Mijsje; wat goed!! Nu al Pregnyl spuiten!! En de 23e is een mooie dag om een IUI te krijgen (het is onze trouwdag). Ik ga echt heel hard voor je duimen dat het nu gewoon eens een keer raak is!! Ik gun het je zo!
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:50 schreef Ahava het volgende:Kun of wil je (nog) niet naar het ziekenhuis, Jose? Huisartsen weten van dit soort zaken vaak weinig af, heb ik het idee.
Ben ik helemaal met je eens... wij hebben ooit een huisarts gehad die zei dat het aan mijn man lag; wij waren volgens die muts aangewezen op IVF... toen we in het ziekenhuis kwamen bij de gyn en de uroloog, bleek er helemaal niks mis te zijn met het zaad...

Dus, ik weet het... huisartsen weten er niet genoeg van.
Ik weet niet of jij hier al langer mee leest, maar ik ben dus al eerder in de MMM geweest. Heb uiteindelijk hormonen (Puregon/Pregnyl) moeten spuiten en bij de eerste ronde was het raak; Bas wordt donderdag 1 jaar

.
Wij zijn gestopt met de pil, zo van 'ach, dan zien we wel hoe het loopt. Bas is nu toch nog klein, dus we hebben de tijd. En mocht het na een tijdje nog niet gelukt zijn, dan weten we de weg naar het ziekenhuis wel weer te vinden'. Maar het is gewoon rot om te zien dat je lijf nog steeds niet zelf een eisprong kan verzorgen... je hoopt toch stiekem dat het 'deze keer' niet nodig is.
Ik ben ervan overtuigd dat het uitblijven van een eisprong te maken heeft met mijn gewicht (ik weeg ongeveer 82 en ben maar 1.64 m), dus vandaar dat ik af moet vallen... Ik moet gewoon doorzetten... en dan maar hopen dat dit stomme lijf het wel zelf kan...

PZE; hoeveel ben jij inmiddels al kwijt? Ik vind het zo goed dat jij nu echt gewoon een eigen eisprong hebt...! Ookal is het tot nu toe nog niet gelukt, toch is een eigen eisprong al heel wat!!