als ik de loterij win neem ik je wel meequote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Logician het volgende:
Zo mooi die txtik wil ook op vakantie!
Oh dat is een nummer wat ik niet moet luisteren nu als ik niet wil instortenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Logician het volgende:
Zo mooi die txtik wil ook op vakantie!
In China is het volgens mij niet echt gebruikelijk dat je daar open over bent. Tenminste, dat zegt mijn vader, en die komt er 3 x per jaar. Misschien dat Nan King er nog wat over kan zeggen?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:04 schreef Qebbel het volgende:
Goedesmorgens ieders.
Bali. Ooit geweest met mn ouders toen ik 14 was. Prachtig echt! Wij gaan volgende week naar Beijing
! Vet spannend!!! Vooral omdat ik me afvraag hoe ze in zulke landen reageren op een vrouwenstel (of mannen). Hoe doen jullie dat? Ik bedoel, laat je merken dat je bij elkaar hoort?
Wij zijn tot nu toe samen alleen nog maar in NY geweest en das natuurlijk prima, maar in China denken ze er volgens mij nog niet zo open over. We gaan wel met de hele familie, dus we hoeven niet bij elkaar te "horen". We'll see.
Ook een tip: butterfly, een chinese lesbofilm.quote:We hebben trouwens Saving Face gezien. Superleuke film idd! En wel grappig, want het paste echt goed in ons vakantiekader: China en New York.
Mijn vrouw is naar Apeldoorn (heel ver vanaf hier), en moet vanmiddag in de spits terug.quote:Gaat het nog sneeuwen vandaag?? Is wel mooi natuurlijk! Behalve als ze gehannes op de wegen verwachten, dus mss toch maar de trein overwegen vanmiddag naar Utr. Ik haat de trein.
Kweetnie maar dat nummer geeft mij juist zoveel kracht, maar snap wel wat je bedoelt de text slaat de spijker zo op zijn kop qua bepaalde zinnen..quote:Op woensdag 16 december 2009 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat is een nummer wat ik niet moet luisteren nu als ik niet wil instorten.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sowieso zijn passagiers het ergste volk wat er is.... dacht dat consumenten erg waren (heb ook tijd in winkel gewerkt) maar passagiers winnen het...... op het moment dat een persoon de luchthaven oploopt zakt het IQ met minsten 50 punten
Misschien, geen idee of ik het eerder gepost hebquote:Op woensdag 16 december 2009 13:02 schreef lezzer het volgende:
Oh lekker zeg!
Waar ga je naar toe? Of heb ik dat gemist?
Wij zijn ook absoluut niet van het kleffen in het openbaar. Hier in NL ook niet. Je hebt toch altijd het gevoel dat je 'publiek' hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
In China is het volgens mij niet echt gebruikelijk dat je daar open over bent. Tenminste, dat zegt mijn vader, en die komt er 3 x per jaar. Misschien dat Nan King er nog wat over kan zeggen?
Ik zou terughoudend zijn.
Wij zoeken zelf gewoon bestemmingen uit die als gastvrij bekend staan.
We wilden eigenlijk naar de Caraïben. We zijn in februari 10 jaar bij elkaar, en we wilden wat verder weg (normaal gaan we naar Gran Canaria in het voorjaar).
Maar goed, ik had zo eens geïnformeerd, en de Caraïben zijn best wel homo-onvriendelijk.
Ik wilde heel graag naar Barbados, maar dat schijnt zo'n beetje het ergste te zijn daar.
Vielen er nog wat eilanden af vanwege andere redenen en zo bleef er eigenlijk niks over.
Toen zei de reisbureauvrouw dat we naar Bali moesten. Eerst hoefde dat van mij niet zo, maar hoe meer ik er over dacht, hoe meer ik daar zin in had. We gingen eigenlijk voor het bountystrand, en dat hebben ze daar ook wel
Bali is hindoeïstisch, itt de rest van Indonesië (moslim).
In Indonesië is aanraken heel gewoon, vooral tussen man/man en vrouw/vrouw, maar klef gedrag wordt niet gewaardeerd (zoenen, kontvasthouden etc). Nou, dat doen wij toch al niet op straat, dus het lijkt me verder geen probleem.
We gaan trouwens naar Nusa Dua. Decadent opgespoten 5sterren vakantie oord.
Niks authentieks aan, maar een mooie basis voor uitstapjes.
[..]
Thnx, 'k zal 't onthouden!quote:Ook een tip: butterfly, een chinese lesbofilm.
[..]
quote:Mijn vrouw is naar Apeldoorn (heel ver vanaf hier), en moet vanmiddag in de spits terug.
Ik heb expres mijn kerstpakket in de auto laten staan voor als ze insneeuwt.![]()
Ze heeft mijn auto mee.
How coolquote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef Avey het volgende:
Maar we gaan in ieder geval naar Japan, een vriendin opzoeken die daar een jaar studeert
Ik heb ook naar Key West gekeken, omdat dat iets minder ver vliegen is, en ik dat graag nog een keer wil. Ook heel mooi aan de foto's te zien. Maar dúúr. Echt, als we een beetje leuk wilden logeren waren we al 5K kwijt voor we er ook maar één keer een hotdog gegeten hadden.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef Qebbel het volgende:
Behalve van Key West natuurlijk (zijn mijn ouders vorig jaar geweest, min of meer per toeval), maar dat is wel over de top gaytoerisme. M'n moeder zei; "Nou als je ooit naar een oord wilt, waar het tropisch is, je kunt feesten till you drop en waar het raar is wanneer je een man-vrouw stel hand in hand ziet lopen, ipv vv/mm, moet je naar Key West".
![]()
![]()
Goed, jij zit niet in NL neem ik aan??quote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef Avey het volgende:
Hier ligt de hele middag al een dik pak, ik hoop dat de bussen nog normaal rijden
Hier nog helemaal niks... Hoewel de zon nu wel een beetje aan het wegtrekken is..quote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef lezzer het volgende:
En de sneeuw is ook in het zuiden gearriveerd mensen
Erger, Groningenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Goed, jij zit niet in NL neem ik aan??
Nou als ik zo uit het raam kijk, denk ik toch van welquote:Op woensdag 16 december 2009 14:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar ligt toch geen dik pak sneeuw?
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
How cool![]()
[..]
Ik heb ook naar Key West gekeken, omdat dat iets minder ver vliegen is, en ik dat graag nog een keer wil. Ook heel mooi aan de foto's te zien. Maar dúúr. Echt, als we een beetje leuk wilden logeren waren we al 5K kwijt voor we er ook maar één keer een hotdog gegeten hadden.
quote:Voordeel van Bali was toch wel dat het heel goedkoop is als je er eenmaal bent.
Niet dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, maar je moet het wel net even hebben liggen.
Ik had daar ook gekeken naar gayhotels. Waarom zijn dat dan meteen nudistenhotels? Ik snap dat niet.![]()
Ik wil best naar zo'n homohotel eigenlijk, maar ik heb weinig zin in blote piemels.
En onbekende blote dames hoeft eigenlijk ook niet zo dringend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |