Kane is veul tofferderquote:Op zondag 13 december 2009 08:15 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Oud, maar wel leuk om te delen. Was in Keulen op de gamescon bij EA achter de schermen op de persdag. Hij zat tegenover me terwijl ik wat artikels schrijfde op me laptop.
Helaas was ik ook de fotograaf, en faalde mijn collega met de foto maken dus is die enorm opgelicht
Fuck die linker gast! Wie is die koning rechts!!quote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kane is veul tofferder
[ afbeelding ]
Cool, heb hier alleen nog maar spaanse versies gevonden. Passen de bammetjes erin koei?quote:Op zondag 13 december 2009 17:01 schreef koei het volgende:
En de limited edition van Zelda is mooi! Ik had een klein blikje verwacht, maar het is best een groot blik!
Geen idee, maar wat een verdomd lekkere vent!quote:Op zondag 13 december 2009 17:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Fuck die linker gast! Wie is die koning rechts!!
wtf die rechtse gast zag ik gister nog lopen wie is dat?quote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kane is veul tofferder
[ afbeelding ]
Had ook een foto met hem maar die was niet te reddenquote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kane is veul tofferder
[ afbeelding ]
Nee!quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef koei het volgende:
Iemand de film Død snø of Dead snow al gezien?
Nazi Zombie Horror flick toch?quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef koei het volgende:
Iemand de film Død snø of Dead snow al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |