Uit deze post van jou blijkt dat je _Led_ en mij een beetje door elkaar aan het halen bent. Dat geeft niet hoor, daar hebben er wel meer last vanquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:08 schreef Summers het volgende:
je hebt zelf nog geen enkel antwoord gegeven op vragen , alleen ja of nee zonder toelichting
je typt alleen uitgebreid om led bij te staan of om te bashen om je geloof te verkondigen
dat het niet kan bestaan en op faxen moet lijken .
En dan heb jij het over een leeftijdsgrens .
Ahh hier hebben we het bewijs dat de fax dus niets hoeft te zeggen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef RickoKun het volgende:
Een maat van mij werkt in een TBS kliniek en daar zitten ook mensen in die constant anderen zien die er niet zijn, ook als je aanwezig bent in een ruimte.
Van die kant hadden we het nog niet bekeken .quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef RickoKun het volgende:
Ja hallucinaties door paddo's of 2cb.
Ook hallucinaties door slaapverlamming gehad (zowel audio als visueel) waardoor ik een demoon zag en nagels tegen de ramen hoorde shrieken. Even met het gezicht proberen te bewegen en ik werd weer normaal / wakker.
Dat hebben die TRU figuren hier vaak niet door, dat ze in slaapverlamming zitten. Zij hebben gewoon een psychische aandoening waar niets aan gedaan kan worden. Een maat van mij werkt in een TBS kliniek en daar zitten ook mensen in die constant anderen zien die er niet zijn, ook als je aanwezig bent in een ruimte.
`quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Uit deze post van jou blijkt dat je _Led_ en mij een beetje door elkaar aan het halen bent. Dat geeft niet hoor, daar hebben er wel meer last van, en dat terwijl ik toch echt mediaconsument ben
.
leer eens luisteren , ik zeg dat ik weet wanneer ik hallucineer en wanneer ik iets anders meemaak , ik ben niet net zoals jij en beweer dat ik perfect ben .quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
`
he, ik dacht dat Summers nooit vergissingen kon maken en overal perfect onderscheid tussen kon zien
o nee.. wacht
Zegt degene die altijd roept dat hij vaak last heeft van slaapverlammingen .quote:Op maandag 14 december 2009 11:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Om over mezelf te spreken; nooit last gehad van hallucinaties, maar ik kom weleens op de paaz afdeling i.v.m. interviews en gesprekken, dus sta er wel in contact mee.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:35 schreef Summers het volgende:
leer eens luisteren , ik zeg dat ik weet wanneer ik hallucineer en wanneer ik iets anders meemaak
yep , je hebt de wereld zoals jij die ziet en alles wat afwijkt hoort in een gestichtquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat zeggen al die lui in gestichten ook - "Ik weet heus wel dat ik een vliegtuig ben !" [ afbeelding ]
Ik wist niet dat jij net als Michielos helemaal in dat wereldje zat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat zeggen al die lui in gestichten ook - "Ik weet heus wel dat ik een vliegtuig ben !" [ afbeelding ]
zegt degene die zegt:quote:
had is iets anders dan hebben hoorquote:Zegt degene die altijd roept dat hij vaak last heeft van slaapverlammingen .
Je post nu onder michielos hoor
Ik schrijf ook:quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:22 schreef Ticker het volgende:
Joepie je stelling is best komisch.
Je zegt dus bij deze, dat er nog nooit mensen zijn geweest die, tot op een zeker moment, totaal geen geloof hadden in geesten, maar 'iets' hebben waargenomen en vanaf dat moment zijn omgeslagen?
"Waarom zien de geestgelovers wel geesten en de mensen die er niet in geloven niet?"
Maar aangezien ik, als blijkbaar niet-bevoorrecht mens, geen antwoord mag van de blijkbaar bevoorrechte mensen op de vraag wat een geestgelover als verschil ziet tussen een hallucinatie en een geest, probeerde ik de vraag iets anders te stellen in de hoop dat de bevoorrechte mensen dan wel met een antwoord komenquote:Als een geestgelover het verschil merkt tussen een geest en een hallucinatie, dan zal een niet-geestgelover waarschijnlijk ook wel merken van he, maar dit is geen hallucinatie, dit is heeeeeel iets anders op het moment als de hallucinatie geen hallucinatie blijkt te zijn.
Nee, dat is onzin.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:28 schreef Summers het volgende:
[..]
yep , je hebt de wereld zoals jij die ziet en alles wat afwijkt hoort in een gesticht
Zo hee, die is grappig zegquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij net als Michielos helemaal in dat wereldje zat.
Een grapje moet kunnen Led .. een grapje.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zo hee, die is grappig zeg
Je moet toch wat als je nooit inhoudelijk mee kunt discussieren he
dat ontken ik helemaal niet , jij zou zo'n persoon kunnen zijn , daar ben ik me echt wel bewust van hoor , het zou idd dom zijn om daar geen rekening mee te houden .quote:Op woensdag 16 december 2009 09:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin.
Maar het is gewoon een feit dat er een boel mensen zijn waarbij er iets mis is in hun bovenkamer, hoe hard jij dat ook wilt ontkennen. En aangezien een fiks aantal van die mensen zelf denkt dat er helemaal niks mis met ze is, is het echt heel dom om zoals jij te zeggen "ik zou heus wel weten als dat zo was".
Als je zegt "ik weet heus wel wanneer ik hallucineer en wanneer het iets anders is" heb je de kern van hallucinaties niet helemaal begrepen.
Kan ook prima hoor, maar om nou te zeggen dat een variant op "wat je zegt ben je zelluf" nou grappig is...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een grapje moet kunnen Led .. een grapje.
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kan ook prima hoor, maar om nou te zeggen dat een variant op "wat je zegt ben je zelluf" nou grappig is...
Waarom? Waarom niet gewoon antwoord geven op de vraag uit de openingspost?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:43 schreef Ticker het volgende:
Oke laten we een nieuwe insteek pakken
Maar dan zou ik in herhaling vallen aangezien er al antwoord is gegeven.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom? Waarom niet gewoon antwoord geven op de vraag uit de openingspost?
Waar dan? Ik heb jou zoiets zien schrijven als:quote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef Ticker het volgende:
Maar dan zou ik in herhaling vallen aangezien er al antwoord is gegeven.
Ik heb het aan de opticien gevraagd, maar die zegt dat we maar 2 ogen hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:30 schreef Manke het volgende:
Je neemt ze waar me je derde oog, dus zou je een contactlens tussen je ogen moeten plaatsen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:32 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb het aan de opticien gevraagd, maar die zegt dat we maar 2 ogen hebben.
En hij kan het weten dunkt me.
Het was redelijk serieus bedoeld.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... en dan Ticker van zouteloze humor betichten ...
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, maar hij bedoelde het wel serieus van dat derde oog. Vandaar ook dat ik schreef:
[..]
Dus er is geen derde oog? Dan moet die theorie van die bril en contactlenzen wel opgaan toch?quote:
Gespleten persoonlijkheid ?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee, maar hij bedoelde het wel serieus van dat derde oog. Vandaar ook dat ik schreef:
Grappig dat dan weer je goed onderbouwde argument, in het laatste stuk, weer spontaan genegeerd wordt door TS danwel _Led_.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:34 schreef R0N1N het volgende:![]()
Valt mee. Geloof niet dat Manke het serieus bedoelde, van die contactlens op je 3e oog.
Maar wat is er mis mee om de pijnappelklier 'het derde oog' te noemen (omdat het binnenwerk sterk lijkt op een oog) ?
... en we dit 'oog' vermoedelijk gebruiken om onze dromen e.d. te visualiseren. (?)
What's in a name ?
...Van jou, Tickerquote:Op woensdag 16 december 2009 15:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Grappig dat dan weer je goed onderbouwde argument, in het laatste stuk, weer spontaan genegeerd wordt door TS danwel _Led_.
En maar betichten dat er geen argumenten komen.
Dromen en gedachten worden ergens geprojecteerd, en tot mijn verbazing kunnen geesten het zien.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
...Van jou, Ticker
Wil je hiermee zeggen dat alles wat er in jouw dromen gebeurt dus echt gebeurt ? Hm, dan krijg ik ruzie met m'n vrouw en een aanklacht van Angelina Jolie
Zo niet, dan levert dat '3e oog' dus hallucinaties op
Wat is dan het testbare in de wereld waardoor je er van overtuigd bent dat het echte geesten zijn ?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:46 schreef Manke het volgende:
Daarom weet ik niet of het te maken heeft met geesten zien en horen - want imho en naar ervaring is het geesten- en stemmenfenomeen echt van geesten/demonen afkomstig.
Weet ff niks testbaars, suggesties zijn welkom.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat is dan het testbare in de wereld waardoor je er van overtuigd bent dat het echte geesten zijn ?
Kun je ze iets testbaars vragen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |