Ik zou niet weten waarom ik daar heen zou moeten.quote:
Ik heb niet gezegd dat ik Dean ga verslaan.quote:Op zondag 13 december 2009 12:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee man, Dean zal je verslaan.
Als ik bovenaan sta, dan faal ik omdat ik nog moet leren enzo.
Meestal als je haast hebt, gaan ze lopen kutten.quote:Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef L.no het volgende:
De computer moest nét vast gaan zitten wanneer ik een nieuw topic wil maken.
Asshole.
Ja, voor je het weet duurt het wel anderhalve weekquote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal als je haast hebt, gaan ze lopen kutten.Ik ken het verschijnsel.
Sorry hoor! Zal het niet weer doenquote:Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef L.no het volgende:
De computer moest nét vast gaan zitten wanneer ik een nieuw topic wil maken.
Asshole.
inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet duurt het wel anderhalve week
quote:
Dankje. ^^quote:
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 13 december 2009 12:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje. ^^
Ik dacht trouwens dat je op nr. 1 wilde zijn ipv van mij specifiek verslaan.
Ik zeg niks hoorquote:Op zondag 13 december 2009 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.![]()
Maar niet doorvertellen aan Dean hoor.
Maestrooooquote:
Goedemorgen.quote:
quote:Ik heb je nieuwe mix nog niet gehoord![]()
Meteen weer ff downloadenquote:
Minder zuipenquote:
Mhwa, zoveel heb ik niet op. Ook in combi met te weinig slaap denk ik.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Zit nu trouwens lekker Beastie Boys te knallen.
Hallo hallo!quote:
Ik ga er wel voor, heb al een jaar studie achterstand... om nog een jaartje erbij te doen vind ik te gortig worden...!quote:Op zondag 13 december 2009 12:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan niet.
[..]
Ah, dat is stom. Gaat het lukken denk je?
She's Craftyquote:
Even een welkom terug en veel succes met je zoektocht Porsche voor Kunoquote:Op zondag 13 december 2009 12:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hallo hallo!
[..]
Ik ga er wel voor, heb al een jaar studie achterstand... om nog een jaartje erbij te doen vind ik te gortig worden...!
quote:Op zondag 13 december 2009 13:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even een welkom terug en veel succes met je zoektocht Porsche voor Kuno
[ afbeelding ]
quote:
Succes.quote:Op zondag 13 december 2009 12:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hallo hallo!
[..]
Ik ga er wel voor, heb al een jaar studie achterstand... om nog een jaartje erbij te doen vind ik te gortig worden...!
Dit is ook even een steun in de rug voor Kuno, niet mijn bedoeling een pic-post te starten hoorquote:Op zondag 13 december 2009 13:03 schreef L.no het volgende:
Wow, lang niet meer een porsche gezien. Blijkbaar heeft mijn gezeik wat geholpen.
je weet wat je nu zegt he...quote:Op zondag 13 december 2009 13:03 schreef L.no het volgende:
Wow, lang niet meer een porsche gezien. Blijkbaar heeft mijn gezeik wat geholpen.
Lief van je.quote:Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit is ook even een steun in de rug voor Kuno, niet mijn bedoeling een pic-post te starten hoor
Ja, maar daar kon ik niks aan doenquote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Lief van je.Daar heb ik niet eens aan gedacht trouwens.
Ik kon me herinneren dat je dit eerder zei... en het toch anders liep.
Niet met Porsches... dan moeten we gewoon in PTA een topic starten ofzo.quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je weet wat je nu zegt he...
Ik moet even wat doen, maar zal vanmiddag dit topic weer even volspammen samen met Dean!![]()
![]()
Vandaag boeit het me ff niet. Go ahead.quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je weet wat je nu zegt he...
Ik moet even wat doen, maar zal vanmiddag dit topic weer even volspammen samen met Dean!![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 13:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Vandaag boeit het me ff niet. Go ahead.
eagles?quote:Op zondag 13 december 2009 13:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Vandaag boeit het me ff niet. Go ahead.
Post een lekker wijf ofzo.quote:Op zondag 13 december 2009 13:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar daar kon ik niks aan doen
quote:
quote:
Smakelijkquote:
Als het goed is welquote:
quote:
Nou, hier is Amy Lee alleen, dus de bandnaam hoef je niet eens te typen.quote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Evanescence
Wel een rot naam van de band om te schrijven.
![]()
Dat is wel weer zo inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, hier is Amy Lee alleen, dus de bandnaam hoef je niet eens te typen.Irritant moeilijke naam om te typen, maar ik vind m wel mooi.
Haar haar en ogen ( lijkt me een beetje bewerkt) is mooi.quote:
zangeres van Nightwish.quote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Haar haar en ogen ( lijkt me een beetje bewerkt) is mooi.![]()
Die ketting wil ik ook hebben..
quote:en konden ze niet eerder zien dat haar halve BH te zien is?
Zangeres van Sirenia.quote:
Ze ruikt swoel naar Burberry.. komt ze lekker tegen je aan liggen en dan voel je die warmtequote:
Oh oke. Ik luister vaker naar de muziek ipv de mensen.quote:
Ze heeft overdreven veel make-up op.quote:Dat was me nog helemaal niet eens opgevallen.
![]()
[/quote[ Ik let daar wel vaker op.![]()
[quote]
Zangeres van Sirenia.
Omg.quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze ruikt swoel naar Burberry.. komt ze lekker tegen je aan liggen en dan voel je die warmteen haar heartbeat bonkt door je shirt
.
Tarja is knapper, maar ja, die zingt niet meer voor Nightwishquote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh oke. Ik luister vaker naar de muziek ipv de mensen.daarom ben ik t vergeten
[..]
Dat wel inderdaad.quote:Ze heeft overdreven veel make-up op.
Achja, deze zangeres is ook knap. ^^quote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tarja is knapper, maar ja, die zingt niet meer voor Nightwish![]()
Haar haar is wel heel mooi.quote:Dat wel inderdaad.
quote:
Oeh.. -1.quote:Op zondag 13 december 2009 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Één van de drie bus-chickies van mij is ook pot, kwam ik van de week achter.
Ja..quote:
dat kan ook leuk zijn inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets.
Voor de krullen hoef ik geen voorbeeld te plaatsen.
Hou eens op met foto's van mij te postenquote:Op zondag 13 december 2009 14:20 schreef L.no het volgende:
Tijd voor mannen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, ik kon me niet inhouden.quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef jna het volgende:
[..]
Hou eens op met foto's van mij te posten
Hoax, jij bent een neger.quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef jna het volgende:
[..]
Hou eens op met foto's van mij te posten
Niet aanstellen en weggaan.quote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef Houniet het volgende:
Ik ben brak en wil niet weg, ik verveel me en wil wat doen, ik ben moe maar wil niet slapen, ik wil slapen maar moet nog weg.
En die andere twee hebben al een vriend.quote:
quote:
Je hebt wel met eentje gedate die dat vroeger had.quote:Op zondag 13 december 2009 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
Ring door de neus is zo fucking ranzig.. Je ben toch godver geen koe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |