abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75778251
José; dat is wel heel heftig nieuws! Dat is de grootste nachtmerrie die je je kunt voorstellen. Kan me heel goed voorstellen dat het een grote klap is. Heel veel sterkte voor jouw vriendin, haar man en ook voor jou...

Lief dat je naar mij vraagt, ik lurk nog steeds mee Over 3 weekjes wordt mijn geopereerd, best wel spannend, maar we zien het wel. Tot nu toe wordt er bij ons gelukkig niet gesproken over een probleem in de aanmaak, dus er is nog hoop...
pi_75785549
Heftig inderdaad Jose.

Poezebeest, drie weken zijn zo om. Hopelijk staat daarna niets jullie meer in de weg...
pi_75787287
Nou Jose, dat is zeker heftig! Moeilijk hoor... wens haar maar sterkte...

Poezebeest, nog 3 weken! Is je man ook zenuwachtig voor de operatie op zich? het gaat gewoon goedkomen voor jullie! dat moet gewoon!

en ik? ik had vandaag de eerste follikelmeting weer in het ziekenhuis... maar... ik was gisteren gestrand op school met het kerstdiner (het was echt niet verantwoord om over de weg te gaan hier...) het was vanmorgen nog niet veel beter, er was nog niet gestrooid op alle wegen in de polder, dus spek en spek glad. ik heb het ziekenhuis dus afgebeld. (had de afspraak om 8 uur, ik kon bellen vanaf half 9 was irritant... ik heb aangegeven dat ik het vervelend vond dat ik niet iemand kon bereiken rond de tijd van mijn afspraak...) ik mag nu maandag weer komen op dag 12. dan hoef ik waarschijnlijk (kijkend naar de vorige 2 rondes) toch nog geen pregnyl te spuiten, dus dat valt wel mee... ben ik wat dat betreft niet te laat... ik ben alleen een beetje bang/zenuwachtig voor een inseminatie rond de kerstdagen....... maar we gaan het zien vanaf maandag gaan we gewoon weer beginnen...
(en nog steeds de oorontsteking... niet een doorlopende pijn in beide oren (de ontsteking zit in allebei de oren) maar alleen links steken af en toe, dus dat valt gelukkig mee, daar is goed mee te leven... helaas een dag over moeten slaan van de antibiotica door m'n sneeuwavontuur van gisteren, maar vandaag maar dubbele dosis genomen. moet goed komen, en anders ms nog een kuurtje als het niet wegtrekt...)
pi_75799413
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef Poezebeest het volgende:
Lief dat je naar mij vraagt, ik lurk nog steeds mee Over 3 weekjes wordt mijn geopereerd, best wel spannend, maar we zien het wel. Tot nu toe wordt er bij ons gelukkig niet gesproken over een probleem in de aanmaak, dus er is nog hoop...
Spannend, Poezebeest! Gelukkig dat er in ieder geval nog hoop is voor jullie...! Ik ga duimen dat dit hele gedoe en de operatie het gewenste gevolg hebben!!

Mijsje, wat naar dat je het ziekenhuis niet op tijd kon bereiken..ik voel me dan altijd zo schuldig. Ik heb donderdag ook het ziekenhuis afgebeld vanwege het weer... Maar deze nieuwe IUI... ik ga weer voor je duimen, hoor! En ik hoop ook dat je snel van die ontsteking af bent!

Gister hadden wij de alvast wat visite voor Bas' 1e verjaardag... en -dit is echt zo bizar- vertelt één van mijn vriendinnen dat het uitblijven van een zwangerschap ook hun ook bij haar vriend ligt... ook hij had 0 cellen. Ik wist niet wat ik hoorde... Ik kon echt wel janken... en als ik mijn vriendin er dan over hoor praten, zo dapper... echt respect. Zij moeten 14 jan. naar het ziekenhuis voor verder onderzoek, dus ook bij hun een wandeling door de medische mallen molen... Ik vertelde haar gelijk dat mijn andere vriendin ditzelfde nieuws ook pas heeft gehoord. En het stomme is; zij hebben elkaar een paar weken geleden hier thuis bij mij ontmoet... toen zaten ze er allebei nog hoopvol over te praten, omdat ze toen nog niet in de onderzoeken zaten... moet je nu zien... echt... ongelooflijk dat dit nu zo gebeurt...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_75799660
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:24 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Spannend, Poezebeest! Gelukkig dat er in ieder geval nog hoop is voor jullie...! Ik ga duimen dat dit hele gedoe en de operatie het gewenste gevolg hebben!!

Mijsje, wat naar dat je het ziekenhuis niet op tijd kon bereiken..ik voel me dan altijd zo schuldig. Ik heb donderdag ook het ziekenhuis afgebeld vanwege het weer... Maar deze nieuwe IUI... ik ga weer voor je duimen, hoor! En ik hoop ook dat je snel van die ontsteking af bent!

Gister hadden wij de alvast wat visite voor Bas' 1e verjaardag... en -dit is echt zo bizar- vertelt één van mijn vriendinnen dat het uitblijven van een zwangerschap ook hun ook bij haar vriend ligt... ook hij had 0 cellen. Ik wist niet wat ik hoorde... Ik kon echt wel janken... en als ik mijn vriendin er dan over hoor praten, zo dapper... echt respect. Zij moeten 14 jan. naar het ziekenhuis voor verder onderzoek, dus ook bij hun een wandeling door de medische mallen molen... Ik vertelde haar gelijk dat mijn andere vriendin ditzelfde nieuws ook pas heeft gehoord. En het stomme is; zij hebben elkaar een paar weken geleden hier thuis bij mij ontmoet... toen zaten ze er allebei nog hoopvol over te praten, omdat ze toen nog niet in de onderzoeken zaten... moet je nu zien... echt... ongelooflijk dat dit nu zo gebeurt...
dat is lief van je. ik voel me niet schuldig nu, want ik denk ook dat er nog niks groot genoeg gegroeid was om al bijna met de pregnyl te spuiten. was het later in de cyclus geweest, dan had ik dat waarschijnlijk wel gevoeld...en ik hoop ook dat die ontsteking gauw over is, want ik word steeds dover... aan een kant hoor ik praktisch niks, en aan de andere kant was ik al slechthorend en wordt het ook iedere keer een beetje minder... het is vooral lastig

en ik vind het heel naar voor je vriendinnen... misschien kun je ze nog eens bij elkaar brengen, dat ze ook steun aan elkaar hebben... als ze dat willen dan... en ook naar voor jou, want het is vreselijk als iemand van wie je houdt zulke problemen heeft, en jij hebt dat met twee personen van wie je houdt...
pi_75800291
Ik snap het dat de afspraak sowieso te vroeg in je cyclus was... maar ik bedoel dat het altijd zo rot is om iemand niet op tijd af te kunnen bellen, waardoor die ander op je zit te wachten. Op die manier bedoel ik 'schuldig'. En als je niet op tijd was geweest terwijl het wel bijna tijd was voor je eisprong, was het nog veel vervelender geweest.

Ja, ik heb daar ook al aan gedacht, maar die twee vriendinnen zijn best verschillend. Ik wil het ze in ieder geval wel allebei vragen, dan kunnen ze zelf even zien wat ze willen.
pi_75800367
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:04 schreef Jose81 het volgende:
Ik snap het dat de afspraak sowieso te vroeg in je cyclus was... maar ik bedoel dat het altijd zo rot is om iemand niet op tijd af te kunnen bellen, waardoor die ander op je zit te wachten. Op die manier bedoel ik 'schuldig'. En als je niet op tijd was geweest terwijl het wel bijna tijd was voor je eisprong, was het nog veel vervelender geweest.

Ja, ik heb daar ook al aan gedacht, maar die twee vriendinnen zijn best verschillend. Ik wil het ze in ieder geval wel allebei vragen, dan kunnen ze zelf even zien wat ze willen.
ow, zo... ik had je even verkeerd begrepen... ja, ik voelde me wel rot dat ik niet kon afbellen, maar ik werd er een beetje boos van. zo van: u had moeten afbellen... jamaar, ik kon niet afbellen want er zit om die tijd nog niemand aan de desk... toen ze zich dat besefte, werd het geprek anders, en werd er meteen de afspraak geannuleerd en een nieuwe afspraak gemaakt...
en van je vriendinnen, ik denk dat ik het ook zo zou doen, dat je dan toch bij hun laat of ze het wel willen en of ze er behoefte aan hebben...
pi_75803076
ja, dan binden ze gelijk in...
Ben benieuwd of je wel of niet met Kerst in het ziekenhuis terug verwacht wordt voor je IUI...
pi_75803440
ja, daar ben ik ook heel benieuwd naar... als ik naar mijn vorige cyclussen kijk, zou dat best kunnen... maar ik weet niet of ze dan ook insemineren... als ze dat op zondag al niet doen, doen ze het dan wel op een feestdag? ik ga het maandag wel vragen
pi_75804555
Mijsje krijgt gewoon een soort van kerstkindje! geïnsemineerd met kerst
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_75805269
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:05 schreef innepin het volgende:
Mijsje krijgt gewoon een soort van kerstkindje! geïnsemineerd met kerst

dat zou mooi zijn! Dat hoop ik met je mee Innepin!
en een meisje noem ik dan gewoon Noëlle en een jongetje Emanuel...
of toch maar niet...
pi_75811851
Doe maar niet mijsje!

Net berekend dat ik de 31e NOD heb, niet zo bijzonder als een kerstinseminatie, maar toch...
pi_75820727
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Doe maar niet mijsje!

Net berekend dat ik de 31e NOD heb, niet zo bijzonder als een kerstinseminatie, maar toch...
ik ben makkelijk te overtuigen, dus inderdaad, ik doe het maar niet met die namen...
En een NOD van 31 december is echt wel net zo bijzonder, want dat betekent dat je niet zwanger het jaar uitgaat en wel zwanger het nieuwe jaar ingaat... nog veel bijzonderder dus!
  zondag 20 december 2009 @ 08:34:23 #114
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75827462

2 vette strepen op de test van net
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_75827467
saffieeeeeeeeeeeeeeeeeer!!! Oh wow! Helemaal te gek! Ontzettend gefeliciteerd! ik maak een dansje voor je! Wat een te gek einde van een heftig jaar voor jullie! Het is je zó gegund!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75827478

gefeliciteerd!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 20 december 2009 @ 08:40:25 #117
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75827479
Ik ben zooooooo blij
Heb vanmorgen vroeg mijn moeder uit haar bed gebeld met de woorden; .'Ja, wakker worden, ik ben zwanger '
Ylana
pi_75827480
Jaaaaaaaaaaaaa Saffier Wat geweldig. Wat een mooi vervroegd kerstcadeau
  Moderator zondag 20 december 2009 @ 08:47:52 #119
5428 crew  miss_sly
pi_75827501
ow Saffiertje, wat een fantastisch nieuws! je bent zwanger Tobias wordt grote broer
Gefeliciteerd ik ben zoo blij voor je
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75827506
Oooooeeeeeeeeehhhh, Saffier!!!!! Zwanger!!!! Jihaaaaaaa!!!!
Wat geweldig!

GEFELICITEERD!!!
pi_75827526
WOOOEEEEEEHIEEEEEEEE!!! Saffier haske zwanger! Gefeliciteerd !!!!
  zondag 20 december 2009 @ 08:56:51 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75827533
Saffier!
Gefeliciteerd!
Het kippenvel staat me dik op de arm...
Dat wordt extra genieten met deze feestdagen!
pi_75827541
Jaaaaaa eindelijk!!!!
Tis je zo gegund Saffiertje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 december 2009 @ 09:04:45 #124
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75827559
Oh wauw . Ik herinner me nog zo goed jouw verhaal in het estafettetopic. Wat een prachtig mooi nieuws . Gefeliciteerd Saffier .
  zondag 20 december 2009 @ 09:04:49 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75827560
oooh saffiertje, wat een mooi nieuws!!! gefeliciteerd!!
in de haak.
  zondag 20 december 2009 @ 09:06:08 #126
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75827568
Tobias wordt grote broer dat besef ik me nu pas Miss!
Bedankt meiden, ik weet niet hoe ik moet reageren!
Ylana
pi_75827603
Aaaaaaaah Saffier, wat superfantastisch geweldig!!!!!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_75827610
Saffiertje!!!!!

Wat fantastisch! Ik moet ervan huilen (stomme hormonen hihi) wat heeeeeeeerlijk!!!
pi_75827615
Saffier gefeliciteerd!!!
pi_75827641
Ik moest ook huilen toen ik Saffier daarstraks belde..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 december 2009 @ 09:19:29 #131
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75827662
Ik ook ....
Ylana
pi_75827732
En terecht!!
  zondag 20 december 2009 @ 09:33:38 #133
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75827788

Twee strepen zijn goed!!

Gefeliciteerd!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 20 december 2009 @ 09:37:46 #134
62233 Jelief
ikke lief!
pi_75827832
Saffier
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75827848
Saffier, wat geweldig
pi_75827866
van harte Saffier !!!
pi_75828092
Saffier!!!!!

Oh ik ben zo blij voor je!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 20 december 2009 @ 10:03:07 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75828108
Saffierke

Van harte meid!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 20 december 2009 @ 10:03:07 #139
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75828109
Tico
Ylana
pi_75828178
quote:
Op zondag 20 december 2009 09:12 schreef Orea het volgende:
Saffiertje!!!!!

Wat fantastisch! Ik moet ervan huilen (stomme hormonen hihi) wat heeeeeeeerlijk!!!
Ik ook, hahaha!

Saffier, wat geweldig!! Van harte!

O ja, ik lijk onbekend maar ben dat niet. Ik heb een nieuwe nick. Ben nu een stuk minder 'somber' .
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  zondag 20 december 2009 @ 10:08:52 #141
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75828184
Ooooh Saffier.....
Wat heerlijk voor jullie!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 20 december 2009 @ 10:09:38 #142
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75828196
quote:
Op zondag 20 december 2009 10:08 schreef Ahava het volgende:
O ja, ik lijk onbekend maar ben dat niet. Ik heb een nieuwe nick. Ben nu een stuk minder 'somber' .
Ah!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 20 december 2009 @ 10:17:24 #143
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75828326
Saffier, wat een geweldig nieuws Een geweldig cadeau zo voor de kerst!! Van harte gefeliciteerd!!!
Make love, not war ☮
pi_75828370

Van harte Saffier, wat geweldig!!
  zondag 20 december 2009 @ 10:19:40 #145
57497 happyme28
I'm so happy
pi_75828372
Saffier, wat een prachtig nieuws zo vlak voor de feestdagen! Je bent Zwanger!!
pi_75828621
Saffier! Wat een goed nieuws op deze wit besneeuwde morgen Gefeliciteerd en geniet er van!
  zondag 20 december 2009 @ 10:36:08 #147
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_75828688
Waaaaa Saffier!
Geweldig nieuws!! Gefeliciteerd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_75828706
Saffier!!! Wat ongelooflijk geweldig!! Ik ben er helemaal blij door Wat een prachtig kerstkadootje voor jullie
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 20 december 2009 @ 10:42:24 #149
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_75828803
Saffier gefeliciteerd!!!
  † In Memoriam † zondag 20 december 2009 @ 10:56:28 #150
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_75829079
Saffier
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')