Ja het koude hoort ook wel... goede reden om wat dichter tegen elkaar aan te lopen ookquote:Op maandag 14 december 2009 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent al de derde die dat zegt!![]()
Nou is wat er op staat wel héél anders, maar idd met die kleuren zo heb ik ook af en toe twee keer moeten kijken. Fijn dat de kerstmarkt leuk was. Koud hoort wel een beetje bij de kerstverlichting enzo vind ik, maakt het extra gezellig
Yeps. Mooi winterlandschap vanochtendquote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef Bamba het volgende:
Ik moest ook al flink krabben vannochtend. En het wordt nóg kouder deze week, brrr....
Nou eind van deze week gaan we soms -10 halen las ikquote:Op maandag 14 december 2009 09:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Yeps. Mooi winterlandschap vanochtend![]()
Als het nu nog rond/na de kerstdagen flink gaat vriezen, zoals in 1996) kan er tenminste weer serieus geschaatst worden ( doordat de meeste scheepvaart stilligt tussen kerst en oudjaar).
Ik wilde het ook zeggen, maar nu doe ik dat niet meer.quote:
Ga je mond spoelen, -10.quote:Op maandag 14 december 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eind van deze week gaan we soms -10 halen las ikGeen idee of het aan gaat houden daarna, maar de schaatsen kunnen uit het vet kopte de Telegraaf groot zag ik!
Dus jij bent daar heel knus dicht tegen elke dame gaan lopen die je tegenkwam?quote:Op maandag 14 december 2009 09:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja het koude hoort ook wel... goede reden om wat dichter tegen elkaar aan te lopen ook.
Mogguh!quote:Op maandag 14 december 2009 09:42 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Het is hier veeeel te koud zo 's morgens, brrr
quote:
(Telegraaf)quote:Schaatsen uit het vet!
We gaan een lekkere winterweek tegemoet. Tot morgenacht blijft het overwegend droog. Komende nacht vriest het licht, hier en daar zelfs matig.
Morgennacht nadert vanuit het hoge noorden een front dat ons gaat lastigvallen. Het levert mogelijk een paar centimeter sneeuw op en aan zee kan het zelfs even regenen. Woensdag blijft dat zo. Onze contreien zijn echter zwanger van de luchtdrukstijgingen en voor de tweede helft van deze week betekent dat heftiger kou.
Het gaat overdag gewoon licht vriezen, in de nachten matig tot soms lokaal streng, en dan zitten we al onder de min 10 graden! Dan kan het ijs plotseling snel groeien. De kustgebieden zijn in het algemeen wel minder koud dan het binnenland.
Daarna loert de zuidwester het weekeinde vervaarlijk in onze richting en dat belooft mogelijk aan de vooravond van kerst nog een fraai gevecht te worden tussen kou en zachtere lucht. Het kan dus vriezen of dooien!
Die -10 zal voornamelijk wel 's nachts zijn hoor PFquote:Op maandag 14 december 2009 09:59 schreef P.F het volgende:
-10Ik moet nog een winterjas kopen
Noeees
quote:Op maandag 14 december 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
Dus jij bent daar heel knus dicht tegen elke dame gaan lopen die je tegenkwam?![]()
Kitao heeft een PM-metjequote:Op maandag 14 december 2009 09:20 schreef Greys het volgende:
's Nachts is het hier ineens een heel andere SC
Vergeef me dat ik al die nachtelijke gesprekken niet terug ga lezen
Oh nu ben ik plots nieuwsgierig wat er gebeurd isquote:
Nou, zo boeiend was het niet hoorquote:Op maandag 14 december 2009 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
Oh nu ben ik plots nieuwsgierig wat er gebeurd isik lees het ook nooit terug, maar nu misschien toch maar even gaan doen
![]()
Zeg ik tochquote:Op maandag 14 december 2009 10:22 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb teruggelezen en heb nu spijt, want het was saai
Gij ongelovige!quote:Op maandag 14 december 2009 10:22 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb teruggelezen en heb nu spijt, want het was saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |