abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:48:53 #201
177885 JoaC
Het is patat
pi_76765288
Ik volg de discussie Dr. Nikita/Pool ff niet
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_76765345
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef JoaC het volgende:
Ik volg de discussie Dr. Nikita/Pool ff niet
Geeft niet.
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:51:19 #203
177885 JoaC
Het is patat
pi_76765400
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:50 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Geeft niet.
Zou je het willen toelichten, of moet ik pagina's terug?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_76765508
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:46 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wat een droevig figuur is het toch ook Een vergelijking trekken met Noord-Korea en ook nog eens beweren de islam te bestrijden en niet de moslim. Wat natuurlijk onmogelijk is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_76765640
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:51 schreef JoaC het volgende:

[..]

Lees je maar iin.
pi_76765736
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat een droevig figuur is het toch ook Een vergelijking trekken met Noord-Korea en ook nog eens beweren de islam te bestrijden en niet de moslim. Wat natuurlijk onmogelijk is.
Heej Koos, wanneer ga je roepen als wilders een bulk in z'n neus heeft dat dat droevig is?
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:00:24 #207
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76765870
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:51 schreef JoaC het volgende:

[..]

Het ging om deze post van mij:
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:05 schreef Pool het volgende:
Wilders zwalkt.
[..]

Oké, nu snap ik echt niks meer van de kopvoddentax.

-Wilders doet in de kamer een woedende aanval op de hoofddoekjes en stelt een kopvoddentax voor.
-De meeste PVV-matties op fok! zeggen dat je dit voorstel niet serieus moest nemen, ironie jeweets, net als dat neuzen afhakken.
-In de PVV-begroting komt de tax vervolgens niet voor.

Oké, denk ik dan. Dan zal het inderdaad wel gewoon humor om te lachen geweest zijn , die kopvoddentax. Dus dat vervolgens de undercoverjournaliste er achter komt dat de kopvoddentax niet serieus bedoeld was, dat lijkt dan een open deur.

Maar...warempel, wat zegt Wilders nu?! Hij ontkent dat zijn voorstel te ver ging. Blijkbaar is deze racistische maatregel dus tóch serieus bedoeld!

Wat denken de PVV-matties daar nu van?
Daarin staat op het einde een vraag, mede aan Nikita. Maar die wil Nikita niet beantwoorden, omdat ik het heb gewaagd om de kopvoddentax een racistische maatregel te noemen. En dat doet haar pijn, dus nu is ze niet in staat om inhoudelijk te reageren, vanwege de woede en zo.

Want de kopvoddentax maakt natuurlijk helemaal geen onderscheid tussen etnische bevolkingsgroepen. Het blanke Zeeuwse Meisje of de blanke kankerpatiënte moet die belasting namelijk ook betalen als het aan Wilders ligt. Maar goed, deze laatste alinea had ik natuurlijk niet moeten typen, want dat is uiteraard de enige waarop Nikita gaat reageren. Niet op de vraag of de tax nu serieus of ironisch opgevat dient te worden.
pi_76766200
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef Pool het volgende:

[..]

Het ging om deze post van mij:
[..]

Daarin staat op het einde een vraag, mede aan Nikita. Maar die wil Nikita niet beantwoorden, omdat ik het heb gewaagd om de kopvoddentax een racistische maatregel te noemen. En dat doet haar pijn, dus nu is ze niet in staat om inhoudelijk te reageren, vanwege de woede en zo.

Want de kopvoddentax maakt natuurlijk helemaal geen onderscheid tussen etnische bevolkingsgroepen. Het blanke Zeeuwse Meisje of de blanke kankerpatiënte moet die belasting namelijk ook betalen als het aan Wilders ligt. Maar goed, deze laatste alinea had ik natuurlijk niet moeten typen, want dat is uiteraard de enige waarop Nikita gaat reageren. Niet op de vraag of de tax nu serieus of ironisch opgevat dient te worden.
Fantaseer maar lekker door. Je wordt met de minuut doorzichtiger met je domme aanname's waar de haat vanaf druipt.
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:12:15 #209
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76766352
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Fantaseer maar lekker door. Je wordt met de minuut doorzichtiger met je domme aanname's waar de haat vanaf druipt.
Gezien je reactie was mijn aanname wederom juist. Kom op Nikitaatje, ik zie je toch bijna dagelijks op dit forum "discussiëren". Zo onvoorspelbaar zijn je reacties niet meer.
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:18:19 #210
177885 JoaC
Het is patat
pi_76766603
Dr.Nikita, waarom zo boos reageren?
[..]
pi_76766692
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:12 schreef Pool het volgende:

[..]

Gezien je reactie was mijn aanname wederom juist. Kom op Nikitaatje, ik zie je toch bijna dagelijks op dit forum "discussiëren". Zo onvoorspelbaar zijn je reacties niet meer.
Die van jou anders ook niet hoor. Rukkertjes zat zoals jij die zitten al te ejaculeren als wilders een ruft laat.
pi_76766854
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:20 schreef Dr.Nikita het volgende:

Die van jou anders ook niet hoor. Rukkertjes zat zoals jij die zitten al te ejaculeren als wilders een ruft laat.
Zo, nou, daar zal Pool van schrikken van zo'n hoogstaand en doorwrocht stukje tekst...
pi_76766890
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef JoaC het volgende:
Dr.Nikita, waarom zo boos reageren?
Boos, nee hoor, ik sprak hem alleen maar aan op het racistische maar blijkbaar vindt hij dat niet prettig.
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:26:09 #214
177885 JoaC
Het is patat
pi_76766947
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Boos, nee hoor, ik sprak hem alleen maar aan op het racistische maar blijkbaar vindt hij dat niet prettig.
Het is juridisch te verdedigen
[..]
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:28:13 #215
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76767042
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Klopt, omdat je de rest van de post negeert. Blijkbaar vind je die niet prettig. En je weet zelf ook best dat de kopvoddentax een racistisch voorstel is. Alleen de term al, laat staan de uitvoering.
pi_76767402
Het voorstel op zichzelf is niet racistisch. Het kan wel een racistisch oogmerk hebben of juist een emanciperend oogmerk, maar dat hangt van de motivatie af. De opbrengst wilde hij steken in blijf-van-mijn-lijf huizen en hij geeft aan wat te willen doen tegen"dit symbool van onderdrukking" dus het valt best te verdedigen dat het gericht is op de emancipatie van de (onderdrukte Islamitische) vrouw.

[ Bericht 22% gewijzigd door Picchia op 13-01-2010 16:42:37 ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:42:27 #217
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76767739
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:35 schreef Picchia het volgende:
Het voorstel op zichzelf is niet racistisch. Het kan wel een racistisch oogmerk hebben of juist een emanciperend oogmerk, maar dat hangt van de motivatie af. De opbrengst wilde hij steken in blijf-van-mijn-lijf huizen, dus het valt best te verdedigen dat het gericht is op de emancipatie van de (onderdrukte Islamitische) vrouw.
En met die emancipatie wil hij beginnen met het aanduiden van het hoofd van de onderdrukte islamitische vrouw als "kop". En door in dezelfde context te spreken over "de vervuiler betaalt". Het racisme druipt er gewoon vanaf.
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:47:18 #218
177885 JoaC
Het is patat
pi_76767943
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:35 schreef Picchia het volgende:
Het voorstel op zichzelf is niet racistisch. Het kan wel een racistisch oogmerk hebben of juist een emanciperend oogmerk, maar dat hangt van de motivatie af. De opbrengst wilde hij steken in blijf-van-mijn-lijf huizen en hij geeft aan wat te willen doen tegen"dit symbool van onderdrukking" dus het valt best te verdedigen dat het gericht is op de emancipatie van de (onderdrukte Islamitische) vrouw.
Als ik het moest afwegen zou ik het belasten van geloofsuitingen dusdanig veel negatiever vinden dan de financiële opbrengsten voor huizen waar minder moslima's zitten dan wordt aangenomen.
[..]
pi_76768593
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef Pool het volgende:

[..]

En met die emancipatie wil hij beginnen met het aanduiden van het hoofd van de onderdrukte islamitische vrouw als "kop". En door in dezelfde context te spreken over "de vervuiler betaalt". Het racisme druipt er gewoon vanaf.
Dat is gezeur over de vorm. Ja, hij maakt de hoofddoek draagsters belachelijk, maar dat maakt het doel van het voorstel niet anders. En dat is hetzelfde niet-racistische doel dat Femke beweert na te streven. Dat Moslima's hun hoofddoek afslingeren. De ene kiest alleen een meer actievere aanpak.
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:00:36 #220
177885 JoaC
Het is patat
pi_76768644
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef Picchia het volgende:

[..]

Dat is gezeur over de vorm. Ja, hij maakt de hoofddoek draagsters belachelijk, maar dat maakt het doel van het voorstel niet anders. En dat is hetzelfde niet-racistische doel dat Femke beweert na te streven. Dat Moslima's hun hoofddoek afslingeren. De ene kiest alleen een meer actievere aanpak.
Dwang roept rebellie op.
[..]
pi_76768691
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:00 schreef JoaC het volgende:

[..]

Dwang roept rebellie op.
Dat is toch prima? Behoudens ieders verantwoordelijkheid voor de wet e.d.
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:05:23 #222
177885 JoaC
Het is patat
pi_76768863
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:01 schreef Picchia het volgende:

[..]

Dat is toch prima? Behoudens ieders verantwoordelijkheid voor de wet e.d.
Als er een indirect gevolg voor de samenleving optreedt is dit niet wenselijk. Zeker niet als een voorstel zich (voor)bij de grens van de ethiek ligt.

N.B. Wat als politieagenten massaal weigeren bonnen uit te schrijven
[..]
pi_76769116
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef Picchia het volgende:

Maar ze werpen ze niet af op die manier, ik durf te wedden dat er meer hoofddoekjes te zien zullen zijn na invoering van die wet. Het emancipeert niet, het provoceert alleen maar.

Als ze morgen vertellen dat ik alleen nog een muts mag dragen als ik x euro betaal dan zou ik er een gaan dragen terwijl ik dat normaliter niet zou doen, alleen al om te boel te stangen. Ik verdom het nog steeds om mij aan de legitimatie plicht te houden, burgelijke ongehoorzaamheid noemen ze dat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2010 17:10:18 ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:34:01 #224
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76770253
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wilders praat altijd zo lekker overdreven. Niet gewoon "onzin", nee, "echt onzin". Niet gewoon "zat", nee, "spuug- en spuugzat".
Zo programmeer je de gefrustreerde luisteraar. Je activeert de woede zodat je klaagzang in een gespreid bedje terecht komt als het ware.
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Kortom, jouw reactie van racisme was niet alleen kinderachtig overtrokken maar getuigt van een enorme jankerigheid wat niet bepaald uitnodigt om een normale reactie op te geven.
Jij als Wilders fan hebt problemen met jankerigheid?

Je bent als een dor blad in de herfstwind Dr Nikita. Geen pijl op te trekken, al is er een zekere neerwaarste spiraal te ontwaren in je grillige bewegingspatroon.
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:48:44 #225
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_76770759
Na het topic oppervlakkig te hebben doorgelezen, vraag ik me 1 ding af..

Welke mensen van de anti-Wilders clan willen hun kinderen zien opgroeien in een crimineel multiculturele samenleving? Dat is toch wat eigenlijk wat mij het meest dwars zit en ook één van de redenen waarom ik op de PVV stem. De toekomst van onze kinderen hangt af van ons en geen kans dat ik eraan meewerk dit land nog meer te vergallen! Veiligheid is ver te zoeken in de grote steden en er wordt veel te slap gehandeld overal..

Voordat ik gelijk een stempel krijg (want zo gaat dat tegenwoordig als je ervoor uitkomt op de PVV te stemmen), heb altijd allochtonen vrienden gehad die WEL normaal naar school gingen en er geen zooitje van maakten, helaas behoren hun tot een uitstervend ras zo blijkt.

edit; Hoop dat het goed afloopt met die aanklachten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')