wat zit je nou te reminisceren over een kut subforum wat altijd al een kutforum was?quote:Op zondag 13 december 2009 01:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
klb had bllijkbaar tijdens mijn afwezigheid weer eens een topic geopend om mij af te kraken....en ik ben zielig genoeg om dat hele kut-subforum over 1 kam te scheren.
En verder zal het me oprecht jeuken, het is enkel maar tijdsverdrijf, en het is geen bal meer waard hier.
Gek? Hoezo? Dit topic is sowieso al mislukt, dus wat maakt het uit?quote:Op zondag 13 december 2009 01:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zag je antwoord vanmiddag al hoor. (En dat vond ik best wel gek al.) Doe eens niet zo vijandig?
Ik vroeg me af waarom jij er meteen vanuit ging met eenquote:Vroeg me gewoon af of het gelukt was met die labels, heb nl. zelf ook wel eens zitten stoeien met zo'n Dyno-ding.
Wat een sfeertje weer. Ik kom wel weer eens terug als de kaarten opnieuw geschud zijn..
Lamon, ik weet er niets van. Maar wel dat je zelf eens de belangstelling hebt opgezocht. Er wordt op gebash gemod. Leer eens te negeren. Hou het zelf ook niet in stand he. Hierom ben ik ook wel eens pissig om je geweest, dat verschuilen en users dreigen met een ban.quote:Op zondag 13 december 2009 01:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
klb had bllijkbaar tijdens mijn afwezigheid weer eens een topic geopend om mij af te kraken....en ik ben zielig genoeg om dat hele kut-subforum over 1 kam te scheren.
En verder zal het me oprecht jeuken, het is enkel maar tijdsverdrijf, en het is geen bal meer waard hier.
zie TTquote:Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Q.E.D. het volgende:
Hoezo is dit topic mislukt?
Allemaal Einsteins hier, dus niet zeuren.
Daar ging de discussie net ook al over.quote:Op zondag 13 december 2009 01:59 schreef Jos_ het volgende:
We zijn trouwens te vroeg als ik de OP mag geloven.
Slaap lekker, Eliza.quote:Op zondag 13 december 2009 01:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gek? Hoezo? Dit topic is sowieso al mislukt, dus wat maakt het uit?
En ik doe niet vijandig, hoe kom je daar nou weer bij?
[..]
Ik vroeg me af waarom jij er meteen vanuit ging met eensmiley dat het om kerstkaarten zou gaan.
Tot de volgende keer
En vast weltrusten voor straks.
nee joh, ik zag jou en dachtquote:Op zondag 13 december 2009 02:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Goeie PeZu, jij gaat je hier toch niet in mengen he?
Trek ik toch mooi even een lieve dude aan in deze venijnige reeks.quote:
Niemand wil je hier, lieverd..ga vooral zo door, maar je laat enkel jezelf kennen, en de rest zal het jeuken.quote:
uhuh maar leuk doet leuk aantrekkenquote:Op zondag 13 december 2009 02:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Trek ik toch mooi even een lieve dude aan in deze venijnige reeks.
Hoe is het trouwens met je? Zag laatst in ONZ dat je helemaal verliefd en blij bent?
Was leuk om te lezen iig..
Einfag negieren he. Luister nu toch eens naar tante Stali.quote:Op zondag 13 december 2009 02:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niemand wil je hier, lieverd..ga vooral zo door, maar je laat enkel jezelf kennen, en de rest zal het jeuken.
Maar zoek je vermaak waar je het kan vinden, ik hou niemand meer tegen.
Wel jammer voor I.R. die nooit wat verkeerds heeft gedaan, maar die zal ook nog wel zijn mond roeren als je bezig blijft.
Dat je flieft bent.quote:Op zondag 13 december 2009 02:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh maar leuk doet leuk aantrekken![]()
wat las je dan
jij lurkt een hoop of niet lieve staliquote:Op zondag 13 december 2009 02:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat je flieft bent.
Ik loop toch niet achter he?
Maar als hij er nu meer mee zit dan ik, is het toch wel okee?quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Einfag negieren he. Luister nu toch eens naar tante Stali.
Gewoon verder gaan met wat je wilt posten voor je plezier. Niet verder gaan met dit soort geouwehoer en loze dreigementen.
Ik lurk ook graag in ONZ inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 02:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij lurkt een hoop of niet lieve stali
grmbl ik zette jethro tull af voor dat bagger filmpjequote:Op zondag 13 december 2009 02:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar als hij er nu meer mee zit dan ik, is het toch wel okee?
Mag je dan nooit meer op waardeloze mensen reageren, dan blijft er weinig over.![]()
Maar genoeg gezemel over losers, leuke youtube:
i know the feelingquote:Op zondag 13 december 2009 02:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik lurk ook graag in ONZ inderdaad.
Afgelopen vrijdag ook weer dat Lexageouwehoer. Ja, kan me er prima mee vermaken maar voel me dan weer te oud om mee te klooien..
Dan speciaal voor jou. :pquote:Op zondag 13 december 2009 02:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
grmbl ik zette jethro tull af voor dat bagger filmpje
quote:Op zondag 13 december 2009 02:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar als hij er nu meer mee zit dan ik, is het toch wel okee?
Mag je dan nooit meer op waardeloze mensen reageren, dan blijft er weinig over.![]()
Niet helemaal mijn ding maar ergens wel toepasselijk.quote:
een goede nacht schone staliquote:Op zondag 13 december 2009 02:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Lamonski..
[..]
Niet helemaal mijn ding maar ergens wel toepasselijk.
Ik ga toch maar niet doorklikken op YouTube, hoe verleidelijk het ook is.
Slaap lekker, heren..
focusquote:
vieze furquote:Op maandag 14 december 2009 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
Het voelt niet als jou
het proeft niet als jou
het doet niet als jou
beweegt niet als jou
ze zweet niet als jou
ze weet niet als jou
ze beet niet als jou.
quote:Op maandag 14 december 2009 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
Het voelt niet als jou
het proeft niet als jou
het doet niet als jou
beweegt niet als jou
ze zweet niet als jou
ze weet niet als jou
ze beet niet als jou.
Van elkaar, op elkaar, in elkaar.quote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De mensen - ze schrijven je leefregels voor
Ze geven je raad en ze roepen in koor:
Zo moet je leven!
Met die mag je omgaan, maar die is te min
Met die moet je trouwen - al heb je geen zin
En daar moet je wonen, dat eist je fatsoen
En je wordt genegeerd als je 't anders zou doen
Alsof je iets ergs had misdreven
Mens, is dat leven?
Het leven is heerlijk, het leven is mooi
Maar - vlieg uit in de lucht en kruip niet in een kooi
Mens, durf te leven
Je kop in de hoogte, je neus in de wind
En lap aan je laars hoe een ander het vindt
Hou een hart vol van warmte en van liefde in je borst
Maar wees op je vierkante meter een Vorst!
Wat je zoekt, kan geen ander je geven
Mens, durf te leven!
Zo is het.quote:Op maandag 14 december 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van elkaar, op elkaar, in elkaar.
quote:Op maandag 14 december 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van elkaar, op elkaar, in elkaar.
quote:
En dan zitten de kikkers in de modder.quote:Op maandag 14 december 2009 01:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
![]()
Ben je laat mee, het vriest nu vijf graden.![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan zitten de kikkers in de modder.
Ik ook, en ik ga over een slapende Breathtaking dromen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben vet slim. En nu ga ik mijn brein voeden met slaap!
Dat vind ik dan weer een beetje sick.quote:Op maandag 14 december 2009 01:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga over een slapende Breathtaking dromen.![]()
Ik ga even verder werken en dan over een actieve Bt dromen; dat mag ik toch wel, he?quote:Op maandag 14 december 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje sick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |