Ik heb nergens een soort drug genoemd waar je van zou kunnen gaan hallucineren, ik heb drugs in het algemeen genoemd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:44 schreef Ticker het volgende:
Ik denk dat je misschien eerst even moet nadenken voordat je net doet alsof je van die drugs gaat hallucineren.
Opvallend dus weer dat iemand een topic opent maar het verschil niet begrijpt tussen soorten drugs.
Ja, aangezien JoepiedePoepie het ineens over pillen en weed ging hebben puur om het 'drugs' plaatje compleet te maken, ik wil juist opmerken dat er een groot verschil in zit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:49 schreef _Led_ het volgende:
Ja okee, maar je reageerde op die post van joepiepoepie dus ik ging er vanuit dat wat je schreef daar dan ook wel inhoudelijk iets mee te maken zou hebben, maar verder dan "joepiepoepie noemt de rimboe, in de rimboe staan planten, en dmt kun je uit planten extraheren" kom ik niet.
Uhm, daar begon ze pas over na die post van jou hoor, juist omdat joepiepoepie blijkbaar ook niet volgde wat jouw bedoeling was met die postquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja, aangezien JoepiedePoepie het ineens over pillen en weed ging hebben puur om het 'drugs' plaatje compleet te maken, ik wil juist opmerken dat er een groot verschil in zit.
Eeehm he? Jij begon over dmt, daarna postte ik juist over weed, hasj, lsd. Ik had ook kunnen zeggen:quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:52 schreef Ticker het volgende:
Ja, aangezien JoepiedePoepie het ineens over pillen en weed ging hebben puur om het 'drugs' plaatje compleet te maken, ik wil juist opmerken dat er een groot verschil in zit.
Ik snap 'm nog steeds niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef Ticker het volgende:
We praten langs elkaar heen.
Lees nog eens wat je zei over die fax.. dat je die fax kon tonen.
Ik zei toen dat er specifieke drugs is die je dus alleen in de rimboe vind.
Afijn ik bedoel dus ermee te zeggen dat jouw ervaring daar in de jungle net zo verbreed kan worden t.o.v. hallucinaties, als dat jij hun een fax kunt aantonen.
Nee, ze liet daarmee merken dat de relevantie van die post van jou voor haar onduidelijk was.quote:Weed en pillen hebben daar gewoon niets mee te maken en door die op te sommen in het lijstje zeg je eigenlijk dat je het verschil tussen drugs niet begrijpt.
Er valt weinig te snappen van wat ik zeg. Het is een ervaring.quote:Wedden dat jij niet meer zeker weet of wat je hebt gezien nou pure fantasie was of dat je iets speciaals hebt waargenomen
Juist, dat is precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik snap 'm nog steeds niet.
Zij kan prima aantonen dat die fax bestaat, maar met DMT toon jij nog steeds niet aan dat wat iemand in een trip meemaakt geen hallucinatie is maar echt zou zijn.
(Daar ging het toch om ? Dat Joepiepoepie zei dat het bestaan van die fax simpel aan te tonen was, maar dat die rimboe-persoon niet kan aantonen dat die geesten echt zijn en geen hallucinatie ?)
[..]
Nee, ze liet daarmee merken dat de relevantie van die post van jou voor haar onduidelijk was.
Zo van "Ja ik kan ook wel wat willekeurige dingen opnoemen, maar wat is de relevantie ?"
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef Ticker het volgende:
Wacht even, wat is jouw beeld van een geest danwel een hallucinatie? Geen van beide zijn tastbaar _Led_.
Okee.quote:Er valt weinig te snappen van wat ik zeg. Het is een ervaring.
dat verklaard de mensen die het niet zienquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar je kunt aan die persoon uit de rimboe wel die fax laten zien en zo aantonen dat het er echt is. Vreemd is iets heel anders dan iets wat niet aangetoond kan worden.
Ook schreef je ergens dat het voorkomt dat meerdere mensen tegelijkertijd dezelfde hallucinatie hebben en zelfs daar is een verklaring voor, namelijk bijvoorbeeld:
folie-a-deux
Bedankt Michielos.
Er zou echt een leeftijdsgrens op Fok! moeten komen, niemand onder de 12 ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef Summers het volgende:
[..]
dat verklaardt de mensen die het niet zien
sorry , ik zal het nog maar een keer zeggen , het meest oninteressante op de wereld is toch wel of je iets met een d of t schrijft omdat een medemens dat blijkbaar interessant vond om als regel in te voeren waar schapen zich aan horen te houdenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er zou echt een leeftijdsgrens op Fok! moeten komen, niemand onder de 12 ofzo
O ja, goed idee en dan bij de posts de geboortedatumquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef _Led_ het volgende:
Er zou echt een leeftijdsgrens op Fok! moeten komen, niemand onder de 12 ofzo
Andere mensen schapen noemen omdat zij wel intelligent genoeg zijn om geen d/t-fouten te makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:35 schreef Summers het volgende:
[..]
sorry , ik zal het nog maar een keer zeggen , het meest oninteressante op de wereld is toch wel of je iets met een d of t schrijft omdat een medemens dat blijkbaar interessant vond om als regel in te voeren waar schapen zich aan horen te houden
Jawel, ik ben heel stomquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jawel, ik ben heel stom.
Dus vertel jij mij dan maar wat jij vindt dat het verschil is tussen een hallucinatie en geesten zien.
voor hetzelfde geld is het michielos .quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef Ticker het volgende:
He joepie ben je een beetje van de trap gevallen?
Wat een kut troll.. of hopelijk ben je niet echt zo stom?
Joepiepoepie antwoordt:quote:Het is maar wat je gewend bent ... iemand in de rimboe vind een fax wellicht iets vreemds maar geesten weer normaal en zie daar , iemand die een fax gewoon vind , vind geesten weer vreemd .
En Ticker komt dan met de opmerking :quote:Maar je kunt aan die persoon uit de rimboe wel die fax laten zien en zo aantonen dat het er echt is. Vreemd is iets heel anders dan iets wat niet aangetoond kan worden.
Een opmerking die dus helemaal niks afdoet aan de stelling van Joepiepoepie,quote:In de rimboe krijg je DMT.. of Eboga..
Wedden dat jij niet meer zeker weet of wat je hebt gezien nou pure fantasie was of dat je iets speciaals hebt waargenomen.
Je plempt een compleet ongerelateerde opmerking ertussendoor, en als mensen dan om uitleg vragen noem je ze 'troll'...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef Ticker het volgende:
_Led_ jongen, wanneer word je toch volwassen?
Soms doe je een poging..
Ben je nu boos dat je gebanned was? Ik kan er niets aan doen dat je telkens loopt te kloten jongen.
Ik denk dat Ticker te veel faxjes gesnoven heeftquote:
je hebt zelf nog geen enkel antwoord gegeven op vragen , alleen ja of nee zonder toelichtingquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jawel, ik ben heel stom.
Dus vertel jij mij dan maar wat jij vindt dat het verschil is tussen een hallucinatie en geesten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |