ik bash je niet... geef je alleenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:34 schreef Seven. het volgende:
Aight mensen. Ik kom opnieuw uit de kast. Ik geef eindelijk toe wat iedereen allang wist. Ik ben bi. Ik haat dat label
.
Bash mij *hier*.
Geen respons. En meestal duurt het dan maar een paar weken voor ik er overheen ben. Ik heb affectie nodig om één en ander levendig te houden. Ik denk ook dat zij toen wij samen in bed belandden, veel zatter was dan ik doorhad.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:57 schreef lezzer het volgende:
Hoe kwam het eigenlijk Seven? Dat het doodbloedde?
Ik snap je wel een beetje hoor 7. 't Is ook verwarrend! En op zich hoef je toch ook niet per se een keuze te maken man of vrouw, maar gewoon voor iemand gaan waarbij je je goed voelt lijkt me het belangrijkste. Het is wel makkelijker om gewoon lesbisch of hetero te zijn, met name ook voor je omgeving, want iedereen wilt je gewoon labelen, ofzo. Maar je bent wie je bent en daar is niks mis mee! Mannenlover, vrouwenlover, beiden, whatever!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef Seven. het volgende:
Tja... Ik ben ook sprakeloos, trust me.
Je bentquote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik bash je niet... geef je alleen
Een activiteitenvakantie? Kitesurfen, bungee-jumpen enzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lijkt mij niks trouwens. Cruise, bah. Lesbo-activiteitenvakantie of zo, dat lijkt me tof. Maar dan weer niet met mensen van 55+ nee.
Oh, ik ken dat zeker wel hoor... ook wel eens gehad dat iemand een trio voorstelde aan mij (met mijn toenmalige vriendin). Ik het hele weekend nerveus daarover, bleek ze er op maandag (toen ik haar weer zag) er echt helemaal niks meer van te weten.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:00 schreef Seven. het volgende:
Ik denk ook dat zij toen wij samen in bed belandden, veel zatter was dan ik doorhad.
Meer maatschappelijk verantwoord dingen doen denk ik. In ieder geval op die cruise.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een activiteitenvakantie? Kitesurfen, bungee-jumpen enzo?
dat hoor ik vakerquote:
Wat voor soort dingen denk je dan aan?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Meer maatschappelijk verantwoord dingen doen denk ik. In ieder geval op die cruise.
Nou ja, zoals gezegd, ik ben wel blij dat ik met de dames weloverwogen te werk ben gegaan en niet direct met elke kans all the way ben gegaan. Het is voor mij persoonlijk jammer dat het tot nu toe bij zoenen gebleven is, en ik ben nog steeds enorm nieuwsgierig naar een relatie met een vrouw. Maar uitsluiten dat ik ooit gevoelens ga hebben voor een man, dat kan ik domweg niet. Blijkbaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik snap je wel een beetje hoor 7. 't Is ook verwarrend! En op zich hoef je toch ook niet per se een keuze te maken man of vrouw, maar gewoon voor iemand gaan waarbij je je goed voelt lijkt me het belangrijkste. Het is wel makkelijker om gewoon lesbisch of hetero te zijn, met name ook voor je omgeving, want iedereen wilt je gewoon labelen, ofzo. Maar je bent wie je bent en daar is niks mis mee! Mannenlover, vrouwenlover, beiden, whatever!
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, ik ken dat zeker wel hoor... ook wel eens gehad dat iemand een trio voorstelde aan mij (met mijn toenmalige vriendin). Ik het hele weekend nerveus daarover, bleek ze er op maandag (toen ik haar weer zag) er echt helemaal niks meer van te weten.
Beiden. Vrijwilligerswerk én stoere dingen doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Meer maatschappelijk verantwoord dingen doen denk ik. In ieder geval op die cruise.
Strand opruimenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat had die vriendin van ons gedaan. Het was een cruise met op elke aanlegplek een sociale activiteit waar je je voor op kon geven. Strand opruimen enz.
Zij was alleen, dus daarom wilde ze ook graag zoiets.
Ja, en dan als excuus hebben dat ze wel eens vaker had dat ze heel erg dronken was en niet meer wist wat ze deed...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, ik ken dat zeker wel hoor... ook wel eens gehad dat iemand een trio voorstelde aan mij (met mijn toenmalige vriendin). Ik het hele weekend nerveus daarover, bleek ze er op maandag (toen ik haar weer zag) er echt helemaal niks meer van te weten.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Strand opruimen't Is wel vakantie toch en niet een iets wat luxer uitgevallen taakstraf idee?
Als je eens lekker aan ziet hoe het loopt en vooral je gevoel volgt?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:07 schreef Seven. het volgende:
Oh, ik acht het trouwens nog steeds niet onmogelijk dat ik dus na 1 fantastische vrouw de mannen alsnog afzweer maar ik doe er maar geen uitspraken meer over verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |