OK, ik ga slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Nou zeg...quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:48 schreef koei het volgende:
De OP kan trouwens wel eens een flinke update gebruiken! Staan nog veel mensen in die hier al vele topics niet meer geweest zijn...
Wat? Je staat er nog gewoon in bij de actieve users! Ik heb pas een paar mensen naar de 'in memoriam' lijst verplaatst die zich allemaal langer niet hebben laten zien...quote:
en over hoeveel topics krijg ik ook zo'n leuke bijnaam!quote:Op maandag 14 december 2009 00:50 schreef koei het volgende:
[..]
Wat? Je staat er nog gewoon in bij de actieve users! Ik heb pas een paar mensen naar de 'in memoriam' lijst verplaatst die zich allemaal langer niet hebben laten zien...
Kok!quote:
Daarvoor moet je eerst bewijzen dat je een blijvertje bent en niet over vijf topics opeens bent verdwenen!quote:Op maandag 14 december 2009 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en over hoeveel topics krijg ik ook zo'n leuke bijnaam!
En ja ik zou eigenlijk moeten slapen!
en kindjes die vragen worden over geslagenquote:Op maandag 14 december 2009 01:12 schreef koei het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst bewijzen dat je een blijvertje bent en niet over vijf topics opeens bent verdwenen!
dat gaat dit jaar nog wel lukken hoorquote:Op maandag 14 december 2009 01:12 schreef koei het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst bewijzen dat je een blijvertje bent en niet over vijf topics opeens bent verdwenen!
en daar heb je idd een punt, ben alleen geen kindje meer :xquote:Op maandag 14 december 2009 01:13 schreef De_Kok het volgende:
[..]
en kindjes die vragen worden over geslagen
7 kleine en 1 grote nuquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:11 schreef koei het volgende:
Ja, ik heb een minotaurus afgeslacht, de god van de oorlog en ik heb de onderwereld van Hades overwonnen!
7 kleine draakjes
Dat kan helemaal niet want je bent niet online!quote:
Ik ruik zombiekomedie.quote:Op maandag 14 december 2009 03:15 schreef koei het volgende:
En Dead Snow is best een leuke film. Begint redelijk serieus, maar als de zombies eenmaal echt gaan beginnen is het vooral heel erg grappig (en ook zo bedoeld)
Zombieland heb ik niet gezien en Shaun of the Dead is wel een stuk beter. Dat is een film die gewoon nog wel goed gemaakt is terwijl ze voor dead snow duidelijk een flink kleiner budget hadden. Daarentegen is Dead Snow wel veel absurder. Een leuke film voor als je een keer niks beters te doen hebt.quote:Op maandag 14 december 2009 03:16 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ruik zombiekomedie.Beter dan Shaun of the Dead? (of dat recente Zombieland)
quote:Op maandag 14 december 2009 03:25 schreef Reintji het volgende:
Bogota Beer Company. Even ontspannen...
hier precies hetzelfdequote:Op maandag 14 december 2009 04:15 schreef lkb9000 het volgende:
Even een waarschuwing reintji, sinds vannacht is het in groningen fucking koud, krakend wit bevroren gras, kras-bare autoruiten, dat gedoe
anders hier welquote:
Jammerquote:Op maandag 14 december 2009 03:15 schreef koei het volgende:
En Dead Snow is best een leuke film. Begint redelijk serieus, maar als de zombies eenmaal echt gaan beginnen is het vooral heel erg grappig (en ook zo bedoeld)
quote:Van Kerstbroden en banketstaven tot dildo’s, Nederlanders maken er een postcadeautje van
Mwoah Zombieland zou ik niet echt horror noemen hoorquote:Op maandag 14 december 2009 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja zombieland schijnt wel cool te zijn, alleen heb ik niks met horror en zombie's
zelfde als saw, niks van gezien!
Iemand hier wel Moon gezien??
Ik heb een hekel aan zombiefilms maar om Zombieland moest ik behoorlijk hard gniffelen. Vooral omdat de film verre van serieus is en de droge humor goed is uitgewerkt.quote:Op maandag 14 december 2009 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja zombieland schijnt wel cool te zijn, alleen heb ik niks met horror en zombie's
zelfde als saw, niks van gezien!
Iemand hier wel Moon gezien??
Dude! Ik klik net op die unit!quote:Op maandag 14 december 2009 04:03 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben wel zat van farmville nu, dat geklik wordt me te veel
Jonguh!quote:Op maandag 14 december 2009 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zombiefilms maar om Zombieland moest ik behoorlijk hard gniffelen. Vooral omdat de film verre van serieus is en de droge humor goed is uitgewerkt.
tractors, harvesters en seeders maken je farmville leven makkelijker!quote:Op maandag 14 december 2009 04:03 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben wel zat van farmville nu, dat geklik wordt me te veel
Ja die heb ik nu ook maar ik heb steeds te weinig fuelquote:Op maandag 14 december 2009 13:15 schreef Misan het volgende:
[..]
tractors, harvesters en seeders maken je farmville leven makkelijker!
Jammer, ik mis dat wel. Het is hier eeuwig lente.quote:Op maandag 14 december 2009 04:15 schreef lkb9000 het volgende:
Even een waarschuwing reintji, sinds vannacht is het in groningen fucking koud, krakend wit bevroren gras, kras-bare autoruiten, dat gedoe
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |