Hij heeft een paar zaken goed aangepakt, dat is zeker waar, maar voor mijn kijkplezier is dat toch echt te minimaal in al die jaren. De aankondigingen zijn altijd groots en spectaculair, maar uiteindelijk gebeurt er geen zak, zo ook de laatste keer dat ik heb gezien (met die 'grove' overtredingen van de politie en iemand van veilig verkeer oid).quote:Op zondag 13 december 2009 15:31 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik denk dat 2 mannen uit Putten daar anders over denken...
Ik vind het wel erg doorzichtig en zou ze dan niet meer serieus nemen als ze zo tegen mij pratenquote:Op zondag 13 december 2009 16:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon recherche tactieken.
Ja, de uitzendingen zijn allemaal terug te zien op de site.quote:Op zondag 13 december 2009 16:55 schreef Q.E.D. het volgende:
Heeft SBS ook een soort uitzending gemist?
Wanneer je niet meer aan de boom schudt, valt er nooit iets uitquote:Op zondag 13 december 2009 16:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij heeft een paar zaken goed aangepakt, dat is zeker waar, maar voor mijn kijkplezier is dat toch echt te minimaal in al die jaren. De aankondigingen zijn altijd groots en spectaculair, maar uiteindelijk gebeurt er geen zak, zo ook de laatste keer dat ik heb gezien (met die 'grove' overtredingen van de politie en iemand van veilig verkeer oid).
[..]
Ik vind het wel erg doorzichtig en zou ze dan niet meer serieus nemen als ze zo tegen mij pratenMaar misschien dat het bij types als Joran wel werkt, alleen vind ik het sneu overkomen
Verhoren is gewoon pure psychologie al dan niet omgekeerde psychologie. Dus je moet op het level van de verdachte zien te komen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik vind het wel erg doorzichtig en zou ze dan niet meer serieus nemen als ze zo tegen mij pratenMaar misschien dat het bij types als Joran wel werkt, alleen vind ik het sneu overkomen
Voor jouw kijkplezier, ach gossie toch!quote:Op zondag 13 december 2009 16:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij heeft een paar zaken goed aangepakt, dat is zeker waar, maar voor mijn kijkplezier is dat toch echt te minimaal in al die jaren. De aankondigingen zijn altijd groots en spectaculair, maar uiteindelijk gebeurt er geen zak, zo ook de laatste keer dat ik heb gezien (met die 'grove' overtredingen van de politie en iemand van veilig verkeer oid).
[..]
Iemand die Peter R. niks vindt houdt dus van Marry Poppinsquote:Op zondag 13 december 2009 17:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Voor jouw kijkplezier, ach gossie toch!
Kijk je toch lekker naar t andere net ofzo daar hebben ze voor figuren als jou een mooie show...
Marry Poppins!
Ik ben het helemaal met je eens en hou ook niet van Mary Poppins.quote:Op zondag 13 december 2009 16:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[..]
Van die Purmerende moordzaak kan ik iig wat terugvinden en lijkt het alsof de originele politieverhoren in de uitzending gebruikt zijn. Hoe is dat mogelijk?quote:Op zondag 13 december 2009 11:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Bij Netwerk hebben ze wel eens verhoren laten zien. Ook zijn er delen van de zaanse verhoor methode op de televisie geweest.
En zelfs 3 weken geleden had Peter R de vries ook nog een verhoor laten zien van een Purmerendse moordzaak.
Worden blijkbaar een keer vrijgegeven.quote:Op zondag 13 december 2009 18:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Van die Purmerende moordzaak kan ik iig wat terugvinden en lijkt het alsof de originele politieverhoren in de uitzending gebruikt zijn. Hoe is dat mogelijk?
Hier een filmpje waar jij ook in voorkomt mrcoolquote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef mrcool het volgende:
[..]
Worden blijkbaar een keer vrijgegeven.
Op een dag zal ie het redden , hij blijft hem volgen en als Joran op een dag een kg heroïne laat smokkelen door een snolletje dan zal peter er weer bij zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom is die Peter toch zo geobsedeerd door Joran?
Dat die Joran een crimineel kutventje is, daar twijfelt niemand aan. Maar dat zijn er zoveel. Dit begint gewoon genant te worden. Die afleverinh over Joran's vrouwenhandeltje was bijvoorbeeld om te janken.quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef Deprater het volgende:
[..]
Op een dag zal ie het redden , hij blijft hem volgen en als Joran op een dag een kg heroïne laat smokkelen door een snolletje dan zal peter er weer bij zijn.
En ja crimineel is die knul zeker wel genoeg
Ik geef het op een briefje dat je over twee jaar weer een aflevering krijgt, en er weer criminele dingen boven water komen, er zijn genoeg mensen die peter regelmatig willen tippen over gok, drugs of pooieractiviteiten van Joranquote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat die Joran een crimineel kutventje is, daar twijfelt niemand aan. Maar dat zijn er zoveel. Dit begint gewoon genant te worden. Die afleverinh over Joran's vrouwenhandeltje was bijvoorbeeld om te janken.
Dat verbaast mij ook.quote:Op zondag 13 december 2009 18:38 schreef voyeur het volgende:
lijkt het alsof de originele politieverhoren in de uitzending gebruikt zijn. Hoe is dat mogelijk?
Zeker, maar hoe komt hij aan die originele politieverhoren en waarom wordt er door Justitie geen actie ondernomen om uit te zoeken hoe dit kan?quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij is P. De Vries crimineler dan Joran. De een heeft wat softdrugs verhandeld geloof ik, de ander zendt stiekem gemaakte opnames uit, is een mafiamaatje, pleegt smaad, heelt beelden.
Wie zegt dat dat niet gebeurt?quote:Op maandag 14 december 2009 00:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker, maar hoe komt hij aan die originele politieverhoren en waarom wordt er door Justitie geen actie ondernomen om uit te zoeken hoe dit kan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |