Geeft niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef JoaC het volgende:
Ik volg de discussie Dr. Nikita/Pool ff niet
Zou je het willen toelichten, of moet ik pagina's terug?quote:
Wat een droevig figuur is het toch ookquote:
Lees je maar iin.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zou je het willen toelichten, of moet ik pagina's terug?
Heej Koos, wanneer ga je roepen als wilders een bulk in z'n neus heeft dat dat droevig is?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een droevig figuur is het toch ookEen vergelijking trekken met Noord-Korea en ook nog eens beweren de islam te bestrijden en niet de moslim. Wat natuurlijk onmogelijk is.
Het ging om deze post van mij:quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zou je het willen toelichten, of moet ik pagina's terug?
Daarin staat op het einde een vraag, mede aan Nikita. Maar die wil Nikita niet beantwoorden, omdat ik het heb gewaagd om de kopvoddentax een racistische maatregel te noemen. En dat doet haar pijn, dus nu is ze niet in staat om inhoudelijk te reageren, vanwege de woede en zo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:05 schreef Pool het volgende:
Wilders zwalkt.
[..]
Oké, nu snap ik echt niks meer van de kopvoddentax.![]()
-Wilders doet in de kamer een woedende aanval op de hoofddoekjes en stelt een kopvoddentax voor.![]()
-De meeste PVV-matties op fok! zeggen dat je dit voorstel niet serieus moest nemen, ironie jeweets, net als dat neuzen afhakken.![]()
![]()
-In de PVV-begroting komt de tax vervolgens niet voor.
Oké, denk ik dan. Dan zal het inderdaad wel gewoon humor om te lachen geweest zijn![]()
, die kopvoddentax. Dus dat vervolgens de undercoverjournaliste er achter komt dat de kopvoddentax niet serieus bedoeld was, dat lijkt dan een open deur.
![]()
Maar...warempel, wat zegt Wilders nu?!Hij ontkent dat zijn voorstel te ver ging.
Blijkbaar is deze racistische maatregel dus tóch serieus bedoeld!
![]()
Wat denken de PVV-matties daar nu van?
Fantaseer maar lekker door. Je wordt met de minuut doorzichtiger met je domme aanname's waar de haat vanaf druipt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef Pool het volgende:
[..]
Het ging om deze post van mij:
[..]
Daarin staat op het einde een vraag, mede aan Nikita. Maar die wil Nikita niet beantwoorden, omdat ik het heb gewaagd om de kopvoddentax een racistische maatregel te noemen. En dat doet haar pijn, dus nu is ze niet in staat om inhoudelijk te reageren, vanwege de woede en zo.
Want de kopvoddentax maakt natuurlijk helemaal geen onderscheid tussen etnische bevolkingsgroepen. Het blanke Zeeuwse Meisje of de blanke kankerpatiënte moet die belasting namelijk ook betalen als het aan Wilders ligt. Maar goed, deze laatste alinea had ik natuurlijk niet moeten typen, want dat is uiteraard de enige waarop Nikita gaat reageren. Niet op de vraag of de tax nu serieus of ironisch opgevat dient te worden.
Gezien je reactie was mijn aanname wederom juist. Kom op Nikitaatje, ik zie je toch bijna dagelijks op dit forum "discussiëren". Zo onvoorspelbaar zijn je reacties niet meer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Fantaseer maar lekker door. Je wordt met de minuut doorzichtiger met je domme aanname's waar de haat vanaf druipt.
Die van jou anders ook niet hoor. Rukkertjes zat zoals jij die zitten al te ejaculeren als wilders een ruft laat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:12 schreef Pool het volgende:
[..]
Gezien je reactie was mijn aanname wederom juist. Kom op Nikitaatje, ik zie je toch bijna dagelijks op dit forum "discussiëren". Zo onvoorspelbaar zijn je reacties niet meer.
Zo, nou, daar zal Pool van schrikken van zo'n hoogstaand en doorwrocht stukje tekst...quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Die van jou anders ook niet hoor. Rukkertjes zat zoals jij die zitten al te ejaculeren als wilders een ruft laat.
Boos, nee hoor, ik sprak hem alleen maar aan op het racistische maar blijkbaar vindt hij dat niet prettig.quote:
Het is juridisch te verdedigenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Boos, nee hoor, ik sprak hem alleen maar aan op het racistische maar blijkbaar vindt hij dat niet prettig.
Klopt, omdat je de rest van de post negeert. Blijkbaar vind je die niet prettig. En je weet zelf ook best dat de kopvoddentax een racistisch voorstel is. Alleen de term al, laat staan de uitvoering.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Boos, nee hoor, ik sprak hem alleen maar aan op het racistische maar blijkbaar vindt hij dat niet prettig.
En met die emancipatie wil hij beginnen met het aanduiden van het hoofd van de onderdrukte islamitische vrouw als "kop". En door in dezelfde context te spreken over "de vervuiler betaalt". Het racisme druipt er gewoon vanaf.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:35 schreef Picchia het volgende:
Het voorstel op zichzelf is niet racistisch. Het kan wel een racistisch oogmerk hebben of juist een emanciperend oogmerk, maar dat hangt van de motivatie af. De opbrengst wilde hij steken in blijf-van-mijn-lijf huizen, dus het valt best te verdedigen dat het gericht is op de emancipatie van de (onderdrukte Islamitische) vrouw.
Als ik het moest afwegen zou ik het belasten van geloofsuitingen dusdanig veel negatiever vinden dan de financiële opbrengsten voor huizen waar minder moslima's zitten dan wordt aangenomen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:35 schreef Picchia het volgende:
Het voorstel op zichzelf is niet racistisch. Het kan wel een racistisch oogmerk hebben of juist een emanciperend oogmerk, maar dat hangt van de motivatie af. De opbrengst wilde hij steken in blijf-van-mijn-lijf huizen en hij geeft aan wat te willen doen tegen"dit symbool van onderdrukking" dus het valt best te verdedigen dat het gericht is op de emancipatie van de (onderdrukte Islamitische) vrouw.
Dat is gezeur over de vorm. Ja, hij maakt de hoofddoek draagsters belachelijk, maar dat maakt het doel van het voorstel niet anders. En dat is hetzelfde niet-racistische doel dat Femke beweert na te streven. Dat Moslima's hun hoofddoek afslingeren. De ene kiest alleen een meer actievere aanpak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef Pool het volgende:
[..]
En met die emancipatie wil hij beginnen met het aanduiden van het hoofd van de onderdrukte islamitische vrouw als "kop". En door in dezelfde context te spreken over "de vervuiler betaalt". Het racisme druipt er gewoon vanaf.
Dwang roept rebellie op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is gezeur over de vorm. Ja, hij maakt de hoofddoek draagsters belachelijk, maar dat maakt het doel van het voorstel niet anders. En dat is hetzelfde niet-racistische doel dat Femke beweert na te streven. Dat Moslima's hun hoofddoek afslingeren. De ene kiest alleen een meer actievere aanpak.
Als er een indirect gevolg voor de samenleving optreedt is dit niet wenselijk. Zeker niet als een voorstel zich (voor)bij de grens van de ethiek ligt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is toch prima? Behoudens ieders verantwoordelijkheid voor de wet e.d.
Maar ze werpen ze niet af op die manier, ik durf te wedden dat er meer hoofddoekjes te zien zullen zijn na invoering van die wet. Het emancipeert niet, het provoceert alleen maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef Picchia het volgende:
Dat is gezeur over de vorm. Ja, hij maakt de hoofddoek draagsters belachelijk, maar dat maakt het doel van het voorstel niet anders. En dat is hetzelfde niet-racistische doel dat Femke beweert na te streven. Dat Moslima's hun hoofddoek afslingeren. De ene kiest alleen een meer actievere aanpak.
Zo programmeer je de gefrustreerde luisteraar. Je activeert de woede zodat je klaagzang in een gespreid bedje terecht komt als het ware.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wilders praat altijd zo lekker overdreven. Niet gewoon "onzin", nee, "echt onzin". Niet gewoon "zat", nee, "spuug- en spuugzat".
Jij als Wilders fan hebt problemen met jankerigheid?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kortom, jouw reactie van racisme was niet alleen kinderachtig overtrokken maar getuigt van een enorme jankerigheid wat niet bepaald uitnodigt om een normale reactie op te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |