OK, ik ga slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Nou zeg...quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:48 schreef koei het volgende:
De OP kan trouwens wel eens een flinke update gebruiken! Staan nog veel mensen in die hier al vele topics niet meer geweest zijn...
Wat? Je staat er nog gewoon in bij de actieve users! Ik heb pas een paar mensen naar de 'in memoriam' lijst verplaatst die zich allemaal langer niet hebben laten zien...quote:
en over hoeveel topics krijg ik ook zo'n leuke bijnaam!quote:Op maandag 14 december 2009 00:50 schreef koei het volgende:
[..]
Wat? Je staat er nog gewoon in bij de actieve users! Ik heb pas een paar mensen naar de 'in memoriam' lijst verplaatst die zich allemaal langer niet hebben laten zien...
Kok!quote:
Daarvoor moet je eerst bewijzen dat je een blijvertje bent en niet over vijf topics opeens bent verdwenen!quote:Op maandag 14 december 2009 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en over hoeveel topics krijg ik ook zo'n leuke bijnaam!
En ja ik zou eigenlijk moeten slapen!
en kindjes die vragen worden over geslagenquote:Op maandag 14 december 2009 01:12 schreef koei het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst bewijzen dat je een blijvertje bent en niet over vijf topics opeens bent verdwenen!
dat gaat dit jaar nog wel lukken hoorquote:Op maandag 14 december 2009 01:12 schreef koei het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst bewijzen dat je een blijvertje bent en niet over vijf topics opeens bent verdwenen!
en daar heb je idd een punt, ben alleen geen kindje meer :xquote:Op maandag 14 december 2009 01:13 schreef De_Kok het volgende:
[..]
en kindjes die vragen worden over geslagen
7 kleine en 1 grote nuquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:11 schreef koei het volgende:
Ja, ik heb een minotaurus afgeslacht, de god van de oorlog en ik heb de onderwereld van Hades overwonnen!
7 kleine draakjes
Dat kan helemaal niet want je bent niet online!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |