Ik zou niet weten waarom ik daar heen zou moeten.quote:
Ik heb niet gezegd dat ik Dean ga verslaan.quote:Op zondag 13 december 2009 12:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee man, Dean zal je verslaan.
Als ik bovenaan sta, dan faal ik omdat ik nog moet leren enzo.
Meestal als je haast hebt, gaan ze lopen kutten.quote:Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef L.no het volgende:
De computer moest nét vast gaan zitten wanneer ik een nieuw topic wil maken.
Asshole.
Ja, voor je het weet duurt het wel anderhalve weekquote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal als je haast hebt, gaan ze lopen kutten.Ik ken het verschijnsel.
Sorry hoor! Zal het niet weer doenquote:Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef L.no het volgende:
De computer moest nét vast gaan zitten wanneer ik een nieuw topic wil maken.
Asshole.
inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet duurt het wel anderhalve week
quote:
Dankje. ^^quote:
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 13 december 2009 12:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje. ^^
Ik dacht trouwens dat je op nr. 1 wilde zijn ipv van mij specifiek verslaan.
Ik zeg niks hoorquote:Op zondag 13 december 2009 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.![]()
Maar niet doorvertellen aan Dean hoor.
Maestrooooquote:
Goedemorgen.quote:
quote:Ik heb je nieuwe mix nog niet gehoord![]()
Meteen weer ff downloadenquote:
Minder zuipenquote:
Mhwa, zoveel heb ik niet op. Ook in combi met te weinig slaap denk ik.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Zit nu trouwens lekker Beastie Boys te knallen.
Hallo hallo!quote:
Ik ga er wel voor, heb al een jaar studie achterstand... om nog een jaartje erbij te doen vind ik te gortig worden...!quote:Op zondag 13 december 2009 12:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan niet.
[..]
Ah, dat is stom. Gaat het lukken denk je?
She's Craftyquote:
Even een welkom terug en veel succes met je zoektocht Porsche voor Kunoquote:Op zondag 13 december 2009 12:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hallo hallo!
[..]
Ik ga er wel voor, heb al een jaar studie achterstand... om nog een jaartje erbij te doen vind ik te gortig worden...!
quote:Op zondag 13 december 2009 13:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even een welkom terug en veel succes met je zoektocht Porsche voor Kuno
[ afbeelding ]
quote:
Succes.quote:Op zondag 13 december 2009 12:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hallo hallo!
[..]
Ik ga er wel voor, heb al een jaar studie achterstand... om nog een jaartje erbij te doen vind ik te gortig worden...!
Dit is ook even een steun in de rug voor Kuno, niet mijn bedoeling een pic-post te starten hoorquote:Op zondag 13 december 2009 13:03 schreef L.no het volgende:
Wow, lang niet meer een porsche gezien. Blijkbaar heeft mijn gezeik wat geholpen.
je weet wat je nu zegt he...quote:Op zondag 13 december 2009 13:03 schreef L.no het volgende:
Wow, lang niet meer een porsche gezien. Blijkbaar heeft mijn gezeik wat geholpen.
Lief van je.quote:Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit is ook even een steun in de rug voor Kuno, niet mijn bedoeling een pic-post te starten hoor
Ja, maar daar kon ik niks aan doenquote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Lief van je.Daar heb ik niet eens aan gedacht trouwens.
Ik kon me herinneren dat je dit eerder zei... en het toch anders liep.
Niet met Porsches... dan moeten we gewoon in PTA een topic starten ofzo.quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je weet wat je nu zegt he...
Ik moet even wat doen, maar zal vanmiddag dit topic weer even volspammen samen met Dean!![]()
![]()
Vandaag boeit het me ff niet. Go ahead.quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je weet wat je nu zegt he...
Ik moet even wat doen, maar zal vanmiddag dit topic weer even volspammen samen met Dean!![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 13:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Vandaag boeit het me ff niet. Go ahead.
eagles?quote:Op zondag 13 december 2009 13:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Vandaag boeit het me ff niet. Go ahead.
Post een lekker wijf ofzo.quote:Op zondag 13 december 2009 13:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar daar kon ik niks aan doen
quote:
quote:
Smakelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |