Gaaf. Dank je wel.quote:
Serieus? Heb wel eens een aflevering hier en daar gezien maar om dit uren te kijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:16 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zou gaan slapen. Maar The Simpsons is zooo grappig.
The Sopranosquote:Op woensdag 16 december 2009 01:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Serieus? Heb wel eens een aflevering hier en daar gezien maar om dit uren te kijken.
The Sopranos hier. Net ontdekt en hooked..
Slaap lekker trouwens, kijk nog een aflevering af en dan goed slapen..
Sorry?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:01 schreef Stali het volgende:
Hoe gaat het met Lamonski eik?
Gekidnapped door dames van relatieplanet?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Je vindt het niks?
Ik vond het gaaf om weer eens te horen.
Maar hoe kom je bij Relatieplanet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik miste je hier. Je bent er altijd en ineens een paar dagen niet.
Ik ben niet thuis in dat online relatiedingensgedoe. Nofi uiteraard.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar hoe kom je bij Relatieplanet?
Nee, ik vroeg: Hoe kom je erbij? Heb ik Relatieplanet ooit ergens genoemd? I don't think so.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in dat online relatiedingensgedoe. Nofi uiteraard.
Vind het heel leuk voor je en hoop dat je een leuke dame treft die bij je past.
Lamon, alsjeblieft, zoals hierboven staat, ik kom nergens bij en ben niet thuis in die die dingen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg: Hoe kom je erbij? Heb ik Relatieplanet ooit ergens genoemd? I don't think so.
Wat willen jullie nu?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:35 schreef zarGon het volgende:
Ben ik de enige die het oeps-moment niet ziet?
Supermooi nummer, maar vertel me nou even waar ik Relatieplanet genoemd heb?quote:
Ik geef alleen aan dat ik niet snap waarom Lamon blijft hameren op dat ene woordje van jou...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat willen jullie nu?
Grmbl zal nog eens sociaal zijn.
Dude, we weten dat je op zo'n site (date/relatie/?) zit. Relatieplanet en Lexa (om maar nog een naam te noemen) zijn nou eenmaal bekend. Ze was gewoon geļnteresseerd gebleven aangezien je afwezig was en bedoelde er verder niets mee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Supermooi nummer, maar vertel me nou even waar ik Relatieplanet genoemd heb?
Ik weet van niets, een quotje volstaat.
Ik wil gewoon 1 linkje naar waar ik dat noemde, meer niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat ik niet snap waarom Lamon blijft hameren op dat ene woordje van jou...
Ze zegt toch hierboven dat ze er verder niets mee heeft. Big deal, ze zei Relatieplanet. Dan zeg je gewoon dat dat niet zo is (je verbetert haar eventueel) en gaat verder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil gewoon 1 linkje naar waar ik dat noemde, meer niet.
Zo heftig is het niet toch?
Praat nou niet namens een ander, ze zei RP en ik wil graag weten waarom ze die naam noemde. Maak je niet zo druk, het is niet kwaad bedoeld, enkel interesse.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze zegt toch hierboven dat ze er verder niets mee heeft. Big deal, ze zei Relatieplanet. Dan zeg je gewoon dat dat niet zo is (je verbetert haar eventueel) en gaat verder.
...
Okay.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Praat nou niet namens een ander, ze zei RP en ik wil graag weten waarom ze die naam noemde. Maak je niet zo druk, het is niet kwaad bedoeld, enkel interesse.
Ik begrijp er ook niets van. Ben hier echt argeloos in en zeker niet aanvallend o.i.d.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat ik niet snap waarom Lamon blijft hameren op dat ene woordje van jou...
Ik verbaas me nergens meer over, ik stel alleen een vraag, zonder onvriendelijke bijbedoelingen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay.
Verbaas je alleen niet dat ze een volgende keer minder zin en interesse heeft om ernaar te vragen.
Nope, jij kent Lamon nog niet zie ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent er altijd en ineens een paar dagen niet.
Je hebt al een paar keer vriendelijk antwoord gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over, ik stel alleen een vraag, zonder onvriendelijke bijbedoelingen...
Waarom moet dat nu al een probleem zijn, mag ik dan niets meer vragen?
..misschien kun jij me uitleggen waarom ik op RP zou zitten terwijl ik dat nooit gezegd heb? Ik vraag het gewoon vriendelijk aan Stali, zonder het kwaad te bedoelen, maar ze wil die vraag niet beantwoorden om de 1 of andere reden...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nope, jij kent Lamon nog niet zie ik
Geen idee. Ook geen idee waarom ze niet wil zeggen hoe ze aan die onzin komt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..misschien kun jij me uitleggen waarom ik op RP zou zitten terwijl ik dat nooit gezegd heb? Ik vraag het gewoon vriendelijk aan Stali, zonder het kwaad te bedoelen, maar ze wil die vraag niet beantwoorden om de 1 of andere reden...
Terwijl ik er ECHT niets mee bedoel, ik vraag me enkel af waarom ze dat zegt.
Nee, dat heb je niet. Je zegt iets en je mag best bewijzen dat het klopt, maar ik heb dat echt nog nooit verteld, dus het moet ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:18 schreef Stali het volgende:
Ze is er nog gewoon en heeft antwoord gegeven.
Volgens mij weet jij ook beter hoe Lamon in elkaar steekt dan Lamon zelf, of niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen idee. Ook geen idee waarom ze niet wil zeggen hoe ze aan die onzin komt.
Er wordt gewoon een hoop over je geroddeld ben ik bang. En allemaal door mensen die denken beter te weten hoe jij in elkaar steekt en hoe jij leeft dan jijzelf. En iedereen die die onzin leest pikt er dingen uit en neemt ze als waarheid aan en ooit komen ze die netjes op een presenteerblaadje aan je vertellen, zoals zonet gebeurde. Kijk de film 'Doubt' maar eens, daarin legt Philip Seymour Hoffmann perfect uit wat roddelen is en wat voor impact het kan hebben op iemands leven.
Niks van aantrekken maar, en gewoon doorposten tot je er weer eens een keer schoon genoeg van hebt en een paar maanden zomaar wegblijft zonder iets te zeggen
quote:
Deze vond shmoopy de mooistequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Helleuh Tong
Ik ga even nog deze luisteren en dan maar eens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |