Dit is echt wel verslavendquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:19 schreef De_Kok het volgende:
Ik vind webspelletjes meestal te simpel en snel saai worden maar ik zal het eens proberen
Ik heb hem aangemaakt voor FarmVillequote:Op zaterdag 12 december 2009 13:22 schreef De_Kok het volgende:
Ik gebruik dat echt nooit Facebook, moet maar eens een foto uitzoeken denk ik
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:31 schreef De_Kok het volgende:
Ik ben geen familie van die zingende kabouter trouwens
1337!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:37 schreef De_Kok het volgende:
Bedankt voor de knol, ik heb er frikandellen van gemaakt
Goede zaak!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:38 schreef De_Kok het volgende:
Gatverdamme er groeien sojabonen in mijn tuin. Die ga ik er meteen uitgooien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met je zelfgemaakte frikandellen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:54 schreef De_Kok het volgende:
Feestje bij mij thuis om dit te vieren!
Kan je ook een koe sturen, ik heb nog een uier en een paar ogen nodigquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Met je zelfgemaakte frikandellen?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:56 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Kan je ook een koe sturen, ik heb nog een uier en een paar ogen nodig
WTF is dat? Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:03 schreef De_Kok het volgende:
Ik heb laatst ook preskop gemaakt op werk, wil je ook niet weten wat daar allemaal in gaat
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:53 schreef lkb9000 het volgende:
Rody is movin' on up in FarmVille!
Rody attained the level of Kinderfarmer in FarmVille!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:09 schreef De_Kok het volgende:
Tja het is een soort... paté. Stukjes vlees met gelei. Je kan het ook bakken.
Het is gewoon vlees maar dan wel van alle restjes, toen we laatst een lammetje hadden geslacht heb je alle mooie delen, de rug, billen, haas enzo. En alle minder bruikbare delen zoals de kop, poten etc die flikker je in een pan dat laat je een paar uurtjes koken en dan pluk je al het vlees ervan af. In zo'n kop zitten natuurlijk ook hersens die kunnen er ook gewoon bij, en z'n hart zit ook vlees aan. Klinkt misschien vies maar is het absoluut niet![]()
Toen ook de ballen apart gehouden en opgegeten... neit wat je verwacht niet eens zo slecht
Ik hou daar niet mee op dus zeik niet zoquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef RitseB het volgende:
Hou nou eens op met die filmpjes spamen aq
hehehquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mee_naar_school.html
Deze is wel tof!
For real en eerlijk waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |