Raar he in een topic over de mishandeling van een staatshoofd...quote:Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom betrek je over politiek bij?
Ja, de gedachte achter die opmerking ging ook even langs mij heen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:57 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De gemiddelde Amerikaan weet niet eens waar zijn hoofdstad ligt. En nu?
Lees het topic eens.quote:Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Quote eens een post van iemand die het goedkeurt dan?
Klopt. In de notulen van de Linkse Kerk 5.0 staat te lezen dat de voorzitter van Links besloten heeft dat het beeldje gegooid moest worden. Alle aanwezige linksen stemden daarmee in. Iedereen die zo'n bijeenkomst ontkent is slechts een linkse hippie die het bagatelliseert.quote:Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat de klap (zoals gebruikelijk) van links kwam.
Dan is geen enkele verkiezing eerlijk. In Nederland krijgt ook niet elke partij evenveel aandacht in de media.quote:Op maandag 14 december 2009 22:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Oh, dat is eenvoudig te ondersteunen.
De OESO-eisen voor verkiezingen, die voor elk land hetzelfde zijn, eisen dat elke partij evenveel tijd in de media krijgt. Gezien Berlusconi alle media in handen heeft, kun je wel concluderen dat dat niet zuiver is.
Geef antwoord op mijn vraag en ondersteun daarmee je bewering, of geef toe dat je geen antwoord kunt geven.quote:
Oh jawel hoor. Dat op FOK de helft uit Wilders bestaat wil niet zeggen dat dat overal zo is.quote:Op maandag 14 december 2009 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is geen enkele verkiezing eerlijk. In Nederland krijgt ook niet elke partij evenveel aandacht in de media.
Toegegeven, Saoudi-Arabie zie ik niet snel buurlanden binnenvallen. Echter, het is en blijft een broeinest voor terroristen. Nog veel meer dan een Afghanistan of Pakistan. Ik vind dat jij daar wel erg makkelijk aan voorbij gaat.quote:Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Saudi Arabie is vooral erg strikt op het gebied van het naleven van Islamitische regels, zoals het bedekken van vrouwelijke hoofden, geen sex voor het huwelijk, etc. Niet zo zeer in de zin van gevaar voor andere landen.
Heb je in die 15 seconde het hele topic gelezen of ben je gewoon zomaar zonder te lezen begonnen met blaten?quote:Op maandag 14 december 2009 23:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Geef antwoord op mijn vraag en ondersteun daarmee je bewering, of geef toe dat je geen antwoord kunt geven.
Ach, je vult het conservatie gat dat Whiskey Tango achtergelaten in ieder geval goed op.quote:Op maandag 14 december 2009 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Kan van subject tot subject verschillen natuurlijk.
Waarom probeer je als een linkse windvaan de vraag te ontwijken? Als het topic vol staat met mensen die er bij juichen, kun je toch wel een paar van die posts quoten?quote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je in die 15 seconde het hele topic gelezen of ben je gewoon zomaar zonder te lezen begonnen met blaten?
Van Saudi-Arabie hebben we niet zo veel last. Ok, ze passen de Islamtische regels erg strikt toe, maar erg veel last heeft men daar buiten SA niet van.quote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toegegeven, Saoudi-Arabie zie ik niet snel buurlanden binnenvallen. Echter, het is en blijft een broeinest voor terroristen. Nog veel meer dan een Afghanistan of Pakistan. Ik vind dat jij daar wel erg makkelijk aan voorbij gaat.
Heeft misschien te maken met het feit dat Bush in de reet woonde van de Saoudi´s.
Van Iran ook niet.quote:Op maandag 14 december 2009 23:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van Saudi-Arabie hebben we niet zo veel last. Ok, ze passen de Islamtische regels erg strikt toe, maar erg veel last heeft men daar buiten SA niet van.
hier bijvoorbeeld:quote:Op maandag 14 december 2009 23:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Geef antwoord op mijn vraag en ondersteun daarmee je bewering, of geef toe dat je geen antwoord kunt geven.
beetje overhaast gereageerd.quote:
Je kunt het topic ook gewoon lezen, misschien dat je dan eens 'n bijdrage levert die niet als een slappe lul op een drumstel slaat.quote:Op maandag 14 december 2009 23:02 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom probeer je als een linkse windvaan de vraag te ontwijken? Als het topic vol staat met mensen die er bij juichen, kun je toch wel een paar van die posts quoten?
Behalve dat een broeinest is van terrorisme. Om die reden is het beleid van Amerika niets meer dan dwijlen met de kraan open. In dat opzicht pleit ik voor meer terughoudendheid ten aanzien van het Midden-Oosten. Dan geef je die mafketels minder reden je te haten.quote:Op maandag 14 december 2009 23:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van Saudi-Arabie hebben we niet zo veel last. Ok, ze passen de Islamtische regels erg strikt toe, maar erg veel last heeft men daar buiten SA niet van.
Ach gut, even lekker samen tegen mij? Stoer hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, de gedachte achter die opmerking ging ook even langs mij heen.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, je vult het conservatie gat dat Whiskey Tango achtergelaten in ieder geval goed op.
Ja, geen enkele user die het goedkeurt dus.quote:Op maandag 14 december 2009 23:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt het topic ook gewoon lezen, misschien dat je dan eens 'n bijdrage levert die niet als een slappe lul op een drumstel slaat.
Vooruit, post 5, 6, 9 en 18. Toen ben ik maar gestopt. Vanaf 20 zullen er vast nog een hoop meer staan.
Het hele MO is een broeinest van terrorisme. Wil jij er dan meteen een grote parkeerplaats van maken of ben je meer, zoals ik, van de genuanceerde aanpak?quote:Op maandag 14 december 2009 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Behalve dat een broeinest is van terrorisme. Om die reden is het beleid van Amerika niets meer dan dwijlen met de kraan open. In dat opzicht pleit ik voor meer terughoudendheid ten aanzien van het Midden-Oosten. Dan geef je die mafketels minder reden je te haten.
Je vroeg om posts waarin mensen het toejuichen. Die zijn gegeven. Geef gewoon toe dat je het topic niet hebt gelezen en er weinig van begrijpt. Toejuichen is goedkeuren, is zelfs nog erger.quote:Op maandag 14 december 2009 23:05 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, geen enkele user die het goedkeurt dus.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach gut, even lekker samen tegen mij? Stoer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |