wat zit je nou te reminisceren over een kut subforum wat altijd al een kutforum was?quote:Op zondag 13 december 2009 01:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
klb had bllijkbaar tijdens mijn afwezigheid weer eens een topic geopend om mij af te kraken....en ik ben zielig genoeg om dat hele kut-subforum over 1 kam te scheren.
En verder zal het me oprecht jeuken, het is enkel maar tijdsverdrijf, en het is geen bal meer waard hier.
Gek? Hoezo? Dit topic is sowieso al mislukt, dus wat maakt het uit?quote:Op zondag 13 december 2009 01:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zag je antwoord vanmiddag al hoor. (En dat vond ik best wel gek al.) Doe eens niet zo vijandig?
Ik vroeg me af waarom jij er meteen vanuit ging met eenquote:Vroeg me gewoon af of het gelukt was met die labels, heb nl. zelf ook wel eens zitten stoeien met zo'n Dyno-ding.
Wat een sfeertje weer. Ik kom wel weer eens terug als de kaarten opnieuw geschud zijn..
Lamon, ik weet er niets van. Maar wel dat je zelf eens de belangstelling hebt opgezocht. Er wordt op gebash gemod. Leer eens te negeren. Hou het zelf ook niet in stand he. Hierom ben ik ook wel eens pissig om je geweest, dat verschuilen en users dreigen met een ban.quote:Op zondag 13 december 2009 01:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
klb had bllijkbaar tijdens mijn afwezigheid weer eens een topic geopend om mij af te kraken....en ik ben zielig genoeg om dat hele kut-subforum over 1 kam te scheren.
En verder zal het me oprecht jeuken, het is enkel maar tijdsverdrijf, en het is geen bal meer waard hier.
zie TTquote:Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Q.E.D. het volgende:
Hoezo is dit topic mislukt?
Allemaal Einsteins hier, dus niet zeuren.
Daar ging de discussie net ook al over.quote:Op zondag 13 december 2009 01:59 schreef Jos_ het volgende:
We zijn trouwens te vroeg als ik de OP mag geloven.
Slaap lekker, Eliza.quote:Op zondag 13 december 2009 01:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gek? Hoezo? Dit topic is sowieso al mislukt, dus wat maakt het uit?
En ik doe niet vijandig, hoe kom je daar nou weer bij?
[..]
Ik vroeg me af waarom jij er meteen vanuit ging met eensmiley dat het om kerstkaarten zou gaan.
Tot de volgende keer
En vast weltrusten voor straks.
nee joh, ik zag jou en dachtquote:Op zondag 13 december 2009 02:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Goeie PeZu, jij gaat je hier toch niet in mengen he?
Trek ik toch mooi even een lieve dude aan in deze venijnige reeks.quote:
Niemand wil je hier, lieverd..ga vooral zo door, maar je laat enkel jezelf kennen, en de rest zal het jeuken.quote:
uhuh maar leuk doet leuk aantrekkenquote:Op zondag 13 december 2009 02:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Trek ik toch mooi even een lieve dude aan in deze venijnige reeks.
Hoe is het trouwens met je? Zag laatst in ONZ dat je helemaal verliefd en blij bent?
Was leuk om te lezen iig..
Einfag negieren he. Luister nu toch eens naar tante Stali.quote:Op zondag 13 december 2009 02:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niemand wil je hier, lieverd..ga vooral zo door, maar je laat enkel jezelf kennen, en de rest zal het jeuken.
Maar zoek je vermaak waar je het kan vinden, ik hou niemand meer tegen.
Wel jammer voor I.R. die nooit wat verkeerds heeft gedaan, maar die zal ook nog wel zijn mond roeren als je bezig blijft.
Dat je flieft bent.quote:Op zondag 13 december 2009 02:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh maar leuk doet leuk aantrekken![]()
wat las je dan
jij lurkt een hoop of niet lieve staliquote:Op zondag 13 december 2009 02:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat je flieft bent.
Ik loop toch niet achter he?
Maar als hij er nu meer mee zit dan ik, is het toch wel okee?quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Einfag negieren he. Luister nu toch eens naar tante Stali.
Gewoon verder gaan met wat je wilt posten voor je plezier. Niet verder gaan met dit soort geouwehoer en loze dreigementen.
Ik lurk ook graag in ONZ inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 02:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij lurkt een hoop of niet lieve stali
grmbl ik zette jethro tull af voor dat bagger filmpjequote:Op zondag 13 december 2009 02:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar als hij er nu meer mee zit dan ik, is het toch wel okee?
Mag je dan nooit meer op waardeloze mensen reageren, dan blijft er weinig over.![]()
Maar genoeg gezemel over losers, leuke youtube:
i know the feelingquote:Op zondag 13 december 2009 02:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik lurk ook graag in ONZ inderdaad.
Afgelopen vrijdag ook weer dat Lexageouwehoer. Ja, kan me er prima mee vermaken maar voel me dan weer te oud om mee te klooien..
Dan speciaal voor jou. :pquote:Op zondag 13 december 2009 02:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
grmbl ik zette jethro tull af voor dat bagger filmpje
quote:Op zondag 13 december 2009 02:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar als hij er nu meer mee zit dan ik, is het toch wel okee?
Mag je dan nooit meer op waardeloze mensen reageren, dan blijft er weinig over.![]()
Niet helemaal mijn ding maar ergens wel toepasselijk.quote:
een goede nacht schone staliquote:Op zondag 13 december 2009 02:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Lamonski..
[..]
Niet helemaal mijn ding maar ergens wel toepasselijk.
Ik ga toch maar niet doorklikken op YouTube, hoe verleidelijk het ook is.
Slaap lekker, heren..
focusquote:
vieze furquote:Op maandag 14 december 2009 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
Het voelt niet als jou
het proeft niet als jou
het doet niet als jou
beweegt niet als jou
ze zweet niet als jou
ze weet niet als jou
ze beet niet als jou.
quote:Op maandag 14 december 2009 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
Het voelt niet als jou
het proeft niet als jou
het doet niet als jou
beweegt niet als jou
ze zweet niet als jou
ze weet niet als jou
ze beet niet als jou.
Van elkaar, op elkaar, in elkaar.quote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De mensen - ze schrijven je leefregels voor
Ze geven je raad en ze roepen in koor:
Zo moet je leven!
Met die mag je omgaan, maar die is te min
Met die moet je trouwen - al heb je geen zin
En daar moet je wonen, dat eist je fatsoen
En je wordt genegeerd als je 't anders zou doen
Alsof je iets ergs had misdreven
Mens, is dat leven?
Het leven is heerlijk, het leven is mooi
Maar - vlieg uit in de lucht en kruip niet in een kooi
Mens, durf te leven
Je kop in de hoogte, je neus in de wind
En lap aan je laars hoe een ander het vindt
Hou een hart vol van warmte en van liefde in je borst
Maar wees op je vierkante meter een Vorst!
Wat je zoekt, kan geen ander je geven
Mens, durf te leven!
Zo is het.quote:Op maandag 14 december 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van elkaar, op elkaar, in elkaar.
quote:Op maandag 14 december 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van elkaar, op elkaar, in elkaar.
quote:
En dan zitten de kikkers in de modder.quote:Op maandag 14 december 2009 01:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
![]()
Ben je laat mee, het vriest nu vijf graden.![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan zitten de kikkers in de modder.
Ik ook, en ik ga over een slapende Breathtaking dromen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben vet slim. En nu ga ik mijn brein voeden met slaap!
Dat vind ik dan weer een beetje sick.quote:Op maandag 14 december 2009 01:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga over een slapende Breathtaking dromen.![]()
Ik ga even verder werken en dan over een actieve Bt dromen; dat mag ik toch wel, he?quote:Op maandag 14 december 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje sick.
Dat is zo mogelijk nog sicker.quote:Op maandag 14 december 2009 01:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ga even verder werken en dan over een actieve Bt dromen; dat mag ik toch wel, he?
Oke dan nietquote:Op maandag 14 december 2009 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zo mogelijk nog sicker.
Slaap lekker, BT.quote:Op maandag 14 december 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben vet slim. En nu ga ik mijn brein voeden met slaap!
Kijk, dit is een reactie waar jullie nog iets van kunnen leren.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 01:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, dit is een reactie waar jullie nog iets van kunnen leren.
Slaap lekker, Stali.. (Met kusje)
Hoe krijg je het voor elkaar om 'snachts allerlei vette zooi naar binnen te happen zonder moddervet te worden?quote:Op maandag 14 december 2009 01:32 schreef Lamon. het volgende:
..en nu tijd om broodjes kaas/salami in de oven te gooien. Ik fiets het er morgen wel weer af.
Ik fiets 20 km per dag, en loop ook tig km, en ik druk me 50 keer per dag op als ik opsta, en ik ben tegenwoordig ook met buiktraining begonnen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om 'snachts allerlei vette zooi naar binnen te happen zonder moddervet te worden?
Ik hoef het niet te proberen iig. En dan zegt men: "jah, jij kunt alles eten".
Maar ik eet juist niet alles..
Jij durft wel hoor tussen de zogenaamd zelfbenoemde intellectuelen.quote:
Ge zijt nen sporty!quote:Op maandag 14 december 2009 01:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik fiets 20 km per dag, en loop ook tig km, en ik druk me 50 keer per dag op als ik opsta, en ik ben tegenwoordig ook met buiktraining begonnen.
En veel Wii-en tussendoor helpt ook wel een beetje.
Het is niet zo moeilijk met een beetje wilskrachtt. Vind ik dan, he.
wat een enthousiasmequote:Op maandag 14 december 2009 01:44 schreef Stali het volgende:
PeZu blijft..
[..]
Jij durft wel hoor tussen de zogenaamd zelfbenoemde intellectuelen.
De meest wakkeren zijn het iig niet..
quote:Op maandag 14 december 2009 01:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, deze reeks wordt bijna in stand gehouden door alleen maar Lamonbashers.
over lamon doe ik geen uitsprakenquote:Op maandag 14 december 2009 01:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, deze reeks wordt bijna in stand gehouden door alleen maar Lamonbashers.
Is niet waar hoor.quote:
nee hoor, ik was er al lang klaar mee namelijkquote:
Hij zit in tweestrijd, hij vond het Focus linkje wel tof, maar ik heb hem wel naar Good Charlotte laten luisteren en dat vond ie niet zo tof.quote:
Waarom is ZG er niet meer dan?quote:Op maandag 14 december 2009 02:01 schreef Stali het volgende:
Zeg maar even alle gekheid op een stokje...
Wie gaat zG eik vervangen? Hij postte nl. de beste slaapmutsjes.
foucsquote:Op maandag 14 december 2009 01:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij zit in tweestrijd, hij vond het Focus linkje wel tof, maar ik heb hem wel naar Good Charlotte laten luisteren en dat vond ie niet zo tof.
jij ook straksquote:
Zeker Woodstock aan het kijken.quote:
Mooi nummer.quote:
Neuh, ik begin de dag altijd met tomaat, wortelsap en salades.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:11 schreef Stali het volgende:
Lamon, leef jij echt op tosti's en cheeseburgers?
Ja, hoi en meer van dit soort sociale flauwekul
zo'n mooi nummerquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef Stali het volgende:
Trusten.
Anders ga ik het topic volspammen met nrs.
Ik wilde je al uitnodigen voor een fatsoenlijk maal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, ik begin de dag altijd met tomaat, wortelsap en salades.
Maar 's nachts krijg ik honger een dan begint het.
PeZu, als je van Pink Floyd houdt, luister ook eens naar Younger Brother.quote:
pink floydquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:35 schreef Stali het volgende:
[..]
PeZu, als je van Pink Floyd houdt, luister ook eens naar Younger Brother.
Elcastellio gaf me deze muziek.
Gaaf.
Gaaf. Dank je wel.quote:
Serieus? Heb wel eens een aflevering hier en daar gezien maar om dit uren te kijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:16 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zou gaan slapen. Maar The Simpsons is zooo grappig.
The Sopranosquote:Op woensdag 16 december 2009 01:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Serieus? Heb wel eens een aflevering hier en daar gezien maar om dit uren te kijken.
The Sopranos hier. Net ontdekt en hooked..
Slaap lekker trouwens, kijk nog een aflevering af en dan goed slapen..
Sorry?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:01 schreef Stali het volgende:
Hoe gaat het met Lamonski eik?
Gekidnapped door dames van relatieplanet?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Je vindt het niks?
Ik vond het gaaf om weer eens te horen.
Maar hoe kom je bij Relatieplanet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik miste je hier. Je bent er altijd en ineens een paar dagen niet.
Ik ben niet thuis in dat online relatiedingensgedoe. Nofi uiteraard.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar hoe kom je bij Relatieplanet?
Nee, ik vroeg: Hoe kom je erbij? Heb ik Relatieplanet ooit ergens genoemd? I don't think so.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in dat online relatiedingensgedoe. Nofi uiteraard.
Vind het heel leuk voor je en hoop dat je een leuke dame treft die bij je past.
Lamon, alsjeblieft, zoals hierboven staat, ik kom nergens bij en ben niet thuis in die die dingen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg: Hoe kom je erbij? Heb ik Relatieplanet ooit ergens genoemd? I don't think so.
Wat willen jullie nu?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:35 schreef zarGon het volgende:
Ben ik de enige die het oeps-moment niet ziet?
Supermooi nummer, maar vertel me nou even waar ik Relatieplanet genoemd heb?quote:
Ik geef alleen aan dat ik niet snap waarom Lamon blijft hameren op dat ene woordje van jou...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat willen jullie nu?
Grmbl zal nog eens sociaal zijn.
Dude, we weten dat je op zo'n site (date/relatie/?) zit. Relatieplanet en Lexa (om maar nog een naam te noemen) zijn nou eenmaal bekend. Ze was gewoon geïnteresseerd gebleven aangezien je afwezig was en bedoelde er verder niets mee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Supermooi nummer, maar vertel me nou even waar ik Relatieplanet genoemd heb?
Ik weet van niets, een quotje volstaat.
Ik wil gewoon 1 linkje naar waar ik dat noemde, meer niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat ik niet snap waarom Lamon blijft hameren op dat ene woordje van jou...
Ze zegt toch hierboven dat ze er verder niets mee heeft. Big deal, ze zei Relatieplanet. Dan zeg je gewoon dat dat niet zo is (je verbetert haar eventueel) en gaat verder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil gewoon 1 linkje naar waar ik dat noemde, meer niet.
Zo heftig is het niet toch?
Praat nou niet namens een ander, ze zei RP en ik wil graag weten waarom ze die naam noemde. Maak je niet zo druk, het is niet kwaad bedoeld, enkel interesse.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze zegt toch hierboven dat ze er verder niets mee heeft. Big deal, ze zei Relatieplanet. Dan zeg je gewoon dat dat niet zo is (je verbetert haar eventueel) en gaat verder.
...
Okay.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Praat nou niet namens een ander, ze zei RP en ik wil graag weten waarom ze die naam noemde. Maak je niet zo druk, het is niet kwaad bedoeld, enkel interesse.
Ik begrijp er ook niets van. Ben hier echt argeloos in en zeker niet aanvallend o.i.d.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat ik niet snap waarom Lamon blijft hameren op dat ene woordje van jou...
Ik verbaas me nergens meer over, ik stel alleen een vraag, zonder onvriendelijke bijbedoelingen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay.
Verbaas je alleen niet dat ze een volgende keer minder zin en interesse heeft om ernaar te vragen.
Nope, jij kent Lamon nog niet zie ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent er altijd en ineens een paar dagen niet.
Je hebt al een paar keer vriendelijk antwoord gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over, ik stel alleen een vraag, zonder onvriendelijke bijbedoelingen...
Waarom moet dat nu al een probleem zijn, mag ik dan niets meer vragen?
..misschien kun jij me uitleggen waarom ik op RP zou zitten terwijl ik dat nooit gezegd heb? Ik vraag het gewoon vriendelijk aan Stali, zonder het kwaad te bedoelen, maar ze wil die vraag niet beantwoorden om de 1 of andere reden...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nope, jij kent Lamon nog niet zie ik
Geen idee. Ook geen idee waarom ze niet wil zeggen hoe ze aan die onzin komt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..misschien kun jij me uitleggen waarom ik op RP zou zitten terwijl ik dat nooit gezegd heb? Ik vraag het gewoon vriendelijk aan Stali, zonder het kwaad te bedoelen, maar ze wil die vraag niet beantwoorden om de 1 of andere reden...
Terwijl ik er ECHT niets mee bedoel, ik vraag me enkel af waarom ze dat zegt.
Nee, dat heb je niet. Je zegt iets en je mag best bewijzen dat het klopt, maar ik heb dat echt nog nooit verteld, dus het moet ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:18 schreef Stali het volgende:
Ze is er nog gewoon en heeft antwoord gegeven.
Volgens mij weet jij ook beter hoe Lamon in elkaar steekt dan Lamon zelf, of niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen idee. Ook geen idee waarom ze niet wil zeggen hoe ze aan die onzin komt.
Er wordt gewoon een hoop over je geroddeld ben ik bang. En allemaal door mensen die denken beter te weten hoe jij in elkaar steekt en hoe jij leeft dan jijzelf. En iedereen die die onzin leest pikt er dingen uit en neemt ze als waarheid aan en ooit komen ze die netjes op een presenteerblaadje aan je vertellen, zoals zonet gebeurde. Kijk de film 'Doubt' maar eens, daarin legt Philip Seymour Hoffmann perfect uit wat roddelen is en wat voor impact het kan hebben op iemands leven.
Niks van aantrekken maar, en gewoon doorposten tot je er weer eens een keer schoon genoeg van hebt en een paar maanden zomaar wegblijft zonder iets te zeggen
quote:
Deze vond shmoopy de mooistequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Helleuh Tong
Ik ga even nog deze luisteren en dan maar eens![]()
Hier wordt sinterklaas niet blij vanquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en voor de volledigheid, ik heb de CD van Michael Bublé gekocht. Daar staat wel zoooooooooo'n mooie versie op van 'Cry me a river', niet normaal meer!!! Echt een super arrangement!!
Uiteraardquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij ook beter hoe Lamon in elkaar steekt dan Lamon zelf, of niet?.
Waarvan? Bublé of X-factor?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier wordt sinterklaas niet blij van
Beidenquote:
Ik vind het wel cool dat ik in deze reeks nog steeds beschouwd wordt als newbie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:37 schreef ElizabethR het volgende:
En iets met 16 Vestaalse maagden.............
Jij doet moeilijk en reageert erg selectief waardoor ik denk dat je liever geen Stali in deze reeks hebt. Met het laaste heb je botte pech.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Je zegt iets en je mag best bewijzen dat het klopt, maar ik heb dat echt nog nooit verteld, dus het moet ergens vandaan komen.
Waarom doe je er zo moeilijjk over? Het is niet eens als lullige vraag bedoeld, gewoon als vraag zonder oordeel..
Oke, dus het was een insinuatie, no problem, dan kunnen we stoppen,quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:43 schreef Stali het volgende:
Nogmaals, ik ben niet thuis in die datingsites, noemde relatieplanet omdat ik daar weleens van gehoord heb en jij in tig topics een soort gelijke site bejubelde. En wat ik al eerder zei, ik wens je ook een leuk meisje toe. Maar dit is een nondiscussie en zit de zuurheid op heel een ander punt, val me daar dan op aan en niet op dit soort flauwekul.
Okee, een gok dan..word je een beetje aggressief na wat drank?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee hoe je hierop komt, maar dit is pas een vieze insinuatie.
Het is net een fishbowl en je leert wel met de zgn. newbies te leven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, een gok dan..word je een beetje aggressief na wat drank?
Gewoon een vraag hoor, omdat ik zelden iemand zo zie reageren in dit topic.
Ik hou gewoon niet van aggressief gedrag Stali.quote:
Ze probeert je de hele tijd uit te leggen dat ze je niet wil beledigen of wat dan ook.quote:in·si·nu·a·tie de; v -s beledigende toespeling; verdachtmaking
Lees jij die ondertoon ook? Er is wel een probleem, namelijk dat er geen insinuaties zijn zoals jij beweert.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oke, dus het was een insinuatie, no problem, dan kunnen we stoppen,
Lees je eigen posts morgen bij de koffie eens terug. Het klopt niet wat je doet en het gaat ook niet werken trouwens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van aggressief gedrag Stali.
Ik doe er ook niet moeilijk over (behalve in klb, die zullen het blijven krijgen) maar het is niet mijn ding.
Ik ben benieuwd naar jouw favoriete muziek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:12 schreef zarGon het volgende:
Dit is niet agressief.. Dat zou je merken aan mijn PI's.
.
Vanwege?quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:32 schreef Ryan3 het volgende:
Lamon, wanneer ben je precies zo uncool geworden?
Stali is niet dronken, dude.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vanwege?
Omdat Stali dronken is en aanvallen ziet die er niet zijn ofzo?
Een dode vader die aan actieve euthanasie door asbestkanker overleed en een moeder die een zelfmoordpoging pleegde, die ik nog net kon redden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali is niet dronken, dude.
Maar volgens mij heb ik langer geleden hier gepost en was je niet zo up tight als nu. Wat is er gebeurd met je, dude?
Ja, okee, lullig, we maken allemaal dingen mee die niet leuk zijn, maar daar moet je toch een keer mee klaar komen toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een dode vader die aan actieve euthanasie door asbestkanker overleed en een moeder die een zelfmoordpoging pleegde, die ik nog net kon redden.
Een baan die me niet meer beviel, vrienden die aso's bleken te zijn, een vriendin die vreemdging tijdens dit alles, en anti-depressiva die niets doet, dus ik moet het zelf klaren.
Dat maakt me misschien net iets minder relaxed, maar ik vind persoonlijk dat ik het nog redelijk doe eigenlijk...maar goed, trusten. Denk wat je wil denken, I don't care.
Jij bent gewoon een bikkel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mag hier eigenlijk niet posten, want ik heb al geslapen.
O, ja.quote:
Als je die gare originele versie jazz noemt, tja dan eh....quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:34 schreef Stali het volgende:
Gaat-ie hier ook nog eens de jazzkenner uithangen.
Getrouwd wordt er ook al niet. Meneer de kennert.
Rot op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je die gare originele versie jazz noemt, tja dan eh....
Het originele is niet altijd beter, Stali, en zeker niet per definitie jazz.
Jij herkent geen bosanova.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Rot op.
Tof. Nu luisteren. Een Amerikaan herken je tenminste.
Gelukkig weet jij meer van Andre Hazes, hè,quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:42 schreef Stali het volgende:
En dan is het ineens de jordaan die de kamer binnenkomt. Kerel, je weet gewoon niks van jazz.
Ik draai mezelf nog om in bed bij zo;n post he. En mijn hele familie gaat vannacht nog draaien in hun graven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:43 schreef Ryan3 het volgende:
Wijlen mijn vader, die 80 geworden zou zijn gisteren, zou zich omdraaien in zijn graf, ware hij nooit een graf heeft gehad, maar alleen maar een strookje grond waarop zijn as werd uitgestrooid.
In je bed?quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik draai mezelf nog om in bed bij zo;n post he.
In de Jordaan???quote:En mijn hele familie gaat vannacht nog draaien in hun graven.
Jah, ik leef nog.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In je bed?. Wtf.
[..]
In de Jordaan???
Jij ligt niet in bed hè.....quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, ik leef nog.
En lang ook, ga je nog mee slapen of niet?
Hamertje tik ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:53 schreef Stali het volgende:
Tik, tik, tik in de huiskamer.
Ik wacht wel.
Gvd, ik zeg net tegen jou, ga je nu mee.......... naar boven, all ready.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Mr. Bigmouth, ga je mee naar bed, slaap je op de bank of hou je van de zee?.
Beetje man sleept me aan de haren he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gvd, ik zeg net tegen jou, ga je nu mee.......... naar boven, all ready.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef voyeur het volgende:
Ik heb dit:
Als julllie nog meer in de kerstsfeer willen raken moet je dit topic eens lezen en meedoen aan die actie. Het gaat om microkredieten aan ondernemers en je kan al vanaf 25$ meedoen. De Fokusers hebben in korte tijd al voor 50.000$ aan kredieten verschaft. 99% van de tijd krijg je je geld terug, dus het risico is miniem en het geeft een goed gevoel.
Ook erg leuk om zelf uit te zoeken aan wie je je lening gunt. Mooie bezigheid voor de zondagmiddag.
in de SC van NWS gezet. Misschien een idee voor mensen die actief zijn op andere subfora dit ook te doen als daar een slowchat is. Bereiken we toch weer wat meer mensen.
het is vermieterd.quote:
In het weekend en het is maandag en dit is semi-bikkeltijd.quote:
Als er iets met kerstmis is waar ik niets mee te maken wil hebben is het de Paus wel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Zalick kersjtfeest und bedank für die blume.
Ik had de paus uitgenodigd om ons te zegenen, maar hij is omver geduwd
IS NIETS DAN MEER HEILIG?!?!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:06 schreef sig000 het volgende:
Het zal nooit meer worden zoals het ooit was .![]()
Zelfs de paus wordt in de nek gesprongen.
Lief van je, maar ik heb helemaal geen FoBo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:07 schreef Lamon. het volgende:
Merry Christmas, ik had een I-net kaartje gemaakt, maar je FoBo is dicht.
Is dat "Hoi Lamon." of "O jee, Lamon.", dat "Oi"?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
IS NIETS DAN MEER HEILIG?!?!![]()
Helemaal opgeknapt, sig?
Hij wil gewoon aandachtquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:14 schreef Lamon. het volgende:
Is dat "Hoi Lamon." of "O jee, Lamon.", dat "Oi"?
Hoe werkt zo'n FoBo? Je kunt dus kaartjes sturen?quote:En WA, daar kwam ik dus ook achter, die van ER en SIG zijn er ook niet, dus ook voor haar en hem, merry christmas.
MOOI!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
ALLE HEILIGE HUISJES GAAN OMVER.![]()
Met mij gaat alles best, ben alleen niet zo vaak meer online op deze tijdstippen helaas.
WAT EEN TOESTAND! DAT DIT ZOMAAR KAN!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
ALLE HEILIGE HUISJES GAAN OMVER.![]()
Met mij gaat alles best, ben alleen niet zo vaak meer online op deze tijdstippen helaas.
Heuh Lamon alvast de beste wensen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En WA, daar kwam ik dus ook achter, die van ER en SIG zijn er ook niet, dus ook voor haar en hem, merry christmas.
Oi in de zin van HOIquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En WA, daar kwam ik dus ook achter, die van ER en SIG zijn er ook niet, dus ook voor haar en hem, merry christmas.
Mijn hele biologische ritme is in de war, sta elke dag om 6:15u op. werkelijk waar slopend is dat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
WAT EEN TOESTAND! DAT DIT ZOMAAR KAN!![]()
Je hebt het druk met je bouwproject op gristelijke tijden, hè?
Die van jou is ook al niet actief anders.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef svann het volgende:
Hij raakt nog in het gareel, die sig!
Iedereen heeft trouwens een fotoboek klaarstaan.
http://fotoboek.fok.nl/username
Maar svann, daar moet je dingen invullen. En foto's plaatsen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef svann het volgende:
Hij raakt nog in het gareel, die sig!
Iedereen heeft trouwens een fotoboek klaarstaan.
http://fotoboek.fok.nl/username
Daar zou ik ook niet blij van worden, nee. Maar het is uiteindelijk wel lonend voor je.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:23 schreef sig000 het volgende:
Mijn hele biologische ritme is in de war, sta elke dag om 6:15u op. werkelijk waar slopend is dat.
En dat is eng.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar svann, daar moet je dingen invullen. En foto's plaatsen.
Nou, foto's plaatsen is geloof ik niet echt een must aan de meesten te zien.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar svann, daar moet je dingen invullen. En foto's plaatsen.
Neuh, het is nergens voor nodig. Tenzij je een exhibitionist bentquote:
Maar je kunt reacties in je FoBo toch niet wissen? Dat is echt buitengewoon jammer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:27 schreef Lamon. het volgende:
Nou, foto's plaatsen is geloof ik niet echt een must aan de meesten te zien.
Maar het helpt wel om buiten deze UITERAARD altijd aangename sc, nog wat andere gezellige FOK!kers/mensen te vinden.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, het is nergens voor nodig. Tenzij je een exhibitionist bent
Echt wel, ik doe het dagelijks.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je kunt reacties in je FoBo toch niet wissen? Dat is echt buitengewoon jammer.
Exact. En jij hebt je pm niet eens aanstaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:32 schreef sig000 het volgende:
Ik heb mijn gebruikersplaatje, da's wel genoeg vind ik.
Ah gelukkig, dat valt dan reuze mee.quote:
quote:Als exhibitionist zijnde.
Volgens je profiel ben je vrouw dus maakt het weinig uit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Wat zal ik eens invullen bij schoenmaat?
Dat is godverdomme de meest belangrijke vraag die erbij zit, ja!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:41 schreef cerror het volgende:
Volgens je profiel ben je vrouw dus maakt het weinig uit.
Tenzij de grootte van de clit ook afhangt van je schoenmaat.
Sinds Dannygate staat die uit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Exact. En jij hebt je pm niet eens aanstaan
Het is een gekke boel op FOK!, ik had een weddenschap met Yvonne gemaakt, waar ze niet graag aan herinnerd wordt, dat ik de site redelijk op zijn kop kon gooien als ik wilde, en verdraaid nog aan toe, het is nog redelijk gelukt ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah gelukkig, dat valt dan reuze mee.
[..]
Schoenmaat 38? Lijkt me schappelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is godverdomme de meest belangrijke vraag die erbij zit, ja!
Heb geen idee,vergeet zulke dingen altijd snel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je toen scabreuze dingen gepost?
Merry x-mas, cerror.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je vrouw dus maakt het weinig uit.
Tenzij de grootte van de clit ook afhangt van je schoenmaat.
Laten we hopen dat het volgend jaar idd allemaal een beetje is vergeten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:43 schreef Lamon. het volgende:
overigens ga ik volgend jaar wel weer terug naar mijn oude vertrouwde ik op FOK!, want dit vergt teveel energie.
Fuck yeah. Alleen heb ik laatst geschoren. Laat het weer staan yo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Merry x-mas, cerror.
Het leven is kut en waren we allemaal maar dood aan de Mexicaanse griep inmiddels..
Oh, en baarden roeleren nog steeds!
Waarom staat je pm dan uit? Neem aan dat je werd benaderd door lui in wie je helemaal geen zin had.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:46 schreef sig000 het volgende:
Heb geen idee,vergeet zulke dingen altijd snel.
Helemaal niks. Mag wel hopen dat je de Top 2000 bedoelt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:51 schreef cerror het volgende:
Wat is er trouwens mis met veel drinken en 60's muzak luisteren met kerst?
Het was iets met meelezen van die dingen en vind het sowieso een overbodig iets.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom staat je pm dan uit? Neem aan dat je werd benaderd door lui in wie je helemaal geen zin had.
Fuck no.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Helemaal niks. Mag wel hopen dat je de Top 2000 bedoelt?
Niets, daarom is het ook avantgardaristisch gedrag, stuit altijd op veel onbegrip, vooruit lopen op de meute in retro-bewustwoording.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:51 schreef cerror het volgende:
Wat is er trouwens mis met veel drinken en 60's muzak luisteren met kerst?
Ach je bent tegenwoordig al pretentieus als je liever Hertog Jan hebt i.p.v. Amstel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niets, daarom is het ook avantgardaristisch gedrag, stuit altijd op veel onbegrip, vooruit lopen op de meute in retro-bewustwoording.
En hell, wat heb ik veel gezopen.
Da's nou net een best aardige funktionaliteit tussen al die fancy kleurtjesopties.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:54 schreef sig000 het volgende:
Het was iets met meelezen van die dingen en vind het sowieso een overbodig iets.
Ja, ik zat ook niet op de pm-functie te wachten en ik maak er ook amper gebruik van. Maar af en toe is het wel handig om iets in iemands oor te fluisterenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:54 schreef sig000 het volgende:
Het was iets met meelezen van die dingen en vind het sowieso een overbodig iets.
Avantgardistisch gok ik. Hik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niets, daarom is het ook avantgardaristisch gedrag, stuit altijd op veel onbegrip, vooruit lopen op de meute in retro-bewustwoording.
En hell, wat heb ik veel gezopen.
avantgardaristisch is volgens mij geen bestaand woord
Als ze mijn PM's eens zouden meelezen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoals zoete woordjes en haatmail?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook niet op de pm-functie te wachten en ik maak er ook amper gebruik van. Maar af en toe is het wel handig om iets in iemands oor te fluisteren
Misschien dat je daarom van die dure woorden gebruiktquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:54 schreef Lamon. het volgende:
En hell, wat heb ik veel gezopen.![]()
We begrijpen wat je bedoelt. Geloof ikquote:avantgardaristisch is volgens mij geen bestaand woord
ja, want dat boeit ons idd enormquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ze mijn PM's eens zouden meelezen.
Het zou vrij killing zijn voor vele mods en adjes.
Daaruit blijkt de overbodigheid.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien leuk om ze à la Tinkebell gebundeld te publiceren?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is er een way back? Dit is soms toch wel iets te, imnshu.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:43 schreef Lamon. het volgende:
overigens ga ik volgend jaar wel weer terug naar mijn oude vertrouwde ik op FOK!, want dit vergt teveel energie.
Jij hebt zelf een leuk kleurtje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:56 schreef svann het volgende:
Da's nou net een best aardige funktionaliteit tussen al die fancy kleurtjesopties.
Jij zit altijd vol met goede ideeen, Tijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien leuk om ze à la Tinkebell gebundeld te publiceren?
Ik zou het kopen
In dit topic niet of op dit forum niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:01 schreef cerror het volgende:
Ik voel me niet echt thuis hier.
En ik ben zelfs ex-crew.
Dat zit echt tussen de oren van iedereen die het waagt hier te posten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:01 schreef cerror het volgende:
Wat heeft dat ermee te makenquote:En ik ben zelfs ex-crew.
Dat meen je niet, welk forum heb JIJ gemod dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:01 schreef cerror het volgende:
En ik ben zelfs ex-crew.
Die krijg je alleen als je heel lief bent.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:04 schreef sig000 het volgende:
Waar komen die rare kleurtjes ineens vandaan? Ik heb weer wat gemist blijkbaar.
ONZ.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat meen je niet, welk forum heb JIJ gemod dan?
Het is hier nogal incrowd. erger dan de tijd dat baboon hier was.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zit echt tussen de oren van iedereen die het waagt hier te posten.
[..]
Wat heeft dat ermee te maken
Huh? ... dat wordt nog lang wachten dan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:02 schreef Lamon. het volgende:
Maar Sig is mijn publisher, dus ik zal op hem moeten wachten.
Goed doel, redelijk doelmatig, dus de moeite in this case.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:04 schreef sig000 het volgende:
Waar komen die rare kleurtjes ineens vandaan? Ik heb weer wat gemist blijkbaar.
Nee hoor, dat is altijd zo geweestquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:05 schreef cerror het volgende:
Het is hier nogal incrowd. erger dan de tijd dat baboon hier was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |