Ik wacht nog steeds, trouwens.quote:Op maandag 14 december 2009 03:08 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ontdooi de meest frigide wijven ....
(stoer he ?)
I get that a lot.quote:Op maandag 14 december 2009 04:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij is inmiddels met zijn handen aan zijn stokje aan het wrijven om vuur te maken
dit bedoelde ik eigenlijk...quote:Op maandag 14 december 2009 03:54 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben geen pedo , ik wacht tot na de 1ste menstruatie.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:09 schreef moussie het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat laatste eerder voortkomt uit nood .. die oude kerel is namelijk vaak rijk en met hem trouwen betekent voedsel en zekerheid voor de hele familie ..
en zover ik weet mogen die meiden niet worden aangeraakt tot na hun eerste menstruatie, en dat is voor veel volkeren (nog steeds) het moment dat je huwbaar wordt, het is dus geen perversiteit maar langdurige financiële zekerheid voor het hele gezin.
Een iets ander verhaal dus dan de pedo die tijdens zijn vakantie in <vul maar in> kleine kindertjes misbruikt
Oftewel, die met die eenzijdige kutbril, dat ben jij
daag me niet uit ajb , ik wil op F&F liever geen notes krijgen, dit is mijn schuilhoekje.quote:
ja bloemetjes die zwanger worden van bijtjes enzoquote:Op maandag 14 december 2009 04:06 schreef kitao het volgende:
[..]
dit bedoelde ik eigenlijk...
heeft toch ook met flora en fauna voortplanting te maken ?
Racisme in Europa zeer schokkend !
[..]
denk dat sommige dieren het wel proberen, maar zal niet expres zijnquote:Op maandag 14 december 2009 04:17 schreef kitao het volgende:
Ik hoop dat ze daad bij woord houdt en nu met haar kont omhoog zit te wachten ?
Zijn er ook dieren die aan anale sex doen of zijn wij de enigste smeerbeesten op deze planeet ?
Bonobo misschien.quote:Op maandag 14 december 2009 04:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk dat sommige dieren het wel proberen, maar zal niet expres zijn
overigens is er ergens in een dierentuin wel een homosexueel pinguinpaartje, maar ja vogels hebben dan weer eigenlijk geen penis
Schat , jij hebt geen ontdooiing nodig maar een blussing, volgens mij staat je kutje in brand.quote:Op maandag 14 december 2009 04:20 schreef Harajuku. het volgende:
Jij stelt dat je elke vrouw kan ontdooien, doe dat dan ook. Maar dat ligt bij jou, niet bij mij en mijn onderbroek.
*klikt op bonobo wikipediaquote:
quote:Seksualiteit is zeer gebruikelijk bij bonobo's en niet alleen voor voortplanting. Zo komt het bijvoorbeeld niet zelden voor dat twee vrouwtjes hun genitaliën tegen elkaar aanwrijven in een soort pseudo-copulatie. Ook seksueel gedrag tussen mannetjes en met nog niet geslachtsrijpe jongen komt voor, evenals oraal-genitaal en manueel-genitaal contact en masturbatie. Een andere bijzonderheid is dat bonobo's vaak in de missionarishouding, en in diverse andere posities paren en daar ook anatomisch op zijn aangepast. In het verleden is men er wel van uitgegaan dat alleen bij mensen die houding voorkwam. De reden van dit uitgebreide seksuele gedrag is ongetwijfeld sociaal: seksueel gedrag wordt gebruikt om vrede te stichten, spanningen binnen de groep te verlagen en vriendschappen te smeden.
hoe zat dat ook al weer met die notes van jou?quote:Op maandag 14 december 2009 04:23 schreef kitao het volgende:
[..]
Schat , jij hebt geen ontdooiing nodig maar een blussing, volgens mij staat je kutje in brand.
Ik wil je graag helpen , maar dat ken niet op afstand.
ik wil slechts vriendschap smeden.quote:Op maandag 14 december 2009 04:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe zat dat ook al weer met die notes van jou?
conflict , zou ik hier een note voor krijgen ?quote:Op maandag 14 december 2009 04:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe zat dat ook al weer met die notes van jou?
quote:Op maandag 14 december 2009 04:49 schreef kitao het volgende:
geen idee, als je voor wat ik hier soms allemaal gezegd heb geen note krijg is het erg moeilijk volgens mijquote:Op maandag 14 december 2009 04:53 schreef kitao het volgende:
[..]
conflict , zou ik hier een note voor krijgen ?
Nederlandse staat aangeklaagd voor massamoord in Indonesie
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |