MOOI!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
ALLE HEILIGE HUISJES GAAN OMVER.![]()
Met mij gaat alles best, ben alleen niet zo vaak meer online op deze tijdstippen helaas.
WAT EEN TOESTAND! DAT DIT ZOMAAR KAN!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
ALLE HEILIGE HUISJES GAAN OMVER.![]()
Met mij gaat alles best, ben alleen niet zo vaak meer online op deze tijdstippen helaas.
Heuh Lamon alvast de beste wensen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat "Hoi Lamon." of "O jee, Lamon.", dat "Oi"?
En WA, daar kwam ik dus ook achter, die van ER en SIG zijn er ook niet, dus ook voor haar en hem, merry christmas.
Oi in de zin van HOIquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat "Hoi Lamon." of "O jee, Lamon.", dat "Oi"?
En WA, daar kwam ik dus ook achter, die van ER en SIG zijn er ook niet, dus ook voor haar en hem, merry christmas.
Mijn hele biologische ritme is in de war, sta elke dag om 6:15u op. werkelijk waar slopend is dat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
WAT EEN TOESTAND! DAT DIT ZOMAAR KAN!![]()
Je hebt het druk met je bouwproject op gristelijke tijden, hè?
Die van jou is ook al niet actief anders.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef svann het volgende:
Hij raakt nog in het gareel, die sig!
Iedereen heeft trouwens een fotoboek klaarstaan.
http://fotoboek.fok.nl/username
Maar svann, daar moet je dingen invullen. En foto's plaatsen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef svann het volgende:
Hij raakt nog in het gareel, die sig!
Iedereen heeft trouwens een fotoboek klaarstaan.
http://fotoboek.fok.nl/username
Daar zou ik ook niet blij van worden, nee. Maar het is uiteindelijk wel lonend voor je.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:23 schreef sig000 het volgende:
Mijn hele biologische ritme is in de war, sta elke dag om 6:15u op. werkelijk waar slopend is dat.
En dat is eng.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar svann, daar moet je dingen invullen. En foto's plaatsen.
Nou, foto's plaatsen is geloof ik niet echt een must aan de meesten te zien.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar svann, daar moet je dingen invullen. En foto's plaatsen.
Neuh, het is nergens voor nodig. Tenzij je een exhibitionist bentquote:
Maar je kunt reacties in je FoBo toch niet wissen? Dat is echt buitengewoon jammer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:27 schreef Lamon. het volgende:
Nou, foto's plaatsen is geloof ik niet echt een must aan de meesten te zien.
Maar het helpt wel om buiten deze UITERAARD altijd aangename sc, nog wat andere gezellige FOK!kers/mensen te vinden.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, het is nergens voor nodig. Tenzij je een exhibitionist bent
Echt wel, ik doe het dagelijks.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je kunt reacties in je FoBo toch niet wissen? Dat is echt buitengewoon jammer.
Exact. En jij hebt je pm niet eens aanstaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:32 schreef sig000 het volgende:
Ik heb mijn gebruikersplaatje, da's wel genoeg vind ik.
Ah gelukkig, dat valt dan reuze mee.quote:
quote:Als exhibitionist zijnde.
Volgens je profiel ben je vrouw dus maakt het weinig uit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Wat zal ik eens invullen bij schoenmaat?
Dat is godverdomme de meest belangrijke vraag die erbij zit, ja!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:41 schreef cerror het volgende:
Volgens je profiel ben je vrouw dus maakt het weinig uit.
Tenzij de grootte van de clit ook afhangt van je schoenmaat.
Sinds Dannygate staat die uit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Exact. En jij hebt je pm niet eens aanstaan
Het is een gekke boel op FOK!, ik had een weddenschap met Yvonne gemaakt, waar ze niet graag aan herinnerd wordt, dat ik de site redelijk op zijn kop kon gooien als ik wilde, en verdraaid nog aan toe, het is nog redelijk gelukt ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah gelukkig, dat valt dan reuze mee.
[..]
Schoenmaat 38? Lijkt me schappelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is godverdomme de meest belangrijke vraag die erbij zit, ja!
Heb geen idee,vergeet zulke dingen altijd snel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je toen scabreuze dingen gepost?
Merry x-mas, cerror.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je vrouw dus maakt het weinig uit.
Tenzij de grootte van de clit ook afhangt van je schoenmaat.
Laten we hopen dat het volgend jaar idd allemaal een beetje is vergeten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:43 schreef Lamon. het volgende:
overigens ga ik volgend jaar wel weer terug naar mijn oude vertrouwde ik op FOK!, want dit vergt teveel energie.
Fuck yeah. Alleen heb ik laatst geschoren. Laat het weer staan yo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Merry x-mas, cerror.
Het leven is kut en waren we allemaal maar dood aan de Mexicaanse griep inmiddels..
Oh, en baarden roeleren nog steeds!
Waarom staat je pm dan uit? Neem aan dat je werd benaderd door lui in wie je helemaal geen zin had.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:46 schreef sig000 het volgende:
Heb geen idee,vergeet zulke dingen altijd snel.
Helemaal niks. Mag wel hopen dat je de Top 2000 bedoelt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:51 schreef cerror het volgende:
Wat is er trouwens mis met veel drinken en 60's muzak luisteren met kerst?
Het was iets met meelezen van die dingen en vind het sowieso een overbodig iets.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom staat je pm dan uit? Neem aan dat je werd benaderd door lui in wie je helemaal geen zin had.
Fuck no.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Helemaal niks. Mag wel hopen dat je de Top 2000 bedoelt?
Niets, daarom is het ook avantgardaristisch gedrag, stuit altijd op veel onbegrip, vooruit lopen op de meute in retro-bewustwoording.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:51 schreef cerror het volgende:
Wat is er trouwens mis met veel drinken en 60's muzak luisteren met kerst?
Ach je bent tegenwoordig al pretentieus als je liever Hertog Jan hebt i.p.v. Amstel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niets, daarom is het ook avantgardaristisch gedrag, stuit altijd op veel onbegrip, vooruit lopen op de meute in retro-bewustwoording.
En hell, wat heb ik veel gezopen.
Da's nou net een best aardige funktionaliteit tussen al die fancy kleurtjesopties.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:54 schreef sig000 het volgende:
Het was iets met meelezen van die dingen en vind het sowieso een overbodig iets.
Ja, ik zat ook niet op de pm-functie te wachten en ik maak er ook amper gebruik van. Maar af en toe is het wel handig om iets in iemands oor te fluisterenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:54 schreef sig000 het volgende:
Het was iets met meelezen van die dingen en vind het sowieso een overbodig iets.
Avantgardistisch gok ik. Hik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niets, daarom is het ook avantgardaristisch gedrag, stuit altijd op veel onbegrip, vooruit lopen op de meute in retro-bewustwoording.
En hell, wat heb ik veel gezopen.
avantgardaristisch is volgens mij geen bestaand woord
Als ze mijn PM's eens zouden meelezen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoals zoete woordjes en haatmail?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook niet op de pm-functie te wachten en ik maak er ook amper gebruik van. Maar af en toe is het wel handig om iets in iemands oor te fluisteren
Misschien dat je daarom van die dure woorden gebruiktquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:54 schreef Lamon. het volgende:
En hell, wat heb ik veel gezopen.![]()
We begrijpen wat je bedoelt. Geloof ikquote:avantgardaristisch is volgens mij geen bestaand woord
ja, want dat boeit ons idd enormquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ze mijn PM's eens zouden meelezen.
Het zou vrij killing zijn voor vele mods en adjes.
Daaruit blijkt de overbodigheid.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien leuk om ze à la Tinkebell gebundeld te publiceren?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is er een way back? Dit is soms toch wel iets te, imnshu.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:43 schreef Lamon. het volgende:
overigens ga ik volgend jaar wel weer terug naar mijn oude vertrouwde ik op FOK!, want dit vergt teveel energie.
Jij hebt zelf een leuk kleurtje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:56 schreef svann het volgende:
Da's nou net een best aardige funktionaliteit tussen al die fancy kleurtjesopties.
Jij zit altijd vol met goede ideeen, Tijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien leuk om ze à la Tinkebell gebundeld te publiceren?
Ik zou het kopen
In dit topic niet of op dit forum niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:01 schreef cerror het volgende:
Ik voel me niet echt thuis hier.
En ik ben zelfs ex-crew.
Dat zit echt tussen de oren van iedereen die het waagt hier te posten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:01 schreef cerror het volgende:
Wat heeft dat ermee te makenquote:En ik ben zelfs ex-crew.
Dat meen je niet, welk forum heb JIJ gemod dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:01 schreef cerror het volgende:
En ik ben zelfs ex-crew.
Die krijg je alleen als je heel lief bent.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:04 schreef sig000 het volgende:
Waar komen die rare kleurtjes ineens vandaan? Ik heb weer wat gemist blijkbaar.
ONZ.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat meen je niet, welk forum heb JIJ gemod dan?
Het is hier nogal incrowd. erger dan de tijd dat baboon hier was.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zit echt tussen de oren van iedereen die het waagt hier te posten.
[..]
Wat heeft dat ermee te maken
Huh? ... dat wordt nog lang wachten dan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:02 schreef Lamon. het volgende:
Maar Sig is mijn publisher, dus ik zal op hem moeten wachten.
Goed doel, redelijk doelmatig, dus de moeite in this case.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:04 schreef sig000 het volgende:
Waar komen die rare kleurtjes ineens vandaan? Ik heb weer wat gemist blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |