Omdat je een nachtmens bent net als ik en kitao....slaap ze beiden als je er aan toe bentquote:Op maandag 14 december 2009 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
waarom krijg ik altijd ziin om rond deze tijd dingen te doen, en overdag niet?
Ik heb er maar 2 , suppieforum trofie en nws , en heel af en toe maak ik een slippertje met politica.quote:Op maandag 14 december 2009 02:15 schreef trovey het volgende:
Ik kom op nagenoeg alle subfora...zolang het onderwerp mij maar aanspreekt.
Zat je in mijn fobo.quote:Op maandag 14 december 2009 02:53 schreef kitao het volgende:
[..]
ik val eigenlijk op zwart maar mooi blond is ook niet lelijk.
truste troveyquote:Op maandag 14 december 2009 02:53 schreef trovey het volgende:
Ga nu echt naar bedje toe...zit hier te rillen in de woonkamer...en wil de verwarming niet meer aanzetten om het warm te krijgen....ik kruip onder mijn dekbedje
Als supercalifragilisticexpialidocious.quote:Op maandag 14 december 2009 02:55 schreef kitao het volgende:
[..]
truste trovey
(hoe spreek je trovey eigenlijk uit)
![]()
en dat je het dan nog foutloos schrijft ookquote:Op maandag 14 december 2009 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als supercalifragilisticexpialidocious.
Draai het eens omquote:
sinds wanneer spreek je kut uit als trofie?quote:Op maandag 14 december 2009 03:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Draai het eens omen je spreek het uit als trofie en nu echt
want ik ben inmiddels een ijsklontje....brrrr
Copypasta.quote:Op maandag 14 december 2009 02:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat je het dan nog foutloos schrijft ook
is ze delicious ?quote:Op maandag 14 december 2009 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als supercalifragilisticexpialidocious.
Even volgende post lezen....ik probeer alles in 1 post te douwenquote:Op maandag 14 december 2009 03:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sinds wanneer spreek je kut uit als trofie?
daar niet , ook mijn neus heeft grenzen en af en toe een druipert.quote:Op maandag 14 december 2009 02:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, kom maar dan
[ afbeelding ]
ik ontdooi de meest frigide wijven ....quote:Op maandag 14 december 2009 03:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Draai het eens omen je spreek het uit als trofie en nu echt
want ik ben inmiddels een ijsklontje....brrrr
quote:Op maandag 14 december 2009 03:08 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ontdooi de meest frigide wijven ....
(stoer he ?)
neh, ik verveel mequote:Op maandag 14 december 2009 03:40 schreef kitao het volgende:
jaja , heb je nog iets anders te zeggen , grote vriend ?
ik zou bijna zeggen , jou ook , maar iets zegt me dat jij niet frigide bent......quote:
ja dat hoop je zeker na het zien van de profielfoto'squote:Op maandag 14 december 2009 03:49 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen , jou ook , maar iets zegt me dat jij niet frigide bent......
Ik ben haske frigide.quote:Op maandag 14 december 2009 03:49 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen , jou ook , maar iets zegt me dat jij niet frigide bent......
ik ben geen pedo , ik wacht tot na de 1ste menstruatie.quote:Op maandag 14 december 2009 03:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat hoop je zeker na het zien van de profielfoto's
ik heb geen idee wat er in haar fotoboek staat, ik kijk bijna nooit in die dingenquote:Op maandag 14 december 2009 03:54 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben geen pedo , ik wacht tot na de 1ste menstruatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |