Ja! Mee eens! Dat moet gewoon!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:34 schreef Saffier het volgende:
Mijsje ik heb aan je gedacht vandaagJij en PZE gaan gewoon mee met mij het volgende topic in hoor!!!
De duimen draaien dames![]()
![]()
Drie keer is scheepsrecht, dat MOET gewoon!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef mijsje het volgende:
heel spannend, zo voel ik het ook hoor Leoniekeen het is inderdaad heel vlug gegaan. ik ging gisteren voor de eerste meting op dag 12, en ik had al een follikel van 18 á 19 mm
dus, ik mocht gisteren meteen prikken en dus morgen voor IUI...
bedankt.
BSD, op welke dag van je cyclus heb je je IVF gehad dan? Foliumzuur en vitamines kunnen geen kwaad verder, dus zou je niet mee hoeven stoppen, maar ik snap niet zo goed waar je nu in je cyclus zit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:32 schreef bikinistringding het volgende:
Ok, iets raars....
Ik zit dus nu op dag 14 van de cyclus na de IVF. En nu verlies ik plotseling bloed ( met stukjes). Gewoon rood bloed, dus geen oud bloed. En eigenlijk ook best veel.
Dit kan toch niet al mijn ongesteldheid zijn?!? Na de vorige behandelingen duurde dat een dag of 30.
Zo het een eisprong kunnen zijn? En dat die propjes nog rommel van de punctie zijn?
Ik heb uiteraard geen zwangerschapstest gedaan omdat ik ongesteld werd, maar dat had ook van de bolletjes kunnen zijn. Verder ben ik uiteraard ook gestopt met m'n foliumzuur en vitaminezooi.
Ik ga zo eerst maar eens een ovulatietestje doen. Erg raar dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |