Daar heb je gelijk in, maar deze curieuze persoonlijkheden zijn allen welbespraakt en dat kun je van Enait met geen mogelijkheid zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De beste advocaten zijn curieuze persoonlijkheden.
Eerlijk is eerlijk, die Enait willen we vaker op de tv zienquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Helaas valt deze provocateur daar niet onder....
Je moet niet proberen via de grondwet verplichtingen voor de burger te construeren, zeker niet op cultureel vlak. Dat is een miskenning van wat de grondwet is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In onze Grondwet zijn, net als in veel andere Grondwetten, de klassieke grondrechten vastgelegd.
Ik vind dit, met alle respect, maar een heel simpele poging om een gat in mijn verhaal te slaan.
Of om meer lastige vragen te moeten beantwoorden?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef LogischCorrect het volgende:
[..]
Liep hij weg op het moment dat hem een vraag gesteld werd? Nee. Hij was klaar met zijn repliek en het was aan Jeroen Pauw om te reageren. Het is daarom eerder te zeggen dat P&W figuurliijk wegliepen door de zapservice te starten.
Enait vs. Wilders. Volgende week bij P&W?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, die Enait willen we vaker op de tv zien
Die volzinnen ook van die kerel, geweldig.
De meeste advocaten zijn niet welbespraakt, denk aan Prem Rrahdhadhadahaiksu of Spong. Een advocaat moet slim zijn. Meer niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar deze curieuze persoonlijkheden zijn allen welbespraakt en dat kun je van Enait met geen mogelijkheid zeggen.
Witteman startte heel lafjes de Zapservice, Pauw zat nog in het 'gesprek'.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef LogischCorrect het volgende:
[..]
Liep hij weg op het moment dat hem een vraag gesteld werd? Nee. Hij was klaar met zijn repliek en het was aan Jeroen Pauw om te reageren. Het is daarom eerder te zeggen dat P&W figuurliijk wegliepen door de zapservice te starten.
Lastige vragen? Die P&W gedroegen zich gewoon als een stel onprofessionele kamikaze journalisten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:06 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Of om meer lastige vragen te moeten beantwoorden?
Zal ie vast wel via z'n oortje hebben gehoord.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Witteman startte heel lafjes de Zapservice, Pauw zat nog in het 'gesprek'.
Pauw was maar al te blij dat zijn redder in nood de zapservice startte. Let maar op zijn lichaamstaal.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Witteman startte heel lafjes de Zapservice, Pauw zat nog in het 'gesprek'.
De lichaamstaal NA de zapservice vond ik juist boekdelen spreken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:08 schreef LogischCorrect het volgende:
[..]
Pauw was maar al te blij dat zijn redder in nood de zapservice startte. Let maar op zijn lichaamstaal.
Dat ik jou nog eens mee mag maken in een verdedigende rol voor een Moslim....WOW!quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Lastige vragen? Die P&W gedroegen zich gewoon als een stel onprofessionele kamikaze journalisten.
Iedereen weldenkend mens, was weggelopen in die situatie.
Dat had hij dan in dit geval moeten negeren, hier werd televisie gemaakt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zal ie vast wel via z'n oortje hebben gehoord.
Ja, dat klopt. Maar Pauw viel uit zijn rol, dus dat zou het imago van het hele programma schaden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat had hij dan in dit geval moeten negeren, hier werd televisie gemaakt.
Ik relativeer nu ethisch gezien.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:09 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dat ik jou nog eens mee mag maken in een verdedigende rol voor een Moslim....WOW!
Erg jammer dus. Een gemiste kans.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar Pauw viel uit zijn rol, dus dat zou het imago van het hele programma schaden.
Je bent je leven aan het beteren?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik relativeer nu ethisch gezien.
En laten we wel wezen, die gozer van Iran heb ik ook altijd al een held gevonden omdat hij altijd weer de televisiekijker over de zeik krijgt.
Nee hoor, ik kan me alleen wat meer met de hardliners van deze wereld identificeren (Bush, Berlusconi, Lieberman, etc) dan met de televisiekijkers, wereldvreemde moraalridders en de klimaatbewuste globalwarming eitjes.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:11 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Je bent je leven aan het beteren?
Bullshit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan me alleen wat meer met de hardliners van deze wereld identificeren (Bush, Berlusconi, Lieberman, etc) dan met de televisiekijkers, wereldvreemde moraalridders en de klimaatbewuste globalwarming eitjes.
Je moet je altijd voorstellen in die situaties, stel je zou bij die lui in de klas zitten, met wie zou jij dan omgaan....
Gast relativeer nou even, als jij moet kiezen tussen die 2 humorloze staats marionetten en een imam met droge humor, waar kies jij dan voor?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:15 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Bullshit.
Zit er soms iemand onder jouw account?
Laat ik speciaal voor jou me beraden op een andere formulering laat onverlet dat cux ligt in het aanvaarden van de Nederlandse cultuur, deze niet afwijzen en tegelijkertijd eigen groepswaarden als maatgevend stellen, want dan is er van een samenleving geen sprake.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je moet niet proberen via de grondwet verplichtingen voor de burger te construeren, zeker niet op cultureel vlak. Dat is een miskenning van wat de grondwet is.
Dan kies ik voor die imam, vreemd he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gast relativeer nou even, als jij moet kiezen tussen die 2 humorloze staats marionetten en een imam met droge humor, waar kies jij dan voor?
Als je denkt dat dat zo is, dan moet je je inderdaad serieus zorgen maken over de Nederlandse rechtsstaat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt nog beter je eigen verdediging voeren dan hem inhuren. Als je hem inhuurt kun je je zaak wel vaarwel zeggen. Alleen al door zijn onbegrijpelijk taalgebruik zal de rechter zeer snel geirriteerd raken...als hij dat al niet is door het niet voor hem opstaan van Enait.
Hij is niet 'vrijgesteld': er is voor niemand een verplichting om op te staan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ook dat, want hij kan nu wel vrijgesteld zijn van het opstaan voor de rechter (en zijn orthodoxe cliënten daarmee ook) maar het staat de rechter natuurlijk vrij om het in zijn afweging nog onbewust mee te nemen als gebrek aan respect.
Zwak, zwakker, zwakst.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die "moslims" die P&W in het verleden op bezoek hadden, waren geen echte moslims, want dat waren mensen die geen eigen mening hebben en braaf met de blanke elite mee konkelen.
Het is een zuivere no true Scotsman!quote:
Daar heb je wel gelijk in, maar het zal onvermijdelijk meespelen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat zo is, dan moet je je inderdaad serieus zorgen maken over de Nederlandse rechtsstaat.
Rechters die uit irritatie verkeerd oordelen, dat is niet best.
Zo zuiver zie je ze zelden!quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een zuivere no true Scotsman!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:23 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dan kies ik voor die imam, vreemd he?
Maar je verneukt nu wel je imago hé?
Het is wel zo.quote:
Die reacties van P&W waren gewoon typerend, want zoals P&W te keer gingen tegen Einat, zo denkt de blanke elite gewoon over moslims.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:15 schreef Zienswijze het volgende:
Zowel Mohammed als Paul heeft een punt. Maar eerlijk is eerlijk, Paul deed behoorlijk kinderachtig. Natuurlijk kan je het niet met Mohammed eens zijn, maar probeer wel gewoon een degelijke discussie te voeren. Anders had je Mohammed niet moeten uitnodigen in je programma.
Paul kon zich duidelijk niet inhouden. Ook hij heeft vast en zeker zijn bedenkingen tegenover de islam. In het algemeen probeert hij politiek correct te doen (zoals de linkse elite wel vaker doet), maar deze keer kon hij zich niet politiek correct inhouden en heeft hij zich laten gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die reacties van P&W waren gewoon typerend, want zoals P&W te keer gingen tegen Einat, zo denkt de blanke elite gewoon over moslims.
Die blanke elite vindt moslims helemaal top, behalve als moslims een eigen mening hebben die afwijkt van de blanke mening.
En omdat die blanke elite weigert te luisteren naar moslims en autochtonen, is die WIJ-ZIJ cultuur ontstaan.
Nee ik vind wel dat als je die mensen allemaal naar ons land toe lokt en ze vervolgens met open armen ontvangt, dat je ze ook met respect moet behandelen als die nieuwe nederlanders een eigen mening krijgen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Paul kon zich duidelijk niet inhouden. Ook hij heeft vast en zeker zijn bedenkingen tegenover de islam. In het algemeen probeert hij politiek correct te doen (zoals de linkse elite wel vaker doet), maar deze keer kon hij zich niet politiek correct inhouden en heeft hij zich laten gaan.
Deze mening deel ik ook met jou. De islam is hier naartoe gehaald, zonder dat de elite wist wat de islam daadwerkelijk inhoudt. Nu proberen sommige moslims hun geloof te vormen en te uiten, en dan worden ze tegengehouden door de elite.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee ik vind wel dat als je die mensen allemaal naar ons land toe lokt en ze vervolgens met open armen ontvangt, dat je ze ook met respect moet behandelen als die nieuwe nederlanders een eigen mening krijgen.
En dat doet de blanke elite dus niet.
Maar respect moet natuurlijk wel van twee kanten komen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee ik vind wel dat als je die mensen allemaal naar ons land toe lokt en ze vervolgens met open armen ontvangt, dat je ze ook met respect moet behandelen als die nieuwe nederlanders een eigen mening krijgen.
En dat doet de blanke elite dus niet.
Moslims worden juist niet tegen gehouden door de Elite, de ene moskee is nog niet af of de andere wordt alweer uit de grond gestampt, maar dat valt onder "geef het volk brood en spelen".quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Deze mening deel ik ook met jou. De islam is hier naartoe gehaald, zonder dat de elite wist wat de islam daadwerkelijk inhoudt. Nu proberen sommige moslims hun geloof te vormen en te uiten, en dan worden ze tegengehouden door de elite.
Tja, had je je maar eerst moeten verdiepen in de islam voordat je de islam uitnodigde.
Mee eens. Hij wilde gewoon een relletje, zoals dat wel vaker gebeurt met deze man. Nou ja, dat heeft ie dan weer gekregen. Een beetje zonde van de tijd, want het relletje met Polak was stukken beterquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:15 schreef Zienswijze het volgende:
Zowel Mohammed als Paul heeft een punt. Maar eerlijk is eerlijk, Paul deed behoorlijk kinderachtig. Natuurlijk kan je het niet met Mohammed eens zijn, maar probeer wel gewoon een degelijke discussie te voeren. Anders had je Mohammed niet moeten uitnodigen in je programma.
Kijk dat bedoel ik dus met blanke elitaire arrogantie: jullie nemen die moslims totaal niet serieus en doen het weer af als "hij wilde gewoon een relletje".quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mee eens. Hij wilde gewoon een relletje, zoals dat wel vaker gebeurt met deze man. Nou ja, dat heeft ie dan weer gekregen.
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Moslims worden juist niet tegen gehouden door de Elite, de ene moskee is nog niet af of de andere wordt alweer uit de grond gestampt, maar dat valt onder "geef het volk brood en spelen".
Het punt is in deze, dat wanneer een moslim een eigen mening krijgt, die afwijkt van de mening van de blanke elite, dat ze worden uitgekotst en niet meer serieus worden genomen, zoals gister ook duidelijk werd bij P&W.
Dat is toch niet nieuw? Hetzelfde geldt voor Enait, die ook op alles kotst wat niet binnen zijn islamitisch denkpatroon past.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef JohnDope het volgende:
Het punt is in deze, dat wanneer een moslim een eigen mening krijgt, die afwijkt van de mening van de blanke elite, dat ze worden uitgekotst en niet meer serieus worden genomen, zoals gister ook duidelijk werd bij P&W.
Mohammed wilde juist helemaal geen relletje idd. Hij is bloedserieus en wilt gewoon zijn eigen vorm aan de islam geven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik dus met blanke elitaire arrogantie: jullie nemen die moslims totaal niet serieus en doen het weer af als "hij wilde gewoon een relletje".
Dat is misschien niet nieuw voor jou.quote:
Ah oke, even voor de duidelijkheid; de wij- zij cultuur is veroorzaakt door de 'blanke elite' en moslims/ allochtonen hebben daar geen eigen inbreng in gehad en zijn dus puur slachtoffer?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is misschien niet nieuw voor jou.
Maar dat is wel de enige reden waarom er een WIJ-ZIJ cultuur is ontstaan in Nederland.
Er is maar 1 schuldige in dit geheel en dat is de blanke arrogante elite. Als zij nou gewoon een keer de burger met respect hadden behandeld (ipv als tokkies) en echt hadden geluisterd naar de allochtoon en autochtoon was het nu niet zo'n puinhoop in Nederland.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:45 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah oke, even voor de duidelijkheid; de wij- zij cultuur is veroorzaakt door de 'blanke elite' en moslims/ allochtonen hebben daar geen eigen inbreng in gehad en zijn dus puur slachtoffer?
Ja dat heb je al een paar keer gezegd, maar nu trek je het in zijn algemeenheid. Heb je het over bijvoorbeeld P&W als 'blanke elite', of over de Nederlandse overheid. Dat maakt nogal een verschil.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er is maar 1 schuldige in dit geheel en dat is de blanke arrogante elite. Als zij nou gewoon een keer de burger met respect hadden behandeld (ipv als tokkies) en echt hadden geluisterd naar de allochtoon en autochtoon was het nu niet zo'n puinhoop in Nederland.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zolang de blanke linkse elite, de moslims niet serieus neemt, zal er nooit een debat op gang komen en zal de angst voor de islam alleen maar groter worden.
Als je het vanuit een helikopterview bekijkt, dan kom je dus tot de conclusie dat de blanke linkse elite als enige verantwoordelijk is voor de spanningen tussen de verschillende bevolkingsgroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |