Spannend, Poezebeest! Gelukkig dat er in ieder geval nog hoop is voor jullie...! Ik ga duimen dat dit hele gedoe en de operatie het gewenste gevolg hebben!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef Poezebeest het volgende:
Lief dat je naar mij vraagt, ik lurk nog steeds meeOver 3 weekjes wordt mijn
geopereerd, best wel spannend, maar we zien het wel. Tot nu toe wordt er bij ons gelukkig niet gesproken over een probleem in de aanmaak, dus er is nog hoop...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:24 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Spannend, Poezebeest! Gelukkig dat er in ieder geval nog hoop is voor jullie...! Ik ga duimen dat dit hele gedoe en de operatie het gewenste gevolg hebben!!![]()
![]()
Mijsje, wat naar dat je het ziekenhuis niet op tijd kon bereiken..ik voel me dan altijd zo schuldig. Ik heb donderdag ook het ziekenhuis afgebeld vanwege het weer... Maar deze nieuwe IUI... ik ga weer voor je duimen, hoor! En ik hoop ook dat je snel van die ontsteking af bent!![]()
Gister hadden wij de alvast wat visite voor Bas' 1e verjaardag... en -dit is echt zo bizar- vertelt één van mijn vriendinnen dat het uitblijven van een zwangerschap ook hun ook bij haar vriend ligt... ook hij had 0 cellen. Ik wist niet wat ik hoorde... Ik kon echt wel janken... en als ik mijn vriendin er dan over hoor praten, zo dapper... echt respect. Zij moeten 14 jan. naar het ziekenhuis voor verder onderzoek, dus ook bij hun een wandeling door de medische mallen molen... Ik vertelde haar gelijk dat mijn andere vriendin ditzelfde nieuws ook pas heeft gehoord. En het stomme is; zij hebben elkaar een paar weken geleden hier thuis bij mij ontmoet... toen zaten ze er allebei nog hoopvol over te praten, omdat ze toen nog niet in de onderzoeken zaten... moet je nu zien... echt... ongelooflijk dat dit nu zo gebeurt...
ow, zo...quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:04 schreef Jose81 het volgende:
Ik snap het dat de afspraak sowieso te vroeg in je cyclus was... maar ik bedoel dat het altijd zo rot is om iemand niet op tijd af te kunnen bellen, waardoor die ander op je zit te wachten. Op die manier bedoel ik 'schuldig'.En als je niet op tijd was geweest terwijl het wel bijna tijd was voor je eisprong, was het nog veel vervelender geweest.
Ja, ik heb daar ook al aan gedacht, maar die twee vriendinnen zijn best verschillend. Ik wil het ze in ieder geval wel allebei vragen, dan kunnen ze zelf even zien wat ze willen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:05 schreef innepin het volgende:
Mijsje krijgt gewoon een soort van kerstkindje! geïnsemineerd met kerst
ik ben makkelijk te overtuigen, dus inderdaad, ik doe het maar niet met die namen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Doe maar niet mijsje!
Net berekend dat ik de 31e NOD heb, niet zo bijzonder als een kerstinseminatie, maar toch...
Ik ook, hahaha!quote:Op zondag 20 december 2009 09:12 schreef Orea het volgende:
Saffiertje!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat fantastisch! Ik moet ervan huilen (stomme hormonenhihi) wat heeeeeeeerlijk!!!
Ah!quote:Op zondag 20 december 2009 10:08 schreef Ahava het volgende:
O ja, ik lijk onbekend maar ben dat niet. Ik heb een nieuwe nick. Ben nu een stuk minder 'somber'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |