Hier wordt sinterklaas niet blij vanquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en voor de volledigheid, ik heb de CD van Michael Bublé gekocht. Daar staat wel zoooooooooo'n mooie versie op van 'Cry me a river', niet normaal meer!!! Echt een super arrangement!!
Uiteraardquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij ook beter hoe Lamon in elkaar steekt dan Lamon zelf, of niet?.
Waarvan? Bublé of X-factor?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier wordt sinterklaas niet blij van
Beidenquote:
Ik vind het wel cool dat ik in deze reeks nog steeds beschouwd wordt als newbie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:37 schreef ElizabethR het volgende:
En iets met 16 Vestaalse maagden.............
Jij doet moeilijk en reageert erg selectief waardoor ik denk dat je liever geen Stali in deze reeks hebt. Met het laaste heb je botte pech.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Je zegt iets en je mag best bewijzen dat het klopt, maar ik heb dat echt nog nooit verteld, dus het moet ergens vandaan komen.
Waarom doe je er zo moeilijjk over? Het is niet eens als lullige vraag bedoeld, gewoon als vraag zonder oordeel..
Oke, dus het was een insinuatie, no problem, dan kunnen we stoppen,quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:43 schreef Stali het volgende:
Nogmaals, ik ben niet thuis in die datingsites, noemde relatieplanet omdat ik daar weleens van gehoord heb en jij in tig topics een soort gelijke site bejubelde. En wat ik al eerder zei, ik wens je ook een leuk meisje toe. Maar dit is een nondiscussie en zit de zuurheid op heel een ander punt, val me daar dan op aan en niet op dit soort flauwekul.
Okee, een gok dan..word je een beetje aggressief na wat drank?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee hoe je hierop komt, maar dit is pas een vieze insinuatie.
Het is net een fishbowl en je leert wel met de zgn. newbies te leven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, een gok dan..word je een beetje aggressief na wat drank?
Gewoon een vraag hoor, omdat ik zelden iemand zo zie reageren in dit topic.
Ik hou gewoon niet van aggressief gedrag Stali.quote:
Ze probeert je de hele tijd uit te leggen dat ze je niet wil beledigen of wat dan ook.quote:in·si·nu·a·tie de; v -s beledigende toespeling; verdachtmaking
Lees jij die ondertoon ook? Er is wel een probleem, namelijk dat er geen insinuaties zijn zoals jij beweert.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oke, dus het was een insinuatie, no problem, dan kunnen we stoppen,
Lees je eigen posts morgen bij de koffie eens terug. Het klopt niet wat je doet en het gaat ook niet werken trouwens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van aggressief gedrag Stali.
Ik doe er ook niet moeilijk over (behalve in klb, die zullen het blijven krijgen) maar het is niet mijn ding.
Ik ben benieuwd naar jouw favoriete muziek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:12 schreef zarGon het volgende:
Dit is niet agressief.. Dat zou je merken aan mijn PI's.
.
Vanwege?quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:32 schreef Ryan3 het volgende:
Lamon, wanneer ben je precies zo uncool geworden?
Stali is niet dronken, dude.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vanwege?
Omdat Stali dronken is en aanvallen ziet die er niet zijn ofzo?
Een dode vader die aan actieve euthanasie door asbestkanker overleed en een moeder die een zelfmoordpoging pleegde, die ik nog net kon redden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali is niet dronken, dude.
Maar volgens mij heb ik langer geleden hier gepost en was je niet zo up tight als nu. Wat is er gebeurd met je, dude?
Ja, okee, lullig, we maken allemaal dingen mee die niet leuk zijn, maar daar moet je toch een keer mee klaar komen toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een dode vader die aan actieve euthanasie door asbestkanker overleed en een moeder die een zelfmoordpoging pleegde, die ik nog net kon redden.
Een baan die me niet meer beviel, vrienden die aso's bleken te zijn, een vriendin die vreemdging tijdens dit alles, en anti-depressiva die niets doet, dus ik moet het zelf klaren.
Dat maakt me misschien net iets minder relaxed, maar ik vind persoonlijk dat ik het nog redelijk doe eigenlijk...maar goed, trusten. Denk wat je wil denken, I don't care.
Jij bent gewoon een bikkel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mag hier eigenlijk niet posten, want ik heb al geslapen.
O, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |