abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75899132
Thanks Orea...

Jose, ik ben 10 kilo kwijt. Heel december al, ik sta even op decemberpauze.
Dat is nog niet genoeg, maar blijkbaar wel genoeg om zelf een ei te bakken. Ik ging van 83 naar 73, mijn lengte is 1.57... ik ben dus helemaal een ukkie. Het zit/zat ook vooral op mijn buik, heb zelf het idee dat dat niet meehelpt.
pi_75902939
bedankt... ik ben een beetje in een ik-laat-het-wel-over-me-heen-komen-stemming... En Jose, ik zou het een eer vinden dat jullie speciale datum (trouwdag) ook onze speciale datum mag worden...

ow, en Ahava was eerst Sombie... ze leest dus al langer mee...

(ik mis Basimah ook al heel erg lang ondertussen... en als ik kijk in haar profiel: laatste bezoek: 253 dagen, 11 uur geleden, denk ik niet dat ze nog heel actief komt... of ze is ook van username veranderd...)

en over het gewicht, het hoeft niet alleen maar de reden te zijn voor het onregelmatig zijn of uitblijven van je eisprong... ik ben 1,65 m en ik weeg ongeveer 86 kg... ik heb wel een prachtige eisprong (zoals de gyn zegt, en zoals m'n echo's iedere keer weer bewijzen zonder bijstimulatie van extra hormonen) tja, ik word niet zwanger, maar de eisprong is er... er is hoop!

Ik heb vanavond weer geprikt, dus het gaat weer van start woensdag dus inseminatie om kwart voor 10/10 uur...

[ Bericht 9% gewijzigd door mijsje op 21-12-2009 22:56:57 ]
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:16:04 #203
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75913659
Gewicht hoeft niets te zeggen inderdaad, ik ben ook 1.57 (én een halve cm ) en toen ik begon met zwanger worden woog ik zo'n 10 kilo meer dan PZE voor ze begon met afvallen... Inmiddels was ik na stoppen met rokken en 4 zwangerschappen nog eens 10 kilo aangekomen

Gelukkig heeft dit mijn vruchtbaarheid an sich dus niet aangetast en volgens de gyn zouden de miskramen niet stoppen van afvallen...

Ben door m'n nieuwe zwangerschap overigens ook alweer opgezet dus ik vrees voor het eindgetal nu. Ga de hulp van een dietiste inroepen heb ik met Martijn afgesproken, ik wil gewoon zo weinig mogelijk aankomen deze zwangerschap, ook ivm risico's hoge bloeddruk en diabetes etc

Overigens vind ik het wel verdomd goed van PZE dat ze zo aan het afvallen is, hulde

mijsje, dit gaat 'm worden
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75916348
Mijsje en Fluugs, is helemaal waar hoor. Het blijft een vaag gebied, vruchtbaarheid en overgewicht. Het ene lijf is de andere nu eenmaal niet. Feit blijft wel dat mijn gyn als een van de eerste dingen over mijn gewicht begon... na even googlen kwam ik ook een hele reut onderzoeken tegen die wel degelijk een link hebben ontdekt.
Ben blij dat het bij jullie anders zit, dat geeft de burger moed!

Spannend weer mijsje... het zit in de lucht: dit moet hem zijn! Zijn we samen zwanger, gezellig!
pi_75916421
ik wil wel samen zwanger zijn met jou
heel gezellig! doen we over een tijdje een dikkebuikenmeet...
edit: een zwangere-dikkebuikenmeet...
pi_75917014
* innepin jompelt voor mijsje Wat gooooeeeddd!
Op naar de 23e
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_75917144
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef innepin het volgende:
* innepin jompelt voor mijsje Wat gooooeeeddd!
Op naar de 23e
pi_75918131
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Orea het volgende:
Jose niks niet stom lijf! Moet je kijken wat een prachtkind dat 'stomme' lijf al heeft opgeleverd! Kan me voorstellen dat het frustrerend is, maar houd hoop hoor!
Je hebt gelijk... wat zeur ik eigenlijk...
dank je wel... het is wel goed om zo af en toe even teruggefloten te worden...

PZE; knap hoor! Ik vind het echt heel goed dat je al zoveel kwijt bent... en nu even een pauze... daar is niks mis mee!

Mijsje, het zou echt super fijn zijn als het nu lukt! Ik zal aan je denken woensdag! Spannend!

En over het gewicht... Ja, het is wel zo dat het inderdaad geen effect hoeft te hebben. Een oude bekende van mij weegt woog ook altijd wel een kilo of 90-95 en heeft helemaal geen probleem gehad met haar vruchtbaarheid. Zij heeft 2 kinderen en was van beide kinderen snel zwanger.

Ik weet idd dat overgewicht niet persé het probleem hoeft te zijn van het uitblijven van een eisprong, maar als je dan toch vruchtbaarheidsproblemen hebt, kunnen die extra kilo's wel voor vruchtbaarheidsproblemen zorgen. In ieder geval wil ik ook gewoon wat killootjes kwijt... en dan zullen we wel zien...

En zoals ik al eerder heb gezegd; ik ben helemaal niet verdrietig dat ik nu niet zwanger ben, maar het gevoel van 'daar gaan we weer' steekt af en toe gewoon de kop weer op. Dat is gewoon balen. Maar ik ga gewoon mijn best doen een kilootje of 15-20 af te vallen... dat is me al eens gelukt... en dat gaat me gewoon weer lukken!

[ Bericht 4% gewijzigd door Jose81 op 22-12-2009 11:46:49 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_75918400
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef Jose81 het volgende:
En zoals ik al eerder heb gezegd; ik ben helemaal niet verdrietig dat ik nu niet zwanger ben, maar gewoon het gevoel van 'daar gaan we weer' steekt af en toe gewoon de kop weer op. Dat is gewoon balen.
Heel herkenbaar....
ik hoop voor je dat het toch mee blijkt te vallen en je cyclus snel weer gewoon doet met een mooi resultaat als gevolg!!

Haha, mijsje, ik moest wel lachen om die dikke buiken meet van jou!
Ik doe graag mee! Maar dan liefst idd met een buik met een kindje erin ipv allemaal amandelstaven enzo...
Ik duim voor je meid!!
pi_75920683
Ik teken vast in voor een lente-dikke-buiken-meet hoor!
pi_75923350
Mijsje wat spannend dat je morgen al de derde IUI hebt En wat is het zo vlug gegaan deze keer of heb ik dat nu gewoon verkeerd op en weet ik eigenlijk niet meer welke dag we precies zijn? Alvast veel succes morgen
pi_75925357
heel spannend, zo voel ik het ook hoor Leonieke en het is inderdaad heel vlug gegaan. ik ging gisteren voor de eerste meting op dag 12, en ik had al een follikel van 18 á 19 mm dus, ik mocht gisteren meteen prikken en dus morgen voor IUI... bedankt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:42:31 #213
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75925512
Jeeej, morgen kindjes bakken....

Ik doe mee met die meet in de lente
pi_75925533
wow Mijn mond valt echt open. Een eisprong op dag 14 dus Dit ruikt naar perfectie
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:28:41 #215
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75927217
spannend mijsje! ik ga duimen!!!
in de haak.
pi_75927505
mijsje
pi_75927767
Mijsje, zet 'm op morgen en maak een mooie Noël(le).
pi_75933631
bedankt meiden! Ik ben weer helemaal zenuwachtig, alsof ik voor ronde 1 ga...
pi_75933756
Mijsje; wat spannend, morgen alweer je iui, drie maal is scheepsrecht zegt men wel eens en ik hoop dat dat voor jullie dit keer ook geldt. Ik gun het je zo!
pi_75934747
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:07 schreef mijsje het volgende:
Ohh... dan kun je samen met PZE zwanger het jaar uit. Ik duim zo hard ik kan
pi_75935149
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:07 schreef mijsje het volgende:
Grappig hè hoe dat gevoel steeds weer terugkomt... Althans vond ik altijd!

Dit moet hem zó worden! Samen met PZE zou helemaal tof zijn!!
pi_75935648
Een paar heeeeeeeeeeeeeeele grote duimen voor mijsje
En een aanmoediging voor de troepen: zwem! zem!! zwem!!
pi_75959415
Succes vandaag mijsje!
  woensdag 23 december 2009 @ 10:11:43 #224
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75959482
Mijsje

Veel succes vandaag, ik duim voor je
pi_75960088
Mijsje, ook van mij heel veel succes vandaag