 14 december 2009 00:52 schreef trovey het volgende:
Mooie kat....moet je je UI van maken...zit je helemaal goed hier in Flora en Fauna.
Welterusten Bamba.quote:Op maandag 14 december 2009 01:06 schreef Bamba het volgende:
Daarom nog maar eens heel goed over nadenken..
Ik ga ook lekker slapen. Fijne nacht nog iedereen en slaap lekker voor straks![]()
ja voor mij ook, maar waarom blijf ik steeds hangenquote:Op maandag 14 december 2009 01:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welterusten Bamba.
En een blik op de klok doet mij schrikken dat het voor mij ook hoogste bedtijd is.
Ik ben daar zo slecht in....ook de zebravinken mogen allemaal blijven...gelukkig regelen ze zelf de voortplanting....vinden ze de kamervolière vol genoeg dan houden ze op....sterven er een paar dan krijg ik weer jongen...zo kom je er dus nooit vanaf....het lijken wel guppenquote:Op maandag 14 december 2009 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hier precies zo.
Dan zou in no-time hier het huis vol met katten zitten, lijkt me geen goed plan met 3 mensen in huis die alledrie veel van huis zijn.
Ja, waarom doe je dat toch...quote:Op maandag 14 december 2009 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja voor mij ook, maar waarom blijf ik steeds hangen
Hier kunnen beter geen vogels in huis komen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben daar zo slecht in....ook de zebravinken mogen allemaal blijven...gelukkig regelen ze zelf de voortplanting....vinden ze de kamervolière vol genoeg dan houden ze op....sterven er een paar dan krijg ik weer jongen...zo kom je er dus nooit vanaf....het lijken wel guppen![]()
Met de tortelduiven is het wel anders...die willen graag jongen produceren maar na de eerste twee heb ik ze lekker op kalkeieren gezet anders had ik nu een poeliersbedrijf kunnen openen
Laat je hem toch gewoon wat stoerder maken door wat mensen hier op FOK. Zit geloof ik bij het informaticadeel een topic met leden die dat voor je doen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Is mij te lief , ik heb liever een iets hardere ui.
Zo gaat dat met die dingen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef trovey het volgende:
De discussie over rottende lijken en inzakkende graven is trouwens......eh......ingezakt
Hier zijn ze er aan gewend geraakt ...toen ze kwamen als kitten/jonge kat stonden die kooie en voliere er al en zolang die vogels in de voliere en kooi blijven is er niets aan de hand meer als ik er 's nachts maar een klein nachtlichtje (eentje die op het afnemend licht reageert) bij doe laten ze de boel met rust.quote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hier kunnen beter geen vogels in huis komen.
De katten zouden ze levend villen.
Ik vind je zonder diamanten knapper.quote:Op maandag 14 december 2009 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
diamant is ook hard,
for the love of god:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
En nu, lieve nachtbrakerts, is de tijd voor mij gekomen of eerder al geweest dat ik mijn waterbed in moet duiken.![]()
Nachtbraak ze nog en maak het niet te laat.
En voor wie ook gaat slapen, lekker slapen en uitgerust weer wakker.
Napoleon is een parkiet, geen kat.quote:Op maandag 14 december 2009 01:21 schreef trovey het volgende:
Zwabber...fotovoor dat die kat besluit om voor de kachel weg te gaan
napoleon is een parkkietje, alhoewel hij het daar soms niet mee eens isquote:Op maandag 14 december 2009 01:21 schreef trovey het volgende:
Zwabber...fotovoor dat die kat besluit om voor de kachel weg te gaan
Plaatjes zat op google afbeeldingen , geen ict-er voor nodig hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 01:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Laat je hem toch gewoon wat stoerder maken door wat mensen hier op FOK. Zit geloof ik bij het informaticadeel een topic met leden die dat voor je doen.
kijk liever een hoorrooortje , gezellige dame.quote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef trovey het volgende:
De discussie over rottende lijken en inzakkende graven is trouwens......eh......ingezakt
*weg*quote:Op maandag 14 december 2009 01:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Napoleon is een parkiet, geen kat.
So what....foto van de parkiet die zit als een eend dan
[quote]
Op maandag 14 december 2009 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
napoleon is een parkkietje, alhoewel hij het daar soms niet mee eens is
en ik heb nu hier geen camera
je gaat toch niet weer arbeiten morgen he?quote:Op maandag 14 december 2009 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
En nu, lieve nachtbrakerts, is de tijd voor mij gekomen of eerder al geweest dat ik mijn waterbed in moet duiken.![]()
Nachtbraak ze nog en maak het niet te laat.
En voor wie ook gaat slapen, lekker slapen en uitgerust weer wakker.
Jij je zinquote:Op maandag 14 december 2009 01:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Plaatjes zat op google afbeeldingen , geen ict-er voor nodig hoor.
Ik dop liever m'n eigen boontjes en als ik t niet weet vraag ik t wel aan m'n betonnen zwabbervriend.
Nee dank je...hou ik niet vanquote:Op maandag 14 december 2009 01:29 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk liever een hoorrooortje , gezellige dame.
nee maar hij spreekt wel fransquote:Op maandag 14 december 2009 01:33 schreef trovey het volgende:
trouwens Zwabber...die Napoleon van je is dat een klein wat dikkig parkietje die altijd een met 1 vleugel over zijn borst staat
sodomie? wat doe jij precies met die kat van jou?quote:Op maandag 14 december 2009 01:48 schreef kitao het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit lijkt me wel een geschikte ui voor FF
afgoderij en sodomie.
![]()
Leukquote:Op maandag 14 december 2009 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee maar hij spreekt wel frans
op 1:10 begint hij met praten
Uitstekend...Flora en Fauna en toch rebels...precies wat je wilde.quote:Op maandag 14 december 2009 01:48 schreef kitao het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit lijkt me wel een geschikte ui voor FF
afgoderij en sodomie.
![]()
die heb ik niet meer , mijn vriendin wou dat beest in de haard gooien , weet je nog ?quote:Op maandag 14 december 2009 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sodomie? wat doe jij precies met die kat van jou?
Heb ook kennissen gehad die hun grasparkiet leerden praten...beestje was harstikke tam en kon praten....waren ze ineens het opruimen van gemorst zaad etc. naast zijn kooi zat....hebben ze het beestje teruggebracht naar de dierenwinkelquote:Op maandag 14 december 2009 01:48 schreef DeZwabber het volgende:
inmiddels (niet op filmpje) kan hij ook tres bien zeggen, bien sur, bonjour napoleon dus, thomas, kom maar, kusje kusje kusje en nog een paar dingen die ik nu even niet herinner
quote:Op maandag 14 december 2009 01:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ook kennissen gehad die hun grasparkiet leerden praten...beestje was harstikke tam en kon praten....waren ze ineens het opruimen van gemorst zaad etc. naast zijn kooi zat....hebben ze het beestje teruggebracht naar de dierenwinkel....ja hoor echte dierenliefhebbers
Jammer , maar ik ga nu niet meer fotoshoppen naar 60x60.quote:Op maandag 14 december 2009 01:55 schreef trovey het volgende:
Uitstekend...Flora en Fauna en toch rebels...precies wat je wilde.
Tja...sommige mensen vinden altijd wel een reden om een beest weg te doen...een paar jaar later met een kanarie...zij (want hij was inmiddels overleden) moest een tijdje opgenomen worden in het ziekenhuis....heb ik dat beestje hier in huis gehad en verzorgt (dus 2 maanden)....komt ze terug in huis en hoor ik een paar dagen later dat het beestje is verhuisd naar de buurman...ze was het zat....als ze dat nou eerder had gezegd dan had ik dat beest meteen naar die buurman gedaan i.p.v. 2 maanden voor haar te verzorgen waarna ze het dier het huis uitschoptquote:Op maandag 14 december 2009 02:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
napoleon is ontzettend tamkomt ook regelmatig op mijn hand zitten als ik aan het typen ben, of hij gaat mijn haar zitten vlooien
![]()
en wegdoen omdat hij voer morst.....
edit: aangezien jullie blijkbaar niet wisten dat nappie een parkietje was, even de foto's opsnorren
sommige mensen...quote:Op maandag 14 december 2009 02:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja...sommige mensen vinden altijd wel een reden om een beest weg te doen...een paar jaar later met een kanarie...zij (want hij was inmiddels overleden) moest een tijdje opgenomen worden in het ziekenhuis....heb ik dat beestje hier in huis gehad en verzorgt (dus 2 maanden)....komt ze terug in huis en hoor ik een paar dagen later dat het beestje is verhuisd naar de buurman...ze was het zat....als ze dat nou eerder had gezegd dan had ik dat beest meteen naar die buurman gedaan i.p.v. 2 maanden voor haar te verzorgen waarna ze het dier het huis uitschopt
quote:Op maandag 14 december 2009 02:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Jammer , maar ik ga nu niet meer fotoshoppen naar 60x60.
en ik rebels , op F&F ?!
kom maar naar nws , dan laat ik je even mijn rebelse hoeken van de kamer zien.....
Nederlandse staat aangeklaagd voor massamoord in Indonesie
quote:Op maandag 14 december 2009 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
toen hij nog klein was:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kom jij ook wel eens op nws ?quote:Op maandag 14 december 2009 02:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Rebels....ja dat zie ik in dat topic![]()
Ze heeft nu een kat (OK de tweede, de eerste was ineens verdwenen en daar heeft ze weinig moeite voor gedaan)....en ik hou mijn hart vast.....gelukkig dat ze niet hier meer woont en ik er met de neus niet bovenop zit als het fout gaat, ik kan niet tegen dit soort dingenquote:
Omdat je een nachtmens bent net als ik en kitao....slaap ze beiden als je er aan toe bentquote:Op maandag 14 december 2009 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
waarom krijg ik altijd ziin om rond deze tijd dingen te doen, en overdag niet?
Ik heb er maar 2 , suppieforum trofie en nws , en heel af en toe maak ik een slippertje met politica.quote:Op maandag 14 december 2009 02:15 schreef trovey het volgende:
Ik kom op nagenoeg alle subfora...zolang het onderwerp mij maar aanspreekt.
Zat je in mijn fobo.quote:Op maandag 14 december 2009 02:53 schreef kitao het volgende:
[..]
ik val eigenlijk op zwart maar mooi blond is ook niet lelijk.
truste troveyquote:Op maandag 14 december 2009 02:53 schreef trovey het volgende:
Ga nu echt naar bedje toe...zit hier te rillen in de woonkamer...en wil de verwarming niet meer aanzetten om het warm te krijgen....ik kruip onder mijn dekbedje
Als supercalifragilisticexpialidocious.quote:Op maandag 14 december 2009 02:55 schreef kitao het volgende:
[..]
truste trovey
(hoe spreek je trovey eigenlijk uit)
![]()
en dat je het dan nog foutloos schrijft ookquote:Op maandag 14 december 2009 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als supercalifragilisticexpialidocious.
Draai het eens omquote:
sinds wanneer spreek je kut uit als trofie?quote:Op maandag 14 december 2009 03:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Draai het eens omen je spreek het uit als trofie en nu echt
want ik ben inmiddels een ijsklontje....brrrr
Copypasta.quote:Op maandag 14 december 2009 02:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat je het dan nog foutloos schrijft ook
is ze delicious ?quote:Op maandag 14 december 2009 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als supercalifragilisticexpialidocious.
Even volgende post lezen....ik probeer alles in 1 post te douwenquote:Op maandag 14 december 2009 03:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sinds wanneer spreek je kut uit als trofie?
daar niet , ook mijn neus heeft grenzen en af en toe een druipert.quote:Op maandag 14 december 2009 02:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, kom maar dan
[ afbeelding ]
ik ontdooi de meest frigide wijven ....quote:Op maandag 14 december 2009 03:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Draai het eens omen je spreek het uit als trofie en nu echt
want ik ben inmiddels een ijsklontje....brrrr
quote:Op maandag 14 december 2009 03:08 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ontdooi de meest frigide wijven ....
(stoer he ?)
neh, ik verveel mequote:Op maandag 14 december 2009 03:40 schreef kitao het volgende:
jaja , heb je nog iets anders te zeggen , grote vriend ?
ik zou bijna zeggen , jou ook , maar iets zegt me dat jij niet frigide bent......quote:
ja dat hoop je zeker na het zien van de profielfoto'squote:Op maandag 14 december 2009 03:49 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen , jou ook , maar iets zegt me dat jij niet frigide bent......
Ik ben haske frigide.quote:Op maandag 14 december 2009 03:49 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen , jou ook , maar iets zegt me dat jij niet frigide bent......
ik ben geen pedo , ik wacht tot na de 1ste menstruatie.quote:Op maandag 14 december 2009 03:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat hoop je zeker na het zien van de profielfoto's
ik heb geen idee wat er in haar fotoboek staat, ik kijk bijna nooit in die dingenquote:Op maandag 14 december 2009 03:54 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben geen pedo , ik wacht tot na de 1ste menstruatie.
Ik wacht nog steeds, trouwens.quote:Op maandag 14 december 2009 03:08 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ontdooi de meest frigide wijven ....
(stoer he ?)
I get that a lot.quote:Op maandag 14 december 2009 04:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij is inmiddels met zijn handen aan zijn stokje aan het wrijven om vuur te maken
dit bedoelde ik eigenlijk...quote:Op maandag 14 december 2009 03:54 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben geen pedo , ik wacht tot na de 1ste menstruatie.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:09 schreef moussie het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat laatste eerder voortkomt uit nood .. die oude kerel is namelijk vaak rijk en met hem trouwen betekent voedsel en zekerheid voor de hele familie ..
en zover ik weet mogen die meiden niet worden aangeraakt tot na hun eerste menstruatie, en dat is voor veel volkeren (nog steeds) het moment dat je huwbaar wordt, het is dus geen perversiteit maar langdurige financiële zekerheid voor het hele gezin.
Een iets ander verhaal dus dan de pedo die tijdens zijn vakantie in <vul maar in> kleine kindertjes misbruikt
Oftewel, die met die eenzijdige kutbril, dat ben jij
daag me niet uit ajb , ik wil op F&F liever geen notes krijgen, dit is mijn schuilhoekje.quote:
ja bloemetjes die zwanger worden van bijtjes enzoquote:Op maandag 14 december 2009 04:06 schreef kitao het volgende:
[..]
dit bedoelde ik eigenlijk...
heeft toch ook met flora en fauna voortplanting te maken ?
Racisme in Europa zeer schokkend !
[..]
denk dat sommige dieren het wel proberen, maar zal niet expres zijnquote:Op maandag 14 december 2009 04:17 schreef kitao het volgende:
Ik hoop dat ze daad bij woord houdt en nu met haar kont omhoog zit te wachten ?
Zijn er ook dieren die aan anale sex doen of zijn wij de enigste smeerbeesten op deze planeet ?
Bonobo misschien.quote:Op maandag 14 december 2009 04:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk dat sommige dieren het wel proberen, maar zal niet expres zijn
overigens is er ergens in een dierentuin wel een homosexueel pinguinpaartje, maar ja vogels hebben dan weer eigenlijk geen penis
Schat , jij hebt geen ontdooiing nodig maar een blussing, volgens mij staat je kutje in brand.quote:Op maandag 14 december 2009 04:20 schreef Harajuku. het volgende:
Jij stelt dat je elke vrouw kan ontdooien, doe dat dan ook. Maar dat ligt bij jou, niet bij mij en mijn onderbroek.
*klikt op bonobo wikipediaquote:
quote:Seksualiteit is zeer gebruikelijk bij bonobo's en niet alleen voor voortplanting. Zo komt het bijvoorbeeld niet zelden voor dat twee vrouwtjes hun genitaliën tegen elkaar aanwrijven in een soort pseudo-copulatie. Ook seksueel gedrag tussen mannetjes en met nog niet geslachtsrijpe jongen komt voor, evenals oraal-genitaal en manueel-genitaal contact en masturbatie. Een andere bijzonderheid is dat bonobo's vaak in de missionarishouding, en in diverse andere posities paren en daar ook anatomisch op zijn aangepast. In het verleden is men er wel van uitgegaan dat alleen bij mensen die houding voorkwam. De reden van dit uitgebreide seksuele gedrag is ongetwijfeld sociaal: seksueel gedrag wordt gebruikt om vrede te stichten, spanningen binnen de groep te verlagen en vriendschappen te smeden.
hoe zat dat ook al weer met die notes van jou?quote:Op maandag 14 december 2009 04:23 schreef kitao het volgende:
[..]
Schat , jij hebt geen ontdooiing nodig maar een blussing, volgens mij staat je kutje in brand.
Ik wil je graag helpen , maar dat ken niet op afstand.
ik wil slechts vriendschap smeden.quote:Op maandag 14 december 2009 04:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe zat dat ook al weer met die notes van jou?
conflict , zou ik hier een note voor krijgen ?quote:Op maandag 14 december 2009 04:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe zat dat ook al weer met die notes van jou?
quote:Op maandag 14 december 2009 04:49 schreef kitao het volgende:
geen idee, als je voor wat ik hier soms allemaal gezegd heb geen note krijg is het erg moeilijk volgens mijquote:Op maandag 14 december 2009 04:53 schreef kitao het volgende:
[..]
conflict , zou ik hier een note voor krijgen ?
Nederlandse staat aangeklaagd voor massamoord in Indonesie
[..]
*opent dan nog maar een leffe tripel voor het slapen gaanquote:Op maandag 14 december 2009 05:27 schreef kitao het volgende:
laatste 0,5 l heineken wordt nu ontdopt , proost kameraatski zwabber.
Je bent al de derde die dat zegt!quote:Op maandag 14 december 2009 09:22 schreef MrSubtle het volgende:
Bamba, jouw icon lijkt erg op die van oh-oh qua kleuren ... ik dacht even dat jij oh-oh was
That's it! Je bent nr 3 al. Ik ga een andere UI zoekenquote:Op maandag 14 december 2009 09:22 schreef MrSubtle het volgende:
Bamba, jouw icon lijkt erg op die van oh-oh qua kleuren ... ik dacht even dat jij oh-oh was
Ja het koude hoort ook wel... goede reden om wat dichter tegen elkaar aan te lopen ookquote:Op maandag 14 december 2009 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent al de derde die dat zegt!![]()
Nou is wat er op staat wel héél anders, maar idd met die kleuren zo heb ik ook af en toe twee keer moeten kijken. Fijn dat de kerstmarkt leuk was. Koud hoort wel een beetje bij de kerstverlichting enzo vind ik, maakt het extra gezellig
Yeps. Mooi winterlandschap vanochtendquote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef Bamba het volgende:
Ik moest ook al flink krabben vannochtend. En het wordt nóg kouder deze week, brrr....
Nou eind van deze week gaan we soms -10 halen las ikquote:Op maandag 14 december 2009 09:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Yeps. Mooi winterlandschap vanochtend![]()
Als het nu nog rond/na de kerstdagen flink gaat vriezen, zoals in 1996) kan er tenminste weer serieus geschaatst worden ( doordat de meeste scheepvaart stilligt tussen kerst en oudjaar).
Ik wilde het ook zeggen, maar nu doe ik dat niet meer.quote:
Ga je mond spoelen, -10.quote:Op maandag 14 december 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eind van deze week gaan we soms -10 halen las ikGeen idee of het aan gaat houden daarna, maar de schaatsen kunnen uit het vet kopte de Telegraaf groot zag ik!
Dus jij bent daar heel knus dicht tegen elke dame gaan lopen die je tegenkwam?quote:Op maandag 14 december 2009 09:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja het koude hoort ook wel... goede reden om wat dichter tegen elkaar aan te lopen ook.
Mogguh!quote:Op maandag 14 december 2009 09:42 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Het is hier veeeel te koud zo 's morgens, brrr
quote:
(Telegraaf)quote:Schaatsen uit het vet!
We gaan een lekkere winterweek tegemoet. Tot morgenacht blijft het overwegend droog. Komende nacht vriest het licht, hier en daar zelfs matig.
Morgennacht nadert vanuit het hoge noorden een front dat ons gaat lastigvallen. Het levert mogelijk een paar centimeter sneeuw op en aan zee kan het zelfs even regenen. Woensdag blijft dat zo. Onze contreien zijn echter zwanger van de luchtdrukstijgingen en voor de tweede helft van deze week betekent dat heftiger kou.
Het gaat overdag gewoon licht vriezen, in de nachten matig tot soms lokaal streng, en dan zitten we al onder de min 10 graden! Dan kan het ijs plotseling snel groeien. De kustgebieden zijn in het algemeen wel minder koud dan het binnenland.
Daarna loert de zuidwester het weekeinde vervaarlijk in onze richting en dat belooft mogelijk aan de vooravond van kerst nog een fraai gevecht te worden tussen kou en zachtere lucht. Het kan dus vriezen of dooien!
Die -10 zal voornamelijk wel 's nachts zijn hoor PFquote:Op maandag 14 december 2009 09:59 schreef P.F het volgende:
-10Ik moet nog een winterjas kopen
Noeees
quote:Op maandag 14 december 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
Dus jij bent daar heel knus dicht tegen elke dame gaan lopen die je tegenkwam?![]()
Kitao heeft een PM-metjequote:Op maandag 14 december 2009 09:20 schreef Greys het volgende:
's Nachts is het hier ineens een heel andere SC
Vergeef me dat ik al die nachtelijke gesprekken niet terug ga lezen
Oh nu ben ik plots nieuwsgierig wat er gebeurd isquote:
Nou, zo boeiend was het niet hoorquote:Op maandag 14 december 2009 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
Oh nu ben ik plots nieuwsgierig wat er gebeurd isik lees het ook nooit terug, maar nu misschien toch maar even gaan doen
![]()
Zeg ik tochquote:Op maandag 14 december 2009 10:22 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb teruggelezen en heb nu spijt, want het was saai
Gij ongelovige!quote:Op maandag 14 december 2009 10:22 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb teruggelezen en heb nu spijt, want het was saai
Not so muchquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
Not so muchZo ook naar de tandarts, ik huil al bijna.
Voor controle of echt 'iets'?quote:Op maandag 14 december 2009 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik geloof geen blauwenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Och ik vind dat ook zo ergquote:Op maandag 14 december 2009 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De tandarts wilde me na controle alweer naar huis sturen, maar ik moest toch even melden dat ik soms met koude dingen last heb van een kies.quote:Op maandag 14 december 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor controle of echt 'iets'?
Succes beeb!
quote:Op maandag 14 december 2009 10:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(ik wil laten zien dat ik met je meeleef op je eigen wijze)
Neem een voorbeeld aan de post van Maes, Subtle!quote:Op maandag 14 december 2009 10:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Och ik vind dat ook zo ergKom op hee over een uur is het alweer klaar en mag je iets lekkers voor jezelf kopen
He bah, vraag verdoving.quote:Op maandag 14 december 2009 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De tandarts wilde me na controle alweer naar huis sturen, maar ik moest toch even melden dat ik soms met koude dingen last heb van een kies.
"Oh, ja. Daar zit een plekje, gaan we lekker boren![]()
![]()
![]()
"
"Oh,."
Ik kan me de laatste keer boren niet zo vivid herinneren, maar prettig was het niet. En nu met een pijnlijk plekje zal het helemaal niet leuk zijn,.!
Jepsquote:Op maandag 14 december 2009 09:10 schreef Bamba het volgende:
Mogguh!!
Zwabber. Je moest in de ochtend paraat staan, dan moet je niet pas 's ochtends je nest induiken
.
Oeh MI, laatste werkdag en dan verhuizen toch?![]()
MrSubtle, hoe was de kerstmarkt?
Ow jee succes!quote:Op maandag 14 december 2009 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat die heel erg pijn doen.quote:
Planten uit de tuin halenquote:Op maandag 14 december 2009 10:33 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
-10 graden?![]()
Schaatsen!![]()
![]()
Buiten zingen in een jurk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 14 december 2009 10:36 schreef tombolafan het volgende:
Nieuwe dienstregeling van de NS!
![]()
Trein uitgevallen (geen reden)
![]()
Volgende trein vertraging 10 minuten!
![]()
HAAST HAAST HAAST REN REN REN!!!
![]()
Slechts 5 minuten te laat voor tentamen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET IS JOUW DAG
![]()
Jij kunt zo bij Campina gaan werken voor de radio-reclames
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Verdovingsprik doet 2 seconden pijn en daarna gaat je mond wat raar aanvoelen. Maar je voelt niks meer van het boren.quote:Op maandag 14 december 2009 10:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat die heel erg pijn doen.
Hmmm. Misschien moet je daar even eerlijk zeggen dat je er erg bang voor bent (dat helpt, srsly!) en of ze je een verdoving voor deze aanraden of niet. Gewoon een beetje overdrijven desnoods, dat als het heel erg pijn doet je daarna vast nooit meer naar de tandarts durft enzoquote:Op maandag 14 december 2009 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De tandarts wilde me na controle alweer naar huis sturen, maar ik moest toch even melden dat ik soms met koude dingen last heb van een kies.
"Oh, ja. Daar zit een plekje, gaan we lekker boren![]()
![]()
![]()
"
"Oh,."
Ik kan me de laatste keer boren niet zo vivid herinneren, maar prettig was het niet. En nu met een pijnlijk plekje zal het helemaal niet leuk zijn,.!
Hier niet hoor!quote:Op maandag 14 december 2009 10:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat die heel erg pijn doen.
Dat wordt de lange wollen onderbroek van opa aanquote:Op maandag 14 december 2009 10:33 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
-10 graden?![]()
Schaatsen!![]()
![]()
Buiten zingen in een jurk.
quote:Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]HET IS JOUW DAG
![]()
Jij kunt zo bij Campina gaan werken voor de radio-reclames
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zomaar ineens veel tijd over! Wat fijn voor je!![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed bezig darling. Tentamen ging ook goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Hoe is het met de keuken??????? Staan er al footooootjes in je topic????quote:
eeeeeeh, ging wel... Komt bij; deze was niet verplicht, en vanmiddag heb ik een wel verplicht vak, die vind ik belangrijker dus daar heb ik goed voor geleerd en voor deze maar een beetje. En anders is er de herkansing...quote:Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed bezig darling. Tentamen ging ook goed?
Way ahead of you... ik ben al 2 jaar de gelukkige bezitter van een zwarte thermo onderbroek.quote:Op maandag 14 december 2009 10:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat wordt de lange wollen onderbroek van opa aan
quote:Op maandag 14 december 2009 10:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Hoe is het met de keuken??????? Staan er al footooootjes in je topic????
Waar moet je zingen? komen we gewoon met een FF delegatie!quote:Op maandag 14 december 2009 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Way ahead of you... ik ben al 2 jaar de gelukkige bezitter van een zwarte thermo onderbroek.![]()
En de jurken zijn zodanig gemaakt dat er een thermohemd en trui onder past.
En sinds dit jaar heb ik een zwarte poncho.![]()
Dus er is kans dat ik niet bevries!Geen idee welk publiek blijft staan luisteren bij -10, maar hey, dat zijn details.
Okay, dit wordt mijn plan van aanpak. Wish me luckquote:Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm. Misschien moet je daar even eerlijk zeggen dat je er erg bang voor bent (dat helpt, srsly!) en of ze je een verdoving voor deze aanraden of niet. Gewoon een beetje overdrijven desnoods, dat als het heel erg pijn doet je daarna vast nooit meer naar de tandarts durft enzo
Misschien zeggen ze wel 'Nee joh mevrouw Hara, dit is maar een heel oppervlakkig klein plekje, voel je amper!' en dan kan je beter zonder verdoving doen dus, want dan doet de verdoving meer pijn.
Campina:quote:Op maandag 14 december 2009 10:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wou niet negatief overkomen... en ik HAAT melk...
Luck, beeb!quote:Op maandag 14 december 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, dit wordt mijn plan van aanpak. Wish me luck
Dit hele weekend.quote:Op maandag 14 december 2009 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar moet je zingen? komen we gewoon met een FF delegatie!
oh ja, die ken ik wel...quote:Op maandag 14 december 2009 10:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Campina:
http://www.shownu.nl/verh(...)radiocommercial-2009
In die reclame was een vrouw heel enthousiast aan het schreeuwen dat ze zo blij was dat ze 8 kilometer mocht stilstaan in de file ...
quote:
Alles wat voor mij in de buurt is is voor het merendeel hier ver weg.quote:Op maandag 14 december 2009 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
dat is ver weg!![]()
eens kijken hoe lang dat rijden is vanaf hier...![]()
[ afbeelding ]
Good for youquote:Op maandag 14 december 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In Nederland is niks ver weg!!!quote:Op maandag 14 december 2009 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alles wat voor mij in de buurt is is voor het merendeel hier ver weg.![]()
Muv MrS dan. Zijn dichtbij is voor jullie ook ver weg.
Ik ga kijken!!quote:
Ik zal eens kijken. sowieso, als het iets wordt, dan wordt het al zondag... Misschien kan ik het combineren ofzo, ga ik daar ook even shoppen...quote:Op maandag 14 december 2009 10:49 schreef Cat22 het volgende:
Maar als je serieus wil komen moet je het even laten weten! Dan kunnen we wat afspreken want ik hoef niet de hele tijd te zingen.
Heel veel succes!!!!quote:Op maandag 14 december 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is er nou al een keer een foto geplaatst van je zwangere huisgenote???quote:Op maandag 14 december 2009 10:44 schreef MrSubtle het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2009 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is er nou al een keer een foto geplaatst van je zwangere huisgenote???
Ik herkende je niet met je nieuwe avaquote:Op maandag 14 december 2009 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich is het daar leuk sjoppen. Bereid je wel voor op horden duitsers en ik hoop dat jouw duits goed is, want daarmee word in je de winkels continue aangesproken.quote:Op maandag 14 december 2009 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. sowieso, als het iets wordt, dan wordt het al zondag... Misschien kan ik het combineren ofzo, ga ik daar ook even shoppen...
Juustem, deze week moet ik nog (hard) werken, zal je zien dat het weer dooit van het weekend of erna, als ik vakantie heb.quote:Op maandag 14 december 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
(Telegraaf)
Dat laatste stukje ook
Dat gevecht tussen de koude en zachtere lucht. Ik ben echt benieuwd wat voor Kerst het gaat worden.
Een witte????????
Je hebt ook van die dingen die je in het wanten of je schoenen kan stoppen: Die breek je dan en worden super warm!quote:Op maandag 14 december 2009 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Way ahead of you... ik ben al 2 jaar de gelukkige bezitter van een zwarte thermo onderbroek.![]()
En de jurken zijn zodanig gemaakt dat er een thermohemd en trui onder past.
En sinds dit jaar heb ik een zwarte poncho.![]()
Dus er is kans dat ik niet bevries!Geen idee welk publiek blijft staan luisteren bij -10, maar hey, dat zijn details.
wist je dat nog niet!quote:
Ik ken ze! Maar mijn truuk is om gewoon niet koud te worden. En tot dusver werkt dat aardig. Je stukken uit het hoofd kennen helpt, hoef je niks vast te houden dus geen koude klauwen.quote:Op maandag 14 december 2009 10:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Je hebt ook van die dingen die je in het wanten of je schoenen kan stoppen: Die breek je dan en worden super warm!
quote:Op maandag 14 december 2009 10:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Je hebt ook van die dingen die je in het wanten of je schoenen kan stoppen: Die breek je dan en worden super warm!
Nee! Vertel!quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik herkende je niet met je nieuwe ava![]()
!
Ze komen soms in de vorm van kruikjes, maar P.F bedoelt die chemische dingen die uit zichzelf warm worden.quote:
Ik zet het wel even in spoiler, want ik weet niet of ik het wel aan iedereen mag vertellen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja, ik heb ook volgende week vrij...quote:Op maandag 14 december 2009 10:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Juustem, deze week moet ik nog (hard) werken, zal je zien dat het weer dooit van het weekend of erna, als ik vakantie heb.
En ik moet ook naar de tandarts, twee flinke gaten in m'n glazuurAlleen nog geen afspraak gemaakt (te druk, geef ik als excuus
)
Donequote:Op maandag 14 december 2009 10:55 schreef P.F het volgende:
Zou iemand mij willen helpen met het invullen van mijn enquete? Ik heb nog 12 mensen nodig, het maakt niet uit waar je vandaan komt (Duurt ongeveer 3 minuten)
http://docs.google.com/Doc?docid=0ATjdmx70rgLLZGdmaDMzM21fMWc4cThkemMz&hl=en
(Je kan hem plakken in een PM en de rondjes vervangen door een X)
Pleaseeeee!!?
oh ja, die ken ik wel...quote:Op maandag 14 december 2009 11:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze komen soms in de vorm van kruikjes, maar P.F bedoelt die chemische dingen die uit zichzelf warm worden.
Als je ze hebt gebruikt gooi je ze in kokend water en dan laden ze zich weer op.
quote:Op maandag 14 december 2009 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe kom je aan gaten in je glazuur?quote:Op maandag 14 december 2009 10:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Juustem, deze week moet ik nog (hard) werken, zal je zien dat het weer dooit van het weekend of erna, als ik vakantie heb.
En ik moet ook naar de tandarts, twee flinke gaten in m'n glazuurAlleen nog geen afspraak gemaakt (te druk, geef ik als excuus
)
Awww...... is Snappie (of Happie of hoe je haar ook genoemd hebt) zwanger?quote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Nee, ik wacht tot het wat zichtbaarder is
(het bloemetje is nog steeds in de knop)
Mijn zusje had ook nooit wat. Komt ze volgende week terug van controle; 3 gaatjes en 3 verstandskiezen die eruit moeten...quote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kom je aan gaten in je glazuur?En wat doet de tandarts daaraan dan? Hoe werkt zoiets?
(Ik ben een tandarts n00b, heb nooit wat *heel hard afklopt* )
Ik heb geen idee... en je mcmossel dan!!!quote:Weet iemand trouwens hoe dat zit met mijn vijvertje nu met de vorst? Vanmorgen lag er al een flink laagje ijs op, dat heb ik voorzichtig stuk gemaakt en er drijven twee eendjes (jeweetwel) in. Is elke dag een beetje stuk maken voldoende? Of moet ik andere maatregelen gaan nemen met het aankomende weer? Wat als het met -10 tot de bodem dichtvriest? Dag Inge, Pieter en Ian!
Hmmm kun je volgens mij bij de blokker halenquote:
Deze zijn eenmalig volgens mij, want ze zijn heel klein en plat zodat je er geen last van hebt als ze in je schoenen zitten!quote:Op maandag 14 december 2009 11:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze komen soms in de vorm van kruikjes, maar P.F bedoelt die chemische dingen die uit zichzelf warm worden.
Als je ze hebt gebruikt gooi je ze in kokend water en dan laden ze zich weer op.
Dat had ie al in het vleesetende planten topic gemeld trouwens... Lees jij daar niet goed meer mee??quote:Op maandag 14 december 2009 11:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awww...... is Snappie (of Happie of hoe je haar ook genoemd hebt) zwanger?![]()
![]()
![]()
Winterbeebies zijn de liefste!
Ik heb ooit ergens gelezen dat je holle stengels in je vijvertje kunt steken. Dan komt er toch wat zuurstof in het water. Of zoiets.quote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kom je aan gaten in je glazuur?En wat doet de tandarts daaraan dan? Hoe werkt zoiets?
Weet iemand trouwens hoe dat zit met mijn vijvertje nu met de vorst? Vanmorgen lag er al een flink laagje ijs op, dat heb ik voorzichtig stuk gemaakt en er drijven twee eendjes (jeweetwel) in. Is elke dag een beetje stuk maken voldoende? Of moet ik andere maatregelen gaan nemen met het aankomende weer? Wat als het met -10 tot de bodem dichtvriest? Dag Inge, Pieter en Ian!
Je hoeft er niets aan te doen normaal gesproken, aan een vijver bedoel ik, mits hij meer dan 50cm diep is en er plantjes in staan voor de zuurstof. Kapot maken van ijs is niet nodig, maar mag wel. Lukt op een gegeven moment ook niet meer, en is zielig voor de vissen als je heel hard op het ijs gaat slaan, daar schrikken ze van. Alleen is het HEEL belangrijk dat je nu de vissen NIET meer voert, anders gaan ze dood, want het voedsel vriest vast in hun darmpjesquote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe dat zit met mijn vijvertje nu met de vorst? Vanmorgen lag er al een flink laagje ijs op, dat heb ik voorzichtig stuk gemaakt en er drijven twee eendjes (jeweetwel) in. Is elke dag een beetje stuk maken voldoende? Of moet ik andere maatregelen gaan nemen met het aankomende weer? Wat als het met -10 tot de bodem dichtvriest? Dag Inge, Pieter en Ian!
Volgens mij moet je het ijs dicht laten? Want de bodem straalt warmte uit en dat wordt dan geisoleerd door het ijs?quote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
HEE!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |