Nou ja, als je het niet merkt, boeit het weinigquote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Vreselijk als je als derde persoon bij twee flirtende wezens zit. Dat kan ik echt niet uitstaan.
!
Oh dus niet die ene die hier post?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:46 schreef Chowi het volgende:
Dat Tha_Erik (je weet wel, die toffe)
Haha, nee, tuurlijk niet die ene die hier post. Want die is zo overduidelijk lesbeau.quote:
Hihi, jij bent een gamergirl.quote:
Hm. Het is toch eigenlijk een kwestie van prioriteiten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:07 schreef Avey het volgende:
Best wel awesome.![]()
Hoewel het tegenwoordig alleen WoW is, geen tijd/geld voor iets anders
Ik wissel beide een beetje afquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm. Het is toch eigenlijk een kwestie van prioriteiten?
Ik bedoel, je kunt naar school gaan, óf je kunt je dagen spenderen aan gamen. De meeste mensen kiezen dan voor het eerste, wat gelijk ook het meest verstandige is, maar hey... Sommigen ook niet..
Noob!quote:Ik ging trouwens om de 5 minuten dood toen ik een tijdje terug WoW speelde..
Oh dan is WoW perfect voor je, tegenwoordig loont het daar om zo asociaal mogelijk te zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:16 schreef wonderer het volgende:
Zelfs op internet ben ik niet sociaal
Nee, juist niet. Ik wil een spelletje spelen zonder bemoeienis van anderen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh dan is WoW perfect voor je, tegenwoordig loont het daar om zo asociaal mogelijk te zijn
Hm. Maar het is ook niet bepaald tactisch van de makers ofzo dat ze het zo maken dat je in het begin om de vijf minuten doodgaat. Is ook niet bepaald motiverend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:16 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik wissel beide een beetje af
Maar serieus het valt wel mee, ik ben bijvoorbeeld ontzettend slecht in fps spellen. Die toch vrij populair zijn.
[..]
Noob!
Ha, dat is moeilijk voor te stellen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:16 schreef wonderer het volgende:
Zelfs op internet ben ik niet sociaal
Mijn opmerking was enigszins cynisch en meer een sneer naar de hedendaagse WoW communityquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ik wil een spelletje spelen zonder bemoeienis van anderen.
Oh, dat is ook een leuk spelletje. Jaaaren geleden nog wel vaak online gedaan. Ik wist niet dat het nog bestondquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef NanKing het volgende:
Trackmania FTW. Dat jullie 't even weten.
Is dat ook een Massively Multiplayer Online Role-Playing Game?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef NanKing het volgende:
Trackmania FTW. Dat jullie 't even weten.
Nee. Een funny racegame. Online welquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat ook een Massively Multiplayer Online Role-Playing Game?.
Een paar tommies is wel wat anders dan een grote enge wereld waar iedereen beter is in het spel dan jijquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ha, dat is moeilijk voor te stellen.
Want ik bedoel, like. Je zit in een community. Op internet. En dan zit je óók nog eens in (een) slowchat(s). Daar is niets antisociaals aan..
Mijn ex speelde altijd BurnOut Paradise op PS3, dat ken je vast ook wel?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee. Een funny racegame. Online wel. Met clans endezoot.
Juistquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Mijn opmerking was enigszins cynisch en meer een sneer naar de hedendaagse WoW community
[..]
Bwehehequote:Op dinsdag 15 december 2009 01:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn ex speelde altijd BurnOut Paradise op PS3, dat ken je vast ook wel?
En dat was dus echt NIET chique. Want ze speelde op het laatst echt bijna 24/7.
Toen zag ik een tijdje geleden dit filmpje op Dumpert en daar kon ik me zooo in inleven.!
Ohquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn ex speelde altijd BurnOut Paradise op PS3, dat ken je vast ook wel?
En dat was dus echt NIET chique. Want ze speelde op het laatst echt bijna 24/7.
Toen zag ik een tijdje geleden dit filmpje op Dumpert en daar kon ik me zooo in inleven.!
Wat je misschien goed doet is om te bedenken dat er iedere dag weer n00bs bijkomen die nog alles moeten leren, wat jij allang hebt geleerd. En dat er andere mensen zijn die (ook) falen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een paar tommies is wel wat anders dan een grote enge wereld waar iedereen beter is in het spel dan jij
Op haar of de xbox?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:33 schreef Avey het volgende:
[..]
OhArme kerel.
Mijn meisje heeft een Xbox maar zolang ik er ook maar op mag spelen vind ik het best
Moet ik kiezen?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee niet bepaald.
Check mijn autoot.
[ afbeelding ]
Daar ben ik te lief voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
En om ze dan uit te lachen. Dat geeft een goed gevoel..
Dat kan niet met het keyboard.quote:
Ah natuurlijk, multitasken!quote:
Pff mazzelaar.. Nouja, de CV begint het hier inmiddels weer een beetje op temperatuur te komen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:30 schreef SingleCoil het volgende:
hmmm...ik zit zoals gebruikelijk in me blote niks met de kachel lekker hoog aan. Poezen vinden mij een geweldige vent met een goed gevoel voor warmte en gezelligheid.
Ik zou me toch bekeken voelenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:30 schreef SingleCoil het volgende:
hmmm...ik zit zoals gebruikelijk in me blote niks met de kachel lekker hoog aan. Poezen vinden mij een geweldige vent met een goed gevoel voor warmte en gezelligheid.
zo zijn de meeste poezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, zo zijn onze poezen nu eenmaal..
Is er een reden waarom de poezen daarvan zouden moeten schrikken dan? Is er iets wat ik niet weet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:25 schreef SingleCoil het volgende:
Ze schrikken ook niet meer van mijn enorme geschapenheid
niet in het bijzonderquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is er een reden waarom de poezen daarvan zouden moeten schrikken dan?
uiteraard, anders zou je dat niet vragenquote:Is er iets wat ik niet weet?
Succes!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik heb lang genoeg mijn studie ontweken in de bieb, nu ga ik bij een vriendin mijn studie ontwijken.
moet lukken!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik heb lang genoeg mijn studie ontweken in de bieb, nu ga ik bij een vriendin mijn studie ontwijken.
quote:
Nicequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]mooi dat je je beter voelt...
zooo nog half uurtje nietsen op mijn werk en dan weer naar huis....
mijn werkbroek is een zomer broek en daar moet ik straks 10 min mee fietsen, boodschappen doen en dan weer 3 a4 min fietsen... was vanmorgen ook niet tof trouwens met -5quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:38 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik moet zo ff om een boodschap maar heb niet echt zin om naar buiten te gaan
* brr *quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn werkbroek is een zomer broek en daar moet ik straks 10 min mee fietsen, boodschappen doen en dan weer 3 a4 min fietsen... was vanmorgen ook niet tof trouwens met -5
dan moet ik nog meer zooi meenemen naar mijn werkquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
* brr *
Geen mogelijkheden om je op je werk om te kleden?
Je kunt die zooi moeilijk/niet kwijt? Met zomerkleding met dit weer fietsen lijkt mij toch wel heel erg...... *KOUD*!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan moet ik nog meer zooi meenemen naar mijn werkdoe maar niet... dat doe ik alleen als ik ergens op visite ga ofzo
Dat scheelt wel al een beetje misschien.quote:ga morgen wel boodschappen doen na werk, hoef alleen brood te hebben en heb wel trek in iets anders dan brood morgen... dus lekker wat op schiphol halen
heb maar een klein vierkant kluisje en het is maar 7 minuten fietsen gelukkig (als is -5 nog steeds koud). Doe het al erm 6 jaar zo dus ach..... en dikke jas doet wonderenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt die zooi moeilijk/niet kwijt? Met zomerkleding met dit weer fietsen lijkt mij toch wel heel erg...... *KOUD*!
[..]
Dat scheelt wel al een beetje misschien.
Ach, het went ook wel weer, da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb maar een klein vierkant kluisje en het is maar 7 minuten fietsen gelukkig (als is -5 nog steeds koud). Doe het al erm 6 jaar zo dus ach..... en dikke jas doet wonderen
Bij ons hetzelfde. Ook gashaarden, dus daar ligt poes dan - op haar rug, dikke buik vol in de kijker, pootjes in gebedshouding. En dan alleen nog maar bewegen om naar de voerbak te lopen en terug.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef lezzer het volgende:
Ik moet zo ook nog boodschappen doen. 2 minuten lopen maar ik zie er wel tegen op.
Ik heb de gashaard aan, en daar worden onze katten ook altijd heel blij van. Kan ze languit voor liggen
Prrr nice picquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:52 schreef Qebbel het volgende:2/3e van het topic gemist!
tvp uiteraard met pic
[ afbeelding ]
*eerst bijlezen*
quote:
Is dat ook een klein, dikkig, speels, lui lapjespoesje?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
alicey die kat lijkt op de mijne
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
trouwens alsnog boodschappen gedaan.... ben zo heerlijk besluitvaardig
net was het eigenlijk wel lekker buiten.... (beter dan vanmorgen haha)quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:12 schreef Avey het volgende:
Ik vind die kou wel wat hebben
Mijn jas is heerlijk warm, en als je dan weer terugkomt en de verwarming staat lekker hoog, lekker kopje thee erbij en dan uit het raam kijken naar koukleumende mensen... dat is wat ik altijd doe
volgens buienrader was het vanmorgen -5 in den haag brrquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef wonderer het volgende:
Mogguh dames. Uit jullie posts maak ik op dat de winter ook in Nederland is gearriveerd?
Ja, tot -10 's nachts. Het hele land is natuurlijk al weer aan het roepen dat het brrr koud is, en hysterisch aan het doen over schaatsenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef wonderer het volgende:
Mogguh dames. Uit jullie posts maak ik op dat de winter ook in Nederland is gearriveerd?
schaatsenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, tot -10 's nachts. Het hele land is natuurlijk al weer aan het roepen dat het brrr koud is, en hysterisch aan het doen over schaatsen
Maar in de kustgebieden in Nederland vooral regen. Joy.quote:
Da's ook balen. Als ze in de randstad moet wezen zijn kun je je lol op denk ik.quote:Al moet mijn vrouw dus echt een takke-eind Nederland in, en ook weer terug in de spits
Hihi. So true. Al is schaatsen natuurlijk ook wel leukquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, tot -10 's nachts. Het hele land is natuurlijk al weer aan het roepen dat het brrr koud is, en hysterisch aan het doen over schaatsen
en ik zit nog steeds in de lounge te wachten tot ik wat mag doen...quote:Op woensdag 16 december 2009 09:07 schreef lezzer het volgende:
Zo, de oprit is bladvrij (eindelijk) laat dat pak sneeuw maar komen.
![]()
Direct nog even het terras doen. Ik heb nu een coffee break.
* Logician geeft KZ een breezerquote:Op woensdag 16 december 2009 09:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik zit nog steeds in de lounge te wachten tot ik wat mag doen...
ondertussen maar ff de dagen in mijn jaarrooster gezet dat was namelijk blanco blanco vrij vrij. Blijkbaar vinden de computers het hier te moeilijk om gelijk data's er in te zetten
Straks dus even doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:18 schreef lezzer het volgende:
Wij moeten nog een vakantie boeken. Oh, wat zijn wij daar toch laks in.![]()
We willen naar Bali. En als we niet boeken is in maart natuurlijk alles vol. Tenminste daar waar wij willen.
Dejavu! Volgens mij was hier al eerder iets over geweest/geschreven?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:04 schreef Qebbel het volgende:
Goedesmorgens ieders.
Bali. Ooit geweest met mn ouders toen ik 14 was. Prachtig echt! Wij gaan volgende week naar Beijing
! Vet spannend!!! Vooral omdat ik me afvraag hoe ze in zulke landen reageren op een vrouwenstel (of mannen). Hoe doen jullie dat? Ik bedoel, laat je merken dat je bij elkaar hoort?
Wij zijn tot nu toe samen alleen nog maar in NY geweest en das natuurlijk prima, maar in China denken ze er volgens mij nog niet zo open over. We gaan wel met de hele familie, dus we hoeven niet bij elkaar te "horen". We'll see.
We hebben trouwens Saving Face gezien. Superleuke film idd! En wel grappig, want het paste echt goed in ons vakantiekader: China en New York. Gaat het nog sneeuwen vandaag?? Is wel mooi natuurlijk! Behalve als ze gehannes op de wegen verwachten, dus mss toch maar de trein overwegen vanmiddag naar Utr. Ik haat de trein
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |