Ik zou niet weten waarom ik daar heen zou moeten.quote:
Ik heb niet gezegd dat ik Dean ga verslaan.quote:Op zondag 13 december 2009 12:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee man, Dean zal je verslaan.
Als ik bovenaan sta, dan faal ik omdat ik nog moet leren enzo.
Meestal als je haast hebt, gaan ze lopen kutten.quote:Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef L.no het volgende:
De computer moest nét vast gaan zitten wanneer ik een nieuw topic wil maken.
Asshole.
Ja, voor je het weet duurt het wel anderhalve weekquote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal als je haast hebt, gaan ze lopen kutten.Ik ken het verschijnsel.
Sorry hoor! Zal het niet weer doenquote:Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef L.no het volgende:
De computer moest nét vast gaan zitten wanneer ik een nieuw topic wil maken.
Asshole.
inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet duurt het wel anderhalve week
quote:
Dankje. ^^quote:
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 13 december 2009 12:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje. ^^
Ik dacht trouwens dat je op nr. 1 wilde zijn ipv van mij specifiek verslaan.
Ik zeg niks hoorquote:Op zondag 13 december 2009 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.![]()
Maar niet doorvertellen aan Dean hoor.
Maestrooooquote:
Goedemorgen.quote:
quote:Ik heb je nieuwe mix nog niet gehoord![]()
Meteen weer ff downloadenquote:
Minder zuipenquote:
Mhwa, zoveel heb ik niet op. Ook in combi met te weinig slaap denk ik.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Zit nu trouwens lekker Beastie Boys te knallen.
Hallo hallo!quote:
Ik ga er wel voor, heb al een jaar studie achterstand... om nog een jaartje erbij te doen vind ik te gortig worden...!quote:Op zondag 13 december 2009 12:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan niet.
[..]
Ah, dat is stom. Gaat het lukken denk je?
She's Craftyquote:
Even een welkom terug en veel succes met je zoektocht Porsche voor Kunoquote:Op zondag 13 december 2009 12:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hallo hallo!
[..]
Ik ga er wel voor, heb al een jaar studie achterstand... om nog een jaartje erbij te doen vind ik te gortig worden...!
quote:Op zondag 13 december 2009 13:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even een welkom terug en veel succes met je zoektocht Porsche voor Kuno
[ afbeelding ]
quote:
Succes.quote:Op zondag 13 december 2009 12:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hallo hallo!
[..]
Ik ga er wel voor, heb al een jaar studie achterstand... om nog een jaartje erbij te doen vind ik te gortig worden...!
Dit is ook even een steun in de rug voor Kuno, niet mijn bedoeling een pic-post te starten hoorquote:Op zondag 13 december 2009 13:03 schreef L.no het volgende:
Wow, lang niet meer een porsche gezien. Blijkbaar heeft mijn gezeik wat geholpen.
je weet wat je nu zegt he...quote:Op zondag 13 december 2009 13:03 schreef L.no het volgende:
Wow, lang niet meer een porsche gezien. Blijkbaar heeft mijn gezeik wat geholpen.
Lief van je.quote:Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit is ook even een steun in de rug voor Kuno, niet mijn bedoeling een pic-post te starten hoor
Ja, maar daar kon ik niks aan doenquote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Lief van je.Daar heb ik niet eens aan gedacht trouwens.
Ik kon me herinneren dat je dit eerder zei... en het toch anders liep.
Niet met Porsches... dan moeten we gewoon in PTA een topic starten ofzo.quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je weet wat je nu zegt he...
Ik moet even wat doen, maar zal vanmiddag dit topic weer even volspammen samen met Dean!![]()
![]()
Vandaag boeit het me ff niet. Go ahead.quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je weet wat je nu zegt he...
Ik moet even wat doen, maar zal vanmiddag dit topic weer even volspammen samen met Dean!![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 13:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Vandaag boeit het me ff niet. Go ahead.
eagles?quote:Op zondag 13 december 2009 13:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Vandaag boeit het me ff niet. Go ahead.
Post een lekker wijf ofzo.quote:Op zondag 13 december 2009 13:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar daar kon ik niks aan doen
quote:
quote:
Smakelijkquote:
Als het goed is welquote:
quote:
Nou, hier is Amy Lee alleen, dus de bandnaam hoef je niet eens te typen.quote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Evanescence
Wel een rot naam van de band om te schrijven.
![]()
Dat is wel weer zo inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, hier is Amy Lee alleen, dus de bandnaam hoef je niet eens te typen.Irritant moeilijke naam om te typen, maar ik vind m wel mooi.
Haar haar en ogen ( lijkt me een beetje bewerkt) is mooi.quote:
zangeres van Nightwish.quote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Haar haar en ogen ( lijkt me een beetje bewerkt) is mooi.![]()
Die ketting wil ik ook hebben..
quote:en konden ze niet eerder zien dat haar halve BH te zien is?
Zangeres van Sirenia.quote:
Ze ruikt swoel naar Burberry.. komt ze lekker tegen je aan liggen en dan voel je die warmtequote:
Oh oke. Ik luister vaker naar de muziek ipv de mensen.quote:
Ze heeft overdreven veel make-up op.quote:Dat was me nog helemaal niet eens opgevallen.
![]()
[/quote[ Ik let daar wel vaker op.![]()
[quote]
Zangeres van Sirenia.
Omg.quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze ruikt swoel naar Burberry.. komt ze lekker tegen je aan liggen en dan voel je die warmteen haar heartbeat bonkt door je shirt
.
Tarja is knapper, maar ja, die zingt niet meer voor Nightwishquote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh oke. Ik luister vaker naar de muziek ipv de mensen.daarom ben ik t vergeten
[..]
Dat wel inderdaad.quote:Ze heeft overdreven veel make-up op.
Achja, deze zangeres is ook knap. ^^quote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tarja is knapper, maar ja, die zingt niet meer voor Nightwish![]()
Haar haar is wel heel mooi.quote:Dat wel inderdaad.
quote:
Oeh.. -1.quote:Op zondag 13 december 2009 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Één van de drie bus-chickies van mij is ook pot, kwam ik van de week achter.
Ja..quote:
dat kan ook leuk zijn inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets.
Voor de krullen hoef ik geen voorbeeld te plaatsen.
Hou eens op met foto's van mij te postenquote:Op zondag 13 december 2009 14:20 schreef L.no het volgende:
Tijd voor mannen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, ik kon me niet inhouden.quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef jna het volgende:
[..]
Hou eens op met foto's van mij te posten
Hoax, jij bent een neger.quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef jna het volgende:
[..]
Hou eens op met foto's van mij te posten
Niet aanstellen en weggaan.quote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef Houniet het volgende:
Ik ben brak en wil niet weg, ik verveel me en wil wat doen, ik ben moe maar wil niet slapen, ik wil slapen maar moet nog weg.
En die andere twee hebben al een vriend.quote:
quote:
Je hebt wel met eentje gedate die dat vroeger had.quote:Op zondag 13 december 2009 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
Ring door de neus is zo fucking ranzig.. Je ben toch godver geen koe
Whehehe Bootje heeft met een koe gedatequote:Op zondag 13 december 2009 14:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt wel met eentje gedate die dat vroeger had.Nou, geen ring door de neus, maar wel een piercing.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef jna het volgende:
[..]
Whehehe Bootje heeft met een koe gedate
quote:
uhm... voor jou bedoel je?quote:Op zondag 13 december 2009 14:50 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Alles met een hartslag was toch goed?
Nee, bootje.quote:Op zondag 13 december 2009 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... voor jou bedoel je?
Piercing /= ring..quote:Op zondag 13 december 2009 14:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt wel met eentje gedate die dat vroeger had.Nou, geen ring door de neus, maar wel een piercing.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:56 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe, tweede hit op Google: 'uiers' is bootje?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 15:02 schreef L.no het volgende:
Oh, de eerste keer dat mijn inbox bijna vol is.
Valt mee tochquote:Op zondag 13 december 2009 15:07 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Het is buiten wel vrij fris
En dat sinds 2005.quote:
Hey.quote:Op zondag 13 december 2009 15:07 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Het is buiten wel vrij fris
Als het zonnetje schijnt in de winter, kan je er gewoon van uit gaan.. dat het buiten erg koud is.quote:Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef L.no het volgende:
De zon had me bedrogen vandaag. Het schijnt hier heel mooi, maar als je naar buiten gaat.. brr..
quote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het zonnetje schijnt in de winter, kan je er gewoon van uit gaan.. dat het buiten erg koud is.
Officeel is het nog geen winter.quote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het zonnetje schijnt in de winter, kan je er gewoon van uit gaan.. dat het buiten erg koud is.
Welkom terugquote:
In Nederland is het nooit winterquote:Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Officeel is het nog geen winter.
Bovendien is het een kwestie van wennen.. in het begin trap ik er altijd in.
Nou, ik hoop niet op de "Hel van 2010"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Dankje.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet op de "Hel van 2010"Ikke welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Elfstedentochtquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dzjenn wat bedoelde je nou met die PM?
Ik krijg ze van... Nederlandse Energie Maatschappij.. dus ik zeg DOEN!!!!quote:Op zondag 13 december 2009 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom krijg ik een Google Ad om te gaan chatten met daten met alleenstaande moeders?
Die is wellicht nog erger.quote:Op zondag 13 december 2009 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik krijg ze van... Nederlandse Energie Maatschappij.. dus ik zeg DOEN!!!!
Oh ja... Ik weet het al.quote:Op zondag 13 december 2009 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dzjenn wat bedoelde je nou met die PM?
Jawel man. Anders kunnen ze er toch niet langs schaatsenquote:Op zondag 13 december 2009 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ElfstedentochtWie heeft die naam verzonnen? Friesland heeft toch helemaal geen elf steden.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom krijg ik een Google Ad om te gaan chatten met daten met alleenstaande moeders?
quote:Op zondag 13 december 2009 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja... Ik weet het al.
Het kwartje moest nog omgerekend worden.![]()
Wat zijn die steden dan?quote:Op zondag 13 december 2009 15:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel man. Anders kunnen ze er toch niet langs schaatsen
Ik maak er liever zelf een moeder van.quote:
om haar dan weer alleenstaand te makenquote:Op zondag 13 december 2009 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik maak er liever zelf een moeder van.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 13 december 2009 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik maak er liever zelf een moeder van.![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 15:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
http://fy.wikipedia.org/wiki/Alvest%C3%AAdetocht
quote:Op zondag 13 december 2009 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
om haar dan weer alleenstaand te makenDat was niet mijn intentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nee, ik kom en ga weer.. steeds weer. Ik ben net klaar met douchen.quote:Op zondag 13 december 2009 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey LJe bent weer terug.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik kom en ga weer.. steeds weer. Ik ben net klaar met douchen.
Denk al, wat ruikt het hier lekkerquote:Op zondag 13 december 2009 15:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik kom en ga weer.. steeds weer. Ik ben net klaar met douchen.
Neequote:Op zondag 13 december 2009 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen was ik nog alleen over?
Nee hoor, ik ben er nogquote:Op zondag 13 december 2009 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen was ik nog alleen over?
quote:
Dudes..quote:Op zondag 13 december 2009 16:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk al, wat ruikt het hier lekker
quote:
Moet je straks niet gaan klagen.. dat je geen aandacht krijgt of populair bentquote:
quote:
Het gaat meer om de PM's enzo.quote:Op zondag 13 december 2009 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je straks niet gaan klagen.. dat je geen aandacht krijgt of populair bent
quote:Op zondag 13 december 2009 16:22 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jaja!Zeg, hebben jullie menschen de kerstboom al staan?
Nee, kom jij 'em zetten?quote:Op zondag 13 december 2009 16:22 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Zullen we elkaar gaan pm'en dan?quote:Op zondag 13 december 2009 16:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik ben echt mega niet-populair hier op FOK!
Ik had je er toch al één verstuurd.quote:Op zondag 13 december 2009 16:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik ben echt mega niet-populair hier op FOK!
Nope.quote:Op zondag 13 december 2009 16:22 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Stiekem moest ik hier best om lachen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef jna het volgende:
[..]
Daar staat een strijkbout, en nou wapperen met die klauwen.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef Dzjenn. het volgende:
... voor de rest ook niet zo, mocht 't zo zijn overgekomen. Maar dat klinkt weer zo zielig.
Jaquote:Op zondag 13 december 2009 16:22 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nope.quote:Op zondag 13 december 2009 16:22 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja maar ik als eerst, dus dat telt niet écht!quote:Op zondag 13 december 2009 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had je er toch al één verstuurd.
Helemaal geen boom denk ik.quote:
Niet eens een kleintje ofzo?quote:Op zondag 13 december 2009 16:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Helemaal geen boom denk ik.
Moet nog ergens lampjes hebben, waar ik wat mee kan doen, maar geen idee wat
In je raamkozijnen?quote:Op zondag 13 december 2009 16:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Helemaal geen boom denk ik.
Moet nog ergens lampjes hebben, waar ik wat mee kan doen, maar geen idee wat
Heb geen boomquote:
Ey, daar was ik met mijn moeder erover te praten gisteren. Mijn vader wilde dit jaar lampjes zetten in de voortuin, maar hoe zit t met de stekker enzo?quote:Op zondag 13 december 2009 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb de struik/boom in de tuin wel al volgehangen met lampjes.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:34 schreef Bravebart het volgende:
Zo, mijn labdag zit er weer op
Tijd voor lunch
Sleep je broer/zus mee en laat zij je helpen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb geen boom
En heb wel een hoekje [of twee] waar hij kan staan... maar heb geen verstand van gezelligheid...
Hai Deanquote:
Eetse.quote:Op zondag 13 december 2009 16:34 schreef Bravebart het volgende:
Tijd voor lunch
Ik maak er wel wat van.quote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Sleep je broer/zus mee en laat zij je helpen.
Bijna avondetenquote:Op zondag 13 december 2009 16:34 schreef Bravebart het volgende:
Tijd voor lunch
Zo'n kleintje van 90 cm hoog is nu 3,50 bij de Action.quote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik maak er wel wat van.
Wat kosten die nepboompjes tegenwoordig?
Mja, ik had geen tijd voor lunchquote:
Whut? Leuke prijsquote:Op zondag 13 december 2009 16:38 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Zo'n kleintje van 90 cm hoog is nu 3,50 bij de Action.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:38 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Cool, dan haal ik er ook eentje in voor mijn kamer.quote:Op zondag 13 december 2009 16:38 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Mini-kerstboompjes zijn de shit man! Wat heb je erin hangen?quote:Op zondag 13 december 2009 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik heb een nog kleinere (
) maar die wordt over het algemeen als lelijk beschouwd
Klein maar fijn.quote:
En ze hebben ook superleuke verlichting en slingers enzo!quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Cool, dan haal ik er ook eentje in voor mijn kamer.
Miniballetjes (quote:Op zondag 13 december 2009 16:45 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Mini-kerstboompjes zijn de shit man! Wat heb je erin hangen?
Die hebben we op het werk ook in de boom hangen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:28 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja maar ik als eerst, dus dat telt niet écht!
Oh ja, ik heb nog superrrcoole roze kerstballen over?
Zijn ze net zo goedkoop?quote:Op zondag 13 december 2009 16:46 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
En ze hebben ook superleuke verlichting en slingers enzo!
Cool.quote:Op zondag 13 december 2009 16:51 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jep! Ik was voor 't boompje, verlichting, ballen en slingers iets van 7 euro kwijt.
Waarover?quote:Op zondag 13 december 2009 16:55 schreef jna het volgende:
Oh jullie hebben me echt pm's gestuurd
dankjewelzal jullie vanavond antwoorden als k niet meer mobiel zit te fokken
Dat zijn nog eens prijzenquote:Op zondag 13 december 2009 16:51 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jep! Ik was voor 't boompje, verlichting, ballen en slingers iets van 7 euro kwijt.
Hey, PM is privé hè, anders postten we het hier wel.quote:
Ik vraag Danny wel ffquote:Op zondag 13 december 2009 16:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, PM is privé hè, anders postten we het hier wel.
privacy bestaat toch niet meerquote:Op zondag 13 december 2009 16:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, PM is privé hè, anders postten we het hier wel.
Jamba?quote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef PieterBas het volgende:
... ja hoor.. en nu ook Hans Teeuwen ringtones![]()
QFTquote:Op zondag 13 december 2009 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag dat bedrijf failliet gaan a.u.b?
Dat is wel weer een prestatie inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 17:32 schreef L.no het volgende:
Echt, hoe triest kan een bedrijf zijn zeg.. echt, het laagste van het laagste hebben ze al bereikt en tóch weten ze het om het nóg lager te doen. Dát vind ik wel een hele opgave.
*geeft dropjequote:
ringtoneking... aka Jamba..quote:
Waar zit meer calorieën in?quote:Op zondag 13 december 2009 18:20 schreef Dzjenn. het volgende:
Mijn fiets is pas net gemaakt dus ik kon geen boodschappen doen.Zit nu in dillemma; cup a soup of pizza bestellen?
Ja! En lekker!quote:
quote:
Anders neem je een halve en een cup-a-soup en later deze week nog een keerquote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik zelf ook wel.Ik wil pizza maar iemand moet me tegen mezelf beschermen!
Dat klinkt eigenlijk best goed.quote:Op zondag 13 december 2009 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Anders neem je een halve en een cup-a-soup en later deze week nog een keer
quote:
Ik zeg doenquote:
Pizza bestellenquote:Op zondag 13 december 2009 18:20 schreef Dzjenn. het volgende:
Mijn fiets is pas net gemaakt dus ik kon geen boodschappen doen.Zit nu in dillemma; cup a soup of pizza bestellen?
quote:Op zondag 13 december 2009 19:10 schreef Bravebart het volgende:
Ik bouw een combi van vriesvis met vriesboontjes met vriesaardappelgratin, jippiejahjeeh
Toch beter dan een cup a soupje!quote:Op zondag 13 december 2009 19:10 schreef Bravebart het volgende:
Ik bouw een combi van vriesvis met vriesboontjes met vriesaardappelgratin, jippiejahjeeh
Najaaaaaaquote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Toch beter dan een cup a soupje!(was ook te lui om pasta op te zetten, zondagen ook altijd... )
Alleen gehakt?quote:Op zondag 13 december 2009 19:18 schreef L.no het volgende:
Ah, het CUL-topic gevonden.
zometeen gehakt eten.
Wat voor dingen vind je interessant?quote:Op zondag 13 december 2009 19:46 schreef Valyx het volgende:
Hey![]()
Zit met een dilemma, doe momenteel HBO Informatica (eerste jaar) maar vind er eigenlijk geen zak aan.
Heb hiervoor al Informatica gedaan op mbo niveau maar ik dacht dat hbo wel iets heel anders zou zijn kwa opleiding..![]()
Liefst zou ik gaan werken maar iedereen zegt dat een HBO diploma bijna een must-have is.. Dus ik overweeg switchen van opleiding(geen idee wat ik anders wil) of stoppen
![]()
Lastige keuze
tevens tvp.
Proberen je P te halen? Heb je in ieder geval niet dit schooljaar 'weggegooid' en kun je je de rest van de tijd oriënteren op andere studies? Ik zou sowieso naar veel open dagen en meeloopdagen gaan.quote:Op zondag 13 december 2009 19:46 schreef Valyx het volgende:
Hey![]()
Zit met een dilemma, doe momenteel HBO Informatica (eerste jaar) maar vind er eigenlijk geen zak aan.
Heb hiervoor al Informatica gedaan op mbo niveau maar ik dacht dat hbo wel iets heel anders zou zijn kwa opleiding..![]()
Liefst zou ik gaan werken maar iedereen zegt dat een HBO diploma bijna een must-have is.. Dus ik overweeg switchen van opleiding(geen idee wat ik anders wil) of stoppen
![]()
Lastige keuze
tevens tvp.
Werken met nieuwe technieken op computer, tv, portable media etc. gebied.quote:
Wat zoek je dan precies, of beter gezegd wat mis je dan ?quote:Op zondag 13 december 2009 19:46 schreef Valyx het volgende:
Hey![]()
![]()
Lastige keuze
tevens tvp.
Als je met mensen wil werken en toch iets met ICT wil doen, kan je misschien Bedrijfskundige Informatica doen.. Let daar bij wel op, dat de ene HBO instelling meer de "B"-kant kiest, terwijl de andere juist meer het informatica gedeelte.quote:Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef Valyx het volgende:
[..]
Werken met nieuwe technieken op computer, tv, portable media etc. gebied.
Met mensen werken lijkt me ook wel wat, eerder als verkoper of manager dan in de zorg.
Weet het zelf niet echt zoals je al wel merkt![]()
Misschien moet ik een duale opleiding overwegen, ik ga maar eens googlen
Motivatie voor deze opleiding. Ik zou hiermee consultant kunnen worden en een hele berg diagrammen kunnen maken voor softwareontwikkelaars, of softwareontwikkelaar worden en gaan programmeren maar dat is allebei toch niet wat ik mezelf zie doenquote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat zoek je dan precies, of beter gezegd wat mis je dan ?
Je moet niet iets 4 jaar gaan doen... en het ook niet leuk vinden, anders is het zonde om een hbo opleiding te doen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:04 schreef Valyx het volgende:
[..]
Weet niet echt wat ik dus wel wil doenIk denk dat een hbo diploma halen het meest verstandig is maar of ik nou bij deze studie blijf of een andere doe daar ben ik nog niet echt uit..
quote:
Gelukkig doe je het allemaal zelf.quote:Op zondag 13 december 2009 20:46 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben echt dood
Donderdag half4 pitten, vrijdag 5uur, gisteren was het ook weer 4 uur.. Wel mega gezelligOok nog moeten basketballen vanmiddag, waren we maar met 7 man dus mocht/kon niet wisselen
Iddquote:Op zondag 13 december 2009 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig doe je het allemaal zelf.
verstandig.quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
IddWas ook erg gezellig alleen merk ik dat nu wel
Denk dat ik binnen nu en 10min mn bedje maar eens op ga zoeken.
Dat gok ik ook wel ja. Anders zou het niet goed zijnquote:Op zondag 13 december 2009 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig doe je het allemaal zelf.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat gok ik ook wel ja. Anders zou het niet goed zijn
goed ideequote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef DjRex89 het volgende:
Even dit topic vol om dan met een gerust hart naar bed te kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |