Dus wellicht moeten we wat opschonen...quote:Deze post is 25955 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.
Maakt niet uit. Dat staat er al een hele tijd en je kan nog gewoon (goed) aanpassenquote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Krijg btw deze melding bij aanpassen:
[..]
Dus wellicht moeten we wat opschonen...
Hmm, dat is best irritant jaquote:Op zondag 13 december 2009 18:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Jarig zijn + sinterklaas + kerst allemaal in korte tijd achter elkaar sucks. Ik moet een lijstje inleveren voor kerst, mag voor 50 euro iets uitzoeken, en ik weet dus echt niks meer. Ik ben tevreden, heb niets echt nodig, dus alles wat ik opschrijf is sowieso overbodige luxe. Ik weet dat ik er niet over mag klagen en ik ben ook helemaal niet ondankbaar, maar pff, soms hoeft het van mij allemaal niet, die cadeautjes
.
Nee, dat accepteert schoonmoeders nietquote:Op zondag 13 december 2009 18:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is best irritant ja
Geld kan je nog het beste gebruiken, maar dat vraag je ook niet.
ik had net 7 fouten![]()
![]()
Als je het niet weet of alleen overbodige luxe kunt bedenken, misschien kun je dan een donatie aan een goed doel vragen.....quote:Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, dat accepteert schoonmoeders niet. Geen geld en geen cadeaubonnen, ze vindt het leuk om echt cadeautjes te geven
. Snap ik ook wel, maar ja, lastiggggg.
Ja, dat is inderdaad ook logisch, maar wel irritantquote:Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, dat accepteert schoonmoeders niet. Geen geld en geen cadeaubonnen, ze vindt het leuk om echt cadeautjes te geven
. Snap ik ook wel, maar ja, lastiggggg.
Denk niet dat ze dat accepteert hahaquote:Op zondag 13 december 2009 18:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je het niet weet of alleen overbodige luxe kunt bedenken, misschien kun je dan een donatie aan een goed doel vragen.....
Of een andere laptoptas?quote:Op zondag 13 december 2009 18:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat accepteert haha. Zit net te bedenken dat ik nog wel een goede hoes voor m'n laptop kan gebruiken.. dan hoef ik niet elke keer die grote zware laptoptas mee te zeulen.
* hetzusjevan gaat zich even verdiepen in laptophoezen.
raar, als dat toch jouw wens is, maar goed....... luxeprobleem heb je nuquote:Op zondag 13 december 2009 18:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat accepteert haha.
daarom mijn naam hequote:Op zondag 13 december 2009 18:09 schreef automatic_ het volgende:
Crazy doet zijn naam eer aan met "crazy"
Voor sommigen (ik noem geen namen *kuch*Crazy*kuch*) is het al ergens in november begonnen...quote:Op zondag 13 december 2009 18:22 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo, daar ben ik ook weer eens. Ik lees wat over hofnarretjes in de TT ?
Heeft dat iets met een feest te maken wat over 61 dagen weer los barst in oa Zuid-Nederland?
quote:Op zondag 13 december 2009 18:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor sommigen (ik noem geen namen *kuch*Crazy*kuch*) is het al ergens in november begonnen...
als ik maar kan feestenquote:
En hofnarretjes kan zoekenquote:
quote:
En, denk je dat die foto's komen?quote:Op zondag 13 december 2009 18:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister weer een aantal gezien, mail adres uitgewisseld, fotos gemaakt. dus ben ff aan wachten tot ze de fotos door sturen haha
weet niet, heb ook fotos van hun haha.quote:Op zondag 13 december 2009 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En, denk je dat die foto's komen?
Oeh! Ik ga even lekker in bad
Wat voor iets heb je / waar vandaan?quote:Op zondag 13 december 2009 18:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of een andere laptoptas?
Ik heb ook zo'n hoes, maar dat ding gebruik ik eigenlijk niet, haha.
En ik heb een dunne laptoptas, dat is wel fijner dan die grote
Geen idee, heb ik doen van mijn ex gekregen, maar hij is van targus of target o.i.d.quote:Op zondag 13 december 2009 19:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je / waar vandaan?
Goed zijn wij he? Haha. Kaartje doet tegan dacht ik en jezelf toevoegen kan je in de wiki zelf doenquote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef jo-ep het volgende:
goeiendag, wat gaat dat snel... ik heb nog niet in de vorige gepost, of er is alweer een nieuw topic...
wat moet ik (als rasechte tilburger) doen om ook in de OP te komen?
Fijn, kabelbreuk.... heb ik altijd met mijn headphones...quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
Zucht... Laptop wil niet meer opladen mits de adapter in een bepaalde houding ligt of wanneer ik hem vast heb
Kan ik niets aan doen hè?quote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Fijn, kabelbreuk.... heb ik altijd met mijn headphones...
TT wijziging aanvragen voor hofnarrinnetje?quote:Op zondag 13 december 2009 23:57 schreef aardappel het volgende:
hofnarretje... klinkt een beetje gay =)
Doe je goed!quote:Op maandag 14 december 2009 00:05 schreef Geckoo het volgende:
gewonnen met risk, had de hele wereld
hey, ik ben misschien tilburger, maar geen nerd.quote:Op zondag 13 december 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed zijn wij he? Haha. Kaartje doet tegan dacht ik en jezelf toevoegen kan je in de wiki zelf doen
Kei makkelijk!quote:Op maandag 14 december 2009 00:48 schreef jo-ep het volgende:
[..]
hey, ik ben misschien tilburger, maar geen nerd.
uit die OP kan ik geen wijs hoor.
Risk is supah awesome =)quote:Op maandag 14 december 2009 00:05 schreef Geckoo het volgende:
gewonnen met risk, had de hele wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |