Nee, ik vroeg om mensen die het goedkeuren, wat een andere user beweerde.quote:Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je vroeg om posts waarin mensen het toejuichen. Die zijn gegeven. Geef gewoon toe dat je het topic niet hebt gelezen en er weinig van begrijpt. Toejuichen is goedkeuren, is zelfs nog erger.![]()
![]()
Nu is het jouw beurt om begrijpend te lezen. Ik pleit voor terughoudendheid ten aanzien van het Midden-Oosten, dus geen invallen en dergelijke.quote:Op maandag 14 december 2009 23:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het hele MO is een broeinest van terrorisme. Wil jij er dan meteen een grote parkeerplaats van maken of ben je meer, zoals ik, van de genuanceerde aanpak?
Je vroeg om mensen die het toejuichen. Lees je eigen post nog maar eens na.quote:Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg om mensen die het goedkeuren, wat een andere user beweerde.
Dat je het niet kunt onderbouwen om vervolgens als een ware Linkse mijn woorden te verdraaien toont van alles aan, behalve je gelijk.
Le-zen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:02 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom probeer je als een linkse windvaan de vraag te ontwijken? Als het topic vol staat met mensen die er bij juichen, kun je toch wel een paar van die posts quoten?
kom nou, iets minder gezeik over de context van een reactie.quote:Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg om mensen die het goedkeuren, wat een andere user beweerde.
Dat je het niet kunt onderbouwen om vervolgens als een ware Linkse mijn woorden te verdraaien toont van alles aan, behalve je gelijk.
Nee, dat zei ik niet. Je loopt als een Linkse mijn woorden te verdraaien.quote:Op maandag 14 december 2009 23:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je vroeg om mensen die het toejuichen. Lees je eigen post nog maar eens na.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:53 schreef bijdehand het volgende:
Mensen die goedkeuren dat politici worden aangevallen...Jullie stonden met Pim zeker ook te juigen in de straten?!
Daar staat toch echt goedkeuren. Daar vroeg ik naar. Niet meer, niet minder. Als je geen antwoord kunt geven, wat je al 3 keer niet kon doen, geef dan toe dat je er naast zat.quote:Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Quote eens een post van iemand die het goedkeurt dan?
LEES DEZE POST VAN JE NOG EENS TERUG: http://forum.fok.nl/topic/1379658/11/25#75633670. Last van korte termijn geheugen? Nota bene boven je post legt iemand een bekentenis af en toch probeer je je er nog uit te draaien.quote:Op maandag 14 december 2009 23:11 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Je loopt als een Linkse mijn woorden te verdraaien.
De eerste:
[..]
[..]
Daar staat toch echt goedkeuren. Daar vroeg ik naar. Niet meer, niet minder. Als je geen antwoord kunt geven, wat je al 3 keer niet kon doen, geef dan toe dat je er naast zat.
nah, dat niet.quote:Op maandag 14 december 2009 23:11 schreef Halcon het volgende:
Bowlingbal gaat hier af als een gieter zeg.
nu gaat ie wel af, ja.quote:Op maandag 14 december 2009 23:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
LEES DEZE POST VAN JE NOG EENS TERUG: http://forum.fok.nl/topic/1379658/11/25#75633670. Last van korte termijn geheugen? Nota bene boven je post legt iemand een bekentenis af en toch probeer je je er nog uit te draaien.
Je gaat echt heel erg af hier.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Soms helpen woorden niet meer en moet je fysiek je standpunt duidelijk maken.
Hij weet niet eens wat hij schrijft. Ik vind dat toch een behoorlijk ernstig iets.quote:Op maandag 14 december 2009 23:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nah, dat niet.
dat het hier al 1 pagina lang over "goedkeuring" gaat zonder consensus bereikt te hebben, dat is dan wel weer jammer.
'Er bij juichen' is iets anders dan toejuichen. Daarbij vroeg ik daarvoor al om posts waar mensen het goedkeuren. Die zijn er niet. Dat je het wel voor elkaar krijgt om 2x hetzelfde te zeggen, zoals 'afgaan', geeft aan dat je geen antwoord op mijn vraag kunt geven, en er derhalve wel naast zal zitten.quote:Op maandag 14 december 2009 23:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
LEES DEZE POST VAN JE NOG EENS TERUG: http://forum.fok.nl/topic/1379658/11/25#75633670. Last van korte termijn geheugen? Nota bene boven je post legt iemand een bekentenis af en toch probeer je je er nog uit te draaien.
Je gaat echt heel erg af hier.
Ja, ik vind het wel mooi geweest zo.quote:Op maandag 14 december 2009 23:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nah, dat niet.
dat het hier al 1 pagina lang over "goedkeuring" gaat zonder consensus bereikt te hebben, dat is dan wel weer jammer.
boh, kom nou.quote:Op maandag 14 december 2009 23:16 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
'Er bij juichen' is iets anders dan toejuichen. Daarbij vroeg ik daarvoor al om posts waar mensen het goedkeuren. Die zijn er niet. Dat je het wel voor elkaar krijgt om 2x hetzelfde te zeggen, zoals 'afgaan', geeft aan dat je geen antwoord op mijn vraag kunt geven, en er derhalve wel naast zal zitten.
Jammer.
neem nou maar gewoon de eer en rectificeer het even, dat gegoochel met woorden is een beetje jammer.quote:Op maandag 14 december 2009 23:16 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
'Er bij juichen' is iets anders dan toejuichen. Daarbij vroeg ik daarvoor al om posts waar mensen het goedkeuren. Die zijn er niet. Dat je het wel voor elkaar krijgt om 2x hetzelfde te zeggen, zoals 'afgaan', geeft aan dat je geen antwoord op mijn vraag kunt geven, en er derhalve wel naast zal zitten.
Jammer.
[..]
Ja, ik vind het wel mooi geweest zo.
Lukt niet echt he om je hier uit te draaien? Postings zijn gegeven en zelfs iemand heeft toegegeven dat hij er zijn goedkeuring aan heeft gegeven en toch probeer je je er nog uit te lullen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:16 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
Ja, ik vind het wel mooi geweest zo.
Eens. Het wordt op deze manier wel een hele zielige vertoning van onze Bowlingbal.quote:Op maandag 14 december 2009 23:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
neem nou maar gewoon de eer en rectificeer het even, dat gegoochel met woorden is een beetje jammer.
Hij is huilenquote:
Eerst janken dat 'links' zo 'geweldadig' is en dan oproepen tot het bombarderen van Iran, wederom goed voor je geloofwaardigheid,schijnheilige hypocrietquote:Op maandag 14 december 2009 22:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt wel gewoon schurkenstaten aanvallen natuurlijk. Iran is gewoon een groot probleem en een steeds groter wordend gevaar.
Er is een groot verschil tussen gezellig met elkaar schrijven in SC of PM, en op elkaars mening in topics reageren. Iemand kan je heel aardig vinden en toch afstand van je mening nemen of er kritiek op hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach gut, even lekker samen tegen mij? Stoer hoor.
Inmiddels heeft de dader op Facebook een grote fanclub:quote:"The aggression against ... Berlusconi is the result of a climate of hate and tension, fed by those who identify him as the embodiment of all evil," said Domenico Nania, vice president of the Italian Senate and a member of Mr. Berlusconi's People of Freedom party.
http://online.wsj.com/art(...)J_hpp_sections_worldquote:Interior Minister Roberto Maroni told a news conference that groups praising Mr. Tartaglia had sprouted overnight on Facebook. One Facebook page dedicated to Mr. Tartaglia supporters listed more than 65,000 fans. Such groups, Mr. Maroni said, were "inciting criminal activity."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |