luck! ben je jarig?quote:Op maandag 14 december 2009 14:58 schreef Logician het volgende:jeeeeeeeeeeuj (doodeng
)
Ik ga puinruimen ivm verjaardag's visitie vanaafwish me luck
![]()
Ik zou wel met je willen daten maar A. zegt dat dat niet nodig is en bij ons gaat A. daar over. Dus helaas.quote:Op maandag 14 december 2009 15:44 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik wil ook een date!am bored!
Hee, is dat liedje niet origineel van Karin Bloemen?quote:
Grinnik, lief van je, nonethelessquote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zou wel met je willen daten maar A. zegt dat dat niet nodig is en bij ons gaat A. daar over. Dus helaas.
maar wie A zegt moet ook B zeggenquote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zou wel met je willen daten maar A. zegt dat dat niet nodig is en bij ons gaat A. daar over. Dus helaas.
werkt slecht bij lesbeau's, dus ik hou het maar op A.quote:Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar wie A zegt moet ook B zeggen
Nee, da's helemaal nergens voor nodig!quote:Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar wie A zegt moet ook B zeggen
...een beetje flirten mag nauurlijk welquote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Brittie het volgende:
[..]
Grinnik, lief van je, nonetheless.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
werkt slecht bij lesbeau's, dus ik hou het maar op A.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, da's helemaal nergens voor nodig!
Top!quote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef lezzer het volgende:
Eindelijk, ze hebben een date
Ik denk echt dat héél L daar blij mee is
Sommige dingen moet je nu eenmaal iets voor over hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Top!
Maar wordt wel lekker uitgemeten op internet. Hoezo pressure?
Superleuk iddquote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef lezzer het volgende:
als het niets is (wat ik dus niet geloof, want Logi is gewoon tofquote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef lezzer het volgende:
Ze hadden het natuurlijk ook gewoon stil kunnen houdenquote:Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Top!
Maar wordt wel lekker uitgemeten op internet. Hoezo pressure?
Hahaha, surequote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als het niets is (wat ik dus niet geloof, want Logi is gewoon tof) krijgen jullie natuurlijk allemaal de schuld, dat we moesten afspreken door groepsdruk
ja maar nu zijn jullie ook blijquote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ze hadden het natuurlijk ook gewoon stil kunnen houden
quote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hahaha, sureWel foto's maken he?
Van jullie met Guus en Remmeltquote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar nu zijn jullie ook blij
[..]
waar wil je foto's van hebben dan??
tietuh!quote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
waar wil je foto's van hebben dan??
hmmm biedt potentiequote:
ghehe volgens mij zijn die poekies wel lief jaquote:
zeiken...daar leven we toch voor in nederlandquote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben tegen het opleggen van druk aan mensen die met elkaar afspreken. Verder zijn de dagen echt te kort en is het echt te koud. Ja, ik ben een zeikende Nederlander.
Ja daag, we hebben hier maandenlang dat geflirt aan zitten lezen. Nou wil ik foto's ookquote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben tegen het opleggen van druk aan mensen die met elkaar afspreken.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja daag, we hebben hier maandenlang dat geflirt aan zitten lezen. Nou wil ik foto's ook
quote:Op maandag 14 december 2009 18:52 schreef Vanyel het volgende:
Ja kouhouhouhouhoud!
Wat al eerder gezegd is, als de druk te hoog is moet je niet je hele datevoorspel online gooien. Daarmee geef je ons het recht om dampend geile verhalen te verwachten.
Incl. pix natuurlijk!
Ik vind het anders belachelijk moeilijk...quote:
iets van copy paste van internet ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het anders belachelijk moeilijk...
Nou nee, lijkt me niet zo handig als ik iets gepubliceerd wil hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 19:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets van copy paste van internet ofzo
maar wil jij geile dampende verhalen publiceren dan?quote:Op maandag 14 december 2009 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou nee, lijkt me niet zo handig als ik iets gepubliceerd wil hebben
Ik ben gevraagd een erotisch verhaal over mannen te schrijven, ja, voor een tijdschrift.quote:Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar wil jij geile dampende verhalen publiceren dan?
okquote:Op maandag 14 december 2009 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd een erotisch verhaal over mannen te schrijven, ja, voor een tijdschrift.
Nee. Niet echt. Terwijl er in mijn boek best veel seks zit, maar dat was niet het thema, zeg maar. Dat kwam toevallig zo uit. Nu moet ik een verhaal over seks schrijven. En da's moeilijkquote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
okmaar dat wil niet vlotten dus?
grappig dat het in je boek er dan "zo uit kwam rollen" mja dan zit je natuurlijk meer in de character dan voor een erotisch verhaalquote:Op maandag 14 december 2009 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Niet echt. Terwijl er in mijn boek best veel seks zit, maar dat was niet het thema, zeg maar. Dat kwam toevallig zo uit. Nu moet ik een verhaal over seks schrijven. En da's moeilijk
Dat ook. 3000 woorden is niet zo veel om het goed uit te diepen EN iets meer woorden aan de seks te besteden zodat het de lezer ook echt iets doet.quote:Op maandag 14 december 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
grappig dat het in je boek er dan "zo uit kwam rollen" mja dan zit je natuurlijk meer in de character dan voor een erotisch verhaal
en hoever ben je al??quote:Op maandag 14 december 2009 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ook. 3000 woorden is niet zo veel om het goed uit te diepen EN iets meer woorden aan de seks te besteden zodat het de lezer ook echt iets doet.
Maar goed, we worstelen ons er wel doorheen
Halverwege mijn tweede pogingquote:
ohw dus je hebt nog ff de tijdquote:Op maandag 14 december 2009 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Halverwege mijn tweede pogingIk heb nog een paar ideeen die ik uit wil werken zodat ze de beste kunnen kiezen, voor de zekerheid. Ik heb nog tot begin februari.
Gelukkig wel. Heb ook nog wat anders aan mijn hoofd.quote:Op maandag 14 december 2009 19:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw dus je hebt nog ff de tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |