Dat is nog een reden waarom ik er niet aan begin...ik kan van niets afscheid nemen wat betreft dieren....wat eenmaal binnen is blijft hier tot ze omvallen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zal wel eens kijken of ik iets in de buurt kan vinden. Het is ook niet voor nu, want we zitten nu nog in een huurhuis. Maar voor over een tijdje, we willen binnen een paar jaar toch gaan kopen. Het enige wat me moeilijk lijkt, is afscheid nemen van de kittens
Zoals ik dus.quote:Op maandag 14 december 2009 01:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Er zullen veel mensen zijn die niet bijgelezen hebben die nu echt bij deze post
zullen kijken
quote:Op maandag 14 december 2009 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon ligt lekker op zijn buikje voor de kachel op de grond
tis net een klein eendje
Hier precies zo.quote:Op maandag 14 december 2009 01:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is nog een reden waarom ik er niet aan begin...ik kan van niets afscheid nemen wat betreft dieren....wat eenmaal binnen is blijft hier tot ze omvallen.
I second deze post.quote:Op maandag 14 december 2009 01:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Foto van die eend voor je kachel....en nou niet een foto van een eend googelen
ik heb de camera naar mijn vader meegenomen om een foto van mijn ss pakkketje te makenquote:Op maandag 14 december 2009 01:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Foto van die eend voor je kachel....en nou niet een foto van een eend googelen
Is mij te lief , ik heb liever een iets hardere ui.quote:Op maandag 14 december 2009 00:52 schreef trovey het volgende:
Mooie kat....moet je je UI van maken...zit je helemaal goed hier in Flora en Fauna.
Welterusten Bamba.quote:Op maandag 14 december 2009 01:06 schreef Bamba het volgende:
Daarom nog maar eens heel goed over nadenken..
Ik ga ook lekker slapen. Fijne nacht nog iedereen en slaap lekker voor straks![]()
ja voor mij ook, maar waarom blijf ik steeds hangenquote:Op maandag 14 december 2009 01:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welterusten Bamba.
En een blik op de klok doet mij schrikken dat het voor mij ook hoogste bedtijd is.
Ik ben daar zo slecht in....ook de zebravinken mogen allemaal blijven...gelukkig regelen ze zelf de voortplanting....vinden ze de kamervolière vol genoeg dan houden ze op....sterven er een paar dan krijg ik weer jongen...zo kom je er dus nooit vanaf....het lijken wel guppenquote:Op maandag 14 december 2009 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hier precies zo.
Dan zou in no-time hier het huis vol met katten zitten, lijkt me geen goed plan met 3 mensen in huis die alledrie veel van huis zijn.
Ja, waarom doe je dat toch...quote:Op maandag 14 december 2009 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja voor mij ook, maar waarom blijf ik steeds hangen
Hier kunnen beter geen vogels in huis komen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben daar zo slecht in....ook de zebravinken mogen allemaal blijven...gelukkig regelen ze zelf de voortplanting....vinden ze de kamervolière vol genoeg dan houden ze op....sterven er een paar dan krijg ik weer jongen...zo kom je er dus nooit vanaf....het lijken wel guppen![]()
Met de tortelduiven is het wel anders...die willen graag jongen produceren maar na de eerste twee heb ik ze lekker op kalkeieren gezet anders had ik nu een poeliersbedrijf kunnen openen
Laat je hem toch gewoon wat stoerder maken door wat mensen hier op FOK. Zit geloof ik bij het informaticadeel een topic met leden die dat voor je doen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Is mij te lief , ik heb liever een iets hardere ui.
Zo gaat dat met die dingen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef trovey het volgende:
De discussie over rottende lijken en inzakkende graven is trouwens......eh......ingezakt
Hier zijn ze er aan gewend geraakt ...toen ze kwamen als kitten/jonge kat stonden die kooie en voliere er al en zolang die vogels in de voliere en kooi blijven is er niets aan de hand meer als ik er 's nachts maar een klein nachtlichtje (eentje die op het afnemend licht reageert) bij doe laten ze de boel met rust.quote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hier kunnen beter geen vogels in huis komen.
De katten zouden ze levend villen.
Ik vind je zonder diamanten knapper.quote:Op maandag 14 december 2009 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
diamant is ook hard,
for the love of god:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |