dankquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuke TT.
En:
Omdat ik wel welkom wil blijven.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver ik heb dat nummer echt een paar jaar niet gehoord en nu krijg ik er een beetje tranen van in m'n ogen![]()
. Stomme emo die ik ben.
None takenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:48 schreef lezzer het volgende:
Dit is toffer natuurlijk
no offence...
Is er een reden voor je moeheid?quote:Op zondag 13 december 2009 09:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh damens! en heren
men... wat blijf ik toch verrotte moe...hoe kom ik daar toch van af
heb een drukke tijd gehad, maar das alweer 2 wkn geleden en toen had ik ook al het gevoel dat er iets onder de leden zit wat zich niet uit... Zit nu al sinds woensdag dag ziek thuis (voelde me koortsig op het werk maar meer dan een verhoging word het niet) en de dagen ervoor voelde ik mij ook al niet tof en zat ik ook thuis (in mijn vrije dagen) voor de rest regelmaat? dat probeer ik te houden ondanks dat ik dus wisselende tijden en dagen werk.....quote:
nja ga morgen iig weer werken.... kijken of dat de moeheid cyclus gaat verslaan... en anders gewoon weer ziek naar huis en naar de dokter..quote:Op zondag 13 december 2009 12:08 schreef NanKing het volgende:
"Al weer 2 weken geleden" zeg je. Twee weken is niets joh. Gun jezelf alle rust op het moment. Moeheid is kut en ontzettend frustrerend maar probeer het nu zoveel mogelijk over je heen te laten komen. Als je er tegen vecht word je alleen maar meer moe.
En inderdaad probeer je goed aan je regelmaat te houden, waar dat mogelijk is natuurlijk.je op iig.
Dat dus.quote:
Aww sterkte dan...quote:Op maandag 14 december 2009 05:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
pfff kga werken... maar had mij beter niet beter had moeten melden.... pff
ja gister, 3 uur later voelde ik me nog kutter dan alle andere dagen ervoorquote:
Had je niet beter een boedelbak kunnen huren of zoiets? Hoewel wij op zich ook wel goed zijn in creatief lading stouwen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:28 schreef lezzer het volgende:
Wij gingen gisteren twee kasten kopen bij Ikea.
Ik dacht dat die wel in de auto zouden gaan.
Nou, niet dus.![]()
Na heel veel gewinkel, en alles uitgepakt te hebben, hebben we het in de auto gepropt gekregen.
Ik moest voorover gebukt op de bijrijdersstoel.
En toen kwamen we in de file op de snelweg![]()
Maar het is wel gelukt
En nou heb ik spierpijn
Nee, SC heeft hem nog steeds niet gehaald..quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:34 schreef lezzer het volgende:
En staat de boom al ?
Hier wel, de lichtjes zitten er ook al in, nu de glimmers nog
Nou, sterker nog, wij hebben een aanhanger zelf...quote:Op maandag 14 december 2009 11:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Had je niet beter een boedelbak kunnen huren of zoiets? Hoewel wij op zich ook wel goed zijn in creatief lading stouwen.
Op die manier.. Dan wordt het lastiger inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 12:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, sterker nog, wij hebben een aanhanger zelf...
Maar, wij moesten na de IKEA nog ergens anders heen, dus dat ging niet.
Echt zo van "effe die kastjes halen bij ikea en dan door".
...en wat dacht je wat? SC gaat helemaal geen kerstboom halen want SC heeft helemaal geen kerstboom nodig, en in het huis waar SC en Alicey wonen komt ook geen kerstboom binnen want SC heeft een SCHURFTHEKEL aan kerstbomen! En er kan er nu eenmaal maar één de baas zijn en dat ben ik.quote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, SC heeft hem nog steeds niet gehaald..
Zitten de Belgen je weer dwars?quote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef SingleCoil het volgende:
...en wat dacht je wat? SC gaat helemaal geen kerstboom halen want SC heeft helemaal geen kerstboom nodig, en in het huis waar SC en Alicey wonen komt ook geen kerstboom binnen want SC heeft een SCHURFTHEKEL aan kerstbomen! En er kan er nu eenmaal maar één de baas zijn en dat ben ik.
Verder nog vragen?
quote:De christelijke kerken, en vooral de Rooms-katholieke Kerk, hebben de kerstboom lange tijd geweerd. De kerstboom heeft met de inhoud van het christelijke Kerstfeest niets te maken.
geef niet meis...quote:Op maandag 14 december 2009 13:39 schreef Logician het volgende:
*snif* *kuch* *hoest* bleh ik haaaaaaat ziek zijn (voel mij net moppersmurf)
Hoe is het met iedereen hier?
Ik doe trouwens nooit aan kerst, ben niet gelovig dus vind het hypocriet om dan ineens wel schijnheilig mee te doen met de rest, maar dat is mijn persoonlijke mening en wat een ander doet is aan haar of hem
ps: KZ Mijn Vodaphone doet stom
Mja ik koppl het er wel aanquote:Op maandag 14 december 2009 13:52 schreef lezzer het volgende:
Ja, eerlijk gezegd, ik associeer kerstbomen en -verlichting toch meer met het brengen van licht in de donkere maanden. Dus, waar de kerstboom aanvankelijk voor bedoeld was. Dat heeft niet zo veel met het geloof te maken volgens mij.
edit: ter ondersteuning: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kerstboom
[..]
mooie tekstquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef SingleCoil het volgende:
EDIT: E.e.a.natuurlijk alleen indien en voor zover Alicey het ermee eens is.
Thx beidenquote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef SingleCoil het volgende:
Oh, en sterkte, Logician
quote:
luck! ben je jarig?quote:Op maandag 14 december 2009 14:58 schreef Logician het volgende:jeeeeeeeeeeuj (doodeng
)
Ik ga puinruimen ivm verjaardag's visitie vanaafwish me luck
![]()
Ik zou wel met je willen daten maar A. zegt dat dat niet nodig is en bij ons gaat A. daar over. Dus helaas.quote:Op maandag 14 december 2009 15:44 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik wil ook een date!am bored!
Hee, is dat liedje niet origineel van Karin Bloemen?quote:
Grinnik, lief van je, nonethelessquote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zou wel met je willen daten maar A. zegt dat dat niet nodig is en bij ons gaat A. daar over. Dus helaas.
maar wie A zegt moet ook B zeggenquote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zou wel met je willen daten maar A. zegt dat dat niet nodig is en bij ons gaat A. daar over. Dus helaas.
werkt slecht bij lesbeau's, dus ik hou het maar op A.quote:Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar wie A zegt moet ook B zeggen
Nee, da's helemaal nergens voor nodig!quote:Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar wie A zegt moet ook B zeggen
...een beetje flirten mag nauurlijk welquote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Brittie het volgende:
[..]
Grinnik, lief van je, nonetheless.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
werkt slecht bij lesbeau's, dus ik hou het maar op A.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, da's helemaal nergens voor nodig!
Top!quote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef lezzer het volgende:
Eindelijk, ze hebben een date
Ik denk echt dat héél L daar blij mee is
Sommige dingen moet je nu eenmaal iets voor over hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Top!
Maar wordt wel lekker uitgemeten op internet. Hoezo pressure?
Superleuk iddquote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef lezzer het volgende:
als het niets is (wat ik dus niet geloof, want Logi is gewoon tofquote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef lezzer het volgende:
Ze hadden het natuurlijk ook gewoon stil kunnen houdenquote:Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Top!
Maar wordt wel lekker uitgemeten op internet. Hoezo pressure?
Hahaha, surequote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als het niets is (wat ik dus niet geloof, want Logi is gewoon tof) krijgen jullie natuurlijk allemaal de schuld, dat we moesten afspreken door groepsdruk
ja maar nu zijn jullie ook blijquote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ze hadden het natuurlijk ook gewoon stil kunnen houden
quote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hahaha, sureWel foto's maken he?
Van jullie met Guus en Remmeltquote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar nu zijn jullie ook blij
[..]
waar wil je foto's van hebben dan??
tietuh!quote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
waar wil je foto's van hebben dan??
hmmm biedt potentiequote:
ghehe volgens mij zijn die poekies wel lief jaquote:
zeiken...daar leven we toch voor in nederlandquote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben tegen het opleggen van druk aan mensen die met elkaar afspreken. Verder zijn de dagen echt te kort en is het echt te koud. Ja, ik ben een zeikende Nederlander.
Ja daag, we hebben hier maandenlang dat geflirt aan zitten lezen. Nou wil ik foto's ookquote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben tegen het opleggen van druk aan mensen die met elkaar afspreken.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja daag, we hebben hier maandenlang dat geflirt aan zitten lezen. Nou wil ik foto's ook
quote:Op maandag 14 december 2009 18:52 schreef Vanyel het volgende:
Ja kouhouhouhouhoud!
Wat al eerder gezegd is, als de druk te hoog is moet je niet je hele datevoorspel online gooien. Daarmee geef je ons het recht om dampend geile verhalen te verwachten.
Incl. pix natuurlijk!
Ik vind het anders belachelijk moeilijk...quote:
iets van copy paste van internet ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het anders belachelijk moeilijk...
Nou nee, lijkt me niet zo handig als ik iets gepubliceerd wil hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 19:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets van copy paste van internet ofzo
maar wil jij geile dampende verhalen publiceren dan?quote:Op maandag 14 december 2009 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou nee, lijkt me niet zo handig als ik iets gepubliceerd wil hebben
Ik ben gevraagd een erotisch verhaal over mannen te schrijven, ja, voor een tijdschrift.quote:Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar wil jij geile dampende verhalen publiceren dan?
okquote:Op maandag 14 december 2009 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd een erotisch verhaal over mannen te schrijven, ja, voor een tijdschrift.
Nee. Niet echt. Terwijl er in mijn boek best veel seks zit, maar dat was niet het thema, zeg maar. Dat kwam toevallig zo uit. Nu moet ik een verhaal over seks schrijven. En da's moeilijkquote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
okmaar dat wil niet vlotten dus?
grappig dat het in je boek er dan "zo uit kwam rollen" mja dan zit je natuurlijk meer in de character dan voor een erotisch verhaalquote:Op maandag 14 december 2009 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Niet echt. Terwijl er in mijn boek best veel seks zit, maar dat was niet het thema, zeg maar. Dat kwam toevallig zo uit. Nu moet ik een verhaal over seks schrijven. En da's moeilijk
Dat ook. 3000 woorden is niet zo veel om het goed uit te diepen EN iets meer woorden aan de seks te besteden zodat het de lezer ook echt iets doet.quote:Op maandag 14 december 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
grappig dat het in je boek er dan "zo uit kwam rollen" mja dan zit je natuurlijk meer in de character dan voor een erotisch verhaal
en hoever ben je al??quote:Op maandag 14 december 2009 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ook. 3000 woorden is niet zo veel om het goed uit te diepen EN iets meer woorden aan de seks te besteden zodat het de lezer ook echt iets doet.
Maar goed, we worstelen ons er wel doorheen
Halverwege mijn tweede pogingquote:
ohw dus je hebt nog ff de tijdquote:Op maandag 14 december 2009 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Halverwege mijn tweede pogingIk heb nog een paar ideeen die ik uit wil werken zodat ze de beste kunnen kiezen, voor de zekerheid. Ik heb nog tot begin februari.
Gelukkig wel. Heb ook nog wat anders aan mijn hoofd.quote:Op maandag 14 december 2009 19:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw dus je hebt nog ff de tijd
jij wil te graagquote:Op maandag 14 december 2009 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor welk tijdschrift is het, of is dat geheim?
uhhhquote:Op maandag 14 december 2009 18:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
en dat flirten viel toch wel mee?
quote:
dan had ik het zelf niet eens doorquote:
Zolang ik geen zekerheid heb dat het geplaatst wordt, hou ik dat liever nog even voor me, maar zodra ik meer weet, ben jij de eerste die het hoortquote:Op maandag 14 december 2009 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor welk tijdschrift is het, of is dat geheim?
quote:Op maandag 14 december 2009 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dat jij dat nou zegt tegen iemand anders.
Snap ik. En ik hoef niet de eerste te zijn hoor, stel nou dat ik even niet online ben dan mag je het ook wel eerst aan iemand anders kwijtquote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang ik geen zekerheid heb dat het geplaatst wordt, hou ik dat liever nog even voor me, maar zodra ik meer weet, ben jij de eerste die het hoort
echt zooo erg?quote:
lolquote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap ik. En ik hoef niet de eerste te zijn hoor, stel nou dat ik even niet online ben dan mag je het ook wel eerst aan iemand anders kwijt.
Ik heb er volgens mij wel 3 keer iets van gezegd.quote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt zooo erg?en ik maar denken dat het dus meeviel
Erger denk ik hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt zooo erg?en ik maar denken dat het dus meeviel
zal er wel voortaan [grap] [/grap] bijzetten.... je denkt toch neit dat ik/wij ons daardoor laten beinvloeden??quote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij wel 3 keer iets van gezegd.![]()
Kijk, je moet het allemaal zelf weten hoor, en ik gun ieder z'n geluk, maar nou niet over "pressure" beginnen.
Dat heb jij gemist?quote:
girl on girl flirtation, dat zal het zijnquote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef wonderer het volgende:
Ik zag wel eens een complimentje over en weer vliegen, maar... nou jaAls het IRL voor mijn neus gebeurt, merk ik het ook niet.
Nee hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
girl on girl flirtation, dat zal het zijn
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me nog nooit zo opgelaten gevoeld.
Werd uiteindelijk nog best een leuke soapquote:
Nou ja, als je het niet merkt, boeit het weinigquote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Vreselijk als je als derde persoon bij twee flirtende wezens zit. Dat kan ik echt niet uitstaan.
Oh dus niet die ene die hier post?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:46 schreef Chowi het volgende:
Dat Tha_Erik (je weet wel, die toffe)
Haha, nee, tuurlijk niet die ene die hier post. Want die is zo overduidelijk lesbeau.quote:
Hihi, jij bent een gamergirl.quote:
Hm. Het is toch eigenlijk een kwestie van prioriteiten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:07 schreef Avey het volgende:
Best wel awesome.![]()
Hoewel het tegenwoordig alleen WoW is, geen tijd/geld voor iets anders
Ik wissel beide een beetje afquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm. Het is toch eigenlijk een kwestie van prioriteiten?
Ik bedoel, je kunt naar school gaan, óf je kunt je dagen spenderen aan gamen. De meeste mensen kiezen dan voor het eerste, wat gelijk ook het meest verstandige is, maar hey... Sommigen ook niet..
Noob!quote:Ik ging trouwens om de 5 minuten dood toen ik een tijdje terug WoW speelde..
Oh dan is WoW perfect voor je, tegenwoordig loont het daar om zo asociaal mogelijk te zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:16 schreef wonderer het volgende:
Zelfs op internet ben ik niet sociaal
Nee, juist niet. Ik wil een spelletje spelen zonder bemoeienis van anderen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh dan is WoW perfect voor je, tegenwoordig loont het daar om zo asociaal mogelijk te zijn
Hm. Maar het is ook niet bepaald tactisch van de makers ofzo dat ze het zo maken dat je in het begin om de vijf minuten doodgaat. Is ook niet bepaald motiverend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:16 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik wissel beide een beetje af
Maar serieus het valt wel mee, ik ben bijvoorbeeld ontzettend slecht in fps spellen. Die toch vrij populair zijn.
[..]
Noob!
Ha, dat is moeilijk voor te stellen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:16 schreef wonderer het volgende:
Zelfs op internet ben ik niet sociaal
Mijn opmerking was enigszins cynisch en meer een sneer naar de hedendaagse WoW communityquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ik wil een spelletje spelen zonder bemoeienis van anderen.
Oh, dat is ook een leuk spelletje. Jaaaren geleden nog wel vaak online gedaan. Ik wist niet dat het nog bestondquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef NanKing het volgende:
Trackmania FTW. Dat jullie 't even weten.
Is dat ook een Massively Multiplayer Online Role-Playing Game?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef NanKing het volgende:
Trackmania FTW. Dat jullie 't even weten.
Nee. Een funny racegame. Online welquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat ook een Massively Multiplayer Online Role-Playing Game?.
Een paar tommies is wel wat anders dan een grote enge wereld waar iedereen beter is in het spel dan jijquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ha, dat is moeilijk voor te stellen.
Want ik bedoel, like. Je zit in een community. Op internet. En dan zit je óók nog eens in (een) slowchat(s). Daar is niets antisociaals aan..
Mijn ex speelde altijd BurnOut Paradise op PS3, dat ken je vast ook wel?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee. Een funny racegame. Online wel. Met clans endezoot.
Juistquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Mijn opmerking was enigszins cynisch en meer een sneer naar de hedendaagse WoW community
[..]
Bwehehequote:Op dinsdag 15 december 2009 01:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn ex speelde altijd BurnOut Paradise op PS3, dat ken je vast ook wel?
En dat was dus echt NIET chique. Want ze speelde op het laatst echt bijna 24/7.
Toen zag ik een tijdje geleden dit filmpje op Dumpert en daar kon ik me zooo in inleven.!
Ohquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn ex speelde altijd BurnOut Paradise op PS3, dat ken je vast ook wel?
En dat was dus echt NIET chique. Want ze speelde op het laatst echt bijna 24/7.
Toen zag ik een tijdje geleden dit filmpje op Dumpert en daar kon ik me zooo in inleven.!
Wat je misschien goed doet is om te bedenken dat er iedere dag weer n00bs bijkomen die nog alles moeten leren, wat jij allang hebt geleerd. En dat er andere mensen zijn die (ook) falen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een paar tommies is wel wat anders dan een grote enge wereld waar iedereen beter is in het spel dan jij
Op haar of de xbox?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:33 schreef Avey het volgende:
[..]
OhArme kerel.
Mijn meisje heeft een Xbox maar zolang ik er ook maar op mag spelen vind ik het best
Moet ik kiezen?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee niet bepaald.
Check mijn autoot.
[ afbeelding ]
Daar ben ik te lief voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
En om ze dan uit te lachen. Dat geeft een goed gevoel..
Dat kan niet met het keyboard.quote:
Ah natuurlijk, multitasken!quote:
Pff mazzelaar.. Nouja, de CV begint het hier inmiddels weer een beetje op temperatuur te komen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:30 schreef SingleCoil het volgende:
hmmm...ik zit zoals gebruikelijk in me blote niks met de kachel lekker hoog aan. Poezen vinden mij een geweldige vent met een goed gevoel voor warmte en gezelligheid.
Ik zou me toch bekeken voelenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:30 schreef SingleCoil het volgende:
hmmm...ik zit zoals gebruikelijk in me blote niks met de kachel lekker hoog aan. Poezen vinden mij een geweldige vent met een goed gevoel voor warmte en gezelligheid.
zo zijn de meeste poezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, zo zijn onze poezen nu eenmaal..
Is er een reden waarom de poezen daarvan zouden moeten schrikken dan? Is er iets wat ik niet weet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:25 schreef SingleCoil het volgende:
Ze schrikken ook niet meer van mijn enorme geschapenheid
niet in het bijzonderquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is er een reden waarom de poezen daarvan zouden moeten schrikken dan?
uiteraard, anders zou je dat niet vragenquote:Is er iets wat ik niet weet?
Succes!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik heb lang genoeg mijn studie ontweken in de bieb, nu ga ik bij een vriendin mijn studie ontwijken.
moet lukken!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik heb lang genoeg mijn studie ontweken in de bieb, nu ga ik bij een vriendin mijn studie ontwijken.
quote:
Nicequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]mooi dat je je beter voelt...
zooo nog half uurtje nietsen op mijn werk en dan weer naar huis....
mijn werkbroek is een zomer broek en daar moet ik straks 10 min mee fietsen, boodschappen doen en dan weer 3 a4 min fietsen... was vanmorgen ook niet tof trouwens met -5quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:38 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik moet zo ff om een boodschap maar heb niet echt zin om naar buiten te gaan
* brr *quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn werkbroek is een zomer broek en daar moet ik straks 10 min mee fietsen, boodschappen doen en dan weer 3 a4 min fietsen... was vanmorgen ook niet tof trouwens met -5
dan moet ik nog meer zooi meenemen naar mijn werkquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
* brr *
Geen mogelijkheden om je op je werk om te kleden?
Je kunt die zooi moeilijk/niet kwijt? Met zomerkleding met dit weer fietsen lijkt mij toch wel heel erg...... *KOUD*!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan moet ik nog meer zooi meenemen naar mijn werkdoe maar niet... dat doe ik alleen als ik ergens op visite ga ofzo
Dat scheelt wel al een beetje misschien.quote:ga morgen wel boodschappen doen na werk, hoef alleen brood te hebben en heb wel trek in iets anders dan brood morgen... dus lekker wat op schiphol halen
heb maar een klein vierkant kluisje en het is maar 7 minuten fietsen gelukkig (als is -5 nog steeds koud). Doe het al erm 6 jaar zo dus ach..... en dikke jas doet wonderenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt die zooi moeilijk/niet kwijt? Met zomerkleding met dit weer fietsen lijkt mij toch wel heel erg...... *KOUD*!
[..]
Dat scheelt wel al een beetje misschien.
Ach, het went ook wel weer, da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb maar een klein vierkant kluisje en het is maar 7 minuten fietsen gelukkig (als is -5 nog steeds koud). Doe het al erm 6 jaar zo dus ach..... en dikke jas doet wonderen
Bij ons hetzelfde. Ook gashaarden, dus daar ligt poes dan - op haar rug, dikke buik vol in de kijker, pootjes in gebedshouding. En dan alleen nog maar bewegen om naar de voerbak te lopen en terug.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef lezzer het volgende:
Ik moet zo ook nog boodschappen doen. 2 minuten lopen maar ik zie er wel tegen op.
Ik heb de gashaard aan, en daar worden onze katten ook altijd heel blij van. Kan ze languit voor liggen
Prrr nice picquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:52 schreef Qebbel het volgende:2/3e van het topic gemist!
tvp uiteraard met pic
[ afbeelding ]
*eerst bijlezen*
quote:
Is dat ook een klein, dikkig, speels, lui lapjespoesje?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
alicey die kat lijkt op de mijne
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
trouwens alsnog boodschappen gedaan.... ben zo heerlijk besluitvaardig
net was het eigenlijk wel lekker buiten.... (beter dan vanmorgen haha)quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:12 schreef Avey het volgende:
Ik vind die kou wel wat hebben
Mijn jas is heerlijk warm, en als je dan weer terugkomt en de verwarming staat lekker hoog, lekker kopje thee erbij en dan uit het raam kijken naar koukleumende mensen... dat is wat ik altijd doe
volgens buienrader was het vanmorgen -5 in den haag brrquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef wonderer het volgende:
Mogguh dames. Uit jullie posts maak ik op dat de winter ook in Nederland is gearriveerd?
Ja, tot -10 's nachts. Het hele land is natuurlijk al weer aan het roepen dat het brrr koud is, en hysterisch aan het doen over schaatsenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef wonderer het volgende:
Mogguh dames. Uit jullie posts maak ik op dat de winter ook in Nederland is gearriveerd?
schaatsenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, tot -10 's nachts. Het hele land is natuurlijk al weer aan het roepen dat het brrr koud is, en hysterisch aan het doen over schaatsen
Maar in de kustgebieden in Nederland vooral regen. Joy.quote:
Da's ook balen. Als ze in de randstad moet wezen zijn kun je je lol op denk ik.quote:Al moet mijn vrouw dus echt een takke-eind Nederland in, en ook weer terug in de spits
Hihi. So true. Al is schaatsen natuurlijk ook wel leukquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, tot -10 's nachts. Het hele land is natuurlijk al weer aan het roepen dat het brrr koud is, en hysterisch aan het doen over schaatsen
en ik zit nog steeds in de lounge te wachten tot ik wat mag doen...quote:Op woensdag 16 december 2009 09:07 schreef lezzer het volgende:
Zo, de oprit is bladvrij (eindelijk) laat dat pak sneeuw maar komen.
![]()
Direct nog even het terras doen. Ik heb nu een coffee break.
* Logician geeft KZ een breezerquote:Op woensdag 16 december 2009 09:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik zit nog steeds in de lounge te wachten tot ik wat mag doen...
ondertussen maar ff de dagen in mijn jaarrooster gezet dat was namelijk blanco blanco vrij vrij. Blijkbaar vinden de computers het hier te moeilijk om gelijk data's er in te zetten
Straks dus even doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:18 schreef lezzer het volgende:
Wij moeten nog een vakantie boeken. Oh, wat zijn wij daar toch laks in.![]()
We willen naar Bali. En als we niet boeken is in maart natuurlijk alles vol. Tenminste daar waar wij willen.
Dejavu! Volgens mij was hier al eerder iets over geweest/geschreven?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:04 schreef Qebbel het volgende:
Goedesmorgens ieders.
Bali. Ooit geweest met mn ouders toen ik 14 was. Prachtig echt! Wij gaan volgende week naar Beijing
! Vet spannend!!! Vooral omdat ik me afvraag hoe ze in zulke landen reageren op een vrouwenstel (of mannen). Hoe doen jullie dat? Ik bedoel, laat je merken dat je bij elkaar hoort?
Wij zijn tot nu toe samen alleen nog maar in NY geweest en das natuurlijk prima, maar in China denken ze er volgens mij nog niet zo open over. We gaan wel met de hele familie, dus we hoeven niet bij elkaar te "horen". We'll see.
We hebben trouwens Saving Face gezien. Superleuke film idd! En wel grappig, want het paste echt goed in ons vakantiekader: China en New York. Gaat het nog sneeuwen vandaag?? Is wel mooi natuurlijk! Behalve als ze gehannes op de wegen verwachten, dus mss toch maar de trein overwegen vanmiddag naar Utr. Ik haat de trein
.
Oh dat heb ik gemist danquote:Op woensdag 16 december 2009 10:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Dejavu! Volgens mij was hier al eerder iets over geweest/geschreven?
Maar BaliSuper!
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:04 schreef Qebbel het volgende:
We hebben trouwens Saving Face gezien. Superleuke film idd! En wel grappig, want het paste echt goed in ons vakantiekader: China en New York.
Laks? Ik ben gewoonlijk blij als ik zo op tijd ben dat ik 2 maanden van tevoren kan boeken..quote:Op woensdag 16 december 2009 09:18 schreef lezzer het volgende:
Wij moeten nog een vakantie boeken. Oh, wat zijn wij daar toch laks in.![]()
We willen naar Bali. En als we niet boeken is in maart natuurlijk alles vol. Tenminste daar waar wij willen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:07 schreef Logician het volgende:
[..]
* Logician geeft KZ een breezer![]()
Ha! Laat ik nou net de rest van de week niet meer naar Brussel hoeven!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:01 schreef Seven. het volgende:
Goedemorgen! Ik had gisteren la journee de la merde op het perron. Alle treinen richting parijs hadden minstens een uur vertraging. En toen moest ik 200 boze passagiers hun rijtuig wijzen. Maar kalm gebleven ondanks de kou en de beledigingen en ik heb het gezellig gemaakt met mijn collega's.
Het is dus niet zo dat het Thalys-personeel op de hoogte gehouden wordt van de ontwikkelingen bij vertraging. Alleen de treinmanagers weten soms iets. Sommige passagiers kunnen dat, begrijpelijk, niet uitstaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ha! Laat ik nou net de rest van de week niet meer naar Brussel hoeven!
Hoezo beledigingen trouwens?
sowieso zijn passagiers het ergste volk wat er is.... dacht dat consumenten erg waren (heb ook tijd in winkel gewerkt) maar passagiers winnen het...... op het moment dat een persoon de luchthaven oploopt zakt het IQ met minsten 50 puntenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat het Thalys-personeel op de hoogte gehouden wordt van de ontwikkelingen bij vertraging. Alleen de treinmanagers weten soms iets. Sommige passagiers kunnen dat, begrijpelijk, niet uitstaan.
als ik de loterij win neem ik je wel meequote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Logician het volgende:
Zo mooi die txtik wil ook op vakantie!
Oh dat is een nummer wat ik niet moet luisteren nu als ik niet wil instortenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Logician het volgende:
Zo mooi die txtik wil ook op vakantie!
In China is het volgens mij niet echt gebruikelijk dat je daar open over bent. Tenminste, dat zegt mijn vader, en die komt er 3 x per jaar. Misschien dat Nan King er nog wat over kan zeggen?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:04 schreef Qebbel het volgende:
Goedesmorgens ieders.
Bali. Ooit geweest met mn ouders toen ik 14 was. Prachtig echt! Wij gaan volgende week naar Beijing
! Vet spannend!!! Vooral omdat ik me afvraag hoe ze in zulke landen reageren op een vrouwenstel (of mannen). Hoe doen jullie dat? Ik bedoel, laat je merken dat je bij elkaar hoort?
Wij zijn tot nu toe samen alleen nog maar in NY geweest en das natuurlijk prima, maar in China denken ze er volgens mij nog niet zo open over. We gaan wel met de hele familie, dus we hoeven niet bij elkaar te "horen". We'll see.
Ook een tip: butterfly, een chinese lesbofilm.quote:We hebben trouwens Saving Face gezien. Superleuke film idd! En wel grappig, want het paste echt goed in ons vakantiekader: China en New York.
Mijn vrouw is naar Apeldoorn (heel ver vanaf hier), en moet vanmiddag in de spits terug.quote:Gaat het nog sneeuwen vandaag?? Is wel mooi natuurlijk! Behalve als ze gehannes op de wegen verwachten, dus mss toch maar de trein overwegen vanmiddag naar Utr. Ik haat de trein.
Kweetnie maar dat nummer geeft mij juist zoveel kracht, maar snap wel wat je bedoelt de text slaat de spijker zo op zijn kop qua bepaalde zinnen..quote:Op woensdag 16 december 2009 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat is een nummer wat ik niet moet luisteren nu als ik niet wil instorten.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sowieso zijn passagiers het ergste volk wat er is.... dacht dat consumenten erg waren (heb ook tijd in winkel gewerkt) maar passagiers winnen het...... op het moment dat een persoon de luchthaven oploopt zakt het IQ met minsten 50 punten
Misschien, geen idee of ik het eerder gepost hebquote:Op woensdag 16 december 2009 13:02 schreef lezzer het volgende:
Oh lekker zeg!
Waar ga je naar toe? Of heb ik dat gemist?
Wij zijn ook absoluut niet van het kleffen in het openbaar. Hier in NL ook niet. Je hebt toch altijd het gevoel dat je 'publiek' hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
In China is het volgens mij niet echt gebruikelijk dat je daar open over bent. Tenminste, dat zegt mijn vader, en die komt er 3 x per jaar. Misschien dat Nan King er nog wat over kan zeggen?
Ik zou terughoudend zijn.
Wij zoeken zelf gewoon bestemmingen uit die als gastvrij bekend staan.
We wilden eigenlijk naar de Caraïben. We zijn in februari 10 jaar bij elkaar, en we wilden wat verder weg (normaal gaan we naar Gran Canaria in het voorjaar).
Maar goed, ik had zo eens geïnformeerd, en de Caraïben zijn best wel homo-onvriendelijk.
Ik wilde heel graag naar Barbados, maar dat schijnt zo'n beetje het ergste te zijn daar.
Vielen er nog wat eilanden af vanwege andere redenen en zo bleef er eigenlijk niks over.
Toen zei de reisbureauvrouw dat we naar Bali moesten. Eerst hoefde dat van mij niet zo, maar hoe meer ik er over dacht, hoe meer ik daar zin in had. We gingen eigenlijk voor het bountystrand, en dat hebben ze daar ook wel
Bali is hindoeïstisch, itt de rest van Indonesië (moslim).
In Indonesië is aanraken heel gewoon, vooral tussen man/man en vrouw/vrouw, maar klef gedrag wordt niet gewaardeerd (zoenen, kontvasthouden etc). Nou, dat doen wij toch al niet op straat, dus het lijkt me verder geen probleem.
We gaan trouwens naar Nusa Dua. Decadent opgespoten 5sterren vakantie oord.
Niks authentieks aan, maar een mooie basis voor uitstapjes.
[..]
Thnx, 'k zal 't onthouden!quote:Ook een tip: butterfly, een chinese lesbofilm.
[..]
quote:Mijn vrouw is naar Apeldoorn (heel ver vanaf hier), en moet vanmiddag in de spits terug.
Ik heb expres mijn kerstpakket in de auto laten staan voor als ze insneeuwt.![]()
Ze heeft mijn auto mee.
How coolquote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef Avey het volgende:
Maar we gaan in ieder geval naar Japan, een vriendin opzoeken die daar een jaar studeert
Ik heb ook naar Key West gekeken, omdat dat iets minder ver vliegen is, en ik dat graag nog een keer wil. Ook heel mooi aan de foto's te zien. Maar dúúr. Echt, als we een beetje leuk wilden logeren waren we al 5K kwijt voor we er ook maar één keer een hotdog gegeten hadden.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef Qebbel het volgende:
Behalve van Key West natuurlijk (zijn mijn ouders vorig jaar geweest, min of meer per toeval), maar dat is wel over de top gaytoerisme. M'n moeder zei; "Nou als je ooit naar een oord wilt, waar het tropisch is, je kunt feesten till you drop en waar het raar is wanneer je een man-vrouw stel hand in hand ziet lopen, ipv vv/mm, moet je naar Key West".
![]()
![]()
Goed, jij zit niet in NL neem ik aan??quote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef Avey het volgende:
Hier ligt de hele middag al een dik pak, ik hoop dat de bussen nog normaal rijden
Hier nog helemaal niks... Hoewel de zon nu wel een beetje aan het wegtrekken is..quote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef lezzer het volgende:
En de sneeuw is ook in het zuiden gearriveerd mensen
Erger, Groningenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Goed, jij zit niet in NL neem ik aan??
Nou als ik zo uit het raam kijk, denk ik toch van welquote:Op woensdag 16 december 2009 14:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar ligt toch geen dik pak sneeuw?
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
How cool![]()
[..]
Ik heb ook naar Key West gekeken, omdat dat iets minder ver vliegen is, en ik dat graag nog een keer wil. Ook heel mooi aan de foto's te zien. Maar dúúr. Echt, als we een beetje leuk wilden logeren waren we al 5K kwijt voor we er ook maar één keer een hotdog gegeten hadden.
quote:Voordeel van Bali was toch wel dat het heel goedkoop is als je er eenmaal bent.
Niet dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, maar je moet het wel net even hebben liggen.
Ik had daar ook gekeken naar gayhotels. Waarom zijn dat dan meteen nudistenhotels? Ik snap dat niet.![]()
Ik wil best naar zo'n homohotel eigenlijk, maar ik heb weinig zin in blote piemels.
En onbekende blote dames hoeft eigenlijk ook niet zo dringend
Ja jeetje! Je brengt wel iedereen in verwarring zo... Weet je al wat je morgen bent?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:34 schreef Seven. het volgende:
Aight mensen. Ik kom opnieuw uit de kast. Ik geef eindelijk toe wat iedereen allang wist. Ik ben bi. Ik haat dat label
.
Bash mij *hier*.
Hoe komt dat zo?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:34 schreef Seven. het volgende:
Aight mensen. Ik kom opnieuw uit de kast. Ik geef eindelijk toe wat iedereen allang wist. Ik ben bi.
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:23 schreef lezzer het volgende:
Een vriendin van ons is met zo'n lesbocruise meegeweest in november.
Mijn vrouw wil niet aan zo'n cruise, anders zou ik dat ook nog wel eens willen denk ik.
Hey, mensen hier wisten het allang, ik wilde het zelf alleen niet weten. Ik ben bi totdat ik mannen niet meer aantrekkelijk vind, zowel seksueel als emotioneel.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja jeetje! Je brengt wel iedereen in verwarring zo... Weet je al wat je morgen bent?
Het was niet zo serieus bedoeld als je er op reageert.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:39 schreef Seven. het volgende:
Hey, mensen hier wisten het allang, ik wilde het zelf alleen niet weten. Ik ben bi totdat ik mannen niet meer aantrekkelijk vind, zowel seksueel als emotioneel.
Huh, maar je was toch al bi? Of ben je nu opeens verliefd op een man ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 14:34 schreef Seven. het volgende:
Aight mensen. Ik kom opnieuw uit de kast. Ik geef eindelijk toe wat iedereen allang wist. Ik ben bi. Ik haat dat label
.
Bash mij *hier*.
Je mag 1 keer raden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Seven. op 16-12-2009 14:48:26 ]Resistance is futile.
Oh, gelukkig.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was niet zo serieus bedoeld als je er op reageert.Ik vind (niet dat het zo erg belangrijk is wat ik vind) dat je gewoon je eigen weg er in moet zoeken, al kom je 10 of 20 keer uit de kast.
Het is één grote warboel nu, ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Huh, maar je was toch al bi? Of ben je nu opeens verliefd op een man ofzo?
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:38 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik ook weleens naar gekeken ja! Maar wat is daar de gemiddelde leeftijd, vraag ik me dan af? Ik bedoel, hoef heus niet tussen alleen maar 20/30-ers te zitten, maar alleen maar mottige taart lesbo's van 55+ is me ook een beetje te veel van het groeien. Maar zo'n cruise zelf lijkt me zo leuk! Waarom wilt je vrouw niet?
Lijkt mij niks trouwens. Cruise, bah. Lesbo-activiteitenvakantie of zo, dat lijkt me tof. Maar dan weer niet met mensen van 55+ nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:38 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik ook weleens naar gekeken ja! Maar wat is daar de gemiddelde leeftijd, vraag ik me dan af? Ik bedoel, hoef heus niet tussen alleen maar 20/30-ers te zitten, maar alleen maar mottige taart lesbo's van 55+ is me ook een beetje te veel van het groeien. Maar zo'n cruise zelf lijkt me zo leuk! Waarom wilt je vrouw niet?
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je mag 1 keer raden.Ik schrok echt heel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist niet dat jullie zo'n leeftijdsverschil hebben. Interessant wel! Maar in de praktijk zal het wel geen reet uitmaken, of wel? Behalve dat zij over een kleine 17 jaar met pensioen kan en dat jij nog een tijdje moet werken.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn vrouw hoeft niet zo nodig op zo'n boot waar je niet meer weg kan. Ik vind zelf boten heel gaaf, dus ik zou het wel willen.
Blijkbaar is het heel divers trouwens, van 25 tot 70 zeg maar.
Veel Amerikanen natuurlijk. Tenminste, bij die cruises in de Caraïben.
Ik ben trouwens 36 en mijn vrouw is 48, dus 40ers zou ik geen probleem vinden.
Maar mottig lijkt me ook niks nee
Dat had die vriendin van ons gedaan. Het was een cruise met op elke aanlegplek een sociale activiteit waar je je voor op kon geven. Strand opruimen enz.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lijkt mij niks trouwens. Cruise, bah. Lesbo-activiteitenvakantie of zo, dat lijkt me tof. Maar dan weer niet met mensen van 55+ nee.
Nou precies dat ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie zo'n leeftijdsverschil hebben. Interessant wel! Maar in de praktijk zal het wel geen reet uitmaken, of wel? Behalve dat zij over een kleine 17 jaar met pensioen kan en dat jij nog een tijdje moet werken.
Dat klinkt best wel OK trouwens. Maar op zo'n boot zitten lijkt me gewoon niet zo tof. En om eerlijk te zijn, ik word altijd een beetje nerveus als er alleen maar vrouwen zijn, mannen zijn toffe bliksemafleiders op sociale gelegenheden.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat had die vriendin van ons gedaan. Het was een cruise met op elke aanlegplek een sociale activiteit waar je je voor op kon geven. Strand opruimen enz.
Zij was alleen, dus daarom wilde ze ook graag zoiets.
Ik hoop het voor julliequote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou precies dat ja.
Je denkt daar wel over na ja. Mijn collega heeft het ook, haar man is allang met pensioen en zij moet nog werken.
Ik hoop dat wij "de schaapjes op het droge" hebben voor die tijd.
Dat zou in theorie moeten kunnen...
Je hebt het aangepastquote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moest hardop lachen. Nog steeds trouwens.
Be my guest.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef lezzer het volgende:
Mag ie als TT voor het volgende deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |