Dat is zo mogelijk nog sicker.quote:Op maandag 14 december 2009 01:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ga even verder werken en dan over een actieve Bt dromen; dat mag ik toch wel, he?
Oke dan nietquote:Op maandag 14 december 2009 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zo mogelijk nog sicker.
Slaap lekker, BT.quote:Op maandag 14 december 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben vet slim. En nu ga ik mijn brein voeden met slaap!
Kijk, dit is een reactie waar jullie nog iets van kunnen leren.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 01:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, dit is een reactie waar jullie nog iets van kunnen leren.
Slaap lekker, Stali.. (Met kusje)
Hoe krijg je het voor elkaar om 'snachts allerlei vette zooi naar binnen te happen zonder moddervet te worden?quote:Op maandag 14 december 2009 01:32 schreef Lamon. het volgende:
..en nu tijd om broodjes kaas/salami in de oven te gooien. Ik fiets het er morgen wel weer af.
Ik fiets 20 km per dag, en loop ook tig km, en ik druk me 50 keer per dag op als ik opsta, en ik ben tegenwoordig ook met buiktraining begonnen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om 'snachts allerlei vette zooi naar binnen te happen zonder moddervet te worden?
Ik hoef het niet te proberen iig. En dan zegt men: "jah, jij kunt alles eten".
Maar ik eet juist niet alles..
Jij durft wel hoor tussen de zogenaamd zelfbenoemde intellectuelen.quote:
Ge zijt nen sporty!quote:Op maandag 14 december 2009 01:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik fiets 20 km per dag, en loop ook tig km, en ik druk me 50 keer per dag op als ik opsta, en ik ben tegenwoordig ook met buiktraining begonnen.
En veel Wii-en tussendoor helpt ook wel een beetje.
Het is niet zo moeilijk met een beetje wilskrachtt. Vind ik dan, he.
wat een enthousiasmequote:Op maandag 14 december 2009 01:44 schreef Stali het volgende:
PeZu blijft..
[..]
Jij durft wel hoor tussen de zogenaamd zelfbenoemde intellectuelen.
De meest wakkeren zijn het iig niet..
quote:Op maandag 14 december 2009 01:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, deze reeks wordt bijna in stand gehouden door alleen maar Lamonbashers.
over lamon doe ik geen uitsprakenquote:Op maandag 14 december 2009 01:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, deze reeks wordt bijna in stand gehouden door alleen maar Lamonbashers.
Is niet waar hoor.quote:
nee hoor, ik was er al lang klaar mee namelijkquote:
Hij zit in tweestrijd, hij vond het Focus linkje wel tof, maar ik heb hem wel naar Good Charlotte laten luisteren en dat vond ie niet zo tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |