abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75632814
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat maakt uit waarom?

Dat geeft aan hoe irrelevant het Nederlandse anti-VS geneuzel is.
pi_75632824
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat maakt uit waarom?

Overigens heb ik totaal geen hekel aan Amerika. Ik had alleen de schurft aan ex-president Bush.
Dat we niet zo belangrijk zijn als sommigen ons achten.
pi_75632853
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ging er ook niet vanuit dat jij mijn gelijk toe zou geven.
Misschien dat die andere stem in je hoofd je wel gelijk wil geven.
pi_75632888
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Al Qaida kreeg het steeds lastiger. Nu krijgen ze weer de kans om op te leven. Inderdaad verplaatsen cellen zich steeds naar landen waar ze zich wat makkelijker kunnen nestelen, daarom is het zaak de strijd te voeren in meerdere landen.

Eenlingen blijf je altijd houden en die hebben inderdaad geen groot budget nodig. Heb je enige vorm van organisatie, dan zijn financiele middelen wel handig.

M.i. moet Obama Syrie flink aanpakken, zoals Bush al van plan was. Daarnaast kan het ook geen kwaad wat te doen aan het Iraanse gevaar in plaats van lekker mee te zeveren met de Iraanse machthebbers.
Denk je dat China bereid is nog een oorlog te financieren?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_75632939
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Al Qaida kreeg het steeds lastiger. Nu krijgen ze weer de kans om op te leven. Inderdaad verplaatsen cellen zich steeds naar landen waar ze zich wat makkelijker kunnen nestelen, daarom is het zaak de strijd te voeren in meerdere landen.

Eenlingen blijf je altijd houden en die hebben inderdaad geen groot budget nodig. Heb je enige vorm van organisatie, dan zijn financiele middelen wel handig.

M.i. moet Obama Syrie flink aanpakken, zoals Bush al van plan was. Daarnaast kan het ook geen kwaad wat te doen aan het Iraanse gevaar in plaats van lekker mee te zeveren met de Iraanse machthebbers.
Je kunt niet zomaar soevereine landen binnenvallen. Dat trekt zelfs Amerika niet. Het is funest voor de strijdkrachten om een nieuw front te openen. En Iran steunt weliswaar Hamas en Hezbollah, maar ik denk dat het weinig verschil maakt voor het internationale moslimterrorisme als dat land wordt aangepakt

Overigens houden de meeste terroristen zich schuil in Saoudi-Arabie, en de kans dat Amerika daar voet aan de grond krijgt is nihil. .
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75633014
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat we niet zo belangrijk zijn als sommigen ons achten.
Ooh dat zal mij ook een worst wezen. Sowieso zijn wij forummers extreem onbelangrijk. Dus als dat een criterium is voor een goede discussie, dan kunnen we net zo goed het forum opdoeken.
pi_75633049
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien dat die andere stem in je hoofd je wel gelijk wil geven.
Dat is niet eens nodig.
pi_75633051
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:46 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Denk je dat China bereid is nog een oorlog te financieren?
China heeft ook niets aan moslimextremisme en daarnaast is jouw gedachte veel te simpel.
pi_75633090
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ooh dat zal mij ook een worst wezen. Sowieso zijn wij forummers extreem onbelangrijk. Dus als dat een criterium is voor een goede discussie, dan kunnen we net zo goed het forum opdoeken.
Ik zou toch eens 'n cursus 'Begrijpend lezen voor beginners' aanschaffen in jouw geval.
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 22:51:43 #235
8781 crew  Frutsel
pi_75633162
quote:
'Toestand Berlusconi ernstiger dan gedacht'

MILAAN - De toestand van de Italiaanse premier Silvio Berlusconi is ernstiger dan de artsen in eerste instantie dachten na de aanslag van zondag. Daarom is ontslag uit het ziekenhuis de komende 24 à 36 uur niet aan de orde.

Dit blijkt uit een nieuw medisch bulletin van het San Raffaele-ziekenhuis in Milaan, dat het Italiaanse persbureau ANSA maandagmiddag heeft verspreid.

De 73-jarige premier kan maar met moeite eten en wordt behandeld met antibiotica en pijnbestrijders. Een operatie van de premier lijkt niet meer nodig.

De omstreden Berlusconi liep een gebroken neustussenschot, twee gebroken tanden en een gescheurde lip op, toen een verwarde man een beeld van de Dom van Milaan naar hem gooide. Nadere bijzonderheden worden dinsdag bekendgemaakt.

Excuses

Massimo Tartaglia, de man die Silvio Berlusconi zondag verwondde, heeft de Italiaanse premier in een brief zijn excuses aangeboden. Dit heeft het Italiaanse persbureau ANSA maandagavond gemeld op gezag van de advocaten van Tartaglia.

Tartaglia betuigt in zijn brief zijn spijt over ''een oppervlakkige, laffe en ondoordachte daad''. Hij zegt zich zelf ''niet te herkennen'' in zijn handelen.

Tartaglia, die een beeld van de Dom van Milaan naar het gezicht van de premier gooide, heeft naar eigen zeggen ''alleen gehandeld''. Hij schrijft dat hij geen politieke motieven heeft gehad en bij geen enkele politieke partij hoort.

'Haat'

Berlusconi heeft in zijn ziekbed ook met een priester gesproken. ''Ik heb de premier vernederd aangetroffen, niet zozeer door de traumatische belevenis, maar door waar deze voor staat: de haat'', aldus don Luigi Verzè volgens het Italiaanse persbureau ANSA.

''Hij heeft tegen mij gezegd: 'Ik mag iedereen graag, ik wil voor iedereen het beste, ik begrijp niet waarom zij mij zo haten.''

Visite

Berlusconi kreeg in het ziekenhuis van de hoofdstad van Lombardije visite van voorzitter Gianfranco Fini van de Kamer van Afgevaardigden en van oppositieleider Pier Luigi Bersani van de centrumlinkse PD. Bersani noemde de aanslag ''een niet te beschrijven actie die krachtig moet worden veroordeeld''.

Fini sprak van een ''slechte dag voor Italië''. Alle politici hebben de plicht te voorkomen dat de jaren van geweld opleven, zei hij.

In de jaren zeventig en tachtig pleegden ultralinkse en neofascistische groeperingen talrijke aanslagen. Zo werd oud-premier Aldo Moro ontvoerd en vermoord en kwamen in 1980 85 mensen om het leven door een aanslag op het treinstation van Bologna.

Solidariteit

President Giorgio Napolitano (84) heeft de premier zijn solidariteit betuigd. De oud-communist onderstreepte dat politieke en maatschappelijke tegenstellingen niet met geweld moeten worden uitgevochten en riep iedereen op tot zelfbeheersing bij meningsverschillen.

De Italiaanse justitie is onderzoeken begonnen naar tien groepen op netwerksite Facebook die motto's hanteren als 'Berlusconi moet dood'.
pi_75633194
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt niet zomaar soevereine landen binnenvallen. Dat trekt zelfs Amerika niet. Het is funest voor de strijdkrachten om een nieuw front te openen. En Iran steunt weliswaar Hamas en Hezbollah, maar ik denk dat het weinig verschil maakt voor het internationale moslimterrorisme als dat land wordt aangepakt

Overigens houden de meeste terroristen zich schuil in Saoudi-Arabie, en de kans dat Amerika daar voet aan de grond krijgt is nihil. .
Je kunt wel gewoon schurkenstaten aanvallen natuurlijk. Iran is gewoon een groot probleem en een steeds groter wordend gevaar.

Saudi Arabie doet zelf al het nodige aan terrorismebestrijding natuurlijk. Dan zie je ook meteen dat ingrijpen van de VS niet noodzakelijk is. Kunnen Iran, Jemen en Syrie nog wat van leren.
pi_75633219
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zou toch eens 'n cursus 'Begrijpend lezen voor beginners' aanschaffen in jouw geval.
Ik kan vast wel een exemplaar van jou lenen. Alleen moet ik nog even geduld hebben zeker, omdat je nog niet voorbij hoofdstuk bent. Althans, die indruk wek je.
pi_75633254
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:51 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Typisch dat er meteen een verklaring komt van die zogenaamd gestoorde gek waarin hij elke politieke invloed uitsluit...

Erg ongeloofwaardig en doorzichtig van links.
pi_75633261
Mensen die goedkeuren dat politici worden aangevallen... Jullie stonden met Pim zeker ook te juigen in de straten?!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 14 december 2009 @ 22:55:11 #240
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75633320
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mag jij aantonen dat er gefraudeerd is met de verkiezingsuitslag of je beschuldigingen intrekken.
Oh, dat is eenvoudig te ondersteunen.

De OESO-eisen voor verkiezingen, die voor elk land hetzelfde zijn, eisen dat elke partij evenveel tijd in de media krijgt. Gezien Berlusconi alle media in handen heeft, kun je wel concluderen dat dat niet zuiver is.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_75633321
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je kunt wel gewoon schurkenstaten aanvallen natuurlijk. Iran is gewoon een groot probleem en een steeds groter wordend gevaar.
Daarin verschillen wij van mening. Maar dat is een andere discussie.
quote:
Saudi Arabie doet zelf al het nodige aan terrorismebestrijding natuurlijk. Dan zie je ook meteen dat ingrijpen van de VS niet noodzakelijk is. Kunnen Iran, Jemen en Syrie nog wat van leren.
Dat valt wel mee. Saoudi-Arabie is bovendien het meest extreem-islamitische land van de regio. De reden dat Amerika een hands-off approach volgt, heeft een compleet andere reden. Maar dat weet jij ook wel.
pi_75633331
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik kan vast wel een exemplaar van jou lenen. Alleen moet ik nog even geduld hebben zeker, omdat je nog niet voorbij hoofdstuk bent. Althans, die indruk wek je.
Zelfs hele simpele dingen begrijp je niet, dan toonde je met die vorige post wel aan.
  maandag 14 december 2009 @ 22:56:02 #243
248844 Bowlingbal
pi_75633361
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:53 schreef bijdehand het volgende:
Mensen die goedkeuren dat politici worden aangevallen... Jullie stonden met Pim zeker ook te juigen in de straten?!
Quote eens een post van iemand die het goedkeurt dan?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 14 december 2009 @ 22:56:31 #244
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75633379
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Typisch dat er meteen een verklaring komt van die zogenaamd gestoorde gek waarin hij elke politieke invloed uitsluit...

Erg ongeloofwaardig en doorzichtig van links.
god waarom geef je altijd zo af op links, dat is niet zo prettig discussieren.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75633388
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daarin verschillen wij van mening. Maar dat is een andere discussie.
[..]

Dat valt wel mee. Saoudi-Arabie is bovendien het meest extreem-islamitische land van de regio. De reden dat Amerika een hands-off approach volgt, heeft een compleet andere reden. Maar dat weet jij ook wel.
Saudi Arabie is vooral erg strikt op het gebied van het naleven van Islamitische regels, zoals het bedekken van vrouwelijke hoofden, geen sex voor het huwelijk, etc. Niet zo zeer in de zin van gevaar voor andere landen.
pi_75633410
Maar Halcon, leuk dat je weer wat vaker bent te vinden op het forum, maar wij gaan toch niet elke dag met elkaar in de clinch liggen?
  maandag 14 december 2009 @ 22:57:40 #247
248844 Bowlingbal
pi_75633445
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat dus. De gemiddelde Amerikaan weet niet eens waar Nederland ligt.
De gemiddelde Amerikaan weet niet eens waar zijn hoofdstad ligt. En nu?
- Donald Love
pi_75633473
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

god waarom geef je altijd zo af op links, dat is niet zo prettig discussieren.
Omdat de klap (zoals gebruikelijk) van links kwam.
  maandag 14 december 2009 @ 22:58:56 #249
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75633506
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Omdat de klap (zoals gebruikelijk) van links kwam.
waarom betrek je over politiek bij?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75633510
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Maar Halcon, leuk dat je weer wat vaker bent te vinden op het forum, maar wij gaan toch niet elke dag met elkaar in de clinch liggen?
Dat weet ik niet. Kan van subject tot subject verschillen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')