Ik heb 'm geupdate voor jequote:Op zaterdag 12 december 2009 03:18 schreef De_Kok het volgende:
[..]
een dag uit met Koei staat er niet bij
Goeie OP koei!quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:48 schreef koei het volgende:
De OP kan trouwens wel eens een flinke update gebruiken! Staan nog veel mensen in die hier al vele topics niet meer geweest zijn...
Ik ook,quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh!
En dan gvd nog wakker gebelt worden!!!
Meer via de telefoon die op trillen stondquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ook,gister ook al! Deurbellen schrik je ook wakker van lawaaierige krengen
Op een houten tafel ofzo jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:27 schreef lkb9000 het volgende:
Trillende telefoons zijn ook een hels geluid
Maar ik heb nog 1 buur nodig om uit te kunnen breidenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:03 schreef De_Kok het volgende:
Wat is het. En 20e? Daar ga ik het niet eens voor googelen
Moet je zoeken op lennart breelquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:11 schreef De_Kok het volgende:
Ik heb gezocht op ikb9000 maar niets gevonden
Dit is echt wel verslavendquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:19 schreef De_Kok het volgende:
Ik vind webspelletjes meestal te simpel en snel saai worden maar ik zal het eens proberen
Ik heb hem aangemaakt voor FarmVillequote:Op zaterdag 12 december 2009 13:22 schreef De_Kok het volgende:
Ik gebruik dat echt nooit Facebook, moet maar eens een foto uitzoeken denk ik
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:31 schreef De_Kok het volgende:
Ik ben geen familie van die zingende kabouter trouwens
1337!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:37 schreef De_Kok het volgende:
Bedankt voor de knol, ik heb er frikandellen van gemaakt
Goede zaak!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:38 schreef De_Kok het volgende:
Gatverdamme er groeien sojabonen in mijn tuin. Die ga ik er meteen uitgooien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met je zelfgemaakte frikandellen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:54 schreef De_Kok het volgende:
Feestje bij mij thuis om dit te vieren!
Kan je ook een koe sturen, ik heb nog een uier en een paar ogen nodigquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Met je zelfgemaakte frikandellen?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:56 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Kan je ook een koe sturen, ik heb nog een uier en een paar ogen nodig
WTF is dat? Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:03 schreef De_Kok het volgende:
Ik heb laatst ook preskop gemaakt op werk, wil je ook niet weten wat daar allemaal in gaat
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:53 schreef lkb9000 het volgende:
Rody is movin' on up in FarmVille!
Rody attained the level of Kinderfarmer in FarmVille!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:09 schreef De_Kok het volgende:
Tja het is een soort... paté. Stukjes vlees met gelei. Je kan het ook bakken.
Het is gewoon vlees maar dan wel van alle restjes, toen we laatst een lammetje hadden geslacht heb je alle mooie delen, de rug, billen, haas enzo. En alle minder bruikbare delen zoals de kop, poten etc die flikker je in een pan dat laat je een paar uurtjes koken en dan pluk je al het vlees ervan af. In zo'n kop zitten natuurlijk ook hersens die kunnen er ook gewoon bij, en z'n hart zit ook vlees aan. Klinkt misschien vies maar is het absoluut niet![]()
Toen ook de ballen apart gehouden en opgegeten... neit wat je verwacht niet eens zo slecht
Ik hou daar niet mee op dus zeik niet zoquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef RitseB het volgende:
Hou nou eens op met die filmpjes spamen aq
hehehquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mee_naar_school.html
Deze is wel tof!
For real en eerlijk waar
Die ping op het einde is tofquote:
Ooit Heroes gezien?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:07 schreef AQuila360 het volgende:
Beter kijk je The 4400 dat is veel toffer
Alleen seizoen 1 maar die viel me tegen echt balenquote:
Misschien een keer kijken danquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:46 schreef lkb9000 het volgende:
Oz is fucking awesome! Fucking fucking awesome!
Film?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
Prison Break vond ik wel een vette serie! Vanavond even die film kijken die er bij hoort maar die lijkt me minder omdat dat denk ik te kort is kwa tijd.
Is OZ trouwens een leuke serie?
Niet alleen maar. Gaat over vanalles in de gevangenis, ontsnappen komt er ook wel in voor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien een keer kijken dan![]()
Maar dat gaat niet over ontsnappen enzo toch?
serieus?quote:
dan ist goed, komen er voorlopig geen kinderenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:42 schreef lkb9000 het volgende:
mn vriendin keek t en ik keek braaf mee
mijn vriendin dacht dat het morgen kwamquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:42 schreef lkb9000 het volgende:
mn vriendin keek t en ik keek braaf mee
Dat is echt slecht idd. IS dat dikke zeug al langs geweest? Met die dude die zn 80GB PS3 terug ging brengen naar Walmart?quote:
dat was vandaagquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat is echt slecht idd. IS dat dikke zeug al langs geweest? Met die dude die zn 80GB PS3 terug ging brengen naar Walmart?
Nergens, die heb ik al een tijdje. Nooit last gehad tot deze weekquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
En waar heb je die telefoon gevonden?
quote:
god straft......quote:
Seizoen 2 Heroes? Als je het echt tof vind check dan ook zeker even The 4400 dat is in principe hetzelfde met iets meer acties.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Film?
Ik wist dat bij 24 wel een film was!
En Heroes is vet!!
Alleen weer wachten tot Februari dat lost weer begint!
Seizoen 4 is best nice maar ik mis tot nu toe een beetje de feeling die Heroes met zich mee bracht.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zit in seizoen 4 van Heroes, seizoen 3 was echt kut!
Maar tot nu toe, maakt 4 echt veel goed!
Ja zag het van die film! Jammer dat seizoen 4 van PB zo kut is!
Check morgen wel die film!
ja seizoen 1 dat omdat het nieuw was!quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Seizoen 4 is best nice maar ik mis tot nu toe een beetje de feeling die Heroes met zich mee bracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
koei!!quote:
blaas je hem zelf op?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:45 schreef koei het volgende:
Echt wel! Toffe mensen geven elkaar een schaap kado!
Zware week gehad vooral.. Laat ik het zo zeggen, de woonkamer van m'n zus is net zo groot als mijn hele huisquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:40 schreef koei het volgende:
En ik maar denken dat jij tof bent...
Wel een leuke week gehad?
Seizoen 1 was geweldig, seizoen 2 aardig, 3 had leuke momenten, 4 diep triest en niet afgekekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zit in seizoen 4 van Heroes, seizoen 3 was echt kut!
Maar tot nu toe, maakt 4 echt veel goed!
Ja zag het van die film! Jammer dat seizoen 4 van PB zo kut is!
Check morgen wel die film!
Sorry, ik denk anders doe ik je een schaap cadeau!quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Nieuwe aflevering Metalocalypse.
[ afbeelding ]
Omdat de metal scene nog nooit zo geweldig belachelijk is gemaakt
15 -17 jaar, zwanger, en hun Marokkaanse, Antilliaanse en Surinaamse vriendjes meppen ze steeds in elkaarquote:Documentaireserie van Mildred Roethof. Filmmaakster Mildred Roethof duikt in de belevingswereld van jongeren die zich identificeren met de straatcultuur. Er wordt in verschillende Nederlandse steden gekeken hoe 'straatjongeren' met universele thema's, zoals liefde, geld, respect, geweld en ambitie omgaan. We worden overspoeld met verhalen dat het met grote groepen jongeren dreigt mis te gaan of mis is. In Nederland is er veel onrust en zorg over de 'jeugd van tegenwoordig'. Te jong aan de seks, te jong aan de criminaliteit, Marokkaanse, Antilliaanse en Surinaamse jongens zonder perspectief op werk en ook de integratie verloopt niet vlekkeloos. Tegelijkertijd heeft het overgrote deel van de Nederlandse bevolking eigenlijk geen goed beeld van het leven van die jongeren waar we ons zo zorgen om maken. Hoe ziet hun leven eruit? Waar houden ze zich mee bezig en hoe erg en uitzichtloos is hun leven eigenlijk?
Je hebt het nu over PB denk ik he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Seizoen 1 was geweldig, seizoen 2 aardig, 3 had leuke momenten, 4 diep triest en niet afgekeken
Jaaaaaaaa ik had het wel gelezen wat je zeiquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
Nick!
Check ook een keertje The 4400 dan! Of ken je dat al?
vond seizoen 2 dus bagger, 3 ging dan weer wel en tja 4quote:Op zondag 13 december 2009 00:14 schreef Rossdale het volgende:
Ja, ik bedoelde Prison Break inderdaad
Man. Ze zijn al bezig met het 3e seizoen schieten. Je mag al van geluk spreken dat ze nog een 3e seizoen mogen maken. Langlopende series in de states zijn schaars goed. Er hoeven maar 20.000 mensen minder te kijken en de serie wordt gewoon afgevoerd.quote:Op zondag 13 december 2009 00:47 schreef Fallen het volgende:
Ik wil een nieuw seizoen True Blood!
NU!
Al lang. En schijnbaar vond iedereen dat seizoen zo goed dat ze nu seizoen nummero 3 aan het maken zijn.quote:
Een serie over vampiers die met de mens samenleven omdat ze kunnen leven op kunstmatig bloed ofzo. En daardoor hoeven ze geen mensen meer aan te vallen bla bla bla.quote:Op zondag 13 december 2009 01:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wat voor iets is dat true blood dan?
En jij heet De_Kok?quote:
Dat je uberhaupt met hem op de foto wildequote:Op zondag 13 december 2009 08:15 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Oud, maar wel leuk om te delen. Was in Keulen op de gamescon bij EA achter de schermen op de persdag. Hij zat tegenover me terwijl ik wat artikels schrijfde op me laptop.
Helaas was ik ook de fotograaf, en faalde mijn collega met de foto maken dus is die enorm opgelicht
Dat doe ik ook zo vaakquote:
Geen opvoeding, gebrek aan aandacht, in een slechte buurt opgevoed...quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:36 schreef AQuila360 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=10378136
[..]
15 -17 jaar, zwanger, en hun Marokkaanse, Antilliaanse en Surinaamse vriendjes meppen ze steeds in elkaar
Wtf is er mis met die lui![]()
Had ik ook gedaan maar die foto was helemaal mislukt, kutamateursquote:Op zondag 13 december 2009 15:34 schreef koei het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt met hem op de foto wildeWas dan met die man uit Red Alert gegaan, die was tenminste tof!
Kane is veul tofferderquote:Op zondag 13 december 2009 08:15 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Oud, maar wel leuk om te delen. Was in Keulen op de gamescon bij EA achter de schermen op de persdag. Hij zat tegenover me terwijl ik wat artikels schrijfde op me laptop.
Helaas was ik ook de fotograaf, en faalde mijn collega met de foto maken dus is die enorm opgelicht
Fuck die linker gast! Wie is die koning rechts!!quote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kane is veul tofferder
[ afbeelding ]
Cool, heb hier alleen nog maar spaanse versies gevonden. Passen de bammetjes erin koei?quote:Op zondag 13 december 2009 17:01 schreef koei het volgende:
En de limited edition van Zelda is mooi! Ik had een klein blikje verwacht, maar het is best een groot blik!
Geen idee, maar wat een verdomd lekkere vent!quote:Op zondag 13 december 2009 17:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Fuck die linker gast! Wie is die koning rechts!!
wtf die rechtse gast zag ik gister nog lopen wie is dat?quote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kane is veul tofferder
[ afbeelding ]
Had ook een foto met hem maar die was niet te reddenquote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kane is veul tofferder
[ afbeelding ]
Nee!quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef koei het volgende:
Iemand de film Dřd snř of Dead snow al gezien?
Nazi Zombie Horror flick toch?quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef koei het volgende:
Iemand de film Dřd snř of Dead snow al gezien?
OK, ik ga slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Nou zeg...quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:48 schreef koei het volgende:
De OP kan trouwens wel eens een flinke update gebruiken! Staan nog veel mensen in die hier al vele topics niet meer geweest zijn...
Wat? Je staat er nog gewoon in bij de actieve users! Ik heb pas een paar mensen naar de 'in memoriam' lijst verplaatst die zich allemaal langer niet hebben laten zien...quote:
en over hoeveel topics krijg ik ook zo'n leuke bijnaam!quote:Op maandag 14 december 2009 00:50 schreef koei het volgende:
[..]
Wat? Je staat er nog gewoon in bij de actieve users! Ik heb pas een paar mensen naar de 'in memoriam' lijst verplaatst die zich allemaal langer niet hebben laten zien...
Kok!quote:
Daarvoor moet je eerst bewijzen dat je een blijvertje bent en niet over vijf topics opeens bent verdwenen!quote:Op maandag 14 december 2009 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en over hoeveel topics krijg ik ook zo'n leuke bijnaam!
En ja ik zou eigenlijk moeten slapen!
en kindjes die vragen worden over geslagenquote:Op maandag 14 december 2009 01:12 schreef koei het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst bewijzen dat je een blijvertje bent en niet over vijf topics opeens bent verdwenen!
dat gaat dit jaar nog wel lukken hoorquote:Op maandag 14 december 2009 01:12 schreef koei het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst bewijzen dat je een blijvertje bent en niet over vijf topics opeens bent verdwenen!
en daar heb je idd een punt, ben alleen geen kindje meer :xquote:Op maandag 14 december 2009 01:13 schreef De_Kok het volgende:
[..]
en kindjes die vragen worden over geslagen
7 kleine en 1 grote nuquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:11 schreef koei het volgende:
Ja, ik heb een minotaurus afgeslacht, de god van de oorlog en ik heb de onderwereld van Hades overwonnen!
7 kleine draakjes
Dat kan helemaal niet want je bent niet online!quote:
Ik ruik zombiekomedie.quote:Op maandag 14 december 2009 03:15 schreef koei het volgende:
En Dead Snow is best een leuke film. Begint redelijk serieus, maar als de zombies eenmaal echt gaan beginnen is het vooral heel erg grappig (en ook zo bedoeld)
Zombieland heb ik niet gezien en Shaun of the Dead is wel een stuk beter. Dat is een film die gewoon nog wel goed gemaakt is terwijl ze voor dead snow duidelijk een flink kleiner budget hadden. Daarentegen is Dead Snow wel veel absurder. Een leuke film voor als je een keer niks beters te doen hebt.quote:Op maandag 14 december 2009 03:16 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ruik zombiekomedie.Beter dan Shaun of the Dead? (of dat recente Zombieland)
quote:Op maandag 14 december 2009 03:25 schreef Reintji het volgende:
Bogota Beer Company. Even ontspannen...
hier precies hetzelfdequote:Op maandag 14 december 2009 04:15 schreef lkb9000 het volgende:
Even een waarschuwing reintji, sinds vannacht is het in groningen fucking koud, krakend wit bevroren gras, kras-bare autoruiten, dat gedoe
anders hier welquote:
Jammerquote:Op maandag 14 december 2009 03:15 schreef koei het volgende:
En Dead Snow is best een leuke film. Begint redelijk serieus, maar als de zombies eenmaal echt gaan beginnen is het vooral heel erg grappig (en ook zo bedoeld)
quote:Van Kerstbroden en banketstaven tot dildo’s, Nederlanders maken er een postcadeautje van
Mwoah Zombieland zou ik niet echt horror noemen hoorquote:Op maandag 14 december 2009 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja zombieland schijnt wel cool te zijn, alleen heb ik niks met horror en zombie's
zelfde als saw, niks van gezien!
Iemand hier wel Moon gezien??
Ik heb een hekel aan zombiefilms maar om Zombieland moest ik behoorlijk hard gniffelen. Vooral omdat de film verre van serieus is en de droge humor goed is uitgewerkt.quote:Op maandag 14 december 2009 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja zombieland schijnt wel cool te zijn, alleen heb ik niks met horror en zombie's
zelfde als saw, niks van gezien!
Iemand hier wel Moon gezien??
Dude! Ik klik net op die unit!quote:Op maandag 14 december 2009 04:03 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben wel zat van farmville nu, dat geklik wordt me te veel
Jonguh!quote:Op maandag 14 december 2009 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zombiefilms maar om Zombieland moest ik behoorlijk hard gniffelen. Vooral omdat de film verre van serieus is en de droge humor goed is uitgewerkt.
tractors, harvesters en seeders maken je farmville leven makkelijker!quote:Op maandag 14 december 2009 04:03 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben wel zat van farmville nu, dat geklik wordt me te veel
Ja die heb ik nu ook maar ik heb steeds te weinig fuelquote:Op maandag 14 december 2009 13:15 schreef Misan het volgende:
[..]
tractors, harvesters en seeders maken je farmville leven makkelijker!
Jammer, ik mis dat wel. Het is hier eeuwig lente.quote:Op maandag 14 december 2009 04:15 schreef lkb9000 het volgende:
Even een waarschuwing reintji, sinds vannacht is het in groningen fucking koud, krakend wit bevroren gras, kras-bare autoruiten, dat gedoe
quote:
Ah ik heb beetquote:Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef De_Kok het volgende:
In ben ingesloten op Lennarts Farm. Please dont rape me
dat is voornamelijk ideaal voor hemzelf aangezien hij zijn zaad zo sneller kan verspreidenquote:Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef De_Kok het volgende:
In ben ingesloten op Lennarts Farm. Please dont rape me
You know it!quote:Op maandag 14 december 2009 13:49 schreef Misan het volgende:
[..]
dat is voornamelijk ideaal voor hemzelf aangezien hij zijn zaad zo sneller kan verspreiden
Mensen vangen, er doorheen ploegen, en mn zaad verspreiden, thats how I rollquote:Op maandag 14 december 2009 13:51 schreef Misan het volgende:
[..]
en hij kan er natuurlijk sneller doorheen ploegen
Dat is mn tuinman, hij verzorgt de heggenquote:Op maandag 14 december 2009 13:52 schreef De_Kok het volgende:
Wie is die jongen met dat leren masker en een kettingzaag? Ben jij dat Lennart?
Heb je geaccepteerd hoorquote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Rossdale het volgende:
Zo maar eens wat farmville mensen uitgenodigd. Een boerderijtje van 3x3 is wel een beetje zielig klein natuurlijk
werken?????quote:Op maandag 14 december 2009 13:41 schreef lkb9000 het volgende:
Nieuwe Californication, american dad, cleveland show, family guy, simpsons en een nitro circus special
Ik ben druk bezig met school, maar gelukkig heb ik 2 schermen en kan ik best alle series kijken terwijl ik bezig benquote:
hmm ik zou ook beter terug naar school kunnen gaanquote:Op maandag 14 december 2009 14:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met school, maar gelukkig heb ik 2 schermen en kan ik best alle series kijken terwijl ik bezig ben
Grafische vormgevingquote:Op maandag 14 december 2009 17:53 schreef GameBabe het volgende:
Wat voor opleiding doe je als je series kunt kijken en aan school kunt werken tegelijk... Televisie maken/
Ja, dat ben ik ook nog van plan. Ik wacht alleen totdat hij in de bios komt half januari ergens.quote:Op maandag 14 december 2009 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Klinkt mij zoals I Am Legend. De film begon goed en was behoorlijk tof totdat er ineens zombies verschenen
En Zombieland is echt supertof Koei! Moet je echt eens kijken!
Jonguh! Ik heb een week zonder gezeten, fucking afkicken is het!quote:
Wel genoeg tijd om te gamenquote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh! Ik heb een week zonder gezeten, fucking afkicken is het!
quote:Op maandag 14 december 2009 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oeh oeh!
Beter blijf ik weg uit het xbox360 topic!
quote:Op maandag 14 december 2009 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oeh oeh!
Beter blijf ik weg uit het xbox360 topic!
JAAAHOOOOOORquote:Op maandag 14 december 2009 19:10 schreef lkb9000 het volgende:
Mn neppe dualshock3 van 16dollar is binnen, en hij voelt beter aan dan de echte
Serieus! Ik heb er nog niet mee gespeeld maar hij voelt fijner aan, omdat de pookjes en triggers minder glad zijn, daar heb ik altijd last vanquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 19:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Serieus! Ik heb er nog niet mee gespeeld maar hij voelt fijner aan, omdat de pookjes en triggers minder glad zijn, daar heb ik altijd last van
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben stoned jonge, damn! Maar dat maakt Infected Mushroom wel des te mooier!
Oeh! die wil ik ook zien! Laat even weten hoe die was!quote:
Zal ik doen! Van wat ik heb gehoord ongecompliceerde toffe actie, klinkt goedquote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh! die wil ik ook zien! Laat even weten hoe die was!
twee duimen onhoog!quote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zal ik doen! Van wat ik heb gehoord ongecompliceerde toffe actie, klinkt goed![]()
![]()
ik heb geen facebookquote:Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef koei het volgende:
Jawel joh! Hook op rtl 8 en the terminal op SBS 6!
Heb jij eigenlijk geen farmville Gizmo?
casual gamesquote:Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef RitseB het volgende:
O god. Waar gaat dat heen met al die casual games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |