Seizoen 2 Heroes? Als je het echt tof vind check dan ook zeker even The 4400 dat is in principe hetzelfde met iets meer acties.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Film?
Ik wist dat bij 24 wel een film was!
En Heroes is vet!!
Alleen weer wachten tot Februari dat lost weer begint!
Seizoen 4 is best nice maar ik mis tot nu toe een beetje de feeling die Heroes met zich mee bracht.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zit in seizoen 4 van Heroes, seizoen 3 was echt kut!
Maar tot nu toe, maakt 4 echt veel goed!
Ja zag het van die film! Jammer dat seizoen 4 van PB zo kut is!
Check morgen wel die film!
ja seizoen 1 dat omdat het nieuw was!quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Seizoen 4 is best nice maar ik mis tot nu toe een beetje de feeling die Heroes met zich mee bracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
koei!!quote:
blaas je hem zelf op?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:45 schreef koei het volgende:
Echt wel! Toffe mensen geven elkaar een schaap kado!
Zware week gehad vooral.. Laat ik het zo zeggen, de woonkamer van m'n zus is net zo groot als mijn hele huisquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:40 schreef koei het volgende:
En ik maar denken dat jij tof bent...
Wel een leuke week gehad?
Seizoen 1 was geweldig, seizoen 2 aardig, 3 had leuke momenten, 4 diep triest en niet afgekekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zit in seizoen 4 van Heroes, seizoen 3 was echt kut!
Maar tot nu toe, maakt 4 echt veel goed!
Ja zag het van die film! Jammer dat seizoen 4 van PB zo kut is!
Check morgen wel die film!
Sorry, ik denk anders doe ik je een schaap cadeau!quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Nieuwe aflevering Metalocalypse.
[ afbeelding ]
Omdat de metal scene nog nooit zo geweldig belachelijk is gemaakt
15 -17 jaar, zwanger, en hun Marokkaanse, Antilliaanse en Surinaamse vriendjes meppen ze steeds in elkaarquote:Documentaireserie van Mildred Roethof. Filmmaakster Mildred Roethof duikt in de belevingswereld van jongeren die zich identificeren met de straatcultuur. Er wordt in verschillende Nederlandse steden gekeken hoe 'straatjongeren' met universele thema's, zoals liefde, geld, respect, geweld en ambitie omgaan. We worden overspoeld met verhalen dat het met grote groepen jongeren dreigt mis te gaan of mis is. In Nederland is er veel onrust en zorg over de 'jeugd van tegenwoordig'. Te jong aan de seks, te jong aan de criminaliteit, Marokkaanse, Antilliaanse en Surinaamse jongens zonder perspectief op werk en ook de integratie verloopt niet vlekkeloos. Tegelijkertijd heeft het overgrote deel van de Nederlandse bevolking eigenlijk geen goed beeld van het leven van die jongeren waar we ons zo zorgen om maken. Hoe ziet hun leven eruit? Waar houden ze zich mee bezig en hoe erg en uitzichtloos is hun leven eigenlijk?
Je hebt het nu over PB denk ik he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Seizoen 1 was geweldig, seizoen 2 aardig, 3 had leuke momenten, 4 diep triest en niet afgekeken
Jaaaaaaaa ik had het wel gelezen wat je zeiquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
Nick!
Check ook een keertje The 4400 dan! Of ken je dat al?
vond seizoen 2 dus bagger, 3 ging dan weer wel en tja 4quote:Op zondag 13 december 2009 00:14 schreef Rossdale het volgende:
Ja, ik bedoelde Prison Break inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |