quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef innepin het volgende:
* innepin jompelt voor mijsjeWat gooooeeeddd!
Op naar de 23e
Je hebt gelijk... wat zeur ik eigenlijk...quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Orea het volgende:
Joseniks niet stom lijf! Moet je kijken wat een prachtkind dat 'stomme' lijf al heeft opgeleverd! Kan me voorstellen dat het frustrerend is, maar houd hoop hoor!
![]()
Heel herkenbaar....quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef Jose81 het volgende:
En zoals ik al eerder heb gezegd; ik ben helemaal niet verdrietig dat ik nu niet zwanger ben, maar gewoon het gevoel van 'daar gaan we weer' steekt af en toe gewoon de kop weer op. Dat is gewoon balen.
Ohh... dan kun je samen met PZE zwanger het jaar uit. Ik duim zo hard ik kanquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:07 schreef mijsje het volgende:bedankt meiden! Ik ben weer helemaal zenuwachtig, alsof ik voor ronde 1 ga...
Grappig hè hoe dat gevoel steeds weer terugkomt... Althans vond ik altijd!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:07 schreef mijsje het volgende:
bedankt meiden! Ik ben weer helemaal zenuwachtig, alsof ik voor ronde 1 ga...
Dat wordt dan zeker de eerste positieve test van 2010 in dit topic?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Ow, 6 januari luiden jullie 2010 in met een geweldige positieve test. Dat moet gewoon! Ik ga iig voor jullie duimen![]()
Als dat zou kunnen!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat wordt dan zeker de eerste positieve test van 2010 in dit topic?
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
Dat wordt een tweede streep met vuurwerk en jip en janneke champagne
Ja! Mee eens! Dat moet gewoon!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:34 schreef Saffier het volgende:
Mijsje ik heb aan je gedacht vandaagJij en PZE gaan gewoon mee met mij het volgende topic in hoor!!!
De duimen draaien dames![]()
![]()
Drie keer is scheepsrecht, dat MOET gewoon!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef mijsje het volgende:
heel spannend, zo voel ik het ook hoor Leoniekeen het is inderdaad heel vlug gegaan. ik ging gisteren voor de eerste meting op dag 12, en ik had al een follikel van 18 á 19 mm
dus, ik mocht gisteren meteen prikken en dus morgen voor IUI...
bedankt.
BSD, op welke dag van je cyclus heb je je IVF gehad dan? Foliumzuur en vitamines kunnen geen kwaad verder, dus zou je niet mee hoeven stoppen, maar ik snap niet zo goed waar je nu in je cyclus zit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:32 schreef bikinistringding het volgende:
Ok, iets raars....
Ik zit dus nu op dag 14 van de cyclus na de IVF. En nu verlies ik plotseling bloed ( met stukjes). Gewoon rood bloed, dus geen oud bloed. En eigenlijk ook best veel.
Dit kan toch niet al mijn ongesteldheid zijn?!? Na de vorige behandelingen duurde dat een dag of 30.
Zo het een eisprong kunnen zijn? En dat die propjes nog rommel van de punctie zijn?
Ik heb uiteraard geen zwangerschapstest gedaan omdat ik ongesteld werd, maar dat had ook van de bolletjes kunnen zijn. Verder ben ik uiteraard ook gestopt met m'n foliumzuur en vitaminezooi.
Ik ga zo eerst maar eens een ovulatietestje doen. Erg raar dit.
Een slokje kan sowieso geen kwaad en dan doe je toch de wisseltruc met Joene?quote:Op zondag 27 december 2009 16:03 schreef mijsje het volgende:dat kan ik me helemaal voorstellen
en het kan geen kwaad omdat alcohol de eerste zoveel weken toch niet bij het kindje kan komen, mocht daar sprake van zijn...
(als je maar niet ongenadeloos lam gaat...
)
alleen die 12 weken, dat ga ik met mijn familie en werk niet redden... zeker omdat iedereen eigenlijk wel weet hoe of wat door de vele ziekenhuisbezoekjes enzo... beetje jammer... (kreeg gisteren ook weer hele verhalen te horen... pfffff)
Ik hoef niet in de OP in ieder geval... wij zijn nog niet echt serieus bezig...quote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
Volgens mij kan er wel een bezem door de OP... We zijn nog met zijn 4en over jose, mijsje en BSD. Basimah hebben we al lang niet gezien en de rest...![]()
(Maar ik kan natuurlijk niet beslissen of die dames wel uit de OP willen... misschien is het nog te vroeg voor jullie?)
Voor mijn gevoel wacht ik toch liever het eerste trimester nog even af... Sta ook nog niet in de OP van Z&G. Hopelijk 7 januari goed nieuws voor mij, dan ga ik echt een topic opschuivenquote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
Volgens mij kan er wel een bezem door de OP... We zijn nog met zijn 4en over jose, mijsje en BSD. Basimah hebben we al lang niet gezien en de rest...![]()
(Maar ik kan natuurlijk niet beslissen of die dames wel uit de OP willen... misschien is het nog te vroeg voor jullie?)
Ik voel mezelf eigenlijk best, zeer weinig klachten. Wel emotioneel wat instabiel (iets wat Martijn een understatement zal vindenquote:Op maandag 28 december 2009 22:09 schreef Jose81 het volgende:
Hoe gaat het met jou Flugel? Hoe voel je je? En heb je er inmiddels al een beetje vertrouwen in?
Ik denk dat dat heel normaal is, flugeltje! Het ís ook gewoon heel spannend, zeker met jouw ervaringen. Je voelt nog weinig, ziet nog niks en kunt nog weinig aan voorbereidingen doen. Dat maakt het nogal onwerkelijk. Zat er maar een luikje in je buik zodat je af en toe eens kon kijken of alles nog wel goed gaat en wat je precies te wachten staat.quote:Op maandag 28 december 2009 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel mezelf eigenlijk best, zeer weinig klachten. Wel emotioneel wat instabiel (iets wat Martijn een understatement zal vinden) Eigenlijk vind ik het hele zwanger zijn niet zo heel erg leuk nog. Ben op zoek naar een roze gloed, de wolk verwacht ik al helemaal niet te gaan vinden met mijn verleden. Vertrouwen heb ik nog steeds niet, blijf bezorgd om alles. Hoop dan ook dat de mensen gelijk hebben en ik nu alleen niet geniet omdat ik onbewust aan zelfbescherming doe. Dan zou ik namelijk na 7 januari wel kunnen gaan genieten. Zoals gezegd, de roze wolk verwacht ik niet, maar ik zou zo graag af en toe eens genieten. Zo is er ook niets aan....
We komen hier wel weer doorheen, welke kant het ook opgaat. Hoop in de zomer m'n kindje in de armen te kunnen sluiten maar blijf het nog steeds een abstract gegeven vinden dat er een kindje in me zit nu...
Wat goed van je zeg!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hier af en toe een klein beetje kramp, zegt dus niks nog. Wel even gewogen net... ben de sint- en kerstdagen doorgekomen zonder een gram aan te komen! Dat is al een joepie waard, vind ik.
Daar moet op gedronken wordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Flugel, je onzekerheid is zo ontzettend logisch. Ik hoop zo dat de 7e alles in orde is en het genieten gaat beginnen!![]()
Hier af en toe een klein beetje kramp, zegt dus niks nog. Wel even gewogen net... ben de sint- en kerstdagen doorgekomen zonder een gram aan te komen! Dat is al een joepie waard, vind ik.
Hoeveel weken ben je de 7e?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Jullie zijn lief
Het ene moment heb ik er meer vertrouwen in dan het andere, we zullen wel zien op 7 januari....
PZE, dat is zéker een Joepie waard!![]()
![]()
Nu maar hopen dat we over een paar dagen een dubbele Joepie kunnen doen!
12 weken volgens mijn eigen berekeningen. Tenminste, de 8e ben ik 12 weken...quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:40 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hoeveel weken ben je de 7e?
Brrrrr, wat spannend! Al voelt het voor mij alsof het heel snel is gegaan, maar daar denk jij vast anders over. Nog een week meid. Hou volquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
12 weken volgens mijn eigen berekeningen. Tenminste, de 8e ben ik 12 weken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |