Waar dan? Ik heb jou zoiets zien schrijven als:quote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef Ticker het volgende:
Maar dan zou ik in herhaling vallen aangezien er al antwoord is gegeven.
Ik heb het aan de opticien gevraagd, maar die zegt dat we maar 2 ogen hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:30 schreef Manke het volgende:
Je neemt ze waar me je derde oog, dus zou je een contactlens tussen je ogen moeten plaatsen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:32 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb het aan de opticien gevraagd, maar die zegt dat we maar 2 ogen hebben.
En hij kan het weten dunkt me.
Het was redelijk serieus bedoeld.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... en dan Ticker van zouteloze humor betichten ...
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, maar hij bedoelde het wel serieus van dat derde oog. Vandaar ook dat ik schreef:
[..]
Dus er is geen derde oog? Dan moet die theorie van die bril en contactlenzen wel opgaan toch?quote:
Gespleten persoonlijkheid ?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee, maar hij bedoelde het wel serieus van dat derde oog. Vandaar ook dat ik schreef:
Grappig dat dan weer je goed onderbouwde argument, in het laatste stuk, weer spontaan genegeerd wordt door TS danwel _Led_.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:34 schreef R0N1N het volgende:![]()
Valt mee. Geloof niet dat Manke het serieus bedoelde, van die contactlens op je 3e oog.
Maar wat is er mis mee om de pijnappelklier 'het derde oog' te noemen (omdat het binnenwerk sterk lijkt op een oog) ?
... en we dit 'oog' vermoedelijk gebruiken om onze dromen e.d. te visualiseren. (?)
What's in a name ?
...Van jou, Tickerquote:Op woensdag 16 december 2009 15:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Grappig dat dan weer je goed onderbouwde argument, in het laatste stuk, weer spontaan genegeerd wordt door TS danwel _Led_.
En maar betichten dat er geen argumenten komen.
Dromen en gedachten worden ergens geprojecteerd, en tot mijn verbazing kunnen geesten het zien.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
...Van jou, Ticker
Wil je hiermee zeggen dat alles wat er in jouw dromen gebeurt dus echt gebeurt ? Hm, dan krijg ik ruzie met m'n vrouw en een aanklacht van Angelina Jolie
Zo niet, dan levert dat '3e oog' dus hallucinaties op
Wat is dan het testbare in de wereld waardoor je er van overtuigd bent dat het echte geesten zijn ?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:46 schreef Manke het volgende:
Daarom weet ik niet of het te maken heeft met geesten zien en horen - want imho en naar ervaring is het geesten- en stemmenfenomeen echt van geesten/demonen afkomstig.
Weet ff niks testbaars, suggesties zijn welkom.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat is dan het testbare in de wereld waardoor je er van overtuigd bent dat het echte geesten zijn ?
Kun je ze iets testbaars vragen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |